izon 997 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Grałem w czwórkę na PS2, skończyłem i bardzo mi się podobała, dla mnie to jest jedna z najlepszych gier na czarnule, ale teraz już nie jest taka super jak dzisiejsze hity i nie robi już takiego wrażenia. Po zagraniu w demo RE5, już wiem, że tego nie kupie. Grafa taka sobie (imo tak na 7/10), tekstury to jakaś rozmyta kupa, tak samo animacja beznadziejna, a o sterowaniu (można napisać i gameplayu...) nawet nie chce mi się pisać, bo to jakaś porażka jak na grę, która ma wyjść w 2009 roku. Jak dla mnie to jest RE4 w afryce z trochę lepszą grafą tyle, że w HD i z chyba takimi samymi teksturami jak w 4. Samo demo oceniam na 6/10. Sorry Capcom, no bonus... Co do samej oceny dema to nawet moglbym się z Toba zgodzic ale z tymi teksturami to nie przesadzasz?? Moze nie sa jakies najwyzszej jakosci ale u mnei to nic nie jest rozmyte. Teksturki są OSTRE jak ŻYLETA co u mnie podno ocene grafy w demie o jedno oczko...Swoja droga i tak duzo bardziej mi sie podoba np Dead Space albo Mirrors Edge(wiem ze to inny rodzaj gier ale kij oceniam samą estetyke:) Po za tym pelna wersja wyglada podobno obłędnie ale to sie jeszcze okaze... Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 820 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Pytanie do osob ktore czytaly review'y,preview'y i tym podobne artykuly: Czy w RE5 powracaja QTE? Niby kiedys bylo mowione ,ze beda ,ale teraz nic juz nie slychac o tym... Cytuj Odnośnik do komentarza
CoATI 1 050 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 dzis przeszedlem po kilka razy levele z dema w coopie [na jednej konsoli] i musze powiedziec, ze zupełnie inaczej sie gra. inaczej znaczy lepiej, duzo lepiej... no i po kilku podejsciach i duchowym zaakceptowaniu sterowania da sie 'owocnie' grac xD jest dobrze ;] mam nadziej, ze bede mial z kim w to grac po premierze... btw, jak do RE5 coraz bardziej sie przekonuje, to juz kolejne podejscia do kz2 demo coraz bardziej mnie zniechecaja... dziwny jestem XDDD Cytuj Odnośnik do komentarza
DJ1988 15 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Pytanie do osob ktore czytaly review'y,preview'y i tym podobne artykuly: Czy w RE5 powracaja QTE? Niby kiedys bylo mowione ,ze beda ,ale teraz nic juz nie slychac o tym... Powracają i z tego co slyszałem są raczej ciękie. Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 820 Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 (edytowane) dzis przeszedlem po kilka razy levele z dema w coopie [na jednej konsoli] i musze powiedziec, ze zupełnie inaczej sie gra. inaczej znaczy lepiej, duzo lepiej... no i po kilku podejsciach i duchowym zaakceptowaniu sterowania da sie 'owocnie' grac xD jest dobrze ;] mam nadziej, ze bede mial z kim w to grac po premierze... btw, jak do RE5 coraz bardziej sie przekonuje, to juz kolejne podejscia do kz2 demo coraz bardziej mnie zniechecaja... dziwny jestem XDDD Ja mam to samo. W demko gram po kilka h dziennie i w ogole mnie nie nudzi.Szkoda tylko ,ze ciagle sa problemy z zagraniem z kumplami z FL ,ale mam nadzieje ,ze w fullu to poprawia. Co do demko KZ2 ... eeee , chyba sie nie bede wypowiadal :> Szkoda czasu. Pytanie do osob ktore czytaly review'y,preview'y i tym podobne artykuly: Czy w RE5 powracaja QTE? Niby kiedys bylo mowione ,ze beda ,ale teraz nic juz nie slychac o tym... Powracają i z tego co slyszałem są raczej ciękie. Dziekowac za odpowiedz Edytowane 7 Lutego 2009 przez XM16E1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 8 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2009 z gameonly,wrażenia redaktora ,który już gra: W swoich założeniach seria Resident Evil miała straszyć. Wieki temu praktycznie nie mieliśmy oprawy graficznej, a i tak zdarzały się sytuacje, gdy podskakiwaliśmy na fotelach, a atmosfera grozy