Skocz do zawartości

Eye of Judgement


Shadow864

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj kupilem EoJ z 2 dodatkowymi dekami, czy jest jeszcze jakies inne miejsce gdzie sie moge wiecej dowiedziec, pogadac,zadac ewentualne pytania na temat tej gry? zalerzy mi na kontakcie z polakami grajacymi w EoJ

 

Zapraszam na moje forum :P Narazie w fazie rozwoju , ale mysle ze na kazde zadane pytanie ktos odpowie ^_^ Znajdziesz tam rowniez poradnik budowy Decka :P

Link Do forum

 

 

Pozdro

Posiedziałem sobie dzis z godzine na forum mimo że nie posiadam jeszcze EOJ ;) Kurczę no cały czas się waham,nie grałem nigdy w Magic-a,za to strasznie spodobał mi sie Doom-Trooper (mam jeszcze gdzieś talię nastawioną na żołnierzy Capitolu ;) )

Jak jest z "żywotnością" w single player " ?

Jak uwazacie,czy gra bedzie długo popularna na necie (coś mi mówi że tak ;) )

Czy przy grze w dwie osoby offline,muszę mieć 60 kart ?Z tego co kojarzę to starter pack ma chyba 30 i jest to minimum dla jednej osoby.

a przy okazji,czy kamerka obsługuje gry z PS Store?

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 180
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Wczoraj kupilem EoJ z 2 dodatkowymi dekami, czy jest jeszcze jakies inne miejsce gdzie sie moge wiecej dowiedziec, pogadac,zadac ewentualne pytania na temat tej gry? zalerzy mi na kontakcie z polakami grajacymi w EoJ

 

Zapraszam na moje forum :P Narazie w fazie rozwoju , ale mysle ze na kazde zadane pytanie ktos odpowie ^_^ Znajdziesz tam rowniez poradnik budowy Decka :P

Link Do forum

 

 

Pozdro

Posiedziałem sobie dzis z godzine na forum mimo że nie posiadam jeszcze EOJ ;) Kurczę no cały czas się waham,nie grałem nigdy w Magic-a,za to strasznie spodobał mi sie Doom-Trooper (mam jeszcze gdzieś talię nastawioną na żołnierzy Capitolu ;) )

Jak jest z "żywotnością" w single player " ?

Jak uwazacie,czy gra bedzie długo popularna na necie (coś mi mówi że tak ;) )

Czy przy grze w dwie osoby offline,muszę mieć 60 kart ?Z tego co kojarzę to starter pack ma chyba 30 i jest to minimum dla jednej osoby.

a przy okazji,czy kamerka obsługuje gry z PS Store?

 

Polecam obejrzec te 2 filmiki do ktorych link dalem na forum ;) One mnie przekonaly do zakupu ;) Gra napewno bedzie popularna ;) jak narazie gra ok 40000 osob w necie i liczba ta stale rosnie :) Zawsze znajdzie sie ktos z kim mozna zagrac :) na przeciwnika nie czeka sie dluzej niz 5 sec ^^' , co do zywotnosci w singlu to zalezy , mozna grac 2 lata z kompem i sie nie znudzic a mozna sie znudzic po 10 grach , bo komputer niestety dysponuje tylko taliami(kartami) ktore zarejestrujesz poprzez kamerke :( Wiec imo granie w kolo z ta sama talia mija sie troche z celem.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

No i gram ;))

ale oczywiście mam problem :( otóż:

 

1-tworzę talię (edit with camera) i niektórych "zwykłych " kart mi nie czyta-nie chodzi mi o te których mogę mieć tylko jedną sztukę w talii,co dziwne nie pojawia się żaden komunikat że np.nie mogę uzyc tej karty w talii

2-stworzyłem talię 30 kart,nazwałem ja,ale nie mam opcji register online,jak w przypadku talii startowej.....hmmmm?

 

i na koniec pytanko-jakie karty polecalibyście zakupić?Niektóre są dość drogie a szkoda wyrzucać kasę w błoto :P

 

P.S dopiero raz udało mi sie wygrć na normalu-ciężko jest :D

Edytowane przez adi
Odnośnik do komentarza
No i gram ;))

ale oczywiście mam problem ;) otóż:

 

1-tworzę talię (edit with camera) i niektórych "zwykłych " kart mi nie czyta-nie chodzi mi o te których mogę mieć tylko jedną sztukę w talii,co dziwne nie pojawia się żaden komunikat że np.nie mogę uzyc tej karty w talii

2-stworzyłem talię 30 kart,nazwałem ja,ale nie mam opcji register online,jak w przypadku talii startowej.....hmmmm?

 

i na koniec pytanko-jakie karty polecalibyście zakupić?Niektóre są dość drogie a szkoda wyrzucać kasę w błoto :pinch:

 

P.S dopiero raz udało mi sie wygrć na normalu-ciężko jest ;)

Masz zle ustawione oswietlenie. Zrob taki myk przy konfiguracji ustawienia postaw 4 karty w rogach i piata na srodku. Ja mialem najwiekszy problem z kartami niebieskimi. Co do rejestracji to nie wiem ja swoj deck normalnie zarejestrowalem. Ale byc moze jak tworzyles deck przy pomocy kamery to juz nie musisz rejestrowac. Wydaje sie to całkiem logiczne przynajmniej. A co do kart ktore mamy polecic to to juz jest sprawa indywidualna. Wiesz to ze karty sa drogie nie znaczy ze sa dobre. Np phantomy , widzialem ostatnio zielonego na allegro to poszedl albo za 60 albo za 80 (sic! tyl to moze jest wart phantom biolithow ale inne nie sa az tak potezne ) . Napewno z kart ktore sa niezbedne to spelle (discard potwora dostajesz 2 mana i drugi to discard potwora , przeciwnik traci tyle mana ile byl koszt potwora) potrzebne sa kreatury co mane daja ( earth ma taka fortece co daje 1 mana pod koniec twojej tury ) . A takto to napewno combo kart --> Scion , Tino , Biolithowy phantom jest ciekawe. Czerwone cubicy i ogniowe smoki + obracarki za "0" tez sa ok. Musisz sam sie zastanowic i poprobowac. Zawsze mozesz drukowac z netu co by nie wydawac pieniedzy niepotrzebnie i jak uznasz ze jest to dobra talia to karty kupisz na allegro czy ebayu , na www.gamelord.pl zapiszesz sie na turniej i po kilku winach koszty ci sie zwroca ;) A co do zywotnosci EOJ to nie zgodze sie ze gra bedzie dlugo zyła. Tak naprawde to gdyby nie to ze sa turieje w gamelordzie pewnie po 2 tygodniach by mi sie znudzilo. Teraz wychodzi nowa edycja a co z tym sie wiaze wejda nowe zdolnosci. Ciagle mam nadzieje ze wprowadza czary błyskawiczne albo inne karty ktore bedzie mozna zagrywac w turze przeciwnika. Wtedy gra nabrala by wiecej smaczku jednak wydaje mi sie ze granie online nie bardzo bedzie sprzyjała takim zabiega. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Jakby ktoś nie wiedział: (chyba) pod koniec marca w Japonii ukarze się druga edycja kart. Mają wcześniej niespotykane efekty. Np. jeden zamienia pole gry przed sobą na biolith. Z tego co się orientuję do tej pory mogło być tylko jedno takie pole.

http://blackcubic.com/

Jak ze do tej pory moglo byc jedno? Tzn ze co na calej planszy nie moglo byc wiecej? Chyba 3 albo 4 daje sie zrobic. Nowe edycja nowe nadzieje. Instant can i have it :)

Odnośnik do komentarza
Nowe edycja nowe nadzieje.

