Skocz do zawartości

Ace Combat 6: Fires of Liberation


kylo31

Rekomendowane odpowiedzi

No rzeczywiscie ta misja to jest chyba najtrudniejsza w calej grze, przynajmniej jeesli chodzi o pierwsze 13 misji bo tyle narazie przeszedlem. Generalnie sam tez nie jestem asem przestworzy ;) i rzeczywiscie z ta misja tez mialem problemy ale przeszedlem na Normalu. Jesli chodzi o samolot to chyba chodzilo ci o Su-33 no i ten jest dobry do tej misji. Dobrze tez kupic rakiety XMA4 ( wystrzeliwuja chyba po 6 pociskow naraz wiec znacznie przyspiesza sprawe).

Jak juz dolatujesz do tego bydlaka to najpierw niszczysz ta bronia 6 tankowcow. I najlepiej od razu jak najszybciej psotarac sie zniszczyc samoloty z ESM. Generalnie ta eskadra Strigonow sie nawet nie zajmowalem, tylko tymi bocznymi statkami obok Aigaiona. Tylko jak podlatujesz do nich to staraj sie manewrowac i nie leciec po prostej linii bo eskadra siadzie ci na ogonie i pare rakietek i po tobie. Aha i pamietaj zeby wzywac ALLIED SUPPORT jak najczesciej to mozliwe. Na koncu jak zostanie ci sam glowny cel to dalej posylasz rakietki w jego kierunku, zniszczysz wszystkie cele na nim to zostanie ci poslac rakietke w kokpit wiec oczywiscie musisz podleciec z przodu. Mam nadzieje ze troche pomoglem:P

 

dzięki, pomógł głównie Allied Support, tzn nie używałem go ponieważ w poprzednich misjach prawie nic mi nie dawał, a tu pare razy i wszystkie statki prawie strącone, reszte tylko dobiłem :P Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jak Ace Combat może komuś problem sprawiać? Tym bardziej, że na Easy samoloty ODBIJAJĄ SIĘ OD PRZESZKÓD!!! O_O Sam w to nie wierzyłem, dopiero kumple z forum GS mnie uświadomili ^^!

Co do XMA4, jak sama nazwa wskazuje - wystrzeliwują po 4 rakiety :rolleyes:

Dla tych, którym było ciężko w "Heavy Command Cruiser" polecam zapoznać się z Tunnel Vision. Jedna z bardziej interesujących misji AC3. Mam nadzieję, że w kolejnym AC znowu powrócą skomplikowane tunele :whistling:

Edytowane przez marek1712
Odnośnik do komentarza

No jak sie przejdzie gre na Normalu to juz grajac jeszcze raz na Hardzie gdy ma sie odblokowane dodatkowe samoloty to jest chyba latwiejsze nawet niz na zwyklym poziomie. Przeszedlem 6 misji chyba w jakas godzinke, ale to w sumie dopiero od polowy gry sie zaczyna prawdziwa walka.

W kazdym razie dopiero po kilkunastu misjach sie wciagnalem tak naprawde w ta gre, bo na pcozatku to gora 2 misje na dzien chcialo mi sie przejsc, ale pewnie wplyw tez na to mial fakt ze nie umialem w to grac, teraz gdy jzu wiem ocb to juz miodzik :) Dlatego mysle ze tej grze trzeba dac wiecej czasu zwlaszcza jak ktos nigdy albo prawie w ogole nie gral w poprzednie czesci czy podobne gry.

Odnośnik do komentarza
Dzisiaj sobie nabyłem nowy numer PSE, przeglądnąłem i zobaczyłem oficjalną reklamę AC6 za... 229zł O_O No to już jest przegięcie - nie dość, że dwa miesiące po Eu premierze to jeszcze po złodziejskiej cenie.

 

tzn wiesz no zawsze tak jest że w sklepach ceny są zabójcze, niezależnie ile czasu minęło od premiery :) pociesza fakt ze na All... można dostać po normalnej cenie ( kupiłem za 130 PLN)

Odnośnik do komentarza

Ja tam już dawno w sklepiku PSE kupiłem. Dziwi mnie tylko, że import jest tańszy niż nasz krajowy AC6 :| Kogoś chyba ładnie tłucze.

