Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Ciekawe czy LOD (Level of Details) nie będzie w tym przypadku obcinać grafiki w oddali. Dla mnie to ustawiony bullshot (tylko w przypadku tego zdjęcia), zobaczę w akcji to uwierzę :)

Edytowane przez t3xz

  • Odpowiedzi 2,1 tys.
  • Wyświetleń 252,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • W naprawdę ogromnych bólach, ale udało mi się skończyć. Średnia na Metacritic dla tej gierki, oscylująca w granicach maxa (przypominam - 98%) to największa porażka w dziejach branży i jednocześnie dob

  • Nudy nudy nudy, przedsylwestrowe nudy. Jako, że nie lubię tracić czasu na nic nie robienie to postanowiłem stworzyć plakat klubu ze striptizem z Liberty City. Miło wyjść w stylu artworków z GTA IV, al

  • Wiesz co Zwyrol sorry za złośliwość ale inaczej nie umiem więc no offence.   Proponuję Ci zagrać w GTAIV, pobawić się kilkanaście godzin (co i tak jest mało) i zrobić 100 % w grze to może nie będzie

Opublikowano

Nie wiem jak wy sądzicie, ale góry z daleka w Just Cause wyglądają zaje.piście. Gdyby takie widoczki były w GTA IV (tyle że miasta, nie gór) to byłoby super, do tego jeszcze żeby z lotu wszystko szybciej nabierało szczegółów i jak dla mnie bardo fajnie by to wyszło :)

Opublikowano

skany z pewnego magazynu

The latest issue of Australian magazine ZOO contains photographs of one of their journalists playing GTA IV on a large TV screen. As expected, the HUD is minimal, and the only thing that's permanently visible is the radar. The radar is surrounded by two semi-circles representing health and armour. Everything on the radar is translucent except for the roads. Things like weapons and wanted stars only appear when you are changing weapons or when you obtain a wanted level, we presume.

 

 

http://media.gtanet.com/images/4279-gta-iv...aled-in-zoo.jpg

http://media.gtanet.com/images/4278-gta-iv...aled-in-zoo.jpg

Opublikowano

Powiem krotko....mam obawy ze te cale pompowanie cisnienia przed premiera moze gre zabic.....dla mnie GTA skonczylo sie na GTAIII(reszta to imo nabijacze kasy) obym sie mylil i oby nowa odslona przyniosla mase nowinek i grywalnosci...oby

Opublikowano

Screeny nie wyglądają aż tak tragicznie, trzeba pamiętać że to tylko skan.

Opublikowano

Nie wiem, może zbytnio panikuję przed premierą, ale na trailerach i tych screenach ulice świecą pustkami. Obejrzyjcie sobie jeszcze raz czwarty trailer i pooglądajcie "niby" fragmenty gameplayu. Zero przechodziów, dosłownie kilka samochodów (nie liczę policji - ona ma za zadanie odciągać naszą uwagę :))... Mam nadzieję, że to specjalna zagrywka panów z R* (i "specjalna" wersja gry...).

Edytowane przez LucasFGW

Opublikowano
Jeszcze jedno spostrzeżenie: Nie wiem, może zbytnio panikuję przed premierą, ale na trailerach i tych screenach ulice świecą pustkami. Obejrzyjcie sobie jeszcze raz czwarty trailer i pooglądajcie "niby" fragmenty gameplayu. Zero przechodziów, dosłownie kilka samochodów... Mam nadzieję, że to specjalna zagrywka panów z R* (i "specjalna" wersja gry...).

 

Nie sadze, aby R* dalo recenzantom magazynow wersje 100 % ukonczona - pewnie boja sie ze bedzie w jakis magiczny sposob wyciek do sieci - swoiste zabezpieczenie IMO b. skuteczne. Ostatnio bylo tak w wypadku PCtowego Assasins Creed - wyciekla beta, ludzie zrobili "hurra" ale jak sie okazalo jest to beta, w ktorej nijak nie da sie wjechac do ostatniego miasta, posty na ten temat generowaly najwiekszy ruch na serwisach warezowych, hehehe. :)

Opublikowano

Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to.