 

Nowe koszty ;) Za sciagniecie uptade do gry przyjdzie nam zaplacic ok 80 zl (3500 jenow)

.....do tego trzeba bedzie kupić pewnie kilkanaście/dziesiat kart i cena dodatku zrówna się z cena jakiejs pełnej gry.

I tak juz zarabiaja sporo na kartach (sam mam juz ok 90 )więc za takie posuniecie mam nadzieje ze wiekszość graczy pokaże im FAKA !!! ;)

P.S Ciekawe ile trzeba będzie może wybulić za jakąś kampanie dla jednego gracza,której nie ma w "podstawce" :)

Edytowane przez adi
Odnośnik do komentarza
Nowe edycja nowe nadzieje.

 

Nowe koszty ;) Za sciagniecie uptade do gry przyjdzie nam zaplacic ok 80 zl (3500 jenow)

.....do tego trzeba bedzie kupić pewnie kilkanaście/dziesiat kart i cena dodatku zrówna się z cena jakiejs pełnej gry.

I tak juz zarabiaja sporo na kartach (sam mam juz ok 90 )więc za takie posuniecie mam nadzieje ze wiekszość graczy pokaże im FAKA !!! ;)

P.S Ciekawe ile trzeba będzie może wybulić za jakąś kampanie dla jednego gracza,której nie ma w "podstawce" :)

W Łodzi w gamelordzie gramy bez PS3 wiec nowy dodtake przyjmiemy chetnie , ale czy zamierzam placic za update. Na dzien dzisiejszy mowie nie !

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

Zamieszczam Spis kart do Set 1

 

v. 1.8 - Full SET 1 - wersja .pl by kumawaru. Dodano finalnie w dniu: 10.02.2008

Zezwalam na publikacje na wszysktich stronach internetowych z zaznaczeniem iż autorem jestem ja. Proszę więc o umieszczanie tego co podaje w cytacie pod tym wstępem

 

CYTAT

Autor: Kumawaru

Data: 27.12/2007 - 10.02.2008

żródło: www.ps3info.pl

 

 

001 - 0 - Flame Magus [1/1] [1/1]

- Typ: Common

- Przywołanie : 1 MP

- Energia: 1 HP

- Obroty karty: 1 MP

- Ponowienie Ataku: 1 MP

- Plecy karty (czyli back atack): góra, dół, lewo, prawo - a więc atakowana z każdej strony dostaje +1 do obrażeń.

- Atak: Atak Magiczny - pozwala na zaatakowanie za 1 punkt obrażeń, dowolnej karty na planszy. Magia nie trafia tylko w niewidzialne istoty!

- Na Fire Field +2HP

- Na Water Field - ginie - ma za mało HP, wiec modyfikator -2 zabija ją

- Po zniszceniu odzyskujemy 1 MP

Moja uwaga:

Karta dobra w połaćzeniu z : obstawa pól na około niej + dorzucamy mu Clairs Will baner, ktory da jej +2 do ataku - wiec zyskujemy na jedna turę maga z +3. - dobra do zastosowania w deckach "szybko wystawialnych".

 

002 - 0 - Hellfire Splitter [1/1] [1/1]

- Typ: Common

- Przywołanie : 1 MP

- Energia: 1 HP

- Obroty karty: 1 MP

- Ponowienie Ataku: 1 MP

- Brak pleców uniemożliwia Back Attack

- Kontratakuje w kierunkach: góra, dół, lewo, prawo

- Atakuje w kierunkach; góra, dół, lewo, prawo

- Na Fire Field +2HP

- Na Water Field - ginie - ma za mało HP, wiec modyfikator -2 zabija ją

- Po zniszceniu odzyskujemy 1 MP

- Szybkość pozwala mu kontratakować jako pierwszemu

Moja uwaga:

Dzięki szybkości dobrze radzi sobie w potyczce z innymi słabymi kartami. Jest tania w przywołaniu, (1 MP) więc możemy ją wystawić jako jedna z pierwszych kart, lub jako "zapychacz pola" zanim zbierzemy manę na inne kreatury.

 

003 - 0 - Freedonian Wanderer [2/1] [2/1]

- Typ: Common

- Przywołanie : 2 MP

- Energia: 1 HP

- Obroty karty: 1 MP

- Ponowienie Ataku: 1 MP

- Plecy tylko jak atakowany od tylu.

- Atakuje tylko jedno pole przed sobą

- Przywołany na polu którego typ nie jest ognisty oddaje nam 1 MP

- Na Fire Field +2HP

- Na Water Field - ginie - ma za mało HP, wiec modyfikator -2 zabija ją

- Po zniszceniu odzyskujemy 1 MP

- kontratakuje tylko kartę "przed" sobą.

Moja uwaga:

Przydatna dla decków "kolekcjonujących manę" - dzieki faktowi, iż jak przywołamy ją na polu dowolnego koloru, pozwala nam na zdobycie 1 punktu many za przywołanie.

 

004 - 0 - Partmole Flame Lizard [2/2] [2/2]

- Typ: Common

- Przywołanie : 2 MP

- Energia: 2 HP

- Obroty karty: 2 MP

- Ponowienie Ataku: 1 MP (na każdym polu posiada AC -1)

- Plecy karty (czyli back atack): dół +1 do obrażeń.

- Atak: atak fizyczny za 2 HP

- Na Fire Field +2HP

- Na Water Field - ginie - ma za mało HP, wiec modyfikator -2 zabija ją

- Po zniszceniu odzyskujemy 1 MP

Moja uwaga:

Typowa karta "slabej walczącej jednostki" - coś jak Verzar Foot Soldier - potrafi coś "stworzyć" - ale najsilniejszą kartą nie jest. Plusem jest Quickness - pozwalający kontrowac jako pierwszemu

 

005 - 1 - Firefly Ninja [3/2] [2/1]

- Typ: Uncommon

- Przywołanie : 3 MP

- Energia: 2 HP

- Obroty karty: 2 MP

- Ponowienie Ataku: 2 MP

- Plecy karty (czyli back atack): dół +1 do obrażeń.

- Atak: atak fizyczny za 2 HP

- Na Fire Field +2HP

- Na Water Field - ginie - ma za mało HP, wiec modyfikator -2 zabija ją

- Po zniszceniu odzyskujemy 1 MP

- Na Fire Field uzyskuje Perfect Dodge

Moja uwaga:

Plusem tej karty jest posiadanie uników na ognistym polu, co z 4 punktami energii jest dobrym wyjsciem (chyba że przeciwnik ma magów). Dobry do zagrania z Spider Ninja - ponieważ uzyskuje w tedy niewidizalność

 

006 - 2 - Great Minos of Sciondar [3/2] [1/2]

- Typ: Rare

- Przywołanie: 3

- Aktywacja 2 (w rzeczywistości 1)

- Zasada Specjalna: ginie na każdym polu ktore nie jest ogniste

- Perfect Dodge

- Atak na dwa pola do przodu (pred sieie) za 2 punkty

Moja uwaga:

Karta pasuje wyśmienicie do talii stawiajacej na dodge, ale należy uważać na fieldquake

 

007 - 0 - Flame Ascetic [3/3] [3/2+]

- Typ: Common

- Przywołanie : 3 MP

- Energia: 3 HP

- Obroty karty: 3 MP

- Ponowienie Ataku: 1 MP (na każdym polu posiada AC -2)

- Plecy karty (czyli back atack): dół +1 do obrażeń.

