Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

O dźwięk też się nie martw :).

 

7.1 plus użyto technologii, które się stosuje w najnowszych filmach. Gdzieś tam na Neogafie coś o tym pisali, ale się na tym nie znam.

 

http://i44.tinypic.com/dfzzhe.gif

 

http://i41.tinypic.com/x5xxdl.gif

 

KZ2 idzie dobrze na amazonie:

 

link

 

Edit: Są już wersje HD trailerów na Gametrailers:

 

http://www.gametrailers.com/player/44192.html

 

http://www.gametrailers.com/player/44190.html

 

http://www.gametrailers.com/player/44194.html

 

http://www.gametrailers.com/player/44193.html

 

OMG!

Odnośnik do komentarza
ja pier$ole ten pierwszy gif masakruje... o korwa! najlepszy gif jaki do tej pory powstal...

Racja, to najpiękniejszy GIF świata :P (w swojej kategorii).

 

Co do waszej dyskucji nt tego co reprezentuje dany tytuł w popkulturze (vide Halo - Master Chief - prawdziwy hiro) Sony nie ma wyjścia - Helghaści, helghaści i jeszcze raz helghaści !. Pomarańczowe oczka są przeż popularniejsze niż komukolwiek się wydaje i może ich wygląd przypomina żołnierzy z pewnego anime .... Who cares ? - mówisz Killzone - myślisz Helghast !!, fajnie byłoby zobaczyć też troche "komunizmu" i "neonazizmu" w akcjach reklamowych, bo po premierze KZ2 - marka bez wątpienia zyska ciekawsze miejsce w popkulturze :P.

Odnośnik do komentarza

Ciekawe co sobie myśli ekipa techników i grafików z teamu Kojmy ,którzy stworzyli na potrzeby pewnej gry o starszym panie mega engine graficzny ,który potrzebował kilkunastu gigabajtowej instalacji na starcie i przeinstalowania danych co akt....swoją drogą na forum ps padło pytanie do Seba o to co by można było jeszcze osiągnąć gdyby dodali instalacją danych.On na to odpowiedział prosto-"loadingi są krótkie,animacja płynna,tekstury się nie doczytują więc nikt nigdy nie rozważał opcji instalacji bo jest ona niepotrzebna"

Odnośnik do komentarza

Ficuś - Generalnie to większość produkcji jest technicznie niewydajna, przypomnijmy sobie np teraz takiego Heavenly Sword (wiem jest mnogość powodów takiej przyczyny, ale i tak wszystko zmierza do jednego) odpalcie go teraz po obczajeniu KZ2 czy nawet MGS4 - wrażenia ? - :).

Odnośnik do komentarza
Ciekawe co sobie myśli ekipa techników i grafików z teamu Kojmy ,którzy stworzyli na potrzeby pewnej gry o starszym panie mega engine graficzny ,który potrzebował kilkunastu gigabajtowej instalacji na starcie i przeinstalowania danych co akt....

 

To bedzie masowe sepuku wsrod programistow Konami. Pamietacie slowa Kojimy, o ty ze pchneli Cell'a do granic mozliwosci... :rolleyes:

 

A swoja droga "death animation" w zwolnionym tempie wyglada bajecznie (w normalnym trybie juz tak efektowanie nie bedzie). Marzy mi sie, aby po jednorazowym przejsciu urochomila sie opcja "Bullet Time"... marzeniaaa :)

Odnośnik do komentarza
wiadomo juz cos na temat supportu na stronach www w stylu myresistance.net czy bungie.net? KZ2 bedzie tez jakos podlaczony pod www i bedzie sie dalo przegladac staty?

Tak, będzie coś na wzór bungie.net.

 

Ta gra jak żadna inna, ma szanse stać się dla posiadaczy PS3 takim sonowskim halo. Jeżeli multi będzie wymiatał, to KZ2 musi odnieść sukces na tym polu.

 

Odnośnik do komentarza
wiadomo juz cos na temat supportu na stronach www w stylu myresistance.net czy bungie.net? KZ2 bedzie tez jakos podlaczony pod www i bedzie sie dalo przegladac staty?

Z tego co bylo widac w becie (zakladka community) jest tam masa mozliwosci, Dokladne statystyki klanu i poszczegolnych friends, rankingi wedlug wszsytkiego co jest liczone w grze (kille assysty itd)

Byly zakladki do turnieji klanowych, wyzwan "na zywo" w kazdym momencie gdy spotkasz na mapie klan mozna bylo wybrac opcje wyzwania(odznaczona w becie)

 

Naprawde po doswiadczeniach z wieloma FPS tutaj z poziomu gry byl dostep do ogromu opcji. Napewno beda jakie Officialne turnieje itd.

 

 

A czy strona www to nie wiem. Chyba niepotrzebna skoro wszystko mozna sprawdzic z poziomu gry

Odnośnik do komentarza
turnieje itd.

 

 

A czy strona www to nie wiem. Chyba niepotrzebna skoro wszystko mozna sprawdzic z poziomu gry

Będzie na 100%, jeszcze dziś widziałem fotkę z CES, gdzie był wymieniony min. specjalny serwis. Może znajdę to.

 

edit:

no i jest

killzone-2-10-hours.jpg

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

No coz, teraz pozostaje tylko wyslac swoja "Legendary edition" recenzentom ;)

Kurcze ogladajac te filmiki nie sposob sie nie slinic :P Po prostu zakochalem sie w tym karabinku z zielonym celownikiem(z miejsca ulubiona bron ze wszystkich FPS-ow) i w snajperce :)

Niech dadza ta limitke np. z figurka helghanskiego snajpera, baa jakiegokolwiek helghasta, oczywiscie steelbook, artbook, plytka "making of" itp. Coz moge powiedziec "I'm a man of a simple taste" ;)

Odnośnik do komentarza
Ja jestem ciekaw jak bardzo KZ 2 wysysa moc z Chlebaka - bardzo duży zapewne przy tym udział SONY , ciekawe tylko jak duży .To że hity dostaniemy od 1part develeperów to wiadomo ale ostatnio SONY coś mówiło że udostępni nowy zbiór narzędzi albo cuś ?

