Opublikowano 29 stycznia 200916 l I czy łuski podlegają prawom fizyki, i się toczą, lub spadają z murków tak jak w BF2 MC 8)
Opublikowano 29 stycznia 200916 l jakim cudem w multi ciało miało by zostawać na arenie? Zostaje przez kilkanaście sekund i znika. Wyobrażasz sobie mecz, w którym padło 100 zabójstw i wszystkie te ciała leżą na mapie? Co do singla to sie nie wypowiadam bo nie wiem
Opublikowano 29 stycznia 200916 l jakim cudem w multi ciało miało by zostawać na arenie? Zostaje przez kilkanaście sekund i znika. Wyobrażasz sobie mecz, w którym padło 100 zabójstw i wszystkie te ciała leżą na mapie? Co do singla to sie nie wypowiadam bo nie wiem Tak, wojna na maksa Wszędzie trupy, brud, syf. Mnie by się to podobało.
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Ciała zostają na tyle długo, że ich późniejsze zniknięcie nie odbiera przyjemności z zabawy, bo już nie zwracasz na to uwagi. Ale znikają tak czy inaczej - wyobrażasz sobie 15 minutowy mecz na 32 graczy z respawnami, w którym wszystkie ciała zostają? Niepotrzebne obiciążanie silnika gry imo... EDIT - Jakim mnie uprzedził YETI - amunicji też nie ma - tylko to co znajdziesz po trupach, co też jest fajną zagrywka taktyczną, bo nie raz po ostrej wymianie ognia latałem z resztą naboi w poszukiwaniu magazynków... Soniak - bez przesady z tą fizyką łusek zamierzasz podstawiać garnuszek, żeby wpadały do niego? Ładnie upadają na glebę i ładnie dźwięczą - wystarczy. Zaufaj mi, że na ich fizykę nie będziesz zwracał uwagi... Edytowane 29 stycznia 200916 l przez Butcher
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Ciała zostają na tyle długo, że ich późniejsze zniknięcie nie odbiera przyjemności z zabawy, bo już nie zwracasz na to uwagi. Ale znikają tak czy inaczej - wyobrażasz sobie 15 minutowy mecz na 32 graczy z respawnami, w którym wszystkie ciała zostają? Niepotrzebne obiciążanie silnika gry imo... Ale za to jaka przyjemność . Czy ciało (single) wroga po śmierci można jeszcze męczyć, czy po prostu przenikają przez nie pociski itd.? (vide Brothers in Arms)
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Dzięki za odpowiedź. Ja to mam zboczenie już na punkcie różnych drobiazgów które dla innych mało znaczą. Ot takie łuski - zostają na ziemi?
Opublikowano 29 stycznia 200916 l amunicji też nie ma - tylko to co znajdziesz po trupach, co też jest fajną zagrywka taktyczną, bo nie raz po ostrej wymianie ognia latałem z resztą naboi w poszukiwaniu magazynków... Przeciez sa specjalne skrzynie z amunicja, w ktorych mozna sie zaopatrzyc w dodatkowe magazynki i granaty. Co ciekawe skrzynie sa do dyspozycji tylko dla jednej z dryzun i przeciwnik moze je rozwalic, na szczescie Engineer moze je naprawic. Edytowane 29 stycznia 200916 l przez saptis
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Soniak: nie na tyle, żebyś się na nich poślizgnął... Edytowane 29 stycznia 200916 l przez Butcher
Opublikowano 29 stycznia 200916 l 6 ustawień pada Standard 1 Standard 2 Standard 3 Standard 4 Alternatywny 1 Alternatywny 2 IMO 2 rozwiązanie odpada, strzał pod R2? 3 prezentuje się lepiej. Ale tu wszyscy piszą o Alternatywnym 2 a nie Standardowym 2
Opublikowano 29 stycznia 200916 l A nasi towarzysze broni? Ładnie to jest dopracowane jak strzelają? Mnie dziś zachwycił BiA HH - jakiś ziomek strzelał z Garanda, jak się bliżej przyjrzałem to przy każdym strzale odsuwał się zamek, wypadała łuska, a w środku było widać kolejny ładowany nabój. No i to wyjmowanie magazynków i rzucanie na glebę podczas przeładowania. Czy takich atrakcji mogę szukać w KZ2? ?
