Jump to content

Jakie cwiczenia polecacie ?


Dave Czezky

Recommended Posts

zrobiles cala??

ja mialem jedno podjescie i nie wypalilo. pozniej jeden z abs'ow, efekty lipne. w moim przypadku najlepiej sprawdzaja sie cwiczenia, ktore podal np. schabik.

 

przyznam szczerze że nie udało mi sie, bo robiłem pierwszy raz ^^ Ale mimo wszystko w brzuch mocno mi weszło i efekt było widać po kilku dniach już. Teraz zaczynam drugie podejście ^^

"Gdzie sie kończy ludzka wytrzymałośc tam sie zaczyna karate Kyokushin" wiec musze dać rade :D

Wow, po kilku dniach. Nie nazywasz sie moze Clark Kent?

:( ^_^ :P

Link to comment
  • Replies 37
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wiesz... może jest suchy i nie miał problemu z uformowaniem 'skóry'. Ja robię brzuch już niewiadomo ile + treningi MA, ale lubię zjeść i nigdy nie będę mieć tabliczki czekolady, chociaż brzuch mam ładny raczej.

Link to comment
Wiesz... może jest suchy i nie miał problemu z uformowaniem 'skóry'. Ja robię brzuch już niewiadomo ile + treningi MA, ale lubię zjeść i nigdy nie będę mieć tabliczki czekolady, chociaż brzuch mam ładny raczej.

Masz śliczny brzuszek :(

 

 

xD

Link to comment
Wiesz... może jest suchy i nie miał problemu z uformowaniem 'skóry'. Ja robię brzuch już niewiadomo ile + treningi MA, ale lubię zjeść i nigdy nie będę mieć tabliczki czekolady, chociaż brzuch mam ładny raczej.

 

dokładnie Tori, jestem nieco suchy ;D na wzrost 176 mam 61kg wagi, wiec z uformowaniem nie idzie źle

Link to comment
  • 9 months later...

Brzuch ćwicze na siłowni więc mam większe pole do popisu, zależy jakie sprzęt posiadasz.

Ja staram się nie popadać w rutyne, staram się wykonywać różne ćwiczenia na brzuch. Jeśli masz jakąś ławke, rób na niej brzuszki, z czasem zwiększ kąt lub wrzuć na klate z 10 kilo :) (odczuwalna różnica). Jeśli masz drążek/drabinki- zawiśnij na nim i rób wznosy kolan do brody. Dobre jest również ćwiczenie polegające na leżeniu płasko na dywanie/materacu i jednoczesnym unoszeniu części tułowia (tak aby kość ogonowa została przy ziemi) i pojedyńczo nogi (aby kolano było pod kątem 90 stopni).

 

Inne przykładowe ćwiczenia:

• Skłony w leżeniu na płasko - kładziemy się na materacu lub ławce; nogi ugięte, ręce nad głową, tułów unosimy w górę; pierwsza do góry unosi się głowa, potem barki, a na końcu reszta tułowia (zaangażowane mięśnie płaski i skośne).

• Skłony w leżeniu z głową w dół - wykonać jak w ćwiczeniu poprzednim; pozycja wyjściowa głową w dół na ławce skośnej (mięśnie płaskie i skośne).

• Unoszenie nóg w leżeniu na ławce skośnej - kładziemy się na ławce skośnej głową do góry, ramiona za głową (trzymamy jakiś punkt oparcia np. ławkę, drążek), tułów przylega do podłoża; unosimy nogi do klatki jednocześnie zginając je lekko w kolanach (mięśnie proste i skośne).

• Unoszenie kolan w leżeniu na płasko - kładziemy się na ławce lub materacu płasko, nogi wyprostowane, ramiona uniesione do góry nad głową; podciągamy kolana do klatki piersiowej (mięśnie proste).

• Unoszenie nóg w zwisie na drążku - chwytamy drążek prosty nachwytem lub podchwytem; unosimy nogi jak najwyżej do brody; tempo ruchu umiarkowane, bez zrywów; im mniejsze ugięcie nóg w kolanach, tym większy stopień trudności ćwiczenia (mięśnie proste, skośne i zębate przednie).

 

Poza tym jest wiele ćwiczeń, wystarczy kupić chociażby jeden numer Men's Health, tam średnio w każdym numerze jest jakiś trening na brzuch :)

 

BTW

efekty zależa również od tkanki tłuszczowej na brzuchu- jak jest z tym u Ciebie?

Link to comment

Jak ktoś chce nabrać siły to zdecydowanie polecam robienie co dwa dni chociażby części z ćwiczeń z tego filmiku - zaczynając już po dwóch-trzech tygodniach można poczuć niezłą różnicę w sile, a i mięśnie się zaczną rozrastać i ślicznie formować.

 

O, zapomniałem o linku -

Edited by Pan Pieczarka
Link to comment
http://pl.youtube.com/watch?v=bdRaMdK7rWI - widzial ktos kiedys takie cos ? O_o W ogole, wyglada na to ze trening na "wlasnym obciazeniu" na dluzsza mete wydaje sie byc znacznie efektywniejszy silowo i wytrzymalosciowo niz klasyczny - drazek lepszy niz sztanga? Jestem pewny ze 90% strongmenow czy kulturystow nie wykonalaby przynajmniej jednego cwiczenia zaprezentowanego przez tego goscia.
Link to comment
http://pl.youtube.com/watch?v=bdRaMdK7rWI - widzial ktos kiedys takie cos ? O_o W ogole, wyglada na to ze trening na "wlasnym obciazeniu" na dluzsza mete wydaje sie byc znacznie efektywniejszy silowo i wytrzymalosciowo niz klasyczny - drazek lepszy niz sztanga? Jestem pewny ze 90% strongmenow czy kulturystow nie wykonalaby przynajmniej jednego cwiczenia zaprezentowanego przez tego goscia.

:o niezly kat

Link to comment

Ćwiczenia na drążku i pompki to najlepsze ćwiczenia na siłę i rzeźbę. Idźcie sobie na siłkę i poproście największego koksa żeby podciągnął się parę razy na drążku albo zrobił pompkę na jednej ręce. Pewnie wyglądałoby to mniej więcej tak- http://pl.youtube.com/watch?v=ddcFRXaENCo&...feature=related :lol:

Edited by Super Big Boss
Link to comment
Nie przesadzaj super big bosie (kur... jaki nik).

 

Co do filmów komara, za łeb się trzymałem przy oglądaniu ;)

 

No ja akurat wiem co piszę ;) Trening kulturystów jest ukierunkowany na zwiększanie masy mięśniowej. Taki trening nie daje nic poza większymi mięśniami i oczywiście zdolnością do dźwigania dużych ciężarów. Natomiast trening z wykorzystaniem ciężaru swojego ciała, (czyli ćwiczenia na drążku, pompki, brzuszki, przysiady, trzymanie określonej pozycji przez dany czas) powodują zwiększenie gęstości mięśni a co za tym idzie poprawienie kondycji, większa siła dynamiczna, większa szybkość, wytrzymałość itp. Dlatego taki kulturysta jak ten kolo na filmiku z bicem jak arbuz podniesie się kilka razy a potem będzie dyszał jak świnia, a gość o połowę od niego mniejszy może się podnieść z 50x bez najmniejszych oznak zmęczenia.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.