Skocz do zawartości

Tekken 6 / Bloodline Rebellion


albrechtus

Rekomendowane odpowiedzi

Grubo się mylisz. CD to potęga u kinga - zmusza do schylana przez rzuty z tego. Lowa porządnego ma a i do schylania zmusza bardziej niż inne postacie przez właśnie zgadywane rzuty których kontynuacje są masakryczne ^^

Ja wolę średnią ale setupową ścianę niż gwarant za wch*j. King to jeden wielki sku**iały trap gdzie każda zgadywanka kończy się kolejną. W dystansie przeciwko niemu jest się czego bać a w pełnym zwarciu jeszcze bardziej. Boli mnie tylko to że innymi postaciami możesz wyłączyć myslenie i zakapić przeciwnika a tu wszystko trzeba przemyśleć i przekalkulować. Ale takie jest rzycie staruszka xD

Co do Alisy to jest ona szmatą nie z tej ziemi. Kapa jak cholera, nie daje przeciwnikowi odpocząć, rashuje gdzie się da i każe przez całą planszę.

Ma chore animacje wszystkiego i nawet reakcja na wyciąganie skrzydełek się nie przydaje. DES paraliżuje przeciwnika. Nawet osoba znająca FD do alisy na pamięć nie jest w stanie się połapać OCB!? a wszystko to przy wtórze rakiet, spadającej głowy kontr na high+rzut i dźwięku piłowanej płyty chodnikowej - po prostu miodzio ^^

Odnośnik do komentarza

Wczoraj mialem okazje zagrac offline z dosc dobrym Kingiem, naprawde robil problemy, notacji King'a nie znam, ale sie wku.... ze strasznie malo opoznien ma.. Hopkick to nadal cios dobrze zbierajacy i ciagle z OGROMNYM priorytetem, strasznie mnie wczoraj to bolalo-_-

d/t+3 czy jakos tak, i tam nic mi nie siedzialo :o albo po mekach. Juni0r wklej do do tematu z Kingiem, bo piekielny offtop ^^

 

Zafina edit:

Niewatpliwie jest jedna z ciekawszych nowych postaci, 4 chyba postawy,ladne przejscie, animacje nie z tej beczki, wiec grajac na nia ciezko sie polapac - przynajmniej ja tak mam. Duzo mieszania, dosc przyzwoity dmg, narazie tylko command liste obczailem. Nie wiem jakie ma straty, itd. Zafina w dobrych rekach pewnie bedzie sie znakomicie prezentowac, bo jest bardzo efektowna, z efektywnoscia sie zobaczy ^^

Edytowane przez Zuum88
Odnośnik do komentarza

Ponad 150 walk online Zafiną - i jest ciężko ;)

Praktycznie po wszystkim ma jakieś straty, damage juggli mocno średni (65~85 ze ścianą w TK6 wtf?), karać nie ma czym (14 klatkowe f+4 high z gwarantowanym b+3, tylko 2 sensowne NC mid-mid zadające niecałe 40dmg i zaczynające się 13-14 klatkami) - przynajmniej na tle reszty ferajny. No chyba ze mam karać punczykami.

Może mi ktoś wytłumaczyć sens dawania ciosu przenoszącego do jakiejś postawy który na hicie daje stratę?

Straszenie przeciwnika przejściem do postawy ;p Dużo ludzi jest nieogranych na Zafinkę, przez co łykają jak kaczki wszelkie mixupy z low vs mid z SCR czy MNT, zwłaszcza pod ścianą - co póki co jest jej mocną stroną No i możliwości przy okizeme :)

Przydałaby się frame data z BR :/

Odnośnik do komentarza

Z racji tego ze to nei jest temat do dyskusji nt postaci, uszanuje prosbe Zuuma i nie bede kontynowal rozmow nt kinga, dodam tylko (z calym szacunkiem :) ) ze to ze ktos cos woli, nie czyni z tego czegos lepszego/potezniejszego niz bylo. Setupy nigdy nie beda warte wiecej niz gwaranty, bo jest szansa (i to spora) ze nie wejda. To ze king ma rzuty z CD, nic nie zmienia, kazda postac z CD moze wyprowadzic rzut (tylko ze nie multi). W przypadku multi mozna sie wyrwac juz ze startera, a tekken to nie SC czy cokolwiek innego i mozesz mashowac wszystkie wyrwania (jesli masz skilla).

