Skocz do zawartości

God of War 3

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3,5 tys.
  • Wyświetleń 459,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Dzieki jeszcze raz.   Dla mnie ten moment to również kaszana, spodziewałem się walki a'la ta z Ikarem - latamy wokół Tytana niszcząc po kolei paluszki, a dalej rączki skurczybyka ,a ten trzymajac s

  • Gram na Chaos i jest ich za malo xD Grigori dzieki zas musze grac od nowa ><

  • SPOILERY   No to jedziemy:   - Końcówka GOW II nastawiała mnie na zwieńczenie trylogii w najlepszy sposób, epicką walkę miedzy tytanami ,Kratosem, a Bogami z odmóżdzającą walką na sam koniec na sz

Opublikowano

Lmao.

 

Ludzie myla pojecia a to bardzo zle. :] Osobiscie nie pamietam czy obrazek Nathana pochodzi z filmikow czy z gry wlasciwej, gry nei mam w tym momencie wiec nie mam jak tego sprawdzic ;]

Opublikowano

To nie ma nic do rzeczy, ponieważ filmiki w U2 zostały nagrane na tym samym silniku co gra, bez żadnych retuszy dodawanych po nagrywaniu. Są w formie filmików pre-renderowanych tylko dla wygody.

Tak, tylko że modele są dokładniejsze w filmikach niż w grze, więc co z tego że zostały wyrenderowane tym samym engine'em? W filmikach wyglądają lepiej niż podczas gry, ale w obu przypadkach genialnie.

 

Tak w ogóle to chyba nie zdajecie sobie sprawy że w dzisiejszych grach poly count nie jest ŻADNYM wyznacznikiem jakości modelu. Przykład - to http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/8/8d/ParallaxMapping.jpg to trzy polygony, a całą reszte szczegółów dodają shadery (tutaj paralax mapping). W przypadku modelu Kratosa też bardzo widać że model ma stosunkowo mało poly, a detale są tworzone przez mapowanie normalnych - czyli coś, czego przez ilość poly nie porównacie. Owszem model jest słabszy niż Ethan, ale i tak świetny. Gorzej z resztą, na razie wygląda tak sobie, choć myśle że ostateczny efekt będzie tak dobry, jak GOW na miare gier z ps2.

 

A jeszcze co do GT5, to tam właśnie geometria (polygony) są te same, ale w replayach działają bardziej skomplikowane shadery dzięki temu powierzchnia aut wygląda lepiej (światło lepiej się odbija od karoserii itd).

Edytowane przez Deadeye

Opublikowano

Szkoda że i w tej części po nieudanym wykończeniu jakiegoś większego przeciwnika on dalej ma "kółko" nad głową, dobry patent był by np. gdy on ciebie zrzuca z grzbietu ty musiałbyś wyjechać mu z paroma seriami ciosów żeby była ponowna możliwość go wykończenia, zawsze to by była jakaś kara z nieudany quick t. event

Opublikowano

moze w finalnej wersji tak bedzie, a moze samo zrzucenie o glebe zabiera na tyle sporo zycia ze i tak jest kara

Opublikowano

Zawsze zabierało to trochę energii na normalu i całkiem sporo na hardzie ale powinna być większa kara, tym bardziej że trójce quick t. eventy są prostsze niż w poprzednich częściach

Opublikowano

Sama walka wydaję mi się ogólnie prostsza, ale to może przez to, że to demo i nie ma wyboru trudności. Po prostu przywykłem do God/Titan ;) Ciekawe jaki power up zaserwują tym razem pod L3+R3, w demie po ich wciśnięciu słychać dźwięk "nienaładowania".

Opublikowano

Ciekawy jest też filmik pokazowy, który ukazuje się po jakimś czasie nieaktywności pada.

 

Ogólnie jak najbardziej pozytywnie - więcej, ładniej i efektywniej - tego oczekiwałem (zważyć też trzeba na to, że różnica pomiędzy demem, a finalną wersją to jakieś 9 miesięcy więc spodziewać się można bardzo sensownych zmian co do całokształtu, więc na tę chwilę nie ma co oceniać )

Opublikowano

Ciekawy jest też filmik pokazowy, który ukazuje się po jakimś czasie nieaktywności pada.

 

Ogólnie jak najbardziej pozytywnie - więcej, ładniej i efektywniej - tego oczekiwałem (zważyć też trzeba na to, że różnica pomiędzy demem, a finalną wersją to jakieś 9 miesięcy więc spodziewać się można bardzo sensownych zmian co do całokształtu, więc na tę chwilę nie ma co oceniać )

Ficuś wspominal wczesniej, ze w marcu to demo bedzie miec rok, wiec tym bardziej mozemy sie spodziewac poprawy. z reszta, pozyjemy, zobaczymy ;)

Opublikowano

Szkoda że i w tej części po nieudanym wykończeniu jakiegoś większego przeciwnika on dalej ma "kółko" nad głową, dobry patent był by np. gdy on ciebie zrzuca z grzbietu ty musiałbyś wyjechać mu z paroma seriami ciosów żeby była ponowna możliwość go wykończenia, zawsze to by była jakaś kara z nieudany quick t. event

 

Fakt, w przypadku tego centaura, QTE po nieudanym wykonaniu możemy powtórzyć od razu, jednak przy tym wężo-kozło(?)-lwie, już nie. Jeśli s.(pipi) sekwencję to tracisz część życia i trzeba go ponownie "zmiękczyć", żeby odpalić QTE.