- Atak: atak fizyczny za 2 HP / w połowie czasu za 4

- Na Fire Field +2HP

- Na Water Field - nie ginie - pozostaje mu 1 HP

- Po zniszceniu odzyskujemy 1 MP

Moja uwaga:

Trochę silniejszy wojownik. Posiada 5 HP na ognistym polu, i dobry atak.... niestety ponosimy za niego także swoje koszta (3 MP)

 

*008 - 1 - Partmole Flame Guard [3/2] [3/1+]

- Typ: Uncommon

- Dodaje do ataku 2, jeżeli jedna z kart przeciwnika (w zasięgu ataku) jest na polu wodnym

 

009 - 1 - Lesser Granvenoa [4/2] [4/2]

- Typ: Uncommon

- Przywołanie : 4 MP

- Energia: 4 HP

- Obroty karty: 2 MP

- Ponowienie Ataku: 2 MP

- Plecy karty (czyli back atack): brak

- Atak: atak fizyczny za 2 HP

- Na Fire Field +2HP

- Na Water Field - ginie - ma za mało HP, wiec modyfikator -2 zabija ją

- Po zniszceniu odzyskujemy 1 MP

- Zdolnośc: Pola dopisane do Lasser Granvenia są niemożliwe do obrócenia oraz wymiany.

Moja uwaga:

Dobra krata, zapobiegajaca "fieldquake" - oraz dobrze kontrująca (za 2 punkty).

 

010 - 1 - Partmole Fire Oracle [4/2] [3/2]

- Typ: Uncommon

- Back z tyłu karty

- Atak: Magiczny za 2 punkty

- Nie ginie na Fire Field (zostaje mu 1 HP)

Zdolność specjalna: Jeżeli zostanie zabity, każda z naszych jednostek otrzymuje +1 HP

Moja uwaga:

Karta dość dobra do decków magicznych

 

011 - 2 - Triceptaur Behemoth [5/5] [4/5-]

- Typ: Rare

- Przywołanie : 5 MP

- Energia: 4 HP

- Obroty karty: 5 MP

- Ponowienie Ataku: 5 MP (na każdym polu posiada AC -2)

- Plecy karty (czyli back atack): dół +1 do obrażeń.

- Atak: atak fizyczny - zależność wygląda w sposób następujacy;

jeżeli w zasięgu ataku (pole przed, na lewo i na prawo) znajduja się karty (nasze lub przeciwnika) to odejmujemy:

za jedną kartę nic - atakujemy za 5

na dwie karty w zasięgu - odejmujemy -3 od ataku (a wiec atak za 3)

na 3 karty - odejmujemy 4 z ataku (a więc atak za jeden)

- Na Fire Field +2HP

- Na Water Field - nie ginie - pozostaje mu 2 HP

- Po zniszceniu odzyskujemy 1 MP

Moja uwaga:

Behemoth budzi moje mieszane uczucia. Potrafi on zaszkodzić zarówno nam jak i przeciwnikowi. - źle zagrany może przesądzić o wyniku pojedynku. Łatwo wykożystać go przeciw nam. (Np. jeżeli mamy Behemota obok naszej kreaturki, to jeżeli ktos przywoła przed nim jakąś słabą kartę która go zaatakuje, to on w kontrataku "uderzy" przeciwnika i naszą karte. Parę razy udało mi się to zastosować przeciw ludzią co go wystawiali (heh - Behemoth w rogu a obok Berserker Maiden, i jak dałem przed behemotha Green Lycantrop (niezmieniony) to zabił licantropa i Maidenke). - Używany rozwaznie jest mocna strona talii.

 

*012 - 2 - Pursuer of Saint Dhees [6/6] [4/5+]

- Typ: Rare

- Atak = 5 + liczba oponentów na planszy

- Koszt aktywacji tej karty jest mniejszy o 5

 

*013 - 2 - Infernal Sciondar Dragon [7/4] [8/5+]

- Typ: Rare

- Za każdą ognistą kreaturę otrzymujemy +1 do ataku

- Koszt aktywacji jest mniejszy o 3

 

*014 - 3 - Didi the Enlightened [3/2] [4/2+]

- Typ: Ultra rare

- Quickness

- Jeżeli jest przywołany, pola ogniste nie mogą zostać Fieldquakowane

- Atakuje dwa razy ten sam cel

- Dodaje jeden do ataku jeżeli przeciwnik jest na Fire Filed

 

*015 - 4 - Warden Hilda [3/2] [4/2+]

- Typ: Phantom

- Plecy karty z tyłu

- dostaje do ataku +1 jeżlei karta przeciwnika jest ognista

- Possesion - dla kart znajdujących się na Fire Field

- Atakuje na pole na przeciwko siebie, lub jedno do góry

 

*016 - 3 - Crucible King Dios IV [6/4] [6/3X]

- Typ: Ultra rare

- Atakuje ten sam cel dwa razy

- Na polu ognistym musi zaatakować atakiem magicznym, który atakuje w przeciwnika, i przeciwnikó na polach w otoczeniu atakowanej kreatury. Koszt obrażeń jest równy ilości pól ognistych

 

017 - 3 - Sciondar Fire God [9/5] [9/3]

- Typ: Ultra rare

- Przywołanie : 9 MP

- Energia: 9 HP

- Obroty karty: 5 MP

- Ponowienie Ataku: 5 MP (na każdym polu posiada AC -2)

- Plecy karty brak.

- Atak: atak magiczny - odbiera 3 HP

- Na Fire Field +2HP

- Na Water Field - nie ginie - pozostaje mu 7 HP

- Po zniszceniu odzyskujemy 1 MP

- przywołujemy go "ponad" kartą ognistą.

- jest to GOD - a wiec może być tylko jeden w talii.

- atak tylko na przeciwników którzy nie stoja na fire field (na wszystkich po 3HP)

- ginie na polu biolith

Moja uwaga:

Dobra ale droga karta.... może służyć raczej w deckach stawiajacych na kradzież i kolekcjonowanie many od przeciwnika. Jak dla mnie - element kolekcji.

 

*018 - 3 - Red Cubic [1/1] [1/0]

- Typ: Ultra rare

- Poświęcamy go, by przywołać na jego miejsce inną ognistą kreaturę, która nie atakuje po przywołaniu. (w turze)

 

 

019 - 0 - Monk Elder of Okunada [1/1] [1/0]

- Typ: Common

- Przywołanie, ponowienie, obroty 1/1/1

- HP: 1 (ginie na Fire Field - na Water Field +2)

- Atak: 0 - nadaje status uniku dla naszych kart na polach - przed, za, lewo, prawo.

- po zabiciu idzyskujemy 1 MP

Moja uwaga:

Karta dobra dla talii preferujacych uniki. - niestety posiada mało HP.