 

Ogralem sie Kingiem setki godzin (jak nie tysiace) w czasach T3/TTT i byli ludzie (pozdrawiam Icka i Mashtera i Slusarza) ktorzy rwali sie z 90% rzutow. Oczywiscie byli ludzie ktorzy sie z nich rwac nie potrafili (przy calym swoim skillu to akurat zawsze SLABO szlo veronowi ;p o czym ja wiedzialem i on wiedzial ze ja wiem) i tak samo jest tutaj. Jak ludzie zaczna widziec rzuty, to z multisow bedzie kupa i bedzie mozna zlapac rzadko, albo bardzo rzadko. Juz nie wspominajac o tym ze nawet jak zlapiesz multisem za 20 lub 25 punktow to mozna sie wyrwac z kontynuacji.

 

Dyskusje o tym czy multi sa cokolwiek warte prowadzilem wieki temu i mozna to podsumowac na jeden sposob, gdyby byly to bylyby stosowane. Ale poniewaz nie sa, to nie sa stosowane.

 

Nie zrozum mnie zle, cokolwiek co dziala na osoby z ktorymi ty grasz jest jak dla mnie ok. To sie tyczy kazdej postaci. Ja mowie o ludziach z ktorymi ja mialem zwyczaj (bardzo, bardzo dawno temu) grac i jakie doswiadczenia stamtad wynioslem. Pokaz mi postac ktora ma slabsze ciosy z CD i dlaczego :) Paradoksalnie najlepszym jego ciosem z CD jest WS+4... no po prostu jest :) Wiec jak slabe musze byc pozostale?

 

Od czasow TTT z tygrysiej maski byl swietny poke'erer i to w dalszym ciagu jest prawda, ale poniewaz zaszly zmiany w T6 a u kinga niespecjalnie, to jest gorzej niz bylo (dla mnie).

 

No i wlasnie mozliwosc wylaczenia myslenia i kapienie na dwa ciosy stanowi o 'sile/taniosci/kapowatosci/tierze' danej postaci, zwlaszcza teraz na samym poczatku jak nikt nie umie grac :)

 

Ja po prostu wiem ze nic nie umiem, wiec nie moge grac na sensownym poziomie moja postacia, a skoro nie moge grac na sensownym poziomie postacia ktora (jak sadze) zawsze gralem na sensownym poziomie, to poczekam troche az nie bede lykal kazdej kupy :)

 

Aramis - zafina to ponoc najgorsza postac :) Czemu? Nie wiem... obadalem jej movelist i w sumie brak jej jakis konkretnych ciosow na ktorych moznaby oprzec strategie. Nie ma konkretnych JS, nie ma super lowow w sumie to prawie nic nie ma, oprocz 3 postaw i ruchow niczym voldo ;) Ale rusza sie swietnie :P

Edytowane przez Trzcina
Odnośnik do komentarza

Powiedzcie mi, ale bez cietej ironii i sarkazmu, co sądzicie o Zafinie? Jako postać podoba mi się najbardziej z debiutantów, ale chcę poznać zdanie innych osób odnośnie tej postaci.

 

Pograj z Tokisem on Ci pokaże Zafine lol^^ Sadzi niezłe komplety i zeżre cie pod ścianą nie zostawiając nawet okruchów. Choć grając z nią widać doskonale, że nie jest tania i bezpieczna. Trzeba trochę z nią pograć bo jak na razie nie wiadomo co i kiedy blokować. Przy jej pokręconych animacjach wydaje się że zaraz poleci low z ręki, schylasz się i dostaniesz w ryja butem^^

 

 

Juni0r: "Co do Alisy to jest ona szmatą nie z tej ziemi. Kapa jak cholera, nie daje przeciwnikowi odpocząć, rashuje gdzie się da i każe przez całą planszę."

