Opublikowano 13 listopada 201014 l Lista oficjalnie potwierdzonych postaci: Cyrax Jax Johnny Cage Kitana Kung Lao Mileena Nightwolf Reptile Scorpion Sektor Sub-Zero Ermac Goro Kano Raiden Shang Tsung Shao Kahn Sonya Na razie potwierdzono 18 postaci. Ich liczba w grze ma wynosić 26 + DLC Edytowane 13 listopada 201014 l przez SniperWolf
Opublikowano 13 listopada 201014 l I Smoke, też był potwierdzony. Natomiast nie wiem skąd Shang Tsung, bo o nim nigdzie nie słyszałem. Goro było pokazane foto.
Opublikowano 13 listopada 201014 l Ostatnio Boon stwierdził, że liczba postaci będzie wynosic około 20.
Opublikowano 14 listopada 201014 l to może to 6ść będą ukrytymi postaciami Edytowane 14 listopada 201014 l przez Salwador
Opublikowano 28 grudnia 201014 l W najnowszym PsX'e największa bzdura jaka padła przy opisie play testu z nowego MK odnosi się w kwestii animacji tej gry. Od początku MK w 3d animacja cierpiała na drętwote i lamerstwo. Od MK DA po MK vs DC była coraz bardziej kaleka. Gdyby tylko autorzy zmienili animatorów i dorównali chociaż do pięt takiemu SF IV, to nowy MK mógłby nosić miano najlepszego w historii, jednak animacja to dalej najgorszy element całej gry. Większość ruchów jest dalej ociężała, niepełna i jakby wykonywana przez jednego, niewytrenowanego aktora w sesji motion capture. Uppercuty są lamerskie jak w żadnym innym MK z trylogii. Skoki i kopnięcia daleko odbiegają od klasy i dynamiki znanej z cz.2. Podcinki są tak wolne, że absurdem jest to, jak potrafią wywrócić sztywno i szeroko stojącego przeciwnika, a do tego z poza dystansu! ( http://www.youtube.com/watch?v=iJHfMJDvmzs ) Włosy Kitany zachowują się.. dziwnie, podobnie jak łańcuch Scorpiona (gumowy chyba). Cyrax porusza się jak prawdziwy robot, czyli ślamazarnie i sztywno. ( http://www.gametrailers.com/video/pax-10-mortal-kombat/704299 ) Na szczególną uwagę zasługuje też ogniste salto Scorpiona i tu akurat znacznie lepiej prezentowała się animacja w starym Deadly Alliance. Przypomina teraz bardziej nieudolne salto J. Cage'a robione na linkach na planie m. capture. http://www.gametrailers.com/video/scorpion-killer-mortal-kombat/706932 Odnośnie MK II, który jest dla mnie niepowtarzalnym symbolem prawdziwego MK, nie tylko z powody realistycznej grafiki i specyficznego klimatu, ale przede wszystkim z powodu bardziej dokładnej, płynnej animacji i najlepszej w całej serii 2d. Animacja jest właśnie tym co nadaje grze życia.
Opublikowano 28 grudnia 201014 l Owszem, ta animacja jest trochę sztuczna, ale mi jakoś to i tak nie przeszkadza. Widziałem jakie combo da się robić (szczególnie w tagu) i to mi w zupełności wystarczy. Co do MK2, zgadzam się, dla mnie to w ogóle najlepsza bijatyka i zawsze będę miał do niej ogromny sentyment.
Opublikowano 29 grudnia 201014 l Stare dobre czasy....Co do 2ki pamiętam jak to sam Boon się przyznał że on wraz z ekipą byli w szoku gdzie to graczom udawało się tworzyć jakieś combo-sy. Shinobi ma niestety rację od kiedy to 3D zawitało w mortalu to postacie zachowują się strasznie sztucznie, drętwo, sztywno i niejako Mimo wszystko ciesze się że tak czy inaczej w końcu coś się zmieniło a jak dobrze pójdzie to przy następnym mortalu może poprawią w końcu animacje. Edytowane 1 stycznia 201114 l przez Salwador
Opublikowano 2 stycznia 201114 l Niezłe! Większość juggli pierwszy raz widzę. Tyle to już lat, a po MKII nadal nie pojawił się godny następca. Dobrze że mam jeszcze kolekcję Midway arcade treasure, chyba sobie wypróbuje te akcje. Nalatuje mnie też takie porównanie: animacji 2d z 3d. Tu każdy ruch wygląda jak by miał 2x większy power i impet. Wiadomo może jest mniej klatek na sec., ale każdy cios jest pełny i szybki. Dziwne że jakoś programistom od SFIV udało się dorównać animacje w IV'ce do tego poziomu, którą prezentował "SF 3 Third Strike" i która była chyba najlepsza jaką widziałem w 2d. Była niesamowicie dynamiczna, jak również płynna. Moim zdaniem największą porażką nowego Mortala jest przywiązanie za dużej wagi do animacji w motion capture, bo po 1'sze: nie wszystkie ruchy nawet na linkach (właściwie w ten sposób wykonane sceny wychodzą im najgorzej)jest człowiek zdolny wykonać, takie jak w animacji 2d. Po 2'gie: stary Carlos Pesina już w ogóle się do tego nie nadaję, najlepiej zatrudnili by do tego jakiegoś mistrza od kung fu.
Opublikowano 3 stycznia 201114 l Dziwne że jakoś programistom od SFIV udało się dorównać animacje w IV'ce do tego poziomu, którą prezentował "SF 3 Third Strike" Hmmm. A gdzie to sie niby udalo? Przeciez w 2d kazda klatke sie rysuje a w 3d liczy ja na bierzaco CPU czy tam GPU. Nie bardzo rozumiem jak to porownac.
Opublikowano 3 stycznia 201114 l Nie bardzo rozumiem jak to porownac. Chodzi mi po prostu o to, że animacja w SFIV jest tak samo szybka, a jednocześnie jeszcze bardziej płynna w odniesieniu do SF3 i zachowała ten sam "feeling" walki. Natomiast w MK wszyscy poruszają się jak Carlos Pesina, a MK wygląda jak kolejna parodia.
Opublikowano 18 stycznia 201114 l Zayebiste! Już od paru miechów wiem, że kupie oryginała w dzień premiery.
Opublikowano 18 stycznia 201114 l No niestety ten fatal Ermaca to fake stworzone przez kolesia PIRANHASOLDIER na youtubie znajdziecie sporo jego twórczości.
Opublikowano 22 stycznia 201114 l Autor To jest hardcore Niom. Po założeniu jej papierowego worka na głowę mogłoby być naprawdę fajnie
Opublikowano 10 lutego 201114 l Nigdy nie lubiałem Liu Kanga,ale z chęcią bym w tej cześci nim zagrał
Opublikowano 11 lutego 201114 l W kogo zmienia się Reptile na tym fatality? W Shang Tsung'a? Raczej na odwrót, to Shang był zamieniony na początku walki w Kano a następnie w Reptaila.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.