Edytowane przez Solmath.

Opublikowano

Solmath rzeczywiście tak jest. Bardzo mnie to cieszy.

Edytowane przez S_600

Opublikowano

Moje 3 grosze odnośnie dema - jednym słowem SKANDAL.

Co to za głupawka z tymi kodami?

Niedługo za durne demo trzeba będzie płacić, najlepiej niech zrobią God of War 3 Prologue.

 

Eh, podniosło mi to ciśnienie.

Gdyby seria GoW nie była jedną z moich ulubionych to bym zbojkotował 3-kę tak jak naszych "orłów" :D

Opublikowano

Demo mialo byc bonusem dla tych co zrobia preorder na gre, lub kupia GoW Collection. Z racji tego ze europa nie moze nabyc collection zdecydowali na puszczenie kodow. Nie wiem po co skoro kazdy moze sie tym podzielic, no ale.

 

Byc moze chcieli zeby ludzie robili taki cyrk jak teraz, bo to zawsze jakas forma 'gry na ustach wszystkich dookola' ;) Ciezko powiedziec, no ale najwazniejsze ze kazdy kto sie postara moze zagrac. :) Plus to zachetado zapisania sie na newsletter ;p

Opublikowano

Demo mialo byc bonusem dla tych co zrobia preorder na gre, lub kupia GoW Collection. Z racji tego ze europa nie moze nabyc collection zdecydowali na puszczenie kodow. Nie wiem po co skoro kazdy moze sie tym podzielic, no ale.

 

Byc moze chcieli zeby ludzie robili taki cyrk jak teraz, bo to zawsze jakas forma 'gry na ustach wszystkich dookola' ;) Ciezko powiedziec, no ale najwazniejsze ze kazdy kto sie postara moze zagrac. :) Plus to zachetado zapisania sie na newsletter ;p

 

Dokładnie. O grze i demie zrobiło się głośno i to nie tylko na tym forum. Zakazane i limitowane smakuje lepiej :biggrin: Po tej akcji pewnie z połowa osób co nie dostała kodów zahaczyła sobie newsletter :biggrin:

Edytowane przez Look4z

Opublikowano

Dokładnie 9 miechów, bo demo jest z czerwca 2009 ;)

To samo demo zostało pokazane przed E3,a konkretnie w marcu...kiedy to wyciekł krótki filmik z niego ;)

Opublikowano

Ja po przejściu dema jestem spokojny- ta gra będzie wymiatać, tak jak i poprzednie części. Możliwe że grafa nie jest tak przełomowa jak to było na PS2, ale i tak jest bardzo ładnie. Nie wiem czy to ja mam coś ze wzrokiem, czy może coś z telewizorem, ale na początku gdy widać postać Kratosa i zaczyna się gra, wygląda jakby miał rozpixelowane ramiona. Jak tylko kamerka się oddala już jak dla mnie wszystko wygląda bosko, a wyglądać pewnie będzie jeszcze lepiej. Możliwe że GoW 3 nie będzie ładniejszy od U2, ale mówiąc szczerze mało mnie to obchodzi. W tej serii najważniejszy był miód płynący z rozgrywki, czysta przyjemność, piękne miejscówki, wiarygodne odwzorowanie starożytnej Grecji, no i hardcore'owy poziom trudności. O taaak, jak dla mnie gierka będzie świetna, nawet jak nie będzie najładniejszą grą na rynku. Ba! Dla mnie już jest za(pipi)ista! Pozdrawiam ;)

Opublikowano

nowe standardy graficzne chyba przejelo naught dog, santa monica chyba bedzie nimi podazac... demo zapowiada konkretna jazde...

Opublikowano

Demo jest graficznie mniej więcej na poziomie pierwszego Uncharted, dniu premiery pewnie będzie wyglądać jak U2 albo i lepiej. Za to gameplayowo jest wszystko to co było najlepsze w poprzednich dwóch GoW'ach. Jedno jest pewne, będę w to grał w dniu primery choćby nie wiem co :)

Opublikowano

Dokładnie 9 miechów, bo demo jest z czerwca 2009 ;)

To samo demo zostało pokazane przed E3,a konkretnie w marcu...kiedy to wyciekł krótki filmik z niego ;)

 

Tak, ale zostało usprawnione co widać na pierwszy rzut oka. Np jazda na cyklopie gdzie jednooki miał tylko jedną animację (marzec 2009).

Opublikowano

Możecie mówić co chcecie nt tego dema, ale końcówka - właśnie tam moim zdaniem zaczyna się prawdziwa mowa o graficznym "OMG".

Tak poza tym po zdobyciu łba Heliosa w jaskini było całkiem zakrzaczyście :).

Opublikowano

Demko pozamiatało :D

A co do jego elitarnosci to dałem znajomym sciagnac i chyba lepiej sie podziecil, niz samemu miec i wywyzszac ;p

Ilu tytanow bedzie w 3?

Opublikowano

Nienawidzę tego dema, bo to tylko demo, a ja chcę rzeźniczyć dalej :biggrin: Przez to, że w nie zagrałem nie mogę się już doczekać do marca :sad: Łykam kolekcjonerkę w dniu premiery. Bezapelacyjnie

Edytowane przez Look4z

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.