 

Właśnie mniej więcej to miałem na myśli pisząc w wielkim nerwie wczorajszego posta :P

Odnośnik do komentarza

Moje zdanie sie nie zmieni.

 

Kazdy kto lyka multi w calosci jest albo ogolnie slaby, albo ma slaby moment. Na wysokim poziome jest to po prostu niedopuszczalne :] Ale jak mowie, nie mam wylacznaci na racje, uwazasz ze to jest git to ok, twoje zdanie i ja je szanuje. Nie zmienia jednak mojego, ze CD kinga jest generalnie rzecz biorac biedny :)

 

Po co komukolwiek lista JF? :) Juz abstrahujac od tego ze w movelist na TZ wszystkie JF sa wypisane ;p

Odnośnik do komentarza

Chreddy kiedyś miał JF-owe 1,3:4, ale słyszałem ze zabrali(w Practice mi nie siedzi, ale może cienki jestem po prostu :smile:). A co do Practice to nie mam słów - zabrano Command Capture, nie wiem czemu, ale to ch** - dlaczego nie ma wzorem SC możliwości nagrania przeciwnikowi komend?! No przecież, jak ja mam sprawdzić kary, ucieczki z setupów i możliwości przerywania customów? Ja J.ebe, Namco, weźcie ogarnijcie temat, bo ta gra jeśli chodzi o opcje ssie na całej linii. :confused: I potem jak gram z kimś, off- czy online, karzę punchami lub wcale, bo nie wiem co i gdzie...

 

A Lars to IMO kolejny wesoły janek w kalejdoskopie postaci dostępnych w T6 - bezstresowa postać z multum możliwości, chorymi NC i mało karalna. Rzut z biegu, dynamiczne przejścia do postaw, świetne punishmenty - ma wszystko co potrzeba do turniejowego grania. I nie mam sposobu na jego uf3 - crushuje każdą wysokość ciosu...WTF?! Ile to trwa w ogóle? Ze 12 fr chyba, bo ja nie jestem w stanie Kryśką przerwać w żadne sposób, najszybszy mid ze stójki mam 13 fr.(12 frame'owe 4? Ile trwa w tej części b+3? Gdzie jest Frame Data?!:huh:) Jeszcze Christie ma taki SS że ręce opadają... Frustruje się w tej części o wiele bardziej niż w DR, momentami mam ochotę rzucić pada o ziemie, ech.

 

A online w końcu daje radę, z niektórymi ludźmi mam połączenie jak offline(5 kresek rlz!) i można się ograć choć trochę, co nie zmienia faktu że mam mieszane odczucia co do tej odsłony mojej ulubionej gry - ten diament ma rysy i to wyraźne, niestety. Nadzieja w patchach - "nadzieja matką głupich"? :mellow:

Odnośnik do komentarza

Trzcina,nie grałem z tobą nie znam twojego poziomu itp. ale czemu głupoty wypisujesz xD? CD kinga jest za(pipi)iaszcze ;p,możesz wyprowadzać WS'y przecież,bufforować rzuty na tym,zrobić CD,f,f+2+4 które ładnie potrafi zaskoczyć i dalej sądzisz że ma słabe wyjścia z CD ?

 

Uwazam ze jest z(pipi)one, bo jest za wolne. Multi wyprowadza sie za wolno, 1+2 jest za wolne, 1 jest bezuzyteczne, 2 to to samo co ws+2 (calkiem fajne) a 4 jest dobre tylko i wylacznie na ludzi ktorzy nie maja pojecia jak to QRowac. Powtorze to jeszcze raz, w swiecie T6 gdzie masz NC za 40 zaczynajace sie od 1, nie ma miejsca na CD od kinga, armor ze swoimi ciosami bije go na glowe. CD od kinga musi byc wyprowadzany ze sredniego dystansu, albo po naprawde dobrej przewadze, ktorych mu brak, zreszta imo i tak lepiej sepic na CH b+1 jak sie jest w poldystansie. Jedynym wyjatkiem jest CD z WS+4, ale skoro WS jest najlepszym ciosem z CD, to jaki slabe pozostale ciosy musza byc?

