Opublikowano 27 lipca 200816 l Jestem ciekaw jak SC4 bo SC2 i 3 nie dorastają do pięt kapitalnej jedynce na DC. Siemasz Kaczor . heja soul zobaczymy jaki balans postaci i zmiany w mechanice, za 7 godzin powinienem giere miec bo z Czarnego Kota idzie dostawa:D
Opublikowano 27 lipca 200816 l Ja gram już od wczoraj w wersję na X360. Wrażenia jak na razie mieszane. Grafa super, fajne nowe postaci ale jest jeden zgrzyt, pod względem trybów gry (sam tryb story jest o połowę krótszy) i zawartości trybu museum ta gra nie dorasta do pięt SC3. Gry przez Live jeszcze nie testowałem. Piracisz ??
Opublikowano 27 lipca 200816 l Ja gram już od wczoraj w wersję na X360. Wrażenia jak na razie mieszane. Grafa super, fajne nowe postaci ale jest jeden zgrzyt, pod względem trybów gry (sam tryb story jest o połowę krótszy) i zawartości trybu museum ta gra nie dorasta do pięt SC3. Gry przez Live jeszcze nie testowałem. Piracisz ?? olaboga jak on moze i to jeszcze w niedziele?Co za kraj panowie co za kraj
Opublikowano 27 lipca 200816 l Co do systemu gry to raczej nie mam co się wypowiadać bo nie siedzę w temacie, że tak powiem ale zauważyłem, że postacią niszczą się stroje podobnie jak w Soul Edge broń. Wygląda to tak, że mamy na ekranie trzy paski odpowiadające zbroi na low, mid, high i po otrzymaniu odpowiedniego damage'u postać traci daną część garderoby i od tej pory zgarnia większe obrażenia na daną partie ciała. Są też critical finishing moves ale to już chyba każdy wie, dodam tylko, że w walce bardzo trudno to wykonać. Jest też coś na wzór bounda z Tekkena 6. CYTAT(RobertKWL @ 27 07 2008, 15:11) * CYTAT(Super Big Boss @ 27 07 2008, 13:02) * Ja gram już od wczoraj w wersję na X360. Wrażenia jak na razie mieszane. Grafa super, fajne nowe postaci ale jest jeden zgrzyt, pod względem trybów gry (sam tryb story jest o połowę krótszy) i zawartości trybu museum ta gra nie dorasta do pięt SC3. Gry przez Live jeszcze nie testowałem. Piracisz ?? olaboga jak on moze i to jeszcze w niedziele?Co za kraj panowie co za kraj Nie, grę dostałem od wujka z Japonii Edytowane 27 lipca 200816 l przez Super Big Boss
Opublikowano 27 lipca 200816 l O niszczeniu elementów ubrania wiadomo od dawna Bound - postać odbija się tylko przy określonych ciosach, nielicznych, co już było wcześniej (np. CRD K,K Yuna w SC3), więc nie ma mowy o nowince systemowej. Astaroth np. podnosi z ziemi przy pomocy nowego kopa 2B+K (na gwarancie siedzi rzut z powietrza, który jest w stringu), natomiast Cassandra odbija za pomocą 33B.
Opublikowano 27 lipca 200816 l Siemasz Kaczor :**** (ty wiesz;() Zamawia ktos pada Hori z play-asia?:FFFF Di: druzyna drombo znowu zostanie skarcona:( Przygotuj ich ;\
Opublikowano 27 lipca 200816 l Siemasz Kaczor :**** (ty wiesz;() Zamawia ktos pada Hori z play-asia?:FFFF Di: druzyna drombo znowu zostanie skarcona:( Przygotuj ich ;\ wiem,ze ciagle o tym myslisz ches:>, pytanie jak sie bedzie gralo xboxowym padem bo cos czuje ze kijowo
Opublikowano 27 lipca 200816 l Ja najprawdopodobniej będę grał online już od premiery. (Na game.co.uk piszą, że to już 3 dni zostało) Jak ktoś ma ochotę potrenować od początku, to zapraszam. Tylko muszę sobie miejsce. 100 graczy od VF mi zapycha listę.
Opublikowano 28 lipca 200816 l Ja od SC1 używam praktycznie takiego samego kontrolera. Niezależnie od konsoli na jakiej gram. Dla mnie SC4 bez Live! mógłby wcale nie powstać. M$ oferuje swoje własne, bardzo dobre serwery Live! Sony nic nie oferuje i jeśli firma chce dać online, to sama musi sobie kupić serwery. Różnie to się kończy.
Opublikowano 28 lipca 200816 l Soul: chyba na polowe sierpnia przesuneli w Polsce o_O Polska premiera została przesunięta na 15.08, ale większość sklepów nie będzie brało Calibura od Cenegi, a choćby z UK --- Lizardman na banicji? Pierwszą ofiarą poważnych bugów w Soul Caliburze 4 padł Lizardman. Co jest nie tak z Jaszczurkiem? Mimo tego, iż SC4 działa na silniku SC3, a postać ta stoi dokładnie w takiej samej pozycji, w jakiej stała zawsze, to model postaci jest - krótko mówiąc - zepsuty. Takie 1K Cassandry absolutnie NIGDY nie trafi Lizardmana, gdy ten stoi do niej przodem! To samo dzieje się z Shurą, jednak ta omija 1K tylko wtedy, gdy nie blokuje. Druga część rzutu 214B+G,214B Xian również pudłuje w Lizarmana. Co ciekawe, drugi cios z A+B Cassandry całkowicie pudłuje, gdy pierwszy zostanie zablokowany. W tym przypadku minimalny guard stun źle przesuwa przeciwnika. Oj, Namco, czekamy na łatkę poprawiającą te błędy.