- Tył karty: pole z tyłu

 

020 - 0 - Tritonan Ice Guard [1/1] [1/1]

- Typ: Common

- Przywołanie, ponowienie, obroty 1/1/1

- HP: 1 (ginie na Fire Field - na Water Field +2)

- Przywołany na polu które nie jest wodniste pozwala dobrać z talii jedną kartę (nawet jeżeli zostanie przyzwany na Fire Field - najpierw dobierzemy kartę, a potem nasz Tritonian Ice Guar umrze)

- Atak; Fizyczny za 1 HP

- Tył karty: pole z tyłu

Moja uwaga:

słaba karta pozwalajaca na dobranie kart z talii

 

021 - 0 - Tritonan Harpoonsman [2/1] [2/1]

- Typ: Common

- Przywołanie, ponowienie, obroty 2/1/2

- Na wodnym polu dostaje atut uniku

- Na Ognistym polu Ginie

- Atak: Fizyczny na dwa pola na wprost karty za 1 HP

- Tył karty: pole z tyłu

Moja uwaga;

karta pasujaca do talii stawiajacej na uniki. średnia

 

022 - 0 - Aluhja Priestess [2/1] [1/1]

- Typ: Common

- Przywołanie, ponowienie, obroty 2/1/2

- Na wodnym polu dostaje atut uniku

- Na Ognistym polu Ginie

- Atak Magiczny: za 1HP, na dowolne pole planszy

- Tył karty z góra, dół, lewo, prawo

Moja uwaga:

Karta ciekawa ze względu na możliwość ataku dowolnego pola, niskim kosztem. Uniki sprawiaja że trudno w nią trafić (no chyba że ktos bije z magii). Dająć jej Clair Will Baner mamy atak za 3 punkty kosztem 2 punktów many.

 

023 - 1 - Tentacles of Possession [2/1] [2/0]

- Typ: Uncommon

- Przywołanie, ponowienie, obroty 2/1/2

- Na Ognistym polu Ginie

- Atak: za 0 - dostajemy Possesion dla przeciwnika u góry karty. - jeżeli przeciwnik zostanie tam przywoałny to nas nie zaatakuje.

- Tył karty z tyłu karty

Moja uwaga:

Karta nadajaca się do "przechwwytywania" przeciwników - dobra dla decków stawiajacych na possesion

 

024 - 1 - Wolf Ninja [3/2] [3/1]

- Typ: Uncommon

- Przywołanie, ponowienie, obroty 3/2/3

- Zyskuje niewidoczność jeżeli na planszy przywołany zostaje przez nas Swallow Ninja

- Na Ognistym polu zostaje mu 1 HP

- Tyl - od tyłu karty

- Atak: Fizyczny za 1 HP

jeżeli przeciwnik jest na wodnym polu to karty zamieniaja się miejscami (układ karty taki jak przed atakiem - tzn. jeżeli karta ma "przód" skierowany w lewo, to po ataku znajdzie się na wodnym polu, ale jej przód ciągle będzie 'w lewo'. Aby ta opcja zadziałała atak musi trafić.

Atak działa na dwa pola w górę, na lewo i na prawo

Moja uwaga;

Dobra karta, jeżeli stawiamy w decku na niewidoczność... niestety ma niskie HP i obrażenia zadawane (1HP). - Potrafi trochę namieszać dzięki "podmianie pól"

 

025 - 1 - Cloud Runner [3/2] [2/1]

- Typ: Uncommon

- Przywołanie, ponowienie, obroty 3/2/3

- Pozwala na dobranie kart - ilość zależna od ilosci wodnych pól na planszy

- Przywołana na wodnym polu uzyskuje uniki

- Atak Fizyczny za 1 HP - na pola w lewo i prawo (dwa pola)

- Tył: z góry i dołu karty

- Ginie na Fire Field

Moja uwaga;

Karta dla decków "dobierającyh" lub stawiajacych na Dodge. średnia

 

026 - 2 - Dancing Temptress [3/2] [1/0]

- Typ: Rare

- Przywołanie, ponowienie, obroty 3/2/3

- Atak: brak

- Ginie na polu ognistym

- Plecy karty: z tyłu

- Specjalna zdolność:

Gdy zginie - wykrada 1 MP przeciwnikowi (jeżeli jego karta znajduje się w polu ataku) + podmienia się miejscem z kartą, która jest w jego polu ataku. (nawet jeżeli karta należy do nas)

Moja uwaga:

Potrafi trochę namieszac - ponieważ zabity wykrada jedną manę - a jeżeli przywołamy go np. na ogniste pole, a przed nim mamy roślinnego przeciwnika - to po podmianie przeciwnik wyląduje na ogniu i straci trochę punktów HP.

 

027 - 0 - Venoan Assassin [3/2] [3/2]

- Typ: Common

- Przywołanie, ponowienie, obroty 3/2/3

- Zawsze atakuje w plecy przeciwnika (jeżeli je posiada)

- Atak Fizyczny za 2 HP - na pole na przeciw siebie

- Tył: z dołu karty

- Na Fire Field zostaje mu 1 HP

Moja uwaga;

Karta która na wodnym polu zadaje dobre obrażenia i ma dobrą ilość HP.

 

028 - 2 - Queen's Servant [4/2] [1/1]

- Typ: Rare

- Ginie na Fire Field

- Perfect Dodge

- Atak Magiczny na dowolne pole za 1 punkt

- Zabity kradnie przeciwnikowi 1 punkt many

Moja uwaga;

Karta nadaje się do deckow kradnacych mane - niemniej jednak - jest droga w użyciu. Efektywnie wygląda na planszy (po przywołaniu)

 

029 - 2 - Moving Isle of Kadena [4/2] [4/1]

- Typ: Rare

- Przywołanie, ponowienie, obroty 4/2/4

- Plecy karty: brak

- Kontra na pola: góra, dół, lewo, prawo

- Atak: na pole u góry za 1 HP

- Ginie na polu ognistym

- Specjalna zdolność: Kradnie ilość many zależną od ilości wodnych pól na planszy (np. 2 wode pola to 2 ukradzione punkty many)

Moja uwaga:

Karta dobra do decków stawiajacych na wykradanie many

 

030 - 2 - Don of Venoa [5/3] [3/2]

- Typ: Rare

- Przywołanie, ponowienie, obroty 5/3/5

- Plecy karty: brak

- Kontra na pola: góra, dół, lewo, prawo

- Atak:

(a) na lewo i prawo za 2 HP - jeżeli znajduje się na polu innym niż wodne

(cool.gif na lewo, prawo, góra, dół - na wodnym polu

- Nadaje uniki naszym kartą - na polach lewo, prawo, góra dół

- Dostaje Dodge za każdego przeciwnika na polach lewo, prawo, góra dół - po zabiciu przeciwnika gdy pole jest puste traci ten dodge.