potrafiła mocno dać się nam we znaki. Wraz z czwórką nieco zmieniły się te założenia, ale gra nadal potrafiła przyspieszyć akcję serca. Jak w tym temacie prezentuje się Resident Evil 5 w wersji preview? Niestety dość słabo. Wykorzystywanie patentów z czwórki już nie straszy, ponieważ znamy je na pamięć. Mamy więc atmosferę zagrożenia, bo amunicji mało, przeciwników tłumy, a sterowanie nam nie ułatwia, ale gdzie strach? W ciągu pierwszych czterech godzin gra była bardzo, bardzo jasna. Gdy wreszcie zaszło słońce - Capcom przygotował nocną walkę z szefem i kilka filmików, po czym zaczął się nowy dzień. Mam nadzieję, że dalej będzie lepiej w temacie, bo obecność dziewczyny i jasne oświetlenie coraz to bardziej niszczą atmosferę zagrożenia. Tylko w jednym poziomie pojawiła się konkretna ciemność. Były to krótkie jaskinie i tutaj pojawił się taki patent, że jedna postać trzymała lampę, a druga zajmowała się wybijaniem przeciwników. Tutaj faktycznie się wystraszyłem, bo dziewczyna za późno skierowała oświetlenie w odpowiednim kierunku i gdy już to zrobiła - przede mną wyskoczył tłum wariatów z kosami. Zobaczymy, co będzie dalej, w końcu RE 4 miał kilka miejscówek, które pozostały tajemnicą do czasu premiery gry. Czyli jeśli tak dalej pójdzie to jest jeszcze mniej strasznie niż w już praktycznie niestrasznej czwórce Cytuj Odnośnik do komentarza
aureliusz 1 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 Dla mnie bomba. Cytuj Odnośnik do komentarza
Musiu 0 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 hmm jak pierwszy raz zagralem to odrazu chcialem usunac demko ale wpadl kumpel i pocisnelismy demko w co-opie i powiem ze zaczelo mi sie podobac , ale sterowanie naprawde daje w dupe i wiem ze napewno na samym starcie nie zakupie gry niech cena opadnie w dol a sie pokusze . Cytuj Odnośnik do komentarza
killdante 5 Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 ja sie zastanawiam nad jedna kwestia, 4 lata czekalem na gre w ktorej pokladalem duze nadzieje a po zagraniu w demo ( zreszta widac to bylo wczesniej ) dostaniemy jak to nie ktorzy z was opisuja RE4 HD. co oni kur$a robili przez tyle czasu, zmian w gameplayu szukac ze swieca ? podobne ruchy (wrecz takie same) animacje, postacie, gostek z pila jakis koles z kusza ? juz nie pisze o topornym sterowaniu do ktorego z czasem mozna sie przyzwyczaic zreszta w RE4 az tak mi to nie przeszkadzalo. Kwestia coopa mnie tak nie jara wole sam latac i mordowac wiec sheva czy jak ona tam ma traktuje jako minus zwlaszcza ze bedzie pewnie caly czas za plecami albo na linii strzalu. Mam cicha nadzieje ze w wersji finalnej pojawi sie cos co bedzie wyrozniac nowego Re5 od poprzedniczki po za HD i kilkoma drobiazgami. Nie wiem czy ja sie czepiam czy ktos z was tez to zauwazyl ale odglosy strzalow sa jakies bez polotu... Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Mr. Blue Opublikowano 9 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2009 W tym demie nie ma kompletnie żadnego polotu. (No, z wyjątkiem rozdeptywania głowy "niby-zombi" buciorem.) Jeżeli pełna gra będzie tym samym przez całą rozgrywkę, to 6-/10 jak znalazł. PS. Skąd w Afryce kusza? Cytuj Odnośnik do komentarza
JoHnyW 0 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 haha jak zwykle na Ps3 są błędy widziałes screen'y ? nie ma co porównywać RE5 na x'a jest lepsza grafa , 0 błędów ,szybkie wyszukiwanie gracza ;D głupio wam troche tyle rdzeń macie a gorsza grafa hihi ) przejrzyj na oczy,wesja na PS3 lepsza,idzie celować i się poruszać i do tego ma lepszy klimat bodzio, typowo fanbojskie podejscie co ci ze screenów obacz sobie na ps3 i na xie w akcji, wątpie by były jakieś większe różnice. A co do tego, że na ps3 ma lepszy klimat to nie czaje przeciez obie wersje gry sa niemal identyczne więc gdzie tu masz jakiekolwiek róznice w klimacie i tu i tu jest goraca afryka, trochę mamy mroku tajemniczych flaków. No chyba, ze chodzi ci o to xbox szowinistyczne porównanie xD RE5 porównanie grafiki PS3/x360 ! http://www.ps3team.pl/?p=793 :o Ja tam nie widze zadnej roznicy, ;P w niektorych przypadkach na PS3 nawet prezentuje sie lepiej, Schody szczegolnie ;D Cytuj Odnośnik do komentarza
