Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

mysle ze duza szanse na ten silnik maja Uncharted 2 i Jak & Daxter.

mysle, ze te gry beda chodzily na poprawionym silniku uncharteda numer 1

chcesz sie zalozyc o kilogram jogurtu bananowego?

 

 

beta dalej dziala? miala byc chyba do 14 a ktos pisal, ze ostatnio odpalil, wiec jak?

a moze jakies plotki o nowych mozliwosciach dostania sie do bety?

Dzis gralem w bete wiec jak najbardziej dziala.

 

O nowych sposobach nie slyszalem

Odnośnik do komentarza
mysle ze duza szanse na ten silnik maja Uncharted 2 i Jak & Daxter.

mysle, ze te gry beda chodzily na poprawionym silniku uncharteda numer 1

chcesz sie zalozyc o kilogram jogurtu bananowego?

 

 

beta dalej dziala? miala byc chyba do 14 a ktos pisal, ze ostatnio odpalil, wiec jak?

a moze jakies plotki o nowych mozliwosciach dostania sie do bety?

 

mozliwe, ale fakt ze NaughtyDog pracowalo przy EDGE moze swiadczyc, ze beda oni chcieli wykorzystac wlasnie ten silnik. BTW nikt chyba nie powiedzial ze silnik Uncharted to nie EDGE, co? ;) moze tez i tak byc ;P

 

Odnośnik do komentarza
We have not announced the official date, so not sure where they got the 17th from. Would have to ask them.

Seb Downie - QA Manager - Guerrilla Games .

 

17th is not official. It is unannounced at present.

Seb Downie - QA Manager - Guerrilla Games .

Taka informacje mozna przeczytac na forum Playstation, Killzone 2.

Edytowane przez saptis
Odnośnik do komentarza

Nowe możliwości dostania się do bety!

 

http://www.gamedaily.com/games/killzone-2/...e-2-beta-codes/

 

The Rules:

- These codes are for the PlayStation 3 only.

- The contest runs from Friday, November 21 at 2PM EST until Monday, November 24 at 2PM EST.

- You must be 18 years of age or older.

- You must be a resident of North America.

- Only one entry per person. Multiple entries will be disqualified.

- Winners will be chosen at random and emailed on Monday (11/24) with their code!

Edytowane przez Jacobss
Odnośnik do komentarza

Ci co nie mają ps3 psioczą na wolny blue ray, a ja jestem zadowolony, że jest wolny...że czasami coś zainstalować? przynajmniej laser mi się nie zużywa jak przy szybszych prędkościach, no i konsolka jest tak cicha, że jej nawet w trybie nocnym na zestawie nie słychać :)

 

Co do KZ2, pewnie za miesiąc pojawią się preordery xD

Odnośnik do komentarza

1.ukaże się KZ2 w polskim wydaniu np.język w grze tak jak w COD5?

 

2. czy będzie wibracja w KZ2? Bo w COD4 nie zrobili, ciekawe czy też jest w COD5?

 

3.I czy będzie w multi w KZ2 coś ala perki-COD4,5?-wiem że jest coś innego np.można się zamienić w przeciwnika, niewidzialność-snajperka, uzdrawianie, czy coś jeszcze? bo takie smaczki dają świetną rozgrywkę w multi.

Odnośnik do komentarza
No no taka gierka i bez instalacji danych na dysku o_O . Nie no jestem w ciężkim szoku co można wycisnąć z Cella i podobno wolnego bluraya gdy się chce.

Nie wiem czy te instalacje to nie przykrywka na lenistwo mistrzów kodu?! Obecnie wszystkie nowe gry nie instalują się na dysku, mapy w COD5 ładują się na oko 40% szybciej niż w poprzedniczce, więc po co te instalacje? Heavenly Sword który nadrabiam instaluje się z 10 dobrych minut a poziomy raczej wolniej niż szybciej.