Opublikowano 28 lipca 200816 l Czyli jeśli premiera jest 15.08 to oznacza że grę będziemy mieli tego dnia, czy dopiero wysyłaja 15 ??
Opublikowano 28 lipca 200816 l Witam Ponawiam pytanie Ravena20. Sprawdzal ktos juz czy gra wymaga dysku twardego do poprawnego działania?
Opublikowano 28 lipca 200816 l Pierwsze wrażenia: BARDZO POZYTYWNE! Drażni jedynie słaby tracking (choć może później okaże się, że jest to in plus) oraz... nudna, melancholijna muzyka Nie wiem, może była za cicho ustawiona, ale w ogóle na nią nie zwróciliśmy (ja, Soul, Trem, Reset, Vince) uwagi. Xianghua jest wreszcie taka jak powinna być - zbalansowana, ale wciąż groźna. Podobnie zresztą Cass, która poza nową wersją tarczy (niestety zabrakło drugiego ciosu po tarczy) ma też EWGF-a - sami się przekonacie Straciła kilka ciosów i FD wielu ciosów poszła o kilka klatek w dół, ale nowe zagrania są cudne Nie licząc EWGF-a, to ma jeszcze combo podnoszące z ziemi, JF po wybitce (stare 214B:4 teraz robi się 66A+B:4), fajne WS B. Może być nieciekawie przy ścianie (jak postać randomowo źle wpadnie, to wchodzi rzut w plecy), ale zobaczymy. Damage u wszystkich został zjechany, dzięki czemu walki będą teraz dłuższe (mimo CF-ów) i ciekawsze. Teraz uciekam, trzeba odpocząć przed nocką Jak namówię Soula lub Reseta to nagramy jakieś fajny na tych pro kontrolerach od X360
Opublikowano 28 lipca 200816 l Soul: chyba na polowe sierpnia przesuneli w Polsce o_O Beton w takim razie.
Opublikowano 28 lipca 200816 l Ja dałem sobie już dawno spokój z czekaniem na tą pozycję, no ale skoro Di mówi, że pierwsze wrażenia są pozytywne to może jeszcze będzie się dało w to grać. Jak w praktyce ma się spadanie elementów zbroi oraz te ultimate technics czy jak im tam?? Osobiście obawiam się tych elementów (jak wszystkich dużych zmian...), ale może nie przeszkadzają w normalnej rozgrywce. Postarajcie się o jakieś filmiki.
Opublikowano 28 lipca 200816 l ... nagramy jakieś fajny na tych pro kontrolerach od X360 Podobno jakieś pecetowe kontrolery Logitecha do PC na USB działają z X360. Nie wiem ile w tym prawdy, ale może warto obadać. W końcu to jedne z najlepszych padów. W innym wypadku zostają jakiekolwiek inne pady do X360, niż te oryginalne. Prawie każdy inny pad ma normalny krzyżak. EDIT: Mam dobre wieści. Na zagranicznych forach ludzie piszą, że online nie ma praktycznie żadnych lagów. Testowane na Live! Lobby podobno jest na max 4 graczy. DOA4 miało 16 bodajże. VF5 bez lobby = 2 graczy.
Opublikowano 28 lipca 200816 l Jak wygląda sprawa z Tower of Soul? Jeżeli uda się pokonać przeciwnika w wyznaczony sposób dostaje się skrzynkę ze skarbem(item) a czy , pokonując go normalnie nie odblokowują się czasem te itemki tylko wtedy trzeba je kupić?
Opublikowano 29 lipca 200816 l O wlasnie, jest jakas kustomizacja jak w tekkenie, czy tylko zmiana kolorkow i broni?
Opublikowano 29 lipca 200816 l Jest opcja Custom, możesz zmienić kolory strojów, za to drugi strój możesz sobie zmienić jak chcesz, ewentualnie możesz sobie sam stworzyć swój strój, masz na niego tylko 50 wolnych slotów:)
Opublikowano 29 lipca 200816 l W nocy znaleźliśmy z Resetem kosmosy dla Ivy... będzie to zdecydowanie najbardziej rozbudowana postać w tej grze! Fragment mojej wypowiedz na forum SCPL: - intro jest żenująco słabe... - modele postaci są wykonane świetnie, podobnie jak podłoże, jednak reszta wygląda niewiele lepiej jak w SC3... trzeci plan to w ogóle jakieś biedne bitmapy - balans został znacznie poprawiony - CF-y jest ciężko posadzić - gra jest faktycznie wolniejsza, ale to nie musi być minus - Xianghua wciąż jest mocna, jednak już nie bezstresowa - damage jest BARDZO MAŁY! ciężko osiągnąć gwarant powyżej 100, nawet ze ścianą; jednym z wyjątków jest tu Ivy z SW WS B za nieco ponad 100... - postaci są biedniejsze w porównaniu do poprzednich odsłon, jednak twórcy tym razem wbudowali więcej JF-ów @C1REX Sądzę, że informacja podana przez Ciebie nie powinna była zostać napisana w drugim poście (po 20 minutach), więc na drugi raz edytuj
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.