Moja uwaga:

Karta idealna do talii stawiajacej na uniki

 

*031 - 2 - Dragon of Voice Sea [7/4] [8/5+]

- Typ: Rare

- Za każdą wodną kreaturę otrzymujemy +1 do ataku

- Za każdą naszą przywołaną obok tego smoka kartę, ciągniemy jedna karte z talii

 

*032 - 3 - Mercenary Savior Latoo [3/2] [3/2+]

- Typ: Ultra rare

- Dodge

- Dodaje sobie +1 do ataku, jeżeli choć jeden z przeciwników jest na polu wodnym

- wszystkie nasze karty otrzymują dodge

 

*033 - 4 - Siam, Traitor of the Seas [3/2] [4/2+]

- Typ: Phantom

- Atak -na jedno pole do góry

- Plecy z tyłu karty

- Atakuje dwa razy ten sam cel

- Wszystkie kreatury wroga na wodnych polach, tracą 1 punkt ataku

 

*034 - 3 - Imposter Queen Anfisa [6/2] [5/2]

- Typ: Ultra rare

- Atak magiczny

- Wszystkie karty na polach obok tego, na którym zostala przywołana są pod wpływem Possession

 

*035 - 3 - Goddess Tritona [9/5] [9/3]

- Typ: Ultra rare

- Inkarnacja

- Atakuje wszystkich przeciwników, ktorzy nie znajdują się na water-field

- Ginie na Biolith Field

 

036 - 2 - Blue Cubic [1/1] [1/0]

- Typ: Rare

- Przywołanie, ponowienie, obroty 1/1/1

- Plecy karty: lewo, prawo, tył

- Atak: brak

- Ginie na polu ognistym

- Specjalna zdolność: Pozwala na przywołanie na swoje miejsce dowolnej kreatury wodnej z trzymanych przez nas kart, bez płacenia kosztu przywołania. (Kolejność: Cubric, jeżeli nie zginie to w następnej turze kładziemy na niego naszą wodną kartę - skierowaną w dowolną stronę - nie kończy to naszej tury, ale kreatura przywołana "na" cubric nie atakuje w tej turze.

Moja uwaga:

Ciekawostka - ale raczej przydatna ludzią, którzy mają duuuż o silnych kreatur, i dużo szczęścia - dobra na początek rozgrywki

 

037 - 0 - Verzar Canine [1/1] [1/1]

- Typ: Common

- Przywołanie, ponowienie, obroty 1/1/1

- Plecy karty: dół

- Atak: fizyczny -pole u góry

- Ginie na polu leśnym

- Specjalna zdolność: Dodaje +1 Protection, dla kart naokoło siebie

Moja uwaga:

Karta pasujaca do decków stawiajacych na Protection, jej niski koszt pozwala na szybkie przywołanie.

 

038 - 0 - Verzar Foot Soldier [1/1] [2/1+]

- Typ: Common

- Przywołanie, ponowienie, obroty 1/1/1

- Plecy karty: dół

- Atak: fizyczny -pole u góry

- Ginie na polu leśnym

- Specjalna zdolność: Dodaje +1 do ataku, jeżeli posiadamy na planszy przywołanego przez nas Verzar Foot Soldier (adekwatnie - jeżeli przywołamy dwóch to za trzeciego, każda z tych kart dostanie +1 - więc łącznie będzie atakował za 3 punkty)

Moja uwaga:

Podstawowa jednostka - ot taka - do słabszych talii lub do wypełnienia miejsca

 

039 - 0 - Stone Wing Dwarf [1/1] [1/1]

- Typ: Common

- Przywołanie, ponowienie, obroty 1/1/1

- Plecy karty: brak

- Atak: fizyczny -pole u góry, na lewo, prawo, i do dołu (kontra na te same pola)

- Ginie na polu leśnym

- Specjalna zdolność: Dodaje +1 do Protection, za każdego przywołanego przez nas Giant Axe Dwarf

Moja uwaga:

Podstawowa jednostka - ot taka - do słabszych talii lub do wypełnienia miejsca

 

040 - 0 - Skeleton Soldier [2/1] [2/1]

- Typ: Common

- Przywołanie, ponowienie, obroty 2/1/2

- Plecy karty: dół, prawo

- Atak: fizyczny góra, lewo

- Ginie na polu leśnym

- Specjalna zdolność: Po śmierci odzyskujemy nie +1, a +2 many

Moja uwaga:

Ta jednostka jest już ciekawszym dodatkiem do talii - ponieważ po śmierci odzyskamy za nią całkowity koszt przywołania - a na dodatkowe punkty many nigdy nie powinno się nażekać.

 

041 - 0 - Giant Axe Dwarf [2/1] [3/1+]

- Typ: Common

- Przywołanie, ponowienie, obroty 2/1/1

- Plecy karty: dół,

- Atak: fizyczny góra

- nie ginie na polu leśnym (1HP mu zostaje)

- Specjalna zdolność: dodaje do ataku +1, za każdego naszego Stone Wing Dwarf na planszy

Moja uwaga:

Podstawowa jednoskta walcząca

 

042 - 1 - Spider Ninja [3/2] [2/1]

- Typ: Uncommon

- Przywołanie, ponowienie, obroty 3/2/2

- Plecy karty: tył

- Atak: Magiczny za 1 HP - jeżeli przeciwnik jest na ziemnym polu - karty ulegają podmianie miejscami (z zachowaniem swojego ułożenia)

-Zdolność specjalna: Zyskuje niewidzialność, jeżeli na planszy przywołamy Wolf Ninja

- Ginie na polu roślinnym

Moja uwaga:

Karta dobra do decków stawiajacych na magię, niewidoczność, lub podmianę miejsc

 

043 - 1 - Novogus Catapult [3/1] [4/2]

- Typ: Uncommon

- Atak: Na pole "po drugiej stronie" planszy za 2 punkty

- Po zniszczeniu dodaje nam punkty many - w zależności od ilosci punktów ziemi

- Niski koszt aktywacji (1 MP)

- Plecy u dołu karty

Moja uwaga: dość dobra karta - pomimo kosztu aktywacji (3) - po zniszczeniu odzyskujemy dużą ilość many - która jak wiadomo jest przydatna.

 

044 - 1 - Dark Yokozuna Sekimaru [3/2] [3/2]

- Typ: Uncommon

- Przywołanie, ponowienie, obroty 3/2/2

- Plecy karty: tył

- Atak: Fizyczny - jeżeli trafi, a pole "za" przeciwnikiem jest puste- przeciwnik zostaje na nie cofnięty

- Nie ginie na polu lesnym (1hp mu zostaje)

Moja uwaga:

Karta dobra do decków stawiajacych na podmiany miejsc

 

045 - 1 - Se Hollyn Fortress [4/2] [4/1]

- Typ: Uncommon

- Przywołanie, ponowienie, obroty 4/4/4

- Plecy karty: brak

- Atak: Brak, kontruje na pola, lewo prawo, góra dół - za 1HP

- Ginie na polu roślinnym

- Zdolność: Dodaje +2 do Protection dla naszych kart na około siebie. (góra, dół, lewo, prawo)

Moja uwaga:

Karta dobra do decków stawiających na osłonę

 

046 - 2 - Novogus Golem [4/2] [3/2]

- Typ: Rare

- Przywołanie, ponowienie, obroty 4/2/2

- Plecy karty: tył

- Otrzymuje Protection, zależne od ilości wolnych pól na planszy (za każde zajęte pole traci -1)

- Atak - na pole przed sobą

- Na roślinnym polu zostaje mu 1HP

Moja uwaga;

Dobra karta dla talii stawiających na osłonę - przywołana na początku gry jest niemal nietykalna przez ataki fizyczne

 

047 - 1 - Dungeon Of Ten Tyrants [4/2] [4/1]

- Typ: Uncommon

- Forteca ziemna, ginie na Wood Field

- Na polu innym niż ziemne, dodaje nam co turę 1 punkt many

- Brak pleców, kontra na otaczajace pola

Moja uwaga:

Karta typowa pod dodawanie many - dość często spotykana w grach online

 

048 - 1 - Verzar Elephant Brigade [5/3] [5/2]

