Skocz do zawartości

Battlefield: Bad Company


Amer

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Za miesiąc planuję kupić wreszcie konsolę (obecnie pracuję do końca sierpnia):P Jestem raczej za PS3 z racji Killzone 2, Resistance 2, Motorstorma 2, Uncharted itd. lecz obawiam się tylko sterowania w FPSach. Na x360 w FPSy gra się dosyć dobrze, z racji fajnego pada. I mam pytanie - czy na PS3 też da się bardzo fajnie pograć w FPSy? Czy gdy już się do tego pada przyzwyczaję, to będzie mi się grało tak samo dobrze jak na x360? FPS to mój ulubiony gatunek (a BF:BC będzie moją pierwszą grą na konsole), więc jest to bardzo ważne. W najlepsze gry z x360 spokojnie będę mógł zagrać za rok na PC, więc chyba trochę nie ma sensu żebym kupował tą konsolę... I mam takie pytanie, czy gracze PS3 mieliby jakiekolwiek szanse np. w Battlefield: Bad Company z użytkownikami x360?:P No i jeszcze jedna sprawa. Patrzyłem na stronie Battlefielda na sterowanie w obydwu wersjach, i chodzenie w x360 jest na lewej gałce, która jak wiadomo znajduje się na górze. Chodzenie w PS3 też jest na lewej gałce, która jednak znajduję się na dole, zaraz obok prawej. Czy nie jest to kolejny minus? Ja raczej wolał bym aby chodzenie odbywało się na strzałkach, które znajdują się tam gdzie lewa gałka w padzie od xboxa. A może da się jakoś zmienić sterowanie?:]

 

PS. Czytałem też że na padzie od PS3 gra się źle, jeśli ma się duże dłonie - moje dłonie na szczęście jakieś duże nie są:D

 

 

Pad do ps3 zwykle nie podoba sie tym ktorzy go nie maja - znaczy uzytkownikom X0.

Nie ma kompletnie zadnych problemow. Czasem jest bardziej wygodny czasem mniej od pada z X0 - zalezy od rodzaju gry i ustawien sterowania. Nie ma zadnej reguly. Kwestia przyzwyczajenia.

 

 

człowiek jest jak świnia, do wszystkiego się przyzwyczai, nawet do tandetnego pada od ps3, nie wiem jak ds3 ale ten dotychczas dołączany do zestawu to nieporozumienie siakieś, prawie pod każdym względem, niewygodny na dłuższą mete (uchwyty za krótkie, tandetny plastik), baterie (akumulatorek?) krótko trzymają, wypukłe gałki, ogólnie sprawia tandetne wrażenie jak go się trzyma, celowanie tymi gałkami jest dużo bardziej nieprecyzyjne niż tymi od pada x360, ale tak jak napisałem wcześniej, kwestia przyzwyczajenia, być może w jakiś rodzajach gier sprawuje się lepiej niż ten od xo, ale w fps-ach odpada w przedbiegach, na obu konsolach gram prawie i wyłącznie w fps więc mam porównanie, inna sprawa że to nie tylko moje zdanie, prawie każdy kto spędził setki/tysiące godzin na obydwóch padach to potwierdzi

Odnośnik do komentarza
człowiek jest jak świnia

Całkiem możliwe, mamy przecież podobną skórę :P.

nie wiem jak ds3 ale ten dotychczas dołączany do zestawu to nieporozumienie siakieś

Zgadzam się w 100 %, Six Axisy dołączane w czasie premiery PS3 to było giga nieporozumienie, mój pad miał gałki, jak z jakiegoś za rogiem sklepu pada, kosztującego 29 pln !, akumulatorek to też lekki żart, ale tak to po części prawda, człowiek przyzwyczaja się do wszystkiego, ale i na takim sprzęcie da sie grać :).

 

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Ten efekt o którym piszecie nazywa się ziarnisty filtr i używa się go żeby grafika stała się bardziej "brudna" co pomaga wyeliminować efekt sterylności. Zwróćcie uwage że niektóre gry mają bardzo ładną grafike ale przy okazji grafika ta jest też mocno sterylna. Podobny efekt występował bodajże we wszystkich częściach Silent hill na ps2. Możliwe że pierwotna grafa w Battlefield była "plastikowa" i dlatego zdecydowano się na ziarnisty filtr.

