Skocz do zawartości

EndWar


Brolly PL

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 151
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Obiecałem coś napisać... Więc jazda z koksem ;)

 

Nie startuj od razu do Theater of War-najpierw zapoznaj się z 7 stroną instrukcji!

Combat Chain to najważniesza rzecz jaką musisz wiedzieć.

Pamiętaj, że w walce 1vs1 recriut gunships pokonają veteran tanks, a recruit transports załatwią veteran gunships. I obrażnia, które odniosą na 90% otrzymają od ataków specjalnych.

Musisz zrozumieć słabe i mocne strony każdej frakcji:

-EFEC -jest szybki,ale mało wytrzymały(hp) za to dobrymi Shields;

-SGB -twarde (hp) i potrafi przywalić naprawdę mocno,ale powolne;

-JSF-jest pośrodku;

Zasadniczo strony nie róznią się, aż tak bardzo dopóki nie zaczniesz piąć się w górę w Randze i wykupywać ulepszeń.

Dopiero wtedy uwypuklają się ich charakterystyczne cechy. Dlatego też dobrze zupowanego EFEC nikt nie dogoni, samo nikt nie dorówna SGB w twardości.

 

Na starcie w ToW masz Air Strikes lv1 i pewną ilość $(CR)

Co wykupic za początkową kwotę?

Możliwości masz kilka. Ja propnuje:

1.Electronic Warfare lv1 (450K-ale warto-jedyny off-map support dostepny ZAWSZE)

2.rifleman-Ability 1 (100K-stealth-często trzeba podlecieć tuż tuż by pojawili się na radarze)

3.engineers-Ability 1 (100K- za 1 CP przywołujesz odział Sentry's-w SitRip widzisz obszar wokół uplinka, łatwiej zauważyć deep strike)

4.transports-Attack 1 (100K-trochę lepsza obrona przewciwlotnicza)

ALBO

4.Force Rickon lv1(100K-przydatny do zabezpieczenia uplinków na tyłach, flankach, zwłaszcza razem z Sentry)

 

Następnie postaraj się o możliwie szybkie kupienie:

-dla pojazdu dowodzenia-Ability 2 (UAV- później Ability 3)

-riflemanów-Attack 2, Ability 2 (później Attack 3. , Ability 3)

-gunships, transporterów, tanks-ataki specjalne

-artyleria-jej atak specjalny (może być naprowadzany ze zwiększoną celnością przez strzelców dzięki ich Ability 4)

 

 

Tipsy przyszły ;):

-"Zwiad, jest jak seks: jeśli jest dobry to jest bardzo dobrze, ale jak jest słaby to i tak lepsze niż nic!"

-niszcz wrogie UAV-nie widzą cie=nie zabiją Ci ćwieka AirStrikami (AS)/artylerią(ART);

-korzystaj z pojazdu dowodzenia -SITRIP-widzisz wszystko to co dostrzegły Twoje jednostki, masz lepszy wgląd w sytuację;

-Armed UAV (AUAV) to świety tank/artylery killer;

-twórz grupy jednostek złożone z transporterów/czołgów/piechoty-tak by trudniej było je pokonać;

-otwarte tereny są lepsze dla pojazdów;

-tereny zurbanizowane dla piechoty;

-ruszaj się!; nie ma lepszego celu dla AS/ART niż stojące w miejscu odziały;

-pamiętaj, że upgrady na uplinkach można zniszczyć-wykorzystuj do tego np. artylerię i AUAV

-nie zbijaj swoich oddziałów w ciasną kupę przy np. zdobywaniu uplinka;

-po zdobyciu uplinka schowaj piechotę do jakiegoś budynku-nie za blisko, ale na tyle by mogła ona go ochraniać przed wrogą infantry;

-jeśli iżynierowie chronią uplink lub dojazd do niego zaminuj podejścia/drogę,wezwij Sentry (1CP) do niego (i każdego do którego możesz/jest to konieczne);

-in cover piechota ma lepszy zasięg, siłę ognia, obrona;

-garissoned infantry ma lepszy defense niż in cover;

-piechota garrisoned w wysokim budynku ma większe pole widzenia;

-przmieszczaj piechotę transporterami-dotrą szybciej na miejsce;

-Crush'uj uplinki z głową np. uplink, do którego przeciwnik przesunął strefe lądowania;

-jeśli odział ma 50% hp ewakuuj go, zachowa zdobyte doświadczenie, aż do aktualnej bitwy włącznie, a Ty dostanie 2CP;

-AirStrikes świetnie sprawdzają się w obronie, a Electronic Warfare w ataku;

 

Deep Strike

Aby używać musisz wykupić Ability 1&2 (400CR), wymaga jednostki riflemanów na poziomie rekruta, co oznacza, że zawsze możesz z tej zdolności korzystać. O ile masz dość punktów dowodzenia (CP).

