Skocz do zawartości

Soul Calibur IV


Aramis

Rekomendowane odpowiedzi

Ja gram już od wczoraj w wersję na X360. Wrażenia jak na razie mieszane. Grafa super, fajne nowe postaci ale jest jeden zgrzyt, pod względem trybów gry (sam tryb story jest o połowę krótszy) i zawartości trybu museum ta gra nie dorasta do pięt SC3. Gry przez Live jeszcze nie testowałem.

Piracisz ??

olaboga jak on moze i to jeszcze w niedziele?Co za kraj panowie co za kraj

Odnośnik do komentarza

Co do systemu gry to raczej nie mam co się wypowiadać bo nie siedzę w temacie, że tak powiem ale zauważyłem, że postacią niszczą się stroje podobnie jak w Soul Edge broń. Wygląda to tak, że mamy na ekranie trzy paski odpowiadające zbroi na low, mid, high i po otrzymaniu odpowiedniego damage'u postać traci daną część garderoby i od tej pory zgarnia większe obrażenia na daną partie ciała. Są też critical finishing moves ale to już chyba każdy wie, dodam tylko, że w walce bardzo trudno to wykonać. Jest też coś na wzór bounda z Tekkena 6.

 

CYTAT(RobertKWL @ 27 07 2008, 15:11) *

CYTAT(Super Big Boss @ 27 07 2008, 13:02) *

Ja gram już od wczoraj w wersję na X360. Wrażenia jak na razie mieszane. Grafa super, fajne nowe postaci ale jest jeden zgrzyt, pod względem trybów gry (sam tryb story jest o połowę krótszy) i zawartości trybu museum ta gra nie dorasta do pięt SC3. Gry przez Live jeszcze nie testowałem.

 

Piracisz ??

 

olaboga jak on moze i to jeszcze w niedziele?Co za kraj panowie co za kraj

 

Nie, grę dostałem od wujka z Japonii ;)

Edytowane przez Super Big Boss
Odnośnik do komentarza

O niszczeniu elementów ubrania wiadomo od dawna ;)

 

Bound - postać odbija się tylko przy określonych ciosach, nielicznych, co już było wcześniej (np. CRD K,K Yuna w SC3), więc nie ma mowy o nowince systemowej. Astaroth np. podnosi z ziemi przy pomocy nowego kopa 2B+K (na gwarancie siedzi rzut z powietrza, który jest w stringu), natomiast Cassandra odbija za pomocą 33B.

Odnośnik do komentarza

Ja od SC1 używam praktycznie takiego samego kontrolera. Niezależnie od konsoli na jakiej gram.

Dla mnie SC4 bez Live! mógłby wcale nie powstać.

 

 

M$ oferuje swoje własne, bardzo dobre serwery Live!

Sony nic nie oferuje i jeśli firma chce dać online, to sama musi sobie kupić serwery. Różnie to się kończy.

Odnośnik do komentarza
Soul: chyba na polowe sierpnia przesuneli w Polsce o_O

Polska premiera została przesunięta na 15.08, ale większość sklepów nie będzie brało Calibura od Cenegi, a choćby z UK ;)

 

---

 

Lizardman na banicji?

 

Pierwszą ofiarą poważnych bugów w Soul Caliburze 4 padł Lizardman. Co jest nie tak z Jaszczurkiem? Mimo tego, iż SC4 działa na silniku SC3, a postać ta stoi dokładnie w takiej samej pozycji, w jakiej stała zawsze, to model postaci jest - krótko mówiąc - zepsuty. Takie 1K Cassandry absolutnie NIGDY nie trafi Lizardmana, gdy ten stoi do niej przodem! To samo dzieje się z Shurą, jednak ta omija 1K tylko wtedy, gdy nie blokuje. Druga część rzutu 214B+G,214B Xian również pudłuje w Lizarmana.

Co ciekawe, drugi cios z A+B Cassandry całkowicie pudłuje, gdy pierwszy zostanie zablokowany. W tym przypadku minimalny guard stun źle przesuwa przeciwnika.