 

Odnośnik do komentarza

zgadza sie, chodzi o ziarnistość, tylko szkoda że nie dali wyboru tak jak w mass effect (?)? tam było można w opcjach ustawić ten filtr, można też było pozostawić gre bez tego filtra, zawsze lepiej mieć wybór

 

inna sprawa że nie zwracam na to uwagi, w ogóle jak moj syn widział jak gram w bbc, to ciągle pytał/stwierdzał takie pierdoły że woda taka sobie, że to, że tamto, jakby pod całkiem innym kątem patrzył na gre, ja na te rzeczy kompletnie nie zwracam uwagi

 

za to irytujące są ramki pokozujące komunikaty :/ w grze stricte multi zasłaniają pół ekranu i przeszkadzają w grze, tak samo wkurzające jest że typ z naszej drużyny ubija wszystkich tylko nie przeciwników a wywalić go nie można, a wystarczyło dodać opcje głosowania i nie byłoby problemu, ewentualnie automatycznie żeby wywalało każdego kto po raz trzeci na przykład zabije kogoś ze swojej drużyny, tym bardziej że zmuszeni jesteśmy grać ze wszystkimi, nie ma możliwości robienia klanów, też zresztą śmieszne

Odnośnik do komentarza
automatycznie żeby wywalało każdego kto po raz trzeci na przykład zabije kogoś ze swojej drużyny, tym bardziej że zmuszeni jesteśmy grać ze wszystkimi, nie ma możliwości robienia klanów, też zresztą śmieszne

Wywala automatycznie po paru killach :) Jesli chodzi o klany, to ma byc wydany patch wprowadzajacy je (wychodzi Resistance 2, nowy CoD, wiec musza jakos walczyc o pozycje na rynku).

Odnośnik do komentarza

wywala po paru? tyle to i ja wiem, ale to "paru" to ile to jest? często widze typów co mają po -120/145 i dalej grają, tak nie powinno chyba być, naprawde odechciewa się grać jak poraz któryś tam z kolei typ z mojej drużyny mnie ubija, myśle że trzy to byłaby dobra liczba za którą wylatywało by się z gry automatycznie, dobrze jakby też byłby nakładany ban, na przykład godzinny na opcje multi w grze :)

Edytowane przez niemrawy
Odnośnik do komentarza

W piątek ma podobno pojawic się długo oczekiwany patch z trofeami ;)

Ktoś chętny na wspólne granie ?

 

EDIT:

· Increased Ticket count for all Conquest maps to make for longer rounds

· Find custom match on Conquest was fixed

· Knife melee no longer instantly kills friendly’s and will take two swipes

· Bullets and knives now go through undergrowth and trees leafs

· Shotgun damage in distance reduced, but is still just as powerful in closer range

· Savior Trophy requirements tweaked, awarded when you kill an enemy that attack a teammate and damaged them by 20% or more

· Drawing weapon time after sprinting is reduced to SP times to improve pace of action

· AA guns have less deviation and more damage to improve balance vs Gunships

 

Helicopters

-Lowered hand weapons damage against Gunships, but .50 Cal weapons on Vehicles retain their damage against the Gunships.

-Increased missile speeds for the pilot

-Gunner MG’s time to overheat increased with splash damage reduced

-Gunships wont explode when touching one trees and now have a damage multiplier based on the speed of the Gunship. This means if you are flying very slow you can knock over trees and take Zero damage, but if you're at top speed 4-5 trees will destroy your Gunship.

Edytowane przez XM16E1
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Ostatnio przeszedłem bf i jest to najpłytszy, najbardziej liniowy i nudny shooter wyższej półki tego i poprzedniego roku. Call of duty przy tym to jak szachy do filmu głupi i głupszy. Zresztą sama gra trwała chyba tyle co 3 dłuższe partie szachowe...call of duty na pewno było dłuższe. Póki co gram multi, ale do cod4 się nie umywa.

Odnośnik do komentarza
Ostatnio przeszedłem bf i jest to najpłytszy, najbardziej liniowy i nudny shooter wyższej półki tego i poprzedniego roku. Call of duty przy tym to jak szachy do filmu głupi i głupszy. Zresztą sama gra trwała chyba tyle co 3 dłuższe partie szachowe...call of duty na pewno było dłuższe. Póki co gram multi, ale do cod4 się nie umywa.

Z tego też powodu przeszedłem jedynie jeden chapter singla .Reszta, to multi praktycznie od czerwca(najpierw beta) do października .

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...