Skocz do zawartości

God of War 3


Don_Pedro

Rekomendowane odpowiedzi

To nie ma nic do rzeczy, ponieważ filmiki w U2 zostały nagrane na tym samym silniku co gra, bez żadnych retuszy dodawanych po nagrywaniu. Są w formie filmików pre-renderowanych tylko dla wygody.

Tak, tylko że modele są dokładniejsze w filmikach niż w grze, więc co z tego że zostały wyrenderowane tym samym engine'em? W filmikach wyglądają lepiej niż podczas gry, ale w obu przypadkach genialnie.

 

Tak w ogóle to chyba nie zdajecie sobie sprawy że w dzisiejszych grach poly count nie jest ŻADNYM wyznacznikiem jakości modelu. Przykład - to http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/8d/ParallaxMapping.jpg to trzy polygony, a całą reszte szczegółów dodają shadery (tutaj paralax mapping). W przypadku modelu Kratosa też bardzo widać że model ma stosunkowo mało poly, a detale są tworzone przez mapowanie normalnych - czyli coś, czego przez ilość poly nie porównacie. Owszem model jest słabszy niż Ethan, ale i tak świetny. Gorzej z resztą, na razie wygląda tak sobie, choć myśle że ostateczny efekt będzie tak dobry, jak GOW na miare gier z ps2.

 

A jeszcze co do GT5, to tam właśnie geometria (polygony) są te same, ale w replayach działają bardziej skomplikowane shadery dzięki temu powierzchnia aut wygląda lepiej (światło lepiej się odbija od karoserii itd).

Edytowane przez Deadeye
Odnośnik do komentarza

Szkoda że i w tej części po nieudanym wykończeniu jakiegoś większego przeciwnika on dalej ma "kółko" nad głową, dobry patent był by np. gdy on ciebie zrzuca z grzbietu ty musiałbyś wyjechać mu z paroma seriami ciosów żeby była ponowna możliwość go wykończenia, zawsze to by była jakaś kara z nieudany quick t. event

Odnośnik do komentarza

Ciekawy jest też filmik pokazowy, który ukazuje się po jakimś czasie nieaktywności pada.

 

Ogólnie jak najbardziej pozytywnie - więcej, ładniej i efektywniej - tego oczekiwałem (zważyć też trzeba na to, że różnica pomiędzy demem, a finalną wersją to jakieś 9 miesięcy więc spodziewać się można bardzo sensownych zmian co do całokształtu, więc na tę chwilę nie ma co oceniać )

Odnośnik do komentarza

Ciekawy jest też filmik pokazowy, który ukazuje się po jakimś czasie nieaktywności pada.

 

Ogólnie jak najbardziej pozytywnie - więcej, ładniej i efektywniej - tego oczekiwałem (zważyć też trzeba na to, że różnica pomiędzy demem, a finalną wersją to jakieś 9 miesięcy więc spodziewać się można bardzo sensownych zmian co do całokształtu, więc na tę chwilę nie ma co oceniać )

Ficuś wspominal wczesniej, ze w marcu to demo bedzie miec rok, wiec tym bardziej mozemy sie spodziewac poprawy. z reszta, pozyjemy, zobaczymy ;)

Odnośnik do komentarza

Szkoda że i w tej części po nieudanym wykończeniu jakiegoś większego przeciwnika on dalej ma "kółko" nad głową, dobry patent był by np. gdy on ciebie zrzuca z grzbietu ty musiałbyś wyjechać mu z paroma seriami ciosów żeby była ponowna możliwość go wykończenia, zawsze to by była jakaś kara z nieudany quick t. event

 

Fakt, w przypadku tego centaura, QTE po nieudanym wykonaniu możemy powtórzyć od razu, jednak przy tym wężo-kozło(?)-lwie, już nie. Jeśli s.(pipi) sekwencję to tracisz część życia i trzeba go ponownie "zmiękczyć", żeby odpalić QTE.

Edytowane przez Solmath.
Odnośnik do komentarza

Demo mialo byc bonusem dla tych co zrobia preorder na gre, lub kupia GoW Collection. Z racji tego ze europa nie moze nabyc collection zdecydowali na puszczenie kodow. Nie wiem po co skoro kazdy moze sie tym podzielic, no ale.

 

Byc moze chcieli zeby ludzie robili taki cyrk jak teraz, bo to zawsze jakas forma 'gry na ustach wszystkich dookola' ;) Ciezko powiedziec, no ale najwazniejsze ze kazdy kto sie postara moze zagrac. :) Plus to zachetado zapisania sie na newsletter ;p

Odnośnik do komentarza

Demo mialo byc bonusem dla tych co zrobia preorder na gre, lub kupia GoW Collection. Z racji tego ze europa nie moze nabyc collection zdecydowali na puszczenie kodow. Nie wiem po co skoro kazdy moze sie tym podzielic, no ale.

 

Byc moze chcieli zeby ludzie robili taki cyrk jak teraz, bo to zawsze jakas forma 'gry na ustach wszystkich dookola' ;) Ciezko powiedziec, no ale najwazniejsze ze kazdy kto sie postara moze zagrac. :) Plus to zachetado zapisania sie na newsletter ;p

 

Dokładnie. O grze i demie zrobiło się głośno i to nie tylko na tym forum. Zakazane i limitowane smakuje lepiej :biggrin: Po tej akcji pewnie z połowa osób co nie dostała kodów zahaczyła sobie newsletter :biggrin:

Edytowane przez Look4z
Odnośnik do komentarza

Ja po przejściu dema jestem spokojny- ta gra będzie wymiatać, tak jak i poprzednie części. Możliwe że grafa nie jest tak przełomowa jak to było na PS2, ale i tak jest bardzo ładnie. Nie wiem czy to ja mam coś ze wzrokiem, czy może coś z telewizorem, ale na początku gdy widać postać Kratosa i zaczyna się gra, wygląda jakby miał rozpixelowane ramiona. Jak tylko kamerka się oddala już jak dla mnie wszystko wygląda bosko, a wyglądać pewnie będzie jeszcze lepiej. Możliwe że GoW 3 nie będzie ładniejszy od U2, ale mówiąc szczerze mało mnie to obchodzi. W tej serii najważniejszy był miód płynący z rozgrywki, czysta przyjemność, piękne miejscówki, wiarygodne odwzorowanie starożytnej Grecji, no i hardcore'owy poziom trudności. O taaak, jak dla mnie gierka będzie świetna, nawet jak nie będzie najładniejszą grą na rynku. Ba! Dla mnie już jest za(pipi)ista! Pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza

Dokładnie 9 miechów, bo demo jest z czerwca 2009 ;)

To samo demo zostało pokazane przed E3,a konkretnie w marcu...kiedy to wyciekł krótki filmik z niego ;)

 

Tak, ale zostało usprawnione co widać na pierwszy rzut oka. Np jazda na cyklopie gdzie jednooki miał tylko jedną animację (marzec 2009).

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...