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 W swoich założeniach seria Resident Evil miała straszyć. Wieki temu praktycznie nie mieliśmy oprawy graficznej, a i tak zdarzały się sytuacje, gdy podskakiwaliśmy na fotelach, a atmosfera grozy potrafiła mocno dać się nam we znaki. ...zdanie wygląda jak napisane przez trzynastolatka. "[...]nie mieliśmy oprawy graficznej[...]"..? Typ chyba zapomniał, że na tamte lata oprawa graficzna Residentów, choćby starej jedynki, rozsmarowywała człowiekowi mózg na ścianie. ...chybaże przez pomyłkę wkleił mu się kawałek recki ADOM-a... Cytuj Odnośnik do komentarza
Arkady 1 008 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Ja nie dałem rady nawet skończyć dema, tragedia po całości, zaczynając od archaicznego sterowania, poprzez animacje? kończąc na całkowitym wypaleniu klimatu serii. To chyba będzie rekordowy tytuł pod względem przyznawania różnych ocen, redaktorzy będą przyznawać oceny w okolicach 9, gracze w okolicach 5-6. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dark_Slide 2 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) Ja nie dałem rady nawet skończyć dema, tragedia po całości, zaczynając od archaicznego sterowania, poprzez animacje? kończąc na całkowitym wypaleniu klimatu serii. Ludziom to już sie w dupach poprzewracało... wielcy spece od grafiki nagle się znaleźli. Czy kiedyś przeszkadzała wam grafika? Jeszcze tak nie dawno grało się na psx, nie wspominając o czarnej konsolce z pitfalem. Spoko można zarzucić, że gierka traci klimat na rzecz akcji, ale bez przesady teraz jaką grę bym nie włączył powiedziałbym, że wygląda bardzo dobrze. Co do sterowania to moim zdaniem na co-op z żywym człowiekiem to nawet nóż się sprawdza. W gruncie rzeczy nie jest ono aż tak tragiczne, że nie da się grać. Moim zdaniem ciągle żyjecie w przeświadczeniu o swoim mrocznym residencie, którego już nie będzie. Jeżeli stwierdzicie, że kupujecie tą grę dla co-opa i pozabijania kilku zainfekowanych z kumplem obok siebie to będzie to idealny zakup. Przestańcie żyć marzeniami o strasznym residencie... RE5 na pewno nie jest tytułem, który odpycha i jest warty kupna. Ot takie moje zdanie. Edytowane 11 Lutego 2009 przez Dark_Slide Cytuj Odnośnik do komentarza
Arkady 1 008 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Ale czemu do cholery cytujesz moje "poprzez animacje" i piszesz o grafice? Masz problemy z ich rozróżnieniem? Ja oczekuje od Residenta czego innego, Ty czegoś innego, nie dociera to do ciebie? Oceniając po demie dla mnie RE 5 jest tragiczny, więc weź wyluzuj i nie (pipi), że mi się w (pipi)e przewraca, hm? Cytuj Odnośnik do komentarza
Dark_Slide 2 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Mój post nie tyczył się tylko ciebie, ale grupy osób, które oceniają residenta, wiec nie traktuj tego tak osobiscie. Twój post po prostu był ostatnim z tych narzekających na grę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Arkady 1 008 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Trochę głupio mi teraz ^_^ Swoją drogą, po zobaczeniu kilku trailerów, coś mi się zdaje, że Capcom pójdzie śladami Konami i źli okażą się jednak tymi dobrymi. Był jakiś moment w którym Wesker mówi do Chrisa, że mają wspólnego wroga i, że chce pomóc czy coś takiego. Fabuła może być nawet ciekawa, i przynajmniej dla niej zagram w pełną wersje :] Cytuj Odnośnik do komentarza
