Skocz do zawartości

Mortal Kombat

Featured Replies

Opublikowano

Lista oficjalnie potwierdzonych postaci:

Cyrax

Jax

Johnny Cage

Kitana

Kung Lao

Mileena

Nightwolf

Reptile

Scorpion

Sektor

Sub-Zero

Ermac

Goro

Kano

Raiden

Shang Tsung

Shao Kahn

Sonya

 

Na razie potwierdzono 18 postaci. Ich liczba w grze ma wynosić 26 + DLC

Edytowane przez SniperWolf

  • Odpowiedzi 2,7 tys.
  • Wyświetleń 388,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    Platyna #131. Teraz zabieram się za 100% w najnowszym Dead or Alive. O Mortalu napisałem już wystarczająco dużo na forum. W skrócie - fantastycznie wygląda (najlepiej prezentujące się mordobicie i j

  • Sylvan Wielki
    Sylvan Wielki

    16 godzin gry za mną. Z czystym sumieniem mogę napisać, że nowy Mortal wypadł znakomicie. Jestem przekonany, że recenzenci nie będą skąpić pochwał i wzorem Mortal Kombat X oceny rzędu 8-9/10 często bę

  • Spędziłem z tą grą już trochę czasu. Rozegrałem ok 120 walk online. Gra się świetnie. Jeśli ktoś chce kupić tą grę aby grać przeciwko żywym przeciwnikom lub na tzw "kanapowe granie" to będzie się świe

Opublikowano

I Smoke, też był potwierdzony. Natomiast nie wiem skąd Shang Tsung, bo o nim nigdzie nie słyszałem. Goro było pokazane foto.

Opublikowano

to może to 6ść będą ukrytymi postaciami

Edytowane przez Salwador

Opublikowano

Nie ma Baraki Obamy :confused:

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

W najnowszym PsX'e największa bzdura jaka padła przy opisie play testu z nowego MK odnosi się w kwestii animacji tej gry. Od początku MK w 3d animacja cierpiała na drętwote i lamerstwo. Od MK DA po MK vs DC była coraz bardziej kaleka. Gdyby tylko autorzy zmienili animatorów i dorównali chociaż do pięt takiemu SF IV, to nowy MK mógłby nosić miano najlepszego w historii, jednak animacja to dalej najgorszy element całej gry.

Większość ruchów jest dalej ociężała, niepełna i jakby wykonywana przez jednego, niewytrenowanego aktora w sesji motion capture. Uppercuty są lamerskie jak w żadnym innym MK z trylogii. Skoki i kopnięcia daleko odbiegają od klasy i dynamiki znanej z cz.2. Podcinki są tak wolne, że absurdem jest to, jak potrafią wywrócić sztywno i szeroko stojącego przeciwnika, a do tego z poza dystansu! ( http://www.youtube.com/watch?v=iJHfMJDvmzs )

Włosy Kitany zachowują się.. dziwnie, podobnie jak łańcuch Scorpiona (gumowy chyba). Cyrax porusza się jak prawdziwy robot, czyli ślamazarnie i sztywno.

( http://www.gametrailers.com/video/pax-10-mortal-kombat/704299 )

 

Na szczególną uwagę zasługuje też ogniste salto Scorpiona i tu akurat znacznie lepiej prezentowała się animacja w starym Deadly Alliance. Przypomina teraz bardziej nieudolne salto J. Cage'a robione na linkach na planie m. capture.

http://www.gametrailers.com/video/scorpion-killer-mortal-kombat/706932

 

Odnośnie MK II, który jest dla mnie niepowtarzalnym symbolem prawdziwego MK, nie tylko z powody realistycznej grafiki i specyficznego klimatu, ale przede wszystkim z powodu bardziej dokładnej, płynnej animacji i najlepszej w całej serii 2d. Animacja jest właśnie tym co nadaje grze życia.

Opublikowano

Owszem, ta animacja jest trochę sztuczna, ale mi jakoś to i tak nie przeszkadza. Widziałem jakie combo da się robić (szczególnie w tagu) i to mi w zupełności wystarczy.

 

Co do MK2, zgadzam się, dla mnie to w ogóle najlepsza bijatyka i zawsze będę miał do niej ogromny sentyment.

Opublikowano

Stare dobre czasy....Co do 2ki pamiętam jak to sam Boon się przyznał że on wraz z ekipą byli w szoku gdzie to graczom udawało się tworzyć jakieś combo-sy.

Shinobi ma niestety rację od kiedy to 3D zawitało w mortalu to postacie zachowują się strasznie sztucznie, drętwo, sztywno i niejako :/ Mimo wszystko ciesze się że tak czy inaczej w końcu coś się zmieniło a jak dobrze pójdzie to przy następnym mortalu może poprawią w końcu animacje.

Edytowane przez Salwador

Opublikowano

Niezłe! Większość juggli pierwszy raz widzę. Tyle to już lat, a po MKII nadal nie pojawił się godny następca. Dobrze że mam jeszcze kolekcję Midway arcade treasure, chyba sobie wypróbuje te akcje. Nalatuje mnie też takie porównanie: animacji 2d z 3d. Tu każdy ruch wygląda jak by miał 2x większy power i impet. Wiadomo może jest mniej klatek na sec., ale każdy cios jest pełny i szybki. Dziwne że jakoś programistom od SFIV udało się dorównać animacje w IV'ce do tego poziomu, którą prezentował "SF 3 Third Strike" i która była chyba najlepsza jaką widziałem w 2d. Była niesamowicie dynamiczna, jak również płynna.

Moim zdaniem największą porażką nowego Mortala jest przywiązanie za dużej wagi do animacji w motion capture, bo po 1'sze: nie wszystkie ruchy nawet na linkach (właściwie w ten sposób wykonane sceny wychodzą im najgorzej)jest człowiek zdolny wykonać, takie jak w animacji 2d. Po 2'gie: stary Carlos Pesina już w ogóle się do tego nie nadaję, najlepiej zatrudnili by do tego jakiegoś mistrza od kung fu.

Opublikowano

Dziwne że jakoś programistom od SFIV udało się dorównać animacje w IV'ce do tego poziomu, którą prezentował "SF 3 Third Strike"

 

Hmmm. A gdzie to sie niby udalo? Przeciez w 2d kazda klatke sie rysuje a w 3d liczy ja na bierzaco CPU czy tam GPU. Nie bardzo rozumiem jak to porownac.

Opublikowano

Nie bardzo rozumiem jak to porownac.

Chodzi mi po prostu o to, że animacja w SFIV jest tak samo szybka, a jednocześnie jeszcze bardziej płynna w odniesieniu do SF3 i zachowała ten sam "feeling" walki. Natomiast w MK wszyscy poruszają się jak Carlos Pesina, a MK wygląda jak kolejna parodia.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zayebiste!

Już od paru miechów wiem, że kupie oryginała w dzień premiery.

Opublikowano

 

 

Fatal to fake, a szkoda, bo wygląda rewelacyjnie.

 

:pinch:

Opublikowano

No niestety ten fatal Ermaca to fake stworzone przez kolesia PIRANHASOLDIER na youtubie znajdziecie sporo jego twórczości.

Opublikowano
  • Autor

To jest hardcore :)

 

Niom. Po założeniu jej papierowego worka na głowę mogłoby być naprawdę fajnie :wub:

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Nigdy nie lubiałem Liu Kanga,ale z chęcią bym w tej cześci nim zagrał :P

Opublikowano

W kogo zmienia się Reptile na tym fatality? W Shang Tsung'a?

Raczej na odwrót, to Shang był zamieniony na początku walki w Kano a następnie w Reptaila.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.