Udział Sony jest przy tym 100% :). Guerilla Games to wyłączne studio Sony. Tak jak Evolution Studio, Liverpool itd.

 

A tym narzędziami, to sprawa wygląda tak:

 

Wszystkie studia Sony, łącznie z Santa Monica etc. stworzyły narzędzia EDGE, do produkcji gier najwyższej jakości na PS3. Wczesna wersja tych narzędzi została użyta w Heavenly Sword. KZ2 z nich korzysta, GOW III będzie korzystał, możliwe że także Uncharted 2 - nie wiadomo oprócz, KZ2 i GOW III, które to będą.

 

Do sukcesu KZ2, użyto ogromnej ilości kasy (mówi się o 2 krotnie przekroczonym budżecie, czyli 60 milionach euro), zatrudniono setki ludzi z różnych studiów i tak dalej. Te wspaniałe animacje, którymi się tak tutaj podniecamy, powstały nie tylko na potrzeby KZ2. Zajęło się tym studio Sony w Cambridge. Jednym słowem, Guerilla to tylko umowny developer. Bo tak naprawdę gra jest wielkim dziełem całego Sony.

 

To oczywiście jest tak pokrótce, bo o tym można dużo gadać. Ale właśnie dlatego byłem zawsze tak przeciwny patrzeniu na KZ2 przez pryzmat KZ1. Bo te gry poza uniwersum i nazwą, nie mają nic wspólnego ze sobą. Gameplay i wszystko inne - to po prostu zupełnie inna gra. Wtedy to było dzieło Guerilla, dzisiaj całego Sony.

 

Narzędzia EDGE raczej oczywiście nie powędrują do innych developerów, poza tymi od Sony.

 

Co do mocy - tutaj sprawa jest zbyt skomplikowana jak podkreśla Seb Downie, żeby to rozdrabniać na procenty, ale od siebie mogę powiedzieć, że KZ2 jak każda gra na świecie, wykorzystuje maksimum mocy. To sprawa na inny temat, ale prawda jest taka, że developer zawsze się stara wykorzystać maks. Wszystko jednak sprowadza się do umiejętności jej wykorzystania.

Odnośnik do komentarza
A czy wiadomo coś o tych całych 'tygodniowych odznaczeniach', o których jest mowa w trofeach?

W rankingu masz zakladke: dzienny , tygodniowy, miesieczny i ogolny.

 

Porostu musisz sporo ciupac jednego dnia, albo caly tydzien zeby sie zalapac. Wbrew pozorom te trofea latwe nie beda. Bedzie tyle ludzi ze bedzie naprawde ciezko awansowac :D

Odnośnik do komentarza
A czy wiadomo coś o tych całych 'tygodniowych odznaczeniach', o których jest mowa w trofeach?

W rankingu masz zakladke: dzienny , tygodniowy, miesieczny i ogolny.

 

Porostu musisz sporo ciupac jednego dnia, albo caly tydzien zeby sie zalapac. Wbrew pozorom te trofea latwe nie beda. Bedzie tyle ludzi ze bedzie naprawde ciezko awansowac :D

Kurna, to ciekawe kiedy jak mi się ferie na początku lutego kończą. Żeby sporo pograć to chyba dopiero na Wielkanoc się załapię :P A skoro jest tak jak mówisz, to faktycznie - te trofea mogą być całkiem hardkorowe. Zależy jeszcze jakie dokładnie wymagania trzeba spełnić na te całe odznaczenia.

Odnośnik do komentarza
A czy wiadomo coś o tych całych 'tygodniowych odznaczeniach', o których jest mowa w trofeach?

W rankingu masz zakladke: dzienny , tygodniowy, miesieczny i ogolny.

 

Porostu musisz sporo ciupac jednego dnia, albo caly tydzien zeby sie zalapac. Wbrew pozorom te trofea latwe nie beda. Bedzie tyle ludzi ze bedzie naprawde ciezko awansowac :D

A jakie ma miec znaczenie ilosc grajacych? IMO to bedzie polegalo na przekroczeniu jakiejs dziennej czy tygodniowej bariery i na tej podstawie wpadnie odznaczenie czy trophy. A nie ze bedzie limitowane np. do 100 osob... chyba, ze jest gdzies dokladny opis, to wtedy przepraszam.

Odnośnik do komentarza
A czy wiadomo coś o tych całych 'tygodniowych odznaczeniach', o których jest mowa w trofeach?

W rankingu masz zakladke: dzienny , tygodniowy, miesieczny i ogolny.

 

Porostu musisz sporo ciupac jednego dnia, albo caly tydzien zeby sie zalapac. Wbrew pozorom te trofea latwe nie beda. Bedzie tyle ludzi ze bedzie naprawde ciezko awansowac :D

A jakie ma miec znaczenie ilosc grajacych? IMO to bedzie polegalo na przekroczeniu jakiejs dziennej czy tygodniowej bariery i na tej podstawie wpadnie odznaczenie czy trophy. A nie ze bedzie limitowane np. do 100 osob... chyba, ze jest gdzies dokladny opis, to wtedy przepraszam.

Wnioskuje po tym co bylo w becie. Nie wiem dokladnie jak to dziala. Niby tam nie bylo rank. Tylko zwykly ranking. w 2 dniu grania bylem 1 na liscie przez pewien czas ;) ( gralem non stop 14h :P

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...