- Typ: Uncommon

- Przywołanie, ponowienie, obroty 5/3/3

- Plecy karty: tył

- Nasze karty otrzymują +1 do aktywacji, ale zyskują +2 do ataku (jeżeli znajdują się obok tej karty)

- Na Polu ziemnym używa Ataku

(a) - czyli dwa pola na przeciw siebie,

na innych polach, atak

(cool.gif - na jedno pole na przeciw siebie

- Nie ginie na Polu roślinnym

Moja uwaga:

pozwala na zwiększenie ataku, przez co słabsze karty w jej pobliżu stają się prawdziwymi wymiataczami

 

*049 - 2 - Undead Dragon [7/4] [8/5+]

- Typ: Rare

- Atakuje za 5 + liczba kreatur ziemi na planszy

- Jeżeli zginie jedna z naszych kart, ktora znajduje się na polach otaczajacych tą karte, dostajemy dodatkowy +1 MP

 

*050 - 3 - Arelai the Protector [3/2] [3/2+]

- Typ: Ultra rare

- Otrzymuje Protection = ilości pól ziemnych na planszy

- Dodaje sobie +1 do ataku jeżeli jeden z atakowanych przeciwników jest na polu ziemnym

- Wszystkie nasze karty znajdujące sie na polu ziemnym otrzymują +1 Protection

 

*051 - 4 - Blackhood Dwarf Vulitra [3/2] [4/2+]

- Typ: Phantom

- Atak w dwa pola na przeciw siebie

- Plecy z tyłu karty

- Jeżeli przeciwnik jest na polu ziemnym dostaje +1 do ataku

- Discarduje przeciwnikowi karty w ilości równej pól ziemnych na planszy

 

*052 - 3 - Undead King Novogus [6/3] [6/2]

- Typ: Ultra rare

- Atak Magiczny

- Jeżeli jest przywołany na polu nie będącym polem ziemnym, po zaatakowaniu kreatury, jeżeli jej nie zabije, robi fieldquake pola na którym ta się znajduje.

 

*053 - 3 - Novogus Gravekeeper [9/5] [9/3]

- Typ: Ultra rare

- Inkarnacja

- Atakuje wszystkich przeciwników, ktorzy nie znajdują się na Earth-field

- Ginie na Biolith Field

 

054 - 2 - Yellow Cubic [1/1] [1/0]

- Typ: Rare

- Przywołanie, ponowienie, obroty 1/1/1

- Plecy karty: lewo, prawo, dół

- Adekwatnie do Blue Cubric - pozwala na przywołanie karty - z tym że w tym wypadku jest to karta ziemna

Moja uwaga:

Dokładnie to samo co Blue Cubric, Red Cubric i kazdy inny Cubric

 

055 - 0 - Leapfrog Bandit [1/1] [1/1]

- Typ: Common

- Ginie na Ziemnym polu

- Atak na pole "po drugiej stronie' za 1 punkt

- Zdolność; zabity - discarduje 1 karte przeciwnika

- Plecy z tyłu karty

Moja uwaga: Karta pasująca do decków discardujących - posada niskie HP i słaby atak

 

056 - 0 - Green Lycanthrope [1/1] [1+/0+]

- Typ: Common

- Ginie na Ziemnym polu / po przemianie nie ginie

- Pzywołany "w połowie czasu" (ta zasada jest opisana w FAQ) dodaje sobie +3 HP / +2 Atak

Plecy - tył karty

- Atak: za 0 / za 2 - w zależności losowej

Moja uwaga:

Ciekawa karta - jeżeli przybierze forme jaszczura - jest mocna, jeżeli natomiast 'nie trafimy' to mamy chłopa z 3 hp

 

057 - 0 - Bewitching Elf Archeress [1/1] [2/1]

- Typ: Common

- Ginie na Ziemnym polu

- Atak na pole "po drugiej stronie' za 1 punkt

- Zdolność specjalna: Trafiony przeciwnik, jeżeli nie został zabity - odwrócony jest o 180 stopni

- Plecy - tył karty

Moja uwaga:

Ciekawa karta, przywołana na wood field, potrafi trochę namieszać - odwracając przeciwnika. Posiada przyzwoite HP. - pamieajmy że co drugi atak - jeżeli odwrócimy przeciwnika plecami do niej odbiera 2 HP

 

058 - 0 - Sleeptrap [2/1] [2/0]

- Typ: Common

- Atak: Na pole na przeciwko siebie za 0

- Plecy - tył karty

- Ginie na Ziemnym polu

- Zdolność specjalna: Dodaje przeciwniką na polach na około +1 do kosztu aktywacji

Moja uwaga:

Denerwujacy krzaczek, który zwiększa aktywacje- przywołany na Wood field i uleczony Healing Showerem miesza. - Należy uważać na to że atakuje do przodu - a więc jeżeli przeciwnik nie jest do nas plecami to.... skontruje nas a my mu nic nie zrobimy

 

059 - 1 - Elven Berserker Maiden [2/2] [3/1+]

- Typ: Uncommon

- Atak: na pole przed sobą lub na przeciwko siebie

- Zdolność specjalna: Jeżeli zostanie mu 1 HP - dostaje dodge i dodaje +2 do ataku

- Plecy - tył karty

Moja uwaga:

Karta która przywołana na polu ziemnym zostawia sobie 1 HP i zyskuje uniki. Dobra - chociaż ryzykowna w zagrywaniu na pola inne niż trawiaste

 

060 - 1 - Samurai Nagirashu [2/2] [2/2]

- Typ: Uncommon

- Plecy - tył karty

- Atak: na pole przed sobą

- Ginie na polu ziemnym

- Zdolność; zabity - discarduje 1 karte przeciwnika

Moja uwaga:

Karta pasujaca do discardujacych decków.

 

061 - 0 - Twin Goblins [2/1] [3/1]

- Typ: Common

- Atak: Na pola nad i pod sobą za 1

- Plecy - brak

- ziemnym polu zostaje mu 1 HP

Moja uwaga:

Pospolita karta wojownika lasu. Ma przyzwoite HP na wood field (5) - mimo wszystko służy głownie jako "zapychacz" w talii

 

062 - 1 - Swallow Ninja [3/2] [3/1]

- Typ: Uncommon

- Nie ginie na polu ziemnym

- Zyskuje niewidzialność, jeśli na planszy jest nasz Firefly Ninja

- Jeżeli trafia, ale nie zabija przeciwnika, to przeciwnik jest obracany plecami do Swallow Ninja

- Plecy: tył karty

- Atak: jedno z pól - u góry lub dwa wyrzej

Moja uwaga:

Dobra karta, jeżeli mamy w decku Firefly Ninja - ponieważ zyskuje wtedy niewidzialność

 

*063 - 2 - Juno Tree Haunt [3/1] [1/2]

- Typ: Rare

- Perfect-Dodge

- Ginie na polu które nie jest elementu leśnego

 

064 - 1 - Elven Rider [4/2] [4/2]

- Typ: Uncommon

- Nie ginie na polu ziemnym

- Zabity na polu innym niż leśne zmusza przeciwnika do odrzucenia kart (tyle kart ile jest leśnych pól na planszy)

- Plecy Tył karty

- Atak: dwa pola na przeciw siebie

Moja uwaga: karta doskonale pasująca do discardujących decków. Należy ją jednak poświęcić i przywołać na pole które nie jest leśne.