Potrzebujesz 10 CP( 8CP w DEFCON1):

-4CP na przywołanie strzelców (2CP w DEFCON1);

-6CP by wysłać ich w pożądane miejsce;

Musisz nakazać DS zanim piechota zacznie zjeżdżać na linach z transportowca!

 

Możesz wykonać całość ręcznie, podświetlając pustą kartę,przywołać RIF( i gdy są jeszcze w drodze) nacisnąć A aby wskazująć cel z punktu widzenia swojej jednostki(albo z SITRIP), a następnie ponownie A by potwierdzić.

Można to zrobić poprzec Voice Command.

Np.: karta nr. 9 jest pusta, "Deploy Riflemen" > " Unit 9 move to (uplink/target/unit#/hostile#)"

 

DS można używać do:

-przejęcia wrogiego uplinka najkrótszym możliwym czasie;

-wysłania strzelców jako obserwatorów;

-wysłania RIF jako "celowniczych" dla ataków specjalnych artylerii na dowolny cel na mapie(muszą mieć wykupiony Ability4);

 

Aby użyć Ability 4 strzelców:

-przełanczasz sie na ich kamerę;

-wroga jednostka musi znajdować się na ich lini wzroku;

-wyberasz kartę artylerii;

-naciskasz Y mając cel na "muszce"(celownik na srodku ekranu)

 

To narazie tyle... Ide grać ;)

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

Miałem przyjemność walczyć z graczami z top 30:

-Sparky2115 nr3

-SM00V 516 nr23

Obaj w JSF są naprawdę dobrzy i mają, oczywiście wszystkie upy. Na tyle, na ile mogłem to stwierdzić obaj mają piechote(Strzelców i Inżynierów) na maksymalnym poziomie doświadczenia.

Miałem Rank8, teraz już 7 puff. W sumie nie tak źle-straciłem tylko 12 jednostek-(KIA)

Dobrze, że po pierwszej walce(5 KIA) trzymałem Command Vehicle blisko Strefy Ewakuacji-zarobił ASkiem ale dał radę. Dzięki temu dorobiłem się Veterana-położył Dronami 6 śmigłowców ^_^ w ciągu 3 meczy.

No tak, 12 recrutów do wyszkolenia... to nie byle co, ale będą mieli łatwiej. Wszystkie upki dla ich poziomu mam już wykupione.

A dla pozostałych jednostek na Veteran(CV), Hardened(Artyleria,Transportery,Strzelcy) będę mógł ciułać kasę, bo dla samego CV potrzebuje już kilka milionów, a gdzie reszta....

Ale czegoś się nauczyłem-radzę wszystkim spisać sobie top 30, szczególnie gdy grają po 23 :P Będziecie wiedzieć z kim macie do czynienia jakby co...

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

Po wczorajszej sesji jestem na maksa wkorwiony...

 

Po pierwsze juz wczesniej zauwazylem dwie rzeczy wczoraj dostalem potwierdzenie bo zdarzylo sie to po raz drugi.

Nawet jak wygrasz mecz nie zawsze dopisuje ci sie kasa do konta. Jestem w plecy juz jakies 500k. Mimo tego, ze nawet jak przeciwnik wyszedl z gry, to mecz trwal 10 min.

Nawet jak wygrywasz mecz to nie dopisuje ci sie zwyciestwo do leaderboard. Mam tragiczne staty 10 zw 21 por.

Z czego pamietam jak mialem 9zw 17por. zagralem z kantem mecz US tuz przed zakonczeniem I wojny. Wygralismy i specjalnie sprawdzilem leaderboard bo chcialem miec 10 zw US. Nie zaliczylo mi zwyciestwa.

Wczoraj zagralem 4 mecze 3 wygralem ( z czego w jednym przeciwnik wyszedl po 10min) i jeden przegralem. Leaderboard 10 zw 21 porazek. WTF!? IMO moje staty powinny wygladac o wiele lepiej... nie twierdze, ze powinny byc super bo nie raz przyszlo mi grac jak mojego wspoltowarzysza wywalalo z gry, albo po prostu zostalem rozniesiony... ale to jest paranoja.