Edytowane przez da$io
Odnośnik do komentarza

Jesli chodzi o instalacje to swietna wiadomosc. :) Nie podoba mi sie to cale instalowanie gier na PS3 skoro i tak dosyc dlugo sie wczytuja, a bezsensownie zajmuja miejsce na HDD. :)

 

Sony protagowało że KZ2 będzie u nas po Polsku, to nawet jeden z 1 tytułów jaki zapowiedziany był w ojczystym języku :).

A czemu miałoby nie być wibracji ?.

Ja osobiscie licze na polska wersje jezykowa, ale w opcji bo chcialbym miec rowniez orygialna - angielska.

Zobaczymy czy Killzone 2 bedzie mial rowniez polska wersje - w sumie to calkiem mozliwe, w koncu Killzone Liberation na PSP jest fajnie przetlumaczony wraz z dubbingiem. :)

 

Ciekawe kiedy bedzie mozna skladac preordery, oby tylko cena byla normalna - czyli ponizej 200zl.

 

Ja juz z niecierpliwoscia czekam na wydanie gry, na razie zagrywam sie w wersje Beta - na liczniku mam jakies 20h i gra wcale mi sie nie znudzila, do dyspozycji sa trzy swietne mapy, rozgrywka jest na prawde super - nic tylko grac. :)

Odnośnik do komentarza

Saptis, chłopie, Killzone 2 będzie po Polsku. Nie musisz na to "liczyć" bo to po prostu będzie :).

 

To była pierwsza gra na PS3, która została zapowiedziana po PL. A wiesz czemu będzie w PL? Dlatego, że Guerilla powiedziała, że starają się, aby KZ2 kupiło jak najwięcej osób na świecie i powiedzieli, że gra zostanie przetłumaczona na ponad 20 języków. PONADTO, ponadto, KZ1 sprzedało się w Polsce w wysokości 40 tysięcy egzemplarzy (najwięcej jako FPS na past geny), więc to tym bardziej powód, do robienia wersji PL. :)

 

Angielska wersja będzie do wyboru, bo to Blu-Ray.

 

 

Odnośnik do komentarza

Aha :). No to sprawa chyba załatwiona.

 

Edit: Nie było twojego postu Saptis - ja nie jestem spięty, tylko taki mam charakter :). PL wersja jest potwierdzona :). Będzie na 100%.

 

Wracając do topicu:

 

Naprawdę polecam ten temat: http://boardsus.playstation.com/playstatio...ng&page=125

 

Można się dowiedzieć naprawdę sporo interesujących rzeczy (znajomość angielskiego wymagana rzecz jasna).

 

Np. Seb Downie powiedział, że kod bety jest już dość stary i gra jest ostatnio bardzo mocno poprawiana.

 

Wszyscy oczywiście czekamy na 4 grudnia, bo wtedy skończy się embargo na nowe info o singlu i Sony zapowiedziało, że tego dnia będziemy mieli ogromną niespodziankę dotyczącą KZ2.

 

Plotki co może zawierać ta niespodzianka, są następujące:

 

- Demo single player na PS Store.

- Filmik z levelu, który był w renderze w real time, który wygląda identycznie jak render.

- Nowy trailer.

- Jakieś miażdżące info.

 

Któraś z tych plotek musi się sprawdzić. Ja bym się skłaniał do dwóch ostatnich. Nie wierzę w level z rendera, ani w demo na PS Store.

Edytowane przez Jacobss
Odnośnik do komentarza

Przy czym można iść w ciemno,że jeśli byłoby demo to na 100% byłby to ten level z fazy pre-alpha pokazywany na wszystkich targach.

 

Scenka z rendera z E3 w czasie rzeczywistym przeliczana przez PS3 i co więcej w formie gameplayu....hoho zawrzało by do czerwoności na internecie...

 

Miażdżące info- będzie port na x360 :diablo: :pifpaf: :twisted:

 

 

Ja obstawiam demko plus nowy trailer :)

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

Przed chwilą obejrzałem ten render (dawno temu już oglądałem), aby sobie wszystko przypomnieć. Dodam, że oglądałem go na dużym TV, a nie jak kiedyś na monitorku. W każdym razie, no cóż, hmm....