 

065 - 1 - Juno Prisoner Trap [4/2] [4/0]

- Typ: Uncommon

- Ginie na ziemnym polu

- Za każdego przywołanego na około niej przeciwnika, nasze kreatury dostają +1 HP

- Nie posiada pleców, kontra za 0

Moja uwaga:

Jedna z mniej przydatnych fortec w grze. Jej jedyny atut to dobre (4) HP i fakt dodawania nam energii za każdego przeciwnika na około niej przyzwanego.

 

066 - 2 - Elven Death Dancer [5/4] [3/1]]

- Typ: Rare

- Nie ginie na polu ziemnym

- Jeżeli atakuje ale nie zabija przeciwnika, wymienia się z nim polami

- każdy przeciwnik na okolo niej dostaje +3 do kosztu aktywacji

- Atak magiczny za 1 HP

- Plecy - tył

Moja uwaga;

Efekty tej karty są ciekawe, ale jej koszty (5/5/5) są przerażające. Dobra do decków kradnących mane, ponieważ jeżeli mamy jej dużo, możemy sobie na niego pozwolić

 

*067 - 2 - Juno Forest Dragon [7/4] [8/5+]

- Typ: Rare

- Atak za 5 + liczba lesnych kreatur na planszy

- Jeżeli przywołamy go na lesnym polu, przeciwnicy na około tej karty dodają sobie +2 do kosztu aktywacji

 

*068 - 3 - Edin the Persecuted [3/2] [3/2+]

- Typ: Ultra rare

- Atak Magiczny

- Dodaje sobie +1 do ataku, jeżeli przeciwnik jest na polu leśnym

- Wszystkie nasze kreatury znajdujące się na polu leśnym dostaja niewidoczność

 

*069 - 4 - Inquisitor Koog [3/2] [3/2+]

- Typ: Phantom

- Atak na jedno pole do góry

- Plecy z Tyłu karty

- Dostaje +1 do ataku jeżeli przeciwnik znajduje się na Wood Field

- Po zniszczeniu otrzymujemy Manę równą ilości kreatur na planszy

 

*070 - 3 - Green Erlking Zomba [6/3] [6/3]

- Typ: Ultra rare

- Na polu leśnym używa drugiego ataku

- Jeżeli jest na polu leśnym, to przeciwnik za każdą zabitą nam karte, discarduje jedną karte

 

071 - 3 - Exalted Elven Deity [9/5] [9/3]

- Typ: Ultra rare

- Przywołanie : 9 MP

- Energia: 9 HP

- Obroty karty: 5 MP

- Ponowienie Ataku: 5 MP (na każdym polu posiada AC -2)

- Plecy karty brak.

- Atak: atak magiczny - odbiera 3 HP

- Na Wood Field +2HP

- Na Earth Field - nie ginie - pozostaje mu 7 HP

- Po zniszceniu odzyskujemy 1 MP

- przywołujemy go "ponad" kartą leśną

- jest to GOD - a wiec może być tylko jeden w talii.

- atak tylko na przeciwników którzy nie stoja na fire field (na wszystkich po 3HP)

- ginie na polu biolith

Moja uwaga:

Dobra ale droga karta.... może służyć raczej w deckach stawiajacych na kradzież i kolekcjonowanie many od przeciwnika. Jak dla mnie - element kolekcji.

 

*072 - 2 - Green Cubic [1/1] [1/0]

- Typ: Rare

- Przywołanie, ponowienie, obroty 1/1/1

- Plecy karty: lewo, prawo, dół

- Adekwatnie do Blue Cubric - pozwala na przywołanie karty - z tym że w tym wypadku jest to karta las

Moja uwaga:

Dokładnie to samo co kazdy inny Cubric

 

073 - 0 - Biolith Bomber [3/2] [3/1+]

- Typ: Common

- Atak pola góra, dół, lewo, prawo (oraz te dalsze)

- Jeżeli przeciwnik ma ACC 2 lub mniej, dodaje sobie +0 do Ataku

- Kontruje na pola na około

- Plecy: Brak

Moja uwaga:

Ciekawa karta przeciwko słabym przeciwniką (chodzi o koszt aktywacji)

 

*074 - 2 - Biolith Stinger [3/2] [1/0]

- Typ: Rare

- Atakuje w dowolnym kierunku (jedno pole)

- Dodge

- Wymienia się z przeciwnikiem polami, jeżeli nie zabije go swoim atakiem

- Brak pleców

 

075 - 0 - Imperial Biolith Guard [3/2] [4/2]

- Typ: Common

- Atak: pola na lewo i prawo

- Zdolność specjalna: Istoty przywołane na Biolith Field dodają nam +1 MP

- Plecy: brak

- Kontra: Lewo i prawo

Moja uwaga:

dobra karta do decków stawiajacych na zbieranie many i szybkie jej pozyskiwanie

 

076 - 0 - Biolith Battle Chariot [4/4] [5/3]

- Typ: Common

- Atak: góra i prawo

- plecy: dół

Moja uwaga:

Najzwyklejsze, pospolite działko. Dobre bo silnie atakuje (3)

 

077 - 0 - Morning Star Warrior [4/2] [3/2+]

- Typ: Common

- Atak: pole do przodu lub dwa pola do przodu

- Jeżeli oponent ma więcej niż 5 HP dodaje sobie +2 do ataku

- Za każdego naszego Biolitha na planszy, dodaje sobie Protection

Moja uwaga:

Karta dobra na "silnych" przeciwników, którzy posiadają duże HP

 

078 - 2 - Biolith Ninja [4/2] [4/2]

- Typ: Rare

- Atak: pole do góry, zawsze w plecy przeciwnika

- plecy; tył karty

- Na Biolith Field dostaje Perfect Dodge

Moja uwaga:

Karta doskonale pasuje do decków stawiajacych na uniki

 

079 - 1 - Behemoth Groundbreaker [4/3] [4/1]

- Typ: uncommon

- Przywołany robi fieldquake pól na około siebie

- Atak za 1 HP do przodu

- Plecy: tył karty

Moja uwaga:

Karta doskonale pasuje do decków fieldquakeujących

 

080 - 1 - Dragoon Dragon Cavalry [5/3] [5/3]

- Typ: uncommon

- Atak: za 3 hp - zawsze atakuje dwa razy tego samego przeciwnika - a więc w rzeczyswistości 3 + 3

- Zdolność specjalna: smoki naszego przeciwnika odejmują sobie 3 od ataku

- plecy: tył karty

Moja uwaga;

Jeżeli przeciwnik nie posiada protection, to potrafi wyrządzić mu dobre szkody (6 HP). Dobra karta

 

081 - 1 - Taurus Monolith [5/3] [6/3]

- Typ: Uncommon

- Atak; pole przed sobą - jeżeli trafia, a pole dwa do przodu jest puste, przeciwnik jest na nie przesunięty

- Plecy: tył karty

Moja uwaga:

Ciekawa karta, ale droga. Dobra do wykorzystania w decku by odrzucić mane przeciwnika za pomocą Goghile Altair

 

*082 - 2 - Aegis Citadel [5/3] [5/1]

- Typ: Rare

- Kreatury elementu na którym zostala przywołana Aegis Citadel - dostają niewidoczność

- Brak pleców

 

*083 - 2 - Arc Satellite Cannon [5/4] [5/4]