Ostatnio w Empiku widziałem GRAW na X360 (z kolekcji Classcis) za 239zł :)

 

EDIT: Dzisiaj sobie wreszcie przeczytałem artykuł o działach szynowych ze świata AC. Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam po prostu czytać wszystkie smaczki o tej wspaniałej serii. Ten z kolei jest tak bliski rzeczywistości, jak tylko możliwe - ciekawe czy takie coś kiedyś powstanie?

'Toward Absolute Trust Ability'

The official name of the Interceptor Cannons is "the 120cm-Caliber-Anti-Surface-And-Air Gunpowder-And-Electromagnetic-Propelling Semiautomatic-Fixated-Guns." This is an extended form of a rail gun with hybridized propelling forces. First, gunpowder is used as a propellant, and then the projectile is accelerated even more with magnetic forces. The top speed of the projectile is 6km/sec by using this method. Originally, they aimed for the acceleration up to 8km/sec (= Mach 23 = 1st Cosmic Velocity). However, considering time that can be spent for the development and the reliability needed for the project, it's decided that it should not be so. To that end, the development is now being done on a currently practical level along with existing technologies.

 

The reason why they choose gunpowder first is that if the projectile is accelerated solely by magnetic forces, then Joule heat (heat released when an electric current passes through a confuctor) will melt the gun turret. Also, a vast quantity of electricity is consumed in a single firing sequence. So, in order to save the quantity of electricity charged in the capacitor and to facilitate consecutive firing, the dual use of gunpowder and electromagnetic forces.

 

How to charge electricity in the capacitor was the largest issue in this Asteroid Intercept Project. Electric power itself could be supplied by the specialized nuclear power generator, but the size of the capacitor capable of accumulating such a large quantity of electricity would be quite a problem. In addition, in the early stage of the development, it was under consideration whether or not the rail guns should be locomotive, but the idea was later abandoned because the rail guns themselves could be so made, but the capacitor couldn't. It was inevitable that the size of a capacitor that could store as much energy as this would be unrealistically huge. In the end, 20% of the base site was covered with the capacitors.

 

The capacitors need to be charged every time the rail guns fire, which makes cannonade difficult. The Asteroid will disintegrate into numerous fragments. Even if 100% precision firing could be achieved, it would be meaningless. The Project Team solved this problem by disposing 8 rail guns in a circle. By this arrangement, all-sky coverage was attained. This also contributed to the realization of consecutive firing to engage multiple fragments at a time and simultaneous firing to engage a single huge asteroid fragment. The blast radius and accuracy greatly improved due to this disposition of the cannons. These ideas were initiated by placing priority on saving human lives over anything else for perfect reliability.

 

The control systems to facilitate these features were also required of amazing quality. Beneath the base are a complex of supercomputers. This is comprised of 8192 of them, 1024 sets of 8 parallel supercomputers, each of which are linked by high speed networks. Each computer performs 9 billion floating-point arithmetic operations per second, and the system as a whole can perform 100 trillion floating-point arithmetic operations per second. Based on data and information sent from observatories across the world and satellites in orbit, the system simulates the entire Usean Continent's atmospheric conditions and calculates the asteroid fragments' points of impact. The rail guns then fire the projectiles.

 

Concerning the projectiles, there are several types of them. The APE round -Armor Piercing Explosive Ammunition-, which is considered most technologically complex, is to make a direct hit on an asteroid fragment, cause an internal explosion, and smash it into pieces. Shells will be fired upon small fragments to place priority on precision over destruction. The Dr. mentioned, although not in detail, the existence of a special projectile which has a very wide range of destruction. According to him, this is quite useful in sweeping out numerous small fragments at one time, but its use will be permitted only under the temporary special measures act.

 

We can't hold back the sense of awe before this absolute potential. But the Dr. continues, "This is here solely to open the door to the future of mankind." In fact, the development team defines a rail gun as a kind of EML - Electro Magnetic Launcher - , and avoids calling it KEW - Kinetic Energy Weapon.

Edytowane przez marek1712
Odnośnik do komentarza

28 lutego wychodzi następna paczka (za 1450MSP!! O_O).

LINK

Co w niej?