 

Ciężko polemizować, czy byłoby to możliwe, ale akcja jaka jest na tym filmiku, niestety, ale raczej jest nie możliwa ;)

 

Polecam dla przypomnienia (w dobrej jakości - takiej nie ma na Gametrailers, ani żadnym innym serwisie): link

Odnośnik do komentarza

Q&A

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=319171

 

Mugwum asks: One of the most obvious outlets for feedback so far has been previews on places like Eurogamer and IGN, and the comments readers have made about them. Have you seen anything in those that's helped?

Eric Boltjes: We have gotten an amazing amount of feedback on our beta from multiple sources and it has all been really helpful! We changed many things in the final game according to the feedback we got!

Eric Boltjes: Well, one of the things we changed since the beta is the Revive ability camera. We got lots of feedback that it was confusing and disorientating when you got revived by the Medic. So we changed the camera to slowly move towards the direction you were going to face when you spawned, which helped a lot!

Angie Smets: Another example would be us changing the distance that the shotgun does damage from, or adding more presets for the controls.

Eric Boltjes: Yeah, lots of people wanted more flexibility with the controls, so we gave them lots more options!

 

Arwin asks: Have you had to make any technological compromises in the beta compared to the singleplayer campaign? (En groetjes uit Maastricht.)

Eric Boltjes: Our aim was always to make multiplayer look just as good as single-player, and I am proud to say we have really succeeded. It was quite a challenge to get 32 players on-screen working with this much graphical detail, but I think everyone will agree it looks amazing!

 

urban asks: What's your favourite "perk" in killzone 2 multiplayer?

Eric Boltjes: We call them Badge Abilities! And my personal favorite is the Cloak Suit. I am quite the sniper and I just love hiding in the shadows, waiting for my next victim.

Angie Smets: Mine is the deployable spawn grenades, as this gives a great tactical advantage to your faction.

 

Triggerhappytel asks: From our playtest of Killzone 2 at the Eurogamer Expo last month, it looks like a technical beast, matched by very few console games at the moment. Did you learn a lot of lessons from your previous games, and how have you found the PS3 to develop for? How hard are you pushing the console - could you get more out of it if you had more time?

Eric Boltjes: Killzone2 has always aimed to get the most out of the platform, both in gameplay and technically. Of course there were some very hard lessons during the development but the technology itself is simply amazing to work with. The power and memory allowed us to do things we before could only dream about!

Angie Smets: What we definitely learned from Killzone 1 was that you need to start development of your online portion of the game at day one, and playtest from day one as well, which is what we did.

We also learned a lot from our Killzone 1 community.

 

projectmayhem asks: Seeing as there are no more beta phases planned, will there be a demo for people to try?

Super Moderating Hero: And what about DLC - will that feature in your future plans, as there will be no more chances to garner feedback from the community?

Angie Smets: We can't really talk about our demo plans at this time.

Eric Boltjes: We are planning for DLC, but what exactly you are going to have to wait a little while longer to find out! But rest assured we are planning for it!

 

Pirotic asks: How close do you think the final product is going to look to the initial pre-rendered sequence we saw at E3 a few years back?

Eric Boltjes: That movie was our target for graphics and intense combat, we're quite happy with how the game looks and I hope you agree!

 

johnboy_johsnon asks: It's been a long time since that trailer - do you think the hype around the title has suffered because of the wait?

Eric Boltjes: The response to the Beta has been simply amazing and we have much more to show you!

 

Super Moderating Hero: When does this current beta phase end?

Angie Smets: Last day will be this Sunday

Super Moderating Hero: And, finally, one we ask everybody - would you both rather have lasers for eyes, or be able to turn invisible?

Eric Boltjes: Invisible! For sure!

Angie Smets: Same here!

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...