Skocz do zawartości

Devil May Cry 4


DJ1988

Rekomendowane odpowiedzi

Gość aphromo
18 godzin temu, XM. napisał:

Dmc4 na ps3 i xboxie działał w prawie stalowych 60 klatkach a nie 30. 30 miał DmC.

Kosmos jak na ps360 w takim razie.

Gdyby nie ten backtracking to spokojnie 9/10. Wersja SE must have jak ktos nie ogral wczesniej.

Odnośnik do komentarza

Ja Dmc4 uwielbiam, przeszedlem multum razy, ponad 200h mam ale każdy notmalny typ odbije się od tej gry po połowie. Co z tego ze zawartości dużo jak grać na najwyższym poziomie potrafi 3% posiadaczy i gra się ciągle w tych samych lokacjach na przestrzeni jednego playthrough.

 

 

11 minut temu, aphromo napisał:

Dla mnie przeskok z DMC 4 na DMC to bylo rozczarowanie, tylko grafika lepsza, ale to moja opinia.

 

Moim zdaniem grafika nawet mimo 30 klatek wygląda gorzej niż w Dmc4.

Edytowane przez XM.
Odnośnik do komentarza
3 minuty temu, XM. napisał:

No ale jednak 5 lat różnicy + 60 klatek a gra wygląda lepiej niż gra z końca generacji z lepszym fr, nie? ^^

Wiesz jakby nie było MT framework to był naprawdę solidny engine. Lost Planet, RE 5 czy własnie DMC 4 wygladają naprawdę dobrze do tej pory - odpalisz to na starym PC w FHD w 60 fpsach i jest naprawdę godnie - dla mnie Unreale to zawsze był dość kieprawy silnik, Gears of War wygladało dobrze czy też Batman AA ale jakoś zawsze coś mi w nim przeszkadzało. 

 

DMC zresztą stawiało na inny styl artystyczny, więcej efektów niż dość sterylne Dmc4 także porównanie obu gier też jest trochę z dupki. 

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, _Be_ napisał:

Wiesz jakby nie było MT framework to był naprawdę solidny engine. Lost Planet, RE 5 czy własnie DMC 4 wygladają naprawdę dobrze do tej pory - odpalisz to na starym PC w FHD w 60 fpsach i jest naprawdę godnie - dla mnie Unreale to zawsze był dość kieprawy silnik, Gears of War wygladało dobrze czy też Batman AA ale jakoś zawsze coś mi w nim przeszkadzało

 

DMC zresztą stawiało na inny styl artystyczny, więcej efektów niż dość sterylne Dmc4 także porównanie obu gier też jest trochę z dupki. 

 

Może to, że mnóstwo gier zaczęło się na nim pojawiać, przez co wszystkie one były na pewien sposób podobne do siebie pod względem grafiki? Mi się to mocno rzucało w oczy.

Odnośnik do komentarza

Raczej chodziło o specyficzny wygląd shaderów przez co wszystko wydawalo się takie plastikowe? Dopiero przy UE 4 jakoś to lepiej wyglada, większa elastyczność w assetach chyba. Ale takie jrpgi jak KH3 czy Dragon Quest XI wygladają bardzo podobnie na UE.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...