Skocz do zawartości

GTA IV


Rekomendowane odpowiedzi

skany z pewnego magazynu

The latest issue of Australian magazine ZOO contains photographs of one of their journalists playing GTA IV on a large TV screen. As expected, the HUD is minimal, and the only thing that's permanently visible is the radar. The radar is surrounded by two semi-circles representing health and armour. Everything on the radar is translucent except for the roads. Things like weapons and wanted stars only appear when you are changing weapons or when you obtain a wanted level, we presume.

 

 

http://media.gtanet.com/images/4279-gta-iv...aled-in-zoo.jpg

http://media.gtanet.com/images/4278-gta-iv...aled-in-zoo.jpg

Odnośnik do komentarza

Nie wiem, może zbytnio panikuję przed premierą, ale na trailerach i tych screenach ulice świecą pustkami. Obejrzyjcie sobie jeszcze raz czwarty trailer i pooglądajcie "niby" fragmenty gameplayu. Zero przechodziów, dosłownie kilka samochodów (nie liczę policji - ona ma za zadanie odciągać naszą uwagę :))... Mam nadzieję, że to specjalna zagrywka panów z R* (i "specjalna" wersja gry...).

Edytowane przez LucasFGW
Odnośnik do komentarza
Jeszcze jedno spostrzeżenie: Nie wiem, może zbytnio panikuję przed premierą, ale na trailerach i tych screenach ulice świecą pustkami. Obejrzyjcie sobie jeszcze raz czwarty trailer i pooglądajcie "niby" fragmenty gameplayu. Zero przechodziów, dosłownie kilka samochodów... Mam nadzieję, że to specjalna zagrywka panów z R* (i "specjalna" wersja gry...).

 

Nie sadze, aby R* dalo recenzantom magazynow wersje 100 % ukonczona - pewnie boja sie ze bedzie w jakis magiczny sposob wyciek do sieci - swoiste zabezpieczenie IMO b. skuteczne. Ostatnio bylo tak w wypadku PCtowego Assasins Creed - wyciekla beta, ludzie zrobili "hurra" ale jak sie okazalo jest to beta, w ktorej nijak nie da sie wjechac do ostatniego miasta, posty na ten temat generowaly najwiekszy ruch na serwisach warezowych, hehehe. :)

Odnośnik do komentarza
Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to.

 

Bo właśnie tak podobno wg. opisu ma wyglądać HUD sama mapka wokół której półkola określające health i armor. Gwiazdki pojawiaja się w momencie popełnienia wykroczenia/zmiany statusu wanted. Broń i to co trzymasz w rękach pojawia się w momencie zmiany. Brakuje mi tu tylko licznika pocisków/być może w momencie użycia broni pojawiać się będzie ilość zużywanej amunicji.

Odnośnik do komentarza
Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to.
The latest issue of Australian magazine ZOO contains photographs of one of their journalists playing GTA IV on a large TV screen. As expected, the HUD is minimal, and the only thing that's permanently visible is the radar. The radar is surrounded by two semi-circles representing health and armour. Everything on the radar is translucent except for the roads. Things like weapons and wanted stars only appear when you are changing weapons or when you obtain a wanted level, we presume.

Radar otoczony paskami życia i pancerza, raczej nie zmieni się to w finalnej wersji gry.

Edytowane przez Qra
Odnośnik do komentarza
Tak na prawdę to dalej nie wiemy jak wygląda pełny HUD. To co na screenach to jedynie mapka - swoją drogą bliźniaczo podobna do tej z poprzednich odsłon serii - i nic ponad to.

 

Bo właśnie tak podobno wg. opisu ma wyglądać HUD sama mapka wokół której półkola określające health i armor. Gwiazdki pojawiaja się w momencie popełnienia wykroczenia/zmiany statusu wanted. Broń i to co trzymasz w rękach pojawia się w momencie zmiany. Brakuje mi tu tylko licznika pocisków/być może w momencie użycia broni pojawiać się będzie ilość zużywanej amunicji.

Mapka to jedno. Gdzie wskaźnik, czy też menu wybierania broni? Wzorowany na Crackdown system autoaimingu na przeciwnikach? Pojawiające się gdzieś na ekranie nazwy ulic, na których się znajdujemy i o których Rockstar też wspominało. Troszkę tego jest oprócz mapki z imo nieczytelnymi wskaźnikami zdrowia.

Odnośnik do komentarza
Mapka to jedno. Gdzie wskaźnik, czy też menu wybierania broni? Wzorowany na Crackdown system autoaimingu na przeciwnikach? Pojawiające się gdzieś na ekranie nazwy ulic, na których się znajdujemy i o których Rockstar też wspominało. Troszkę tego jest oprócz mapki z imo nieczytelnymi wskaźnikami zdrowia.

 

 

:wtf: Takie rzeczy będą się pojawiać i znikać zapewne. Po cholerę mają być cały czas widoczne?

Odnośnik do komentarza
Kto wie, moze nazwy ulic beda sie pojawiac tak jak w Burnout Paradise, wkoncu patent z szybkim dostepem do trybu Online pochodzi wlasnie z tej gry. :)

Chyba, że nazwy ulic będą się pojawiać na ekranie komórki (taki system GPS). Za każdym razem kiedy będziemy jechać wozem, trzeba będzie z niego wyjść i wcisnąć select odpowiadający za wyciągnięcie komórki z kieszeni, żeby zobaczyć na której ulicy się właśnie znajdujemy...

ja bym to właśnie tak zrobił... żeby uprzykrzyć graczom żywot

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...