Skocz do zawartości

Killzone 2

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6 tys.
  • Wyświetleń 761,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Pozwolę sobie przywrócić ten temat, ponieważ John Linneman z Digital Foundry wrzucił wczoraj niezwykle interesujący film dotyczący tej gry.     Zwróćcie uwagę na omawiane w trzec

  • Pograłem trochę w killzone 2 i na razie muszę stwierdzić że Halo 3 jest lepsze a o Halo Reach nie wspominając. te sterowanie jest jakieś dziwne przez co wyminana ognia nie sprawia takiej przyjemności

  • Killzone skończony. Cudowna gierka, na ps4 chyba nie ma tak dobrze zrobionej singlowej strzelanki. Warto zagrać jak ktoś nie grał, pure fun  

Opublikowano

jakim cudem w multi ciało miało by zostawać na arenie? Zostaje przez kilkanaście sekund i znika. Wyobrażasz sobie mecz, w którym padło 100 zabójstw i wszystkie te ciała leżą na mapie?

 

Co do singla to sie nie wypowiadam bo nie wiem

Opublikowano
jakim cudem w multi ciało miało by zostawać na arenie? Zostaje przez kilkanaście sekund i znika. Wyobrażasz sobie mecz, w którym padło 100 zabójstw i wszystkie te ciała leżą na mapie?

 

Co do singla to sie nie wypowiadam bo nie wiem

 

Tak, wojna na maksa :D Wszędzie trupy, brud, syf. Mnie by się to podobało.

 

Opublikowano

Ciała zostają na tyle długo, że ich późniejsze zniknięcie nie odbiera przyjemności z zabawy, bo już nie zwracasz na to uwagi.

Ale znikają tak czy inaczej - wyobrażasz sobie 15 minutowy mecz na 32 graczy z respawnami, w którym wszystkie ciała zostają? Niepotrzebne obiciążanie silnika gry imo...

EDIT - Jakim mnie uprzedził :)

YETI - amunicji też nie ma - tylko to co znajdziesz po trupach, co też jest fajną zagrywka taktyczną, bo nie raz po ostrej wymianie ognia latałem z resztą naboi w poszukiwaniu magazynków...

Soniak - bez przesady z tą fizyką łusek :) zamierzasz podstawiać garnuszek, żeby wpadały do niego? ;) Ładnie upadają na glebę i ładnie dźwięczą - wystarczy. Zaufaj mi, że na ich fizykę nie będziesz zwracał uwagi...

Edytowane przez Butcher

Opublikowano
Ciała zostają na tyle długo, że ich późniejsze zniknięcie nie odbiera przyjemności z zabawy, bo już nie zwracasz na to uwagi.

Ale znikają tak czy inaczej - wyobrażasz sobie 15 minutowy mecz na 32 graczy z respawnami, w którym wszystkie ciała zostają? Niepotrzebne obiciążanie silnika gry imo...

 

Ale za to jaka przyjemność :).

Czy ciało (single) wroga po śmierci można jeszcze męczyć, czy po prostu przenikają przez nie pociski itd.? (vide Brothers in Arms)

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź. Ja to mam zboczenie już na punkcie różnych drobiazgów :) które dla innych mało znaczą. Ot takie łuski - zostają na ziemi? :D

Opublikowano
amunicji też nie ma - tylko to co znajdziesz po trupach, co też jest fajną zagrywka taktyczną, bo nie raz po ostrej wymianie ognia latałem z resztą naboi w poszukiwaniu magazynków...

Przeciez sa specjalne skrzynie z amunicja, w ktorych mozna sie zaopatrzyc w dodatkowe magazynki i granaty. :)

Co ciekawe skrzynie sa do dyspozycji tylko dla jednej z dryzun i przeciwnik moze je rozwalic, na szczescie Engineer moze je naprawic. :)

Edytowane przez saptis

Opublikowano

A nasi towarzysze broni? Ładnie to jest dopracowane jak strzelają? Mnie dziś zachwycił BiA HH - jakiś ziomek strzelał z Garanda, jak się bliżej przyjrzałem to przy każdym strzale odsuwał się zamek, wypadała łuska, a w środku było widać kolejny ładowany nabój. No i to wyjmowanie magazynków i rzucanie na glebę podczas przeładowania. Czy takich atrakcji mogę szukać w KZ2? ?:)

Opublikowano

Jak ciała nie znikają to dodatkowe pole do schowania się,pamiętam jak w COD4 "wszedłe" w zwłoki snajpera i przebiegający nie mogli mnie znaleźć :P

Edytowane przez Litwin25

Opublikowano

Ja pier.dole aż tak was obchodzi czy łuska wypadnie realistycznie z karabinu i czy przeładowanie będzie zgodne z prawami fizyki?! Butcher pewnie ma już dość takich pytań. Pytajcie się o aspekty gameplayu a nie o takie pierdoły, no prosze was

Opublikowano
Ja pier.dole aż tak was obchodzi czy łuska wypadnie realistycznie z karabinu i czy przeładowanie będzie zgodne z prawami fizyki?! Butcher pewnie ma już dość takich pytań

A coś myślał ? - to są ci tzw "FANI KILLZONE'A 2" - powiedz przy niech że gra nie jest perfekt :P.

Jeśli chodzi o mnie to ja się już o grę nie martwie, wiem wszystko co chciałem :).

Opublikowano

Ja ponownie zadam swoje pytanie: Czy w KZ2 mozna bezszelestnie sie poruszac? (w jedynce nie mozna bylo). W multi jest to bardzo wazne, gdyz czesto gram na sluch. Nieraz mozna zaskoczyc przeciwnika skradajac sie po cichu. A moze mapy sa tak skosntruowane, ze to nie jest konieczne.

Opublikowano

Dołączam się do pytania, granie na słuch to podstawa.Jest taka opcja z bezszelestnym poruszaniem jak w CoD4 8)

Opublikowano

Mozna kucnac i sie przyczaic, ale w Killzone 2 nie o to chodzi, to jest kamperska gra, w ktorej wszyscy sie na siebie czaja. :)

Opublikowano

jak idziesz wolno to nie slychac twoich krokow, a wlsaciwie slychac tyle ze bardzo, bardzo cicho

Opublikowano

Niektórzy to już widze kminią jak by sie tu dobrze przykampic zaraz po premierze ;)

Opublikowano

Jeszcze nie czytałem recenzji.

 

Pozwolę sobie jednak jedną rzecz powiedzieć: Ocena 9/10, jest bardzo dobra oceną jak na Eurogamer, który często nie kryje złośliwości i wytykania wad.

 

Little Big Planet też dostało 9/10

 

Call of Duty 4 natomiast 8/10

 

Ale to tylko oceny :). Dla mnie Killzone 2 może zbierać same dziesiątki, nie interesuje mnie to :).

 

No ale nic, zabieram się czytania, bo wstyd komentować coś, czego się nie przeczytało.

 

Edycja: Literówki :).

Edytowane przez Jacobss

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.