 

O calym juz wyszukiwaniu meczy, gdzie przy niskiej liczbie graczy jestes w stanie zagrac majac rank 1 z graczem z ranga 9 czy 15 to juz w ogole nie wspomne. Chocby nie wiem jak slaby przeciwnik byl, nie masz szans wygrac. O czym z kantem sie przekonalismy nie raz. Powinna byc IMO blokada granicy rangi +/- 1

Odnośnik do komentarza

Zdecydowana większość graczy rozgrywa tylko mecze 1vs1-raz, że łatwiej o szybki mecz, a drugi z powodów jest fakt, o którym piszesz.

W bitwie 2vs2 gdy jeden gracz opuści walkę zastępuje go AI i zwycięstwo/klęska nie liczy się w rankingu. Tak więc nie tylko żadna z Frakcji nie dostanie punktu, ale też żaden z graczy nie dostanie $/doświadczenia za zakończoną bitwę. Nie za zwycięstwo nad sztuczną inteligencją.

Na marginesie program nie rozróżnia (przynajmniej na razie) pomiędzy quit/utrata połączenia.

Jeśli o matchmaking to w EW jest zdecydowanie zwalony. Wygląda na to, że ogranicza sie on do sprawdzenia czy w pokoju jest jakikolwiek gracz, jeśli nie to hostujesz ... i tyle.

 

EDIT

 

Pogrzebałem trochę: wygląda na to, że nawet jesli żaden z graczy NIE opuści gry 2vs2 to to i tak się ona nie liczy w statystykach.

Sprawdziłem to osobiście: na 3 mecze 2vs2 tylko jeden mi zaliczyło! (btw: zwyciężyliśmy :D ), na marginesie tylko w 1 meczu gostek z EFEC quitował pod koniec(dostawali baty...), pozostałe dwa miały normalny przebieg (z krótkimi rozmowami w lobby po bitwie).

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

Panie i Panowie!

Nadchodzi DLC do EndWar ^_^ , a także update(!!!)

The Escalation Pack ma być dostępny w cenie 800MP (podobno od jutra tzn. od 11.12.2008).

Co ma zawierać?

 

Po pierwsze sam update przyniesie szereg poprawek do stabilności gry w sieci, tablic wyników, zmiany w Playgroup(chyba będzie można w końcu wchodzić do Baraków i nie tworzyć potem nowej), zmiany w zachowaniu riflemanów i inżynierów( zdarzało się, że rif po kliknięciu na Uplink, w którym jest wroga piechota, biegali w tę i z powrotem), unit deployment&evacuation (jednostkom zdarzało się ginąć jeśli mecz kończył się quitem/zerwaniem połączenia), DeepStrike( strzelcom zdarzało się utknąć przy desantowaniu(=KIA-sam tak kilka razy miałem), a także poprawki dotyczące samych Persistend Battalion.

 

Po drugie-PATCH (nie dodatek!) zwiększy maxymalną liczbę graczy do 8 (czyli np. 4vs4) w Potyczce i w ToW.

 

Po trzecie dodatek zawiera nowe mapy, ale podobno mają być grywalne tylko w Potyczce-poniżej te potwierdzone:

  • Rota Naval Base in Spain
  • Firebase Kursk in the Ukraine
  • Devon Beach map in England
  • Dorsey Knob in West Virginia
Po czwarte-nowe upgrady dla jednostek:
  • SPZ: tanks that can be upgraded to Attack rank 7. This adds a 12.7mm Utes air defense machine gun that adds effectiveness against air units, the normal bane of a tanks existence.
  • JSF: rank 6 Attack for gunships. This adds a thermobaric warhead that adds incendiary damage to hardened targets.
  • EFEC: transports will have an Attack 7 upgrade that adds computerized targeting. This adds accuracy for all weapons, improving the overall efficiency of the unit.

     

    Zwróćcie uwagę na na numerki nowych Ataków= dla jednostek na veteran ( może nawet elite-?)

Po piąte-nowe Achivmenty:

 

Stormbringer: Storm 10 enemy buildings.

Gates of Fire: Defend Capital in Siege 20 times in Theater of War.

Lonely at the Top: Win 100 missions in Theater of War.