- Typ: Rare

- Atak: Magiczny na dowolne pole za 4 punkty

- Plecy z tyłu karty

 

*084 - 3 - Ouroboros Dragon [7/4] [10/7+]

- Typ: Ultra rare

- Atak - pole na przeciw siebie lub przed sobą

- Plecy - tył karty

- dodaje sobie do ataku +1 za każdego Biolith na planszy

- blokuje fieldquake jeżeli przywołamy go na Biolith Field

 

*085 - 3 - Tino, Son of Scion [4/3] [4/1X]

- Typ: Ultra rare

- Atak: Magiczny na przeciwników jednego elementu

- Plecy z tyłu karty

- Dostajemy 1 MP za każdą przywołaną kreaturę

- Za każdego Biolith na planszy dostaje +1 do ataku

 

*086 - 4 - Wormak, Biolith Heir [4/2] [4/2+]

- Typ: Phantom

- Atak; Magiczny na dowolne pole (jeżeli atakuje w Biolitha, dodaje sobie za każdą kreaturę elementu innego niż Biolith +1 do ataku)

- Dostajemy +1 MP za każdą przywołana kreaturę

- Plecy z tyłu karty

 

*087 - 3 - Scion, Biolith Lord [6/3] [5/2]

- Typ: Ultra rare

- Atak: Magiczny na kreatury jednego elementu

- Zdolność specjalna: Nasze kreatury otrzymują -2 do kosztu aktywacji

- Plecy z Tyłu karty

 

*088 - 3 - Guardian Watchtower [6/3] [10/1]

- Typ: Ultra rare

- Atak: Magiczny na kreatury jednego elementu, trafiony porzeciwnik jest odwracany o 180 stopni

- Zdolność specjalna: za każdą kreaturę rasy "Scion" dostajemy pod koniec tury MP

 

*089 - 3 - Phaseus, Biolith God [9/6] [12/4]

- Typ: Ultra rare

- Atak w każdego przeciwnika (Magiczny)

- Ginie na polu innym niż Biolith Field

 

090 - 3 - White Cubic [1/1] [1/0]

- Typ Ultra Rare

- Nie posiada elementu

- Posiada Dodge

- przywołuje dowolną kreaturę

Moja uwaga:

Kolejny Cubrick pasujacy do kolekcji

 

091 - 1 - Parmetic Holy Feast [0]

- odrzucamy kreaturę i otrzymujemy 2 MP

 

092 - 1 - Goghlie Altar [0]

- Obaj gracze otrzymują MP zależne od ilości kart oponenta na planszy

 

093 - 1 - Summoner Mesmer's Lapse [0]

- Odrzuć kreaturę, przeciwnik traci MP= kosztowi przywołania tej kreatury

 

094 - 0 - Beguiling Fog [0]

- obracamy kartę (naszą lub oponenta) w dowolnym kierunku

 

095 - 0 - Yuga's Mesmerizing Fog [1]

- Odwraca plecami od naszej kreatury wszystkie karty przeciwnika, które są na okolo niej

 

096 - 0 - Clare Wil's Banner [1]

- Jedna karta (nasza) na jedna turę otrzymuje +2 do Ataku

 

097 - 0 - Healing Shower [2]

- Leczy wszystkie (nasze) kreatury danego (wybranego) elementu. Dodaje im 3 HP

 

098 - 0 - Fissure of Goghlie [2]

- Odwraca element jednego wybranego pola

 

*099 - 2 - Great Tolicore Quake [4]

- Fieldquake jednego wybranego elementu planszy

 

100 - 0 - Summoner Mesmer's Errand [1]

- Dodaje nam 2 karty z talii

 

101 - 1 - Tinoan Telekinesis [2]

- Przenieś jedną kartę na inne (wolne) pole. Zmianie nie ulega: kierunek karty

 

102 - 1 - Tinoan Teleportation [3]

- Zamień miejscami dwie (swoje) karty. Zmianie nie ulega ich kierunek

 

103 - 1 - Sciondar Inferno [0]

- Odrzuc 2 karty (jedna Ognista). Ten czar atakuje wszystkie karty przeciwnika, ktore znajdują się na około Ognistego Pola, za tyle punktów obrażeń, ile ognistych pól jest na planszy

 

104 - 1 - Ice Flood of Okunada [0]

- Odrzuc 2 karty (jedna Wodna). Ten czar atakuje wszystkie karty przeciwnika, ktore znajdują się na około Wodnego Pola, za tyle punktów obrażeń, ile wodnych pól jest na planszy

 

105 - 1 - Fist of Verzar [0]

- Odrzuc 2 karty (jedna Ziemna). Ten czar atakuje wszystkie karty przeciwnika, ktore znajdują się na około Ziemnego Pola, za tyle punktów obrażeń, ile ziemnych pól jest na planszy

 

106 - 1 - Wrathful Winds of Juno [0]

- Odrzuc 2 karty (jedna Leśna). Ten czar atakuje wszystkie karty przeciwnika, ktore znajdują się na około Leśnego Pola, za tyle punktów obrażeń, ile lesnych pól jest na planszy

 

*107 - 3 - Blinding Skies [0]

- Odrzuc 2 karty (jedna Biolith). Ten czar atakuje wszystkie karty przeciwnika, ktore znajdują się na około Pola Biolith, za tyle punktów obrażeń, ile pól Biolith jest na planszy

 

*108 - 2 - Scion's Riotous Impunity [2]

- Wszystkie kreatury na planszy wykonują swój atak w kolejności zegara. Stawiamy tą karte na środku planszy ustawiajac jej górę tam, gdzie walka zaczyna swoje koło. Ta karta kończy naszą turę

 

109 - 2 - Seer Vizak's Calamity [5]

- Odwraca atrybuty każdego pola na planszy. Po użyciu kończy turę

 

*110 - 2 - Call of Timeless Juno [5]

- Wymienia położenie 2 pól (karty na nich się znajdujace nie zmieniają swojego położenia). Kończy turę

---- credits, FAQ ---

History:

v. 1.0 - 1.2 : uzupelnienie kart ognistych i częsci wodnych

v. 1.3 - 1.4: dodanie brakujących kart wondych i część kart ziemnych

v. 1.5 - 1.6: dodanie kart ziemnych, leśnych

v. 1.6 Half: dodanie biolith, oraz 2 dni później spell

v. 1.7 Semi Final: uzupełnienie o brakujące karty (fragment). Opis tylko działania. Karty zaznaczone *

v. 1.8 FINAL: opis uzupełniony - jeżeli napotkacie błędy - wyślijcie mi PM - a je poprawie

 

- podziękowania dla f0olas za "dar" w postaci karty: 071

- podziękowania dla Welna_PL za to że kiedyś podesłał mi plik ze skanami każdej z kart

- dzięki serwisowi www.gamefaq.com miałem dostęp do opisu brakujacych kart, dzięki czemu wiedziałem nad czym się skupić.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

http://eoj.type.pl/index.php?topic=14.0

tutaj masz przetlumaczony przezemnie pordnik budowy zbalansowanego decka. I ogolnie forum na ktorym moz4esz zadac pytania , ale niestety nie ma ono za duzo uzytkownikow :P

www.lbshooters.com/forum -> chyba najlepsze forum anglojezyczne :)

 

Btw: Jak bys chcial sprzedac karte Didi the Enlightend z preconstruowanego decku Fire Crusaider to chetnie kupie :)

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...