Darmowy F-117 z logo General Resources

Razgriz Set1 - wreszcie zmądrzeli i dostaniemy 4 skiny za 400MSP (F-2, F-16, Rafale M, Su-33)

Mirage 2000 - kolejny, tym razem w malowaniu z filmu "Sky Fighters" 200MSP

Su-33 Crimson Wing też za 200MSP. Ma na pokładzie 800 rakiet !!! Nie wiem na kij tyle komu? Przecież nikt nie jest w stanie tego wystrzelać w czasie jednej misji. A na Easy to pewnie z 1600szt :shock:

F-15E IM@S Chihaya za 400MSP jak zwykle. Chyba najładniejszy z dotychczasowych samolotów IM@S

No i nowe misje (Nie liczą się do leaderboards więc nie wiem po co one):

- Battle Royale DL1 za 100MSP w misji z Aigaionem

- CoOp DL1 - ty razem Ragno Fortress 300MSP!!

- Ace of Aces Mission 1 za 350MSP!!!! Za jedną misję!!! To się nazywa zdzierstwo. W zasadzie jest to misja "Invasion of Gracemeria" z Aigaionem latającym nad miastem. Fajnie się zapowiada ale perspektywa płacenia 350MSPx15 mnie się nie uśmiecha :/

Odnośnik do komentarza

Paaanie, toż to stare wieści. Coś koło 29 lutego można ją było ściągnąć :( Każdy zainteresowany o tym wiedział.

Anyway - dzisiaj spotkały mnie dwa ciekawe doświadczenia w multi:

- rozgrywałem mecz z kilkoma użytkownikami samolotów IM@S, Yellow i Crimson Su-33. Ale to :) wyglądało: same różowe, zielone, żółte i niebieskie wstęgi ;) MOC!

- dostało mi się paroma fu**ami od (jak zwykle) amerykańców za używanie FAEBów na TB4 :) Oni wszyscy penery w Su-47, CFA-44 i F-22, a moja drużyna w trochę słabszych samolotach i ja w A-10 :P Co chwilę... "WTF?", "What was that?", "f***" :( Potem jeszcze w lobby się doczepiali ;)

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

... i mamy kolejny DLC. Sorry za niewyraźny obraz ale to nie moje zdjęcie:

AC6-DLC0308.jpg

Tym razem aż 3(!)x F-22:

- czerwony xD IM@S Haruka

- Gryphus (darmowy)

- Indigo Wing

Poza tym:

- piękny!! F-14 Zipang (na pewno kupię)

- IM@S Mirage (Yayoi)

- A-10, Su-47 i EF-2000 w kolorach Razgriz, 3in1

Do tego:

Coop DL2 (Chandelier)

Ace of Aces Mission 2 (Vitoze Aerial Defense)

Battle Royale DL2

 

Niestety na oficjalnej stronie jeszcze nie ma żadnego info. Jak się pojawi - zrobię edita.

 

Obiecany edit:

Oficjalne info

Coś mi się wydaje po tych statsach, że będę widział tylko IM@S F-22 i Mirage w multi :(

Edytowane przez marek1712
Odnośnik do komentarza
Pytanie jak jest rozwiązany rudder? Jeśli w skrętnym joyu lub w pedałach to orgazm

rudder byl w lewej rece szeroki przycisk lewo/prawo.wolalbym w drazku skretnym.pisze byl bo sprzedalem,niestety.dostalem propozycje nie do odrzucenia i pozegnalem ta perelke.jedyne co dawal ten sprzet to precyzje,ale grajac na nim tracilo sie na szybkosci niestety.poza tym sprawdzilem w pc na sterownikach do pada dzialal znakomicie.

Dla tych, którym było ciężko w "Heavy Command Cruiser" polecam zapoznać się z Tunnel Vision. Jedna z bardziej interesujących misji AC3. Mam nadzieję, że w kolejnym AC znowu powrócą skomplikowane tunele

piekna sprawa latalo sie kiedys.szkoda ze nie dali tego jako bonusu jakiegos.o tych dzialach tez bym poczytal ale po polsku. :).a ten dlc kolejny to gdzie jest bo cos nie widze?moze na japonie wyszedl?

Odnośnik do komentarza

kylo - ja kupuję na amerykańskim Marketplace (tańsze MSP :3). Coś jest chyba nie tak - bo nawet splashscreen u nas się nie zmienił ;) Acha - rakiety z Zipanga zostawiają purpurowy dym :( Chyba by trzeba nagrać jakieś filmiki z tymi wszystkimi "kolorowymi" samolatmi.

W ramach ćwiczenia z angielskiego jutro pod wieczór Ci przetłumaczę ten art o superdziałach i zrobię edita tego posta :D

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...