Under Cover: Defeat 50 enemy units with infantry in cover.

Unit of Action: Play 30 2 vs. 2 matches in any game mode.

Super Soldiers: Have 12 units in your Battalion promoted to Legendary Rank in Theater of War.

Oppenheimer: Defeat 6 Hostiles with one WMD.

Casualties of War: Kill 200 units in multiplayer matches.

Down to Size: Purchase 60 unit upgrades in Theater of War.

Rorke's Drift : Win 20 missions without calling reinforcements in any game mode.

 

 

Czy tylko ja wyglądam go z niecierpliwością na tym Forum? Mam nadzieję, że nie...

Zeratul-chyba w końcu będzie można na spokojnie pograć 2vs2 i nie marwić się o kick'a :-)

 

PS.: łyknąłem Castle Crashers 8) wymiata pufff. Jakby co to chętnie pogram w multi...


Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza
nareszcie, zas trzeba bedzie x'a odpalic i ruszyc na wojne... choc ostatnio troche sil i czasu brak

 

U mnie też ostatnio z czasem krucho... ale wczoraj posiedziałem trochę i 7-0 na Grissom Air Base.

Musze przyznać, że w sumie 3 bitwy były ciekawe, 4pozostałe walczyłem z graczami którzy nie mieli koncepcji jak zdobyć ten obszar. Ale jednocześnie bardzo się spieszyli do DEFCON1-tylko po to by przegrać przez Anihilację...

 

Dodatek jest już na Rynku-800MP -441.76 MB.

Wygląda na to ,że sam Update zaliczył opóźnienie <_< . Z nie wiadomych przyczyn-dobra pewnie znaleźli nowe bugi... i muszą poprawić :P .

 

EDIT:

 

Poprawka jest dostępna!

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

Ostatnie kilka bitew w ToW dobitnie uświadomiło mi jak wiele jest w nim niedopracowanych elementów.

Kasa za przegrane/wygrane bitwy nie jest zależna od poziomu adwersarzy. Gracz lv.12 wygrywający z lv3. powinien dostać mniej $-prawda? Bo chyba wiecie co np. Kashern (#1 na tablicy wyników EW-X360) zrobi z noobem? Zabije mu każdą jednostkę jaką zdoła... a na koniec górka kasy!

Wygrałeś!

Ha! Jesteś lepszy! Haha...

Twoje jednostki mają max level i upki-więc regular/hardended oponenta mogą im skoczyć- no i skąd $ na dopałki?. Głównie z powodu specjalnych ataków, które łamią combat chain... Możesz go więc olać, przynajmniej częściowo , ale w na tyle dużym stopniu, że można bawić się w rzeźnika...

I lepsza taktyka nie pomoże... nie vs Legendary Units...

 

Dlaczego o tym piszę? Nie mam Rank 12-tylko 9, ale wczoraj grałem z noobem i przeprowadziłem taki właśnie experymecik: wygrałem nie taktyką, ale brutalną przewagą moich lepszych, lepiej wyekwipowanych wojsk... A mój przeciwnik zajął 2/3 mapy!

I przegrał! Stracił 11 jednostek KIA... Ja jedną(na hardened zresztą-mała strata)...

Do dupy prawda?

Taka walka w ogóle nie powinna mieć miejsca. Kod sieciowy nie poinien na to pozwolić. Ale JEŚLI to przegrywający powinien dostawać 4-5 razy więcej gotówki niż za klęskę z równym mu przeciwnikem...

Oczywiście to ja dostłem >300000$... on pewnie standard czyli około 90000$.

Mam nadzieję, że to poprawią...

Odnośnik do komentarza
Jeszcze ja ^ ^ I mimo starań nie widzę jakichś zdecydowanych wad gry, może poza kamerą, ale to chyba jest zrobione tak specjalnie by jeszcze bardziej urealistycznić rozgrywkę.

 

Super!

Czy mogę prosić o wysłanie mi FR na mój GT 8)

Btw: jaka frakcję wybrałeś do następnej fazy?

 

Wkoncu juz niedlugo dostane pelna giere :P zamowiona bedzie na swieta niebylo kaski daltego dopiero tak pozno :D Ale juz neidlugo dolacze tylko jesli co poprosze o jaies porady gdyz jak ostatnio gralem w demo z kantem to na 20 walk wygralem moze 1 :P

 

Cieszę sie, że choć trochę pomogłem ;) .