Oj, Namco, czekamy na łatkę poprawiającą te błędy.

Odnośnik do komentarza

Pierwsze wrażenia: BARDZO POZYTYWNE! Drażni jedynie słaby tracking (choć może później okaże się, że jest to in plus) oraz... nudna, melancholijna muzyka :mellow: Nie wiem, może była za cicho ustawiona, ale w ogóle na nią nie zwróciliśmy (ja, Soul, Trem, Reset, Vince) uwagi.

 

Xianghua jest wreszcie taka jak powinna być - zbalansowana, ale wciąż groźna. Podobnie zresztą Cass, która poza nową wersją tarczy (niestety zabrakło drugiego ciosu po tarczy) ma też EWGF-a - sami się przekonacie ;) Straciła kilka ciosów i FD wielu ciosów poszła o kilka klatek w dół, ale nowe zagrania są cudne :lol: Nie licząc EWGF-a, to ma jeszcze combo podnoszące z ziemi, JF po wybitce (stare 214B:4 teraz robi się 66A+B:4), fajne WS B.

 

Może być nieciekawie przy ścianie (jak postać randomowo źle wpadnie, to wchodzi rzut w plecy), ale zobaczymy.

 

Damage u wszystkich został zjechany, dzięki czemu walki będą teraz dłuższe (mimo CF-ów) i ciekawsze.

 

 

Teraz uciekam, trzeba odpocząć przed nocką :) Jak namówię Soula lub Reseta to nagramy jakieś fajny na tych pro kontrolerach od X360 :D

Odnośnik do komentarza

Ja dałem sobie już dawno spokój z czekaniem na tą pozycję, no ale skoro Di mówi, że pierwsze wrażenia są pozytywne to może jeszcze będzie się dało w to grać.

 

Jak w praktyce ma się spadanie elementów zbroi oraz te ultimate technics czy jak im tam?? Osobiście obawiam się tych elementów (jak wszystkich dużych zmian...), ale może nie przeszkadzają w normalnej rozgrywce.

Postarajcie się o jakieś filmiki.

Odnośnik do komentarza
... nagramy jakieś fajny na tych pro kontrolerach od X360 :D

 

Podobno jakieś pecetowe kontrolery Logitecha do PC na USB działają z X360. Nie wiem ile w tym prawdy, ale może warto obadać. W końcu to jedne z najlepszych padów. W innym wypadku zostają jakiekolwiek inne pady do X360, niż te oryginalne. Prawie każdy inny pad ma normalny krzyżak.

 

 

 

EDIT:

Mam dobre wieści.

 

Na zagranicznych forach ludzie piszą, że online nie ma praktycznie żadnych lagów.

Testowane na Live!

 

Lobby podobno jest na max 4 graczy.

DOA4 miało 16 bodajże.

VF5 bez lobby = 2 graczy.

Odnośnik do komentarza

W nocy znaleźliśmy z Resetem kosmosy dla Ivy... będzie to zdecydowanie najbardziej rozbudowana postać w tej grze!

 

 

Fragment mojej wypowiedz na forum SCPL:

- intro jest żenująco słabe...

- modele postaci są wykonane świetnie, podobnie jak podłoże, jednak reszta wygląda niewiele lepiej jak w SC3... trzeci plan to w ogóle jakieś biedne bitmapy :/

- balans został znacznie poprawiony

- CF-y jest ciężko posadzić

- gra jest faktycznie wolniejsza, ale to nie musi być minus

- Xianghua wciąż jest mocna, jednak już nie bezstresowa

- damage jest BARDZO MAŁY! ciężko osiągnąć gwarant powyżej 100, nawet ze ścianą; jednym z wyjątków jest tu Ivy z SW WS B za nieco ponad 100... :/

- postaci są biedniejsze w porównaniu do poprzednich odsłon, jednak twórcy tym razem wbudowali więcej JF-ów

 

@C1REX

Sądzę, że informacja podana przez Ciebie nie powinna była zostać napisana w drugim poście (po 20 minutach), więc na drugi raz edytuj :)

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...