Skocz do zawartości

Splinter Cell: Conviction


Hela

Rekomendowane odpowiedzi

Ja w Batmanie czułem większą swobodę.

 

Kolejna bzdura- zapuściłem dzisiaj na Realistic i w kanałach używając Sticky Camera zabiłem tam z 5 gości. Rzucam jedną, puszczam muzyczkę, podchodzi dwóch typków, bum i ded. Powtórz x3 i jedno pomieszczenie z głowy. Następnie wszedłem do ostatniego pomieszczenia (z tym balkonikiem), stoi tam z 3 czy 4 gości. Wchodzę na balkonik, rzucam w nich granat, a oni zamiast odskoczyć tylko drą mordę. Nie takiego AI oczekiwałem od tak długo przygotowywanej gry.

Odnośnik do komentarza

tylko nie zapominaj że to demo może być zrobione na wcześniejszym silniku itd. w finalnej wersji może to się różnić diametralnie. może ale też nie musi. ogólnie to pierwszy SC w jakiego zagrałem. nie jest źle, całkiem fajnie. może się skuszę kiedy będzie posucha w nowościach a cena będzie przyzwoita i będzie się z kim w co-opa pobawić.

 

a batman jest lepszy.

Odnośnik do komentarza

A mi gra skopała dupę. nie ma to jak czepianie się szczegółów panowie :) Początek jest mocny. Nie na marne jarałem się wykonaniem tego tytułu. Genialne oświetlenie, świetne tekstury, kozackie samocieniowanie. Animacja sama to czysta poezja. Sterowanie po ogarnięciu też intuicyjne. Kozacki klimacik. Szkoda, że demo takie krótkie. Kupuję na premierę

Z tymi teksturami to bym nie przesadzał, bo IMO nie są świetne, a jedynie poprawne. Natomiast animacja rzeczywiście z wyższej półki. Oświetlenie również nie jest rzeczą, która rzuciła mnie na kolana. Za to klimat naprawdę konkretny, choć po tak krótkim demie nie jestem w stanie powiedzieć, czy zakupię nowego Splintera zaraz po premierze.

Odnośnik do komentarza

Animacja sama to czysta poezja.

 

Ktoś, kto wymaksował wszystkie poprzednie części na pewno by tego nie powiedział. Wspomniałby również o spłyceniu (okrojeniu) gameplayu oraz sterowania i nastawieniu go na zabijanie, a nie bezszelestne i techniczne wejście do obiektu niezauważonym, wykonanie celu misji i wyjście nie zostawiając po sobie śladu jak duch :) Nie ma chowania ciał, co oznacza dla mnie mocne spłycenie gry, ale spoko i tak zagram. Zajeżdża mi tu jednak trochę schematem - znajdź 1 strażnika bardziej na uboczu (albo wywab jednego) zabij melee i resztę z mark & execute. Jeśli tak będzie - to gra będzie dla mnie jednorazówką i najgorszym Splinterem w historii. Ale to tylko opinia oddanego fana, którego zdanie w świetle zysku i zadowolenia casuali (fuj!) nie liczy się już dla twórców. :whistling:

Edytowane przez KIELiCH
Odnośnik do komentarza

Skończyłem demo i dla mnie to jest nieco bardziej dynamiczny double agent z fajnym motywem zaznaczania celów i ich wykańczania. A ten sprint po "pryntach" i innych gzymsach przemilczę bo bym znowu musiał (pipi)ami rzucać. Autor tego "rozwiązania" to jeden wielki fail.

 

I tak jak kielich mówi jeśli cały Conviction będzie taki to niestety zmiana gameplay'u na bardziej action nie wyszła serii na dobre.

Edytowane przez Gooral
Odnośnik do komentarza

Jak myślicie czy Conviction będzie wirusem czy lekiem dla całej serii?? Wg mnie będzie to gra która oprócz fabuły nie będzie miała zbyt wiele wspólnego z Starym Samem i to mnie boli... A system mark & execute bez komentarza... Mam nadzieje ze się mylę grę na 100% kupie bo uwielbiam cala serie ale obawiam się ze to już nie to...

Odnośnik do komentarza

Mysle ze troche przekombinowali tym razem, system rozgrywki ktory byl w poprzednich czesciach jak i tempo rozgrywki znakomicie sie sprawdzaly i tutaj trzeba bylo ulepszac cos co jest dobre a nie zmieniac wszytko praktycznie na nowe. Ta seria miala na rynku solidne podstawy i byla akceptowana przez szerokie grono graczy, teraz mamy doczynienia z jedna z wielu tego typu pozycji ktorych na rynku przeciez nie brakuje. Nawiazujac tutaj do COD czy szkielet rozgrywki ktos zmienial? nie, bo to jest cos co znakomicie sie sprawdza i mysle ze tak by bylo tez z seria SC. No i na koniec o co tyle krzyku z systemem mark & execute to przeciez bylo juz dawo w r6 vegas wec zadna nowosc.

Odnośnik do komentarza
Gość bigdaddy

To tylko pierwszy mały level który może pełnić rolę tutorial-a, zobaczymy co pokaże full.

 

Starzy fani SC mogą być nie w sosie ale dwóch kumpli ograło demo i są zachwyceni tym skradaniem.

Mi też się bardzo podoba tylko ten śmieszny sonar zbyt ułatwia grę, po co ci kamera jak masz sonar?

Odnośnik do komentarza

A ja tam jako jak to napisałeś stary fan serii jestem zadowolony.

 

Wirusem serii było Double Agent (przynajmniej na X360/PS3). Fakt, że Conviction już nie wiele ma wspólnego z poprzednimi częściami i denerwują te casualowe elementy, uproszczenia. No i te zapieprzanie po rurkach i gzymsach wrrr.

 

Byle zmienili sterowanie lub dali możliwość jego konfiguracji i będzie dobrze. Poza tym trzeba pamiętać, że to tylko demo.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

po tygodniu dema tylko dla goldów zagrałem dzisiaj i... hmm zdecydowana zmiana tempa, niestety nastawiona mocno na akcję i zabijanie czego w splinter cellach raczej unikałem - graficznie ok, chociaż motyw czarnobiały trochę dziwny chyba wolałbym w ciemności po prostu "nie widzieć nic" jak w poprzednich częściach. myślę że kupie tą gre, na 100% nie w premierę ale z chęcią dowiem się jak się potoczyła ta historia.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...