Odblokuj dodatkowe bataliony do ToW i połącz swój GT z kontem na forum Ubi.

Zawsze to większy wybór no i dodatkowe ulepszenia...

A co do porad-to naskrobie coś wkrótce. Mam nadzieję, że Zeratul też coś napisze...

 

dobra giera przyszla tylko teraz takie pytanie jak odblokowac te dodatkowe bataliony? ;p

Odnośnik do komentarza
Zeratul już o tym pisał, ale jeśli komuś coś nie trybii...

 

Zarejestruj sie forum Ubisoftu i polacz konto ze swoim GT.

W menu głównym przejdż do Community and Extras>VIP>połącz konto>ściągnij paczkę-dodatkowe upgrade'y dla jednostek ;)

 

Wklepywanie kodów na dodatkowe bataliony:

Main Menu>Community and Extras>podswietl Downloadable Content>nacisnij Y>wklep 1 kod>start i nastepny ;)

JSFA35

SPZA39

EUCA20

SPZT17

 

Uwaga!

Tutaj :arrow2: można znaleźc porady do EndWar, czyli jak grać w Theater of War, żeby wygrać!

 

 

Tutaj wypunktowane za Forum Ubisoftu plusy i minusy każdej ze stron.

SGB

 

+:

Dużo HP

Największa siła ognia

Bezpilotowiec pojazdu dowodzenia zadaje spore obrażenia

 

-:

-powolne jednostki/drony

-najsłabsze tarcze

 

EFEC

 

+:

Najszybsze jednostki/drony/UAV

Najwięcej upków do tarcz

Najlepsza celność

Po wykupieniu ulepszenia pola minowe same się naprawiają

 

-:

Mało HP

Obrażenia są małe(bazowe)

Znaczna podatność na ElectronicWarfare( polegają na tarczach)

 

 

JSF

 

+:

Dobra prędkość jednostek/dronów/UAV

Największy zasięg ognia

Dobra celność / obrażenia

Dobre HP/Shields

 

-:

nie maja tyle HP co SGB/ nie są tak szybcy jak EFEC

Osobiście polecam rozpocząć pierwszą grę w ToW po stronie JSF , a jeśli chodzi o wybór batalionu to Pancerny lub Uderzeniowy. Potem można zmienić frakcję na inną np. SGB, ewentualnie EFEC.

 

Ja sam zamierzam spróbować walki każdą z nich, chociaż wiążę się to z utratą części gotówki przy zmianie strony.

Armored-6 czołgów/6 altylerii=czyli najczęściej killowane jednostki na polu bitwy w naprawdę przyzwoitej ilości ;)

Niestety-słabuje w strzelcach i śmigłowcach-po 2. Coś za coś...

Z powyższego powodu dobrze współpracuje z Airborne's Bat.

Assault-po 4 jednostki każdego rodzaju=dobry balans. W co-op 2 graczy grających szturmowymi może się dobrze uzupełniać.

Jednostki giną dość często w związku z plagą unit killerów, więc zdecydowanie polecam przestawić w opcjach na LOWEST DEPLOYMENT RANK. W ciągu pierwszych kilku minut będzie jasne z kim masz do czynienia. Elektronic Warfare jest bardzo przydane przy ewakuowania ostrzeliwanych jednostek.

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Niedługo (mam nadzieję, bo kasę już przelałem na konto organizatora aukcji) dołączę do zadowolonych userów EndWar ;) Może też na Live choć nad zakupem abonamentu muszę się zastanowić (no i jeszcze sprawny ruter kupić, bo komputer z ICS mnie wkurza).

 

Jedno małe pytanie do grających po necie - drzecie się używając Voice Command czy jedziecie tradycyjnie, padem?

Edytowane przez marek1712
Odnośnik do komentarza
oba

 

Mocne i zdecydowane : OBA !!! :twisted:

Najbardziej efektywnie będziesz dowodził używając zarówno pada jak i VC oraz (od czasu do czasu) SitRip'u.

Sugeruję byś grał bez Pojazdu Dowodzenia, przynajmniej na początku. Potem zacznij go używać, ale miksuj dowodzenie z SitRip'u i punktu widzenia Twoich jednostek. Zauważyłem, że wielu graczy jest znacznie mniej efektywnych, gdy straci pojazd dowodzenia. Tak więc lepiej od razu postaraj przyzwyczaić się do jego braku...