 

Jak juz wspomnialem, to ze sie z toba/z kims nie zgadzam nie znaczy ze wypisuje glupoty. Tzn ze na graczy z ktorymi ja gram to nie dziala. Proponuje jednak poogladac filmiki i zobaczyc jak czesto CD jest stosowany... jak czesto stosowane sa multi z CD itd...

 

Jezeli chodzi o larsa to jak wspominalem sprawdzalem to dzisiaj z otomo.

 

f,b+2,1 jest karalne na hopkicka :( Czyli ostro, conajmniej 15 klatek.

f,f+2 jest karalne na paulowe b+1,2 czyli na 13 klatek - hopkick nie siedzi.

WS+1 to samo co f,f+2

uf+3 jest karalne na hopkicka

uf+4 jest oczywiscie calkowicie bezpieczne.

DE+2 jest bezpieczne

b+3,4 i f+2,4 sa karalne na punche, ale nie na b+1 o ile dobrze pamietam, ale w sumie glowy sobie uciac nie dam

WS+2,1 bylo chyba karalne na ws+1 od paula (nie jestem teraz pewien, wiem ze ktorys cios ktory zostawia przeciwnika w full crouch, jest tak mocno karalny, chyba wlasnie to)

 

Nie sprawdzalem innych ciosow bo raczej wiadomo co po nich siedzi/nie siedzi... Najbardziej szkoda hopkicka po f,b+2 :P Mogloby byc 14 w plecy .... tym bardziej ze to zostawia larsa tak strasznie blisko przeciwnika ;] No ale mogloby byc wtedy spamowane w kolko macieju. f,f+2 jest rowniez mniej bezpieczne niz sadzilem... 13 klatek, to chyba tyle ile ma bryana f,b+2 nie wiem czy sa jakies inne wybitki na 13, nawet jak sa to bardzo, bardzo rzadkie.

 

To by bylo na tyle z frame daty od larsa ;]

Odnośnik do komentarza

Aha, no Tom mi mowil ze b+1 ma 13 (tak tez to wygladalo), stad tez takie a nie inne wartosci, ale jak 12 to nawet wiekszego (pipi) bo to NC :P Dobrze chociaz ze karalne.

 

-12 po WS to akurat tyle zeby kazdy mogl jakas kupe wsadzic, zreszta w sumie tego i tak sie nigdy nie wali calego, tylko zabawa z SE/DE, niemniej jednak dobrze jest miec konkretne liczby.

Edytowane przez Trzcina
Odnośnik do komentarza

W przypadku grania przeciw Paulowi -12 zawsze bolało ze względu na barkę d+1+2 :smile:

 

Swoją drogą ta barka jest magiczna - raz odsuwa tak, że punchy się nie posadzi (bardziej niż do tej pory), a innym razem postać jakby zatrzymuje się i nawet nie dotyka przeciwnika (oczywiście nie ma bloku).

Odnośnik do komentarza

No, barek dawal rade zawsze, ale wiesz... jedna klatka laga i fruuuuuuniesz. Akurat w T6 ile razy gralem przeciwko paulince (glownie otomo) to punche po tym zawsze siedzialy i to zwykle punche a nie f+1.

 

W ogole glupi prosiak z tego paula :S zablokowana podcinka po dashu nie pozwala na juggle (co z tego ze jest calkowicie widoczna skoro nie umim jej zblokowac :P) a pozwala na mega juggle z but, punch (nie pamietam notacji) i z bouncem i w ogole frune przez 3/4 ekranu ;] Sciane blondas tez ma niewaska... :P A juz akcja z rzutem mnie po prostu rozbraja ;] Ehh zestarzalem sie i wyrywac nie umiem, totez jem potem za 80 pkt. W kazdym razie bardzo fajnie zmienili paula. Wprawdzie dalej jest swinia ktora jednym hitem moze skroic pol paska, ale przynajmniej ma jakies juggle ciekawsze.

 

Aha, no i rozbraja mnie mardukowe NC z juggle starterem (bodajze df+3,1) oraz Bobowe NC od lowa ktore daje knockdown i ktore to mi oTomo zademonstrowal. Niezla kupa ;]

Edytowane przez Trzcina
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...