 

edit: z cyklu "o w mordę"

advertising NYC

007.jpg

Edytowane przez t3xz

Opublikowano
Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to.

 

Bo właśnie tak podobno wg. opisu ma wyglądać HUD sama mapka wokół której półkola określające health i armor. Gwiazdki pojawiaja się w momencie popełnienia wykroczenia/zmiany statusu wanted. Broń i to co trzymasz w rękach pojawia się w momencie zmiany. Brakuje mi tu tylko licznika pocisków/być może w momencie użycia broni pojawiać się będzie ilość zużywanej amunicji.

Opublikowano
Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to.
The latest issue of Australian magazine ZOO contains photographs of one of their journalists playing GTA IV on a large TV screen. As expected, the HUD is minimal, and the only thing that's permanently visible is the radar. The radar is surrounded by two semi-circles representing health and armour. Everything on the radar is translucent except for the roads. Things like weapons and wanted stars only appear when you are changing weapons or when you obtain a wanted level, we presume.

Radar otoczony paskami życia i pancerza, raczej nie zmieni się to w finalnej wersji gry.

Edytowane przez Qra

Opublikowano
Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to.

 

Bo właśnie tak podobno wg. opisu ma wyglądać HUD sama mapka wokół której półkola określające health i armor. Gwiazdki pojawiaja się w momencie popełnienia wykroczenia/zmiany statusu wanted. Broń i to co trzymasz w rękach pojawia się w momencie zmiany. Brakuje mi tu tylko licznika pocisków/być może w momencie użycia broni pojawiać się będzie ilość zużywanej amunicji.

Mapka to jedno. Gdzie wskaźnik, czy też menu wybierania broni? Wzorowany na Crackdown system autoaimingu na przeciwnikach? Pojawiające się gdzieś na ekranie nazwy ulic, na których się znajdujemy i o których Rockstar też wspominało. Troszkę tego jest oprócz mapki z imo nieczytelnymi wskaźnikami zdrowia.

Opublikowano
Mapka to jedno. Gdzie wskaźnik, czy też menu wybierania broni? Wzorowany na Crackdown system autoaimingu na przeciwnikach? Pojawiające się gdzieś na ekranie nazwy ulic, na których się znajdujemy i o których Rockstar też wspominało. Troszkę tego jest oprócz mapki z imo nieczytelnymi wskaźnikami zdrowia.

 

 

:wtf: Takie rzeczy będą się pojawiać i znikać zapewne. Po cholerę mają być cały czas widoczne?

Opublikowano

albo "dół" (czy jakikolwiek inny guzik) na d-padzie bedzie na chwile (albo on/off) hud wyświetlał.

Opublikowano

Kto wie, moze nazwy ulic beda sie pojawiac tak jak w Burnout Paradise, wkoncu patent z szybkim dostepem do trybu Online pochodzi wlasnie z tej gry. :)

Opublikowano
Kto wie, moze nazwy ulic beda sie pojawiac tak jak w Burnout Paradise, wkoncu patent z szybkim dostepem do trybu Online pochodzi wlasnie z tej gry. :)

Chyba, że nazwy ulic będą się pojawiać na ekranie komórki (taki system GPS). Za każdym razem kiedy będziemy jechać wozem, trzeba będzie z niego wyjść i wcisnąć select odpowiadający za wyciągnięcie komórki z kieszeni, żeby zobaczyć na której ulicy się właśnie znajdujemy...

ja bym to właśnie tak zrobił... żeby uprzykrzyć graczom żywot

Opublikowano

A może nazwy ulic będą widoczne po prostu na tabliczkach przy skrzyżowaniach? :)

Opublikowano

Wszedzie pustki na ulicach i zero korkow, oby w pelnej to sie zmienilo ;)

Opublikowano
Wszedzie pustki na ulicach i zero korkow, oby w pelnej to sie zmienilo ;)

 

No kur.., wszędzie pustki, bo każdy z mieszkańców Libert City, siedzi w domu i gra w Gta IV.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.