mrynk 110 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) Pytanie do wlascicieli X360: czy w Waszej wersji R5 tez jest tak mala ilosc tekstur z 'normal mapping' ? Bo na PS3 ciezko mi sie dopatrzec i przez ich brak tekstury ktore maja nawet wysoka rozdzielczosc wygladaja slabo bo sa wyraznie plaskie - nie maja zadnej faktury (np wszystkie spekania na scianach raza oczy tym ze sa namalowane). W 2009 roku.... Framerate tez spada do nieakceptowalnych poziomow....chyba naet momentami ponizej 20fps. O sterowaniu juz sie wiekszosc wyrazila, he he he, sposob Capcom-u na zwiekszenie 'fear factor' w grze: przyspieszyc przeciwnikow, a bohater dalej stoi jak stal (na dodatek ze slaba bronia i np snajperka ktora przeladowuje po kazdym strzale przez 5 sekund). No fakt to juz prawie symulacja = w realu nikt by sam nie przezyl atakowany przez 20-30 krwiozerczych szalencow Edit: Dopatrzylem sie paru 'normal maps'...sredniej jakosci.... ale tam gdzie sa najbardziej potrzebne: spekane betonowe sciany i sciany z pustakow - nie ma Plot z blachy faldowej tez slabiutko. Do tego kamera jak na moj gust za blisko Chrisa i z lewej strony to juz zupelnie nic nie widac czy ktos atakuje... fear factor... .... jak inwalida z ograniczeniem widzenia pobocznego w lewym oku Edytowane 11 Lutego 2009 przez mrynk Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mevek Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) coz to, za "niebieski_sekret" na ll pientrze w shanty town? pewnie bedzie dolaczony do trofeow xD Edytowane 12 Lutego 2009 przez mevek Cytuj Odnośnik do komentarza
killdante 5 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Framerate tez spada do nieakceptowalnych poziomow....chyba naet momentami ponizej 20fps. nic do ciebie nie mam wiec nie bierz tego do siebie, ale jak policzyles te 20fps. ? zawsze jak ktos pisze o klatkach animacji to mnie to nurtuje... pytanie odnosnie gry, czy bedzie ulepszanie pukawek jak w RE4 bo w demie nie widzialem zeby bronie mialy jakiekolwiek parametry ? Cytuj Odnośnik do komentarza
PiotrB 9 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Tak jak w RE4 w "piątce" też będzie ulepszanie broni. Co do tych rzekomych 20fps to oczywiście przesada. Jeśli już jakieś dropy są to minimalne. Demko Killzone 2 przycina przy wczytywaniu danych i jakoś nikomu to nie przeszkadza. Ale do RE5 wszyscy muszą się czepiać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Ten patent byl tak wyczesany ze watpie aby mieli z niego zrazygnowac... i ogolnie zrezygnowac z motywu na wzor kupca z RE4. Cytuj Odnośnik do komentarza
mrynk 110 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) He he, po 25 latach grania na czym sie da (kilka setek gier by sie uzbieralo), jestem wyczulony na framerate. Do tego wystarczy wlaczyc jakakolwiek gre na PC i wlaczyc programik FRAPS i zobaczyc na ile mniej wiecej obraz (framerate) skacze przy 60,30,25,20 i nizej klatkach (zawsze najlepiej widoczne podczas obracania kamery o 360 stopni). I juz jest porownanie. Ja tez rozumiem ze percepcja jest indywidualna i niektorzy subiektywnie subtelnych roznic nie zobacza. Ale FRAPS nie klamie. Edit: A w RE5 framerate spadl mi bardzo w 'Shanty Town' w srodku budynku gdy 2 murzyny naraz zaczely zlazic po schodach, a ja zaczalem sie obracac w miejscu. Jak ich zatluklem to sie poprawil (23-25fps). Edytowane 12 Lutego 2009 przez mrynk Cytuj Odnośnik do komentarza
Emet 1 072 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Heh, framerate da sie wyczuc na oko (nie co do 1fps ale jednak). W tej pierwszej miejscowce, w domku jak zaczynaja wchodzic wiesniaki (zbierze sie ich kilku) to wlasnie framerate spada ponizej 20fps. W innych momentach gra trzyma staly framerate. Cytuj Odnośnik do komentarza
fredybizkit 99 Opublikowano 13 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2009 nowy trailer oglądać w HD Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.