 

BTW#1: Marek1712 wyślij mi FR, gdy łykniesz EndWar'a i Live'a. :yes:

BTW#2: Zeratul-mam nadzieję, że damy radę pograć razem w EW w ten weekend, no i w tygodniu :vincencik:

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

Dzisiaj w koncu sprawdzilem demo EW bo bylem ciekawy tej komunikacji glosowej. Jest ona superowo zrobiona. Na 10 gadek moze z raz nie rozpozna rozkazu. Fajnie uczucie jest gdy dowodzisz jednostkami - junit - lan - atak - hostajl - for :). Narazie gra mnie nie przekonuje do kupna - moze kiedys dam jej szanse ale obecnie jestem na nie.

 

Moim zdaniem taka komunikacja byla by tez dobra w innych grach jak np. shootery cos ala Left 4 Dead czy Vegas - mowimy - bill open this door, czy tez bravo throw flashbang.

Odnośnik do komentarza

@kant - jak skończę sesję i inżynierkę, i uda mi się kupić Live'a to z chęcią wyślę.

BTW - zamówiłem steelbox na Allegro (jak dobrze pójdzie to gra pod koniec tygodnia będzie) - czym się różni od zwykłej wersji pudełkowej oprócz wyglądu?

 

W demo jak grywam to też oczywiście z obu metod korzystam. Dobija jednak to, że mapa nie jest obłożona siatką (tak jak w atlasie geograficznym) i z hs nie można przez to wskazywać celu marszu/wyjazdu/wylotu (bo move to target albo waypoint jest średnio przydatne).

 

@signap - skoro gra jest produkcji Ubi, to możliwe że w przyszłych Vegas/Ghost Reconach będzie.

Edytowane przez marek1712
Odnośnik do komentarza

Podobno jakas tam komunikacja ma byc dodana w H.A.W.X wlasnie chyba wzorowana na tej z end war to znaczy ze bedziemy dowodzic sojuszniczymi samolotami w jakms stpniu czyli naprzyklad zeby pomogli nam zdjac przeciwnika

 

A tak wogole to kant neidlugo kupie tego liva tylko ostatnio ajkos okazji niemam grac wiec anrazie odczekuje z jego zakupem :P ale niedlugo na 99 % bede juz meic i zagramy meczyk :D

 

 

Odnośnik do komentarza

H.A.W.X.- wygląda na to, że coś jest na rzeczy...

s3vra1-luzik-pogramy

marek1712-o ile dobrze pamiętam to powinna być min. bonusowa figurka(hm... popiersie -?) żołnierza jednej z frakcji; 100% pewności nie mam-sam mam zwykłą edycję: gdy zamawiałem grę Steelbox był dostępny tylko w UK...

Edytowane przez kant1983pl
Odnośnik do komentarza

Pograłem dzisiaj trochę na Expercie i doszedłem do początku World War III. Muszę przyznać, że wstęp robił się monotonny. Dopiero dodatek w postaci artylerii rozradował mnie :D

Co zasługuje na pochwałę to różnica w poziomach trudności. W demie na Normal komputer to była pachołek. Na Expercie jest teraz dość trudno (ważniejszą od taktyki kwestią jest IMO dobór jednostek na samym początku misji).

Ku swej rozpaczy praktycznie wcale nie używam komend głosowych :( Jakoś podczas rozmyślania nad wykonaniem kolejnego ruchu nie ma czasu na produkowanie się po angielsku.

O SITREP nawet nie wspomnę - dla mnie zbędny bajer...

Wracając jednak do WWIII - po zobaczeniu Baraków zaświeciły mi się oczy: artyleria hamerykańska zmieniająca się wraz z 3. upgradem w MLRS? Sweet.

Z racji egzamów będę musiał trochę przystopować ale mam nadzieję od połowy lutego dołączyć do graczy na Live. A tak w ogóle łatwo kogoś znaleźć do gry czy lobby świeci pustkami?

Odnośnik do komentarza
zależy kiedy... ogólnie wczoraj grałem z kantem, to mieliśmy na początku problem, ale potem już się pojawili gracze... obecność graczy oceniłbym na jakieś 6/10

 

W weekend obecnosc graczy = 8/10 ^_^

Zeratul-dzisiaj bede na Live od 1800-2100 czasu PL(najwczesniej-bo aktualnie buduje, remontuje, urzadzam :P HC room) a pozniej po 200-300 w nocy.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...