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Jak ciała nie znikają to dodatkowe pole do schowania się,pamiętam jak w COD4 "wszedłe" w zwłoki snajpera i przebiegający nie mogli mnie znaleźć Edytowane 29 stycznia 200916 l przez Litwin25
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Ja pier.dole aż tak was obchodzi czy łuska wypadnie realistycznie z karabinu i czy przeładowanie będzie zgodne z prawami fizyki?! Butcher pewnie ma już dość takich pytań. Pytajcie się o aspekty gameplayu a nie o takie pierdoły, no prosze was
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Ja pier.dole aż tak was obchodzi czy łuska wypadnie realistycznie z karabinu i czy przeładowanie będzie zgodne z prawami fizyki?! Butcher pewnie ma już dość takich pytań A coś myślał ? - to są ci tzw "FANI KILLZONE'A 2" - powiedz przy niech że gra nie jest perfekt . Jeśli chodzi o mnie to ja się już o grę nie martwie, wiem wszystko co chciałem .
Opublikowano 29 stycznia 200916 l 6 ustawień pada Standard 1 Standard 2 Standard 3 Standard 4 Alternatywny 1 Alternatywny 2 IMO 2 rozwiązanie odpada, strzał pod R2? 3 prezentuje się lepiej. Ale tu wszyscy piszą o Alternatywnym 2 a nie Standardowym 2 aha ;p to się zgadzam, alternatywne 2 najlepsze
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Ja ponownie zadam swoje pytanie: Czy w KZ2 mozna bezszelestnie sie poruszac? (w jedynce nie mozna bylo). W multi jest to bardzo wazne, gdyz czesto gram na sluch. Nieraz mozna zaskoczyc przeciwnika skradajac sie po cichu. A moze mapy sa tak skosntruowane, ze to nie jest konieczne.
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Gameplayer 9.5 +Eyeball searing graphics +Intelligent, reactive A.I. +Innovative FPS cover system +Solid, addictive multiplayer -No co-op, 'meh' voice work http://www.gameplayer.com.au/gp_documents/...KIllzone-2.aspx
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Dołączam się do pytania, granie na słuch to podstawa.Jest taka opcja z bezszelestnym poruszaniem jak w CoD4 8)
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Mozna kucnac i sie przyczaic, ale w Killzone 2 nie o to chodzi, to jest kamperska gra, w ktorej wszyscy sie na siebie czaja.
Opublikowano 29 stycznia 200916 l jak idziesz wolno to nie slychac twoich krokow, a wlsaciwie slychac tyle ze bardzo, bardzo cicho
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Niektórzy to już widze kminią jak by sie tu dobrze przykampic zaraz po premierze
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Ponad 40 minut prosto z studia developerskiego Guerilla. Materiał był już jakoś czas temu ale teraz pojawił się z angielskimi napisami. Więc można więcej pokumać http://www.frontgracza.pl/2009/01/40-minut...ata-killzone-2/
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Recenzja Eurogamer: http://www.eurogamer.net/articles/killzone-2-review
Opublikowano 29 stycznia 200916 l Jeszcze nie czytałem recenzji. Pozwolę sobie jednak jedną rzecz powiedzieć: Ocena 9/10, jest bardzo dobra oceną jak na Eurogamer, który często nie kryje złośliwości i wytykania wad. Little Big Planet też dostało 9/10 Call of Duty 4 natomiast 8/10 Ale to tylko oceny . Dla mnie Killzone 2 może zbierać same dziesiątki, nie interesuje mnie to . No ale nic, zabieram się czytania, bo wstyd komentować coś, czego się nie przeczytało. Edycja: Literówki . Edytowane 29 stycznia 200916 l przez Jacobss
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.