Skocz do zawartości

Monster Hunter Freedom 2/2G/Unite


Dworek

Rekomendowane odpowiedzi

duuuuzo jest mang MH , w japonii w koncu to jedna z najpopularniejszych serii O_O patrzac na reszte swiata nie mozna sobie twgo wyobrazic nawet ale w japonii MH niewiele ustępuje grom takim jak final fantasy ;p

i maja tam kupe mang (i kupe pornosów ;p) z MH

 

a ten poziom trudnosci to jednak jest troche dopasiony, sprzętem ktory do tej pory byl najlepszy mozna miec niezłe problemy :D

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...

przyznam ze przyjemnosc jest mniejsza (część opcji umyka bo za dlugo by trwalo wgłebianie sie) bo narazie musze sie z powrotem rpzestawic na "granie bez czytania" ale z odrobiną netu mozna sobie proadzić ;p chociaz trwa to dluzej ;p

 

jak narazie najbardziej mnie wkurza koto pomocnik - ma sporo opcji (statsy, skille, zdolnosci ataki itp itp itp) ktore sa dla mnie kompletną zagadką ;p wiec mam jakiegos nędznego kota ktory nie robi nic ciekawego ;p musze sie zagłebic zeby zwerbowac i wytrenować jakiegos konkretnego;p

ciezko tez zakumac skille w zbroi i dodbrac kamyki :P (ktore sie "wysypały" do skrzynki podczas przenoszenia sejva, wiec trza je powkładac w sloty od nowa)

 

 

ALE!! juz niedlugo bedzie patch angielski! mysle ze mniej niz za 2 tygodnie :D

 

 

ale powiem jedno - roznica pomiedzy umd a karta pamieciu z opcją "media instal" jest kolosalna!!!! wczesniej po wyjsciu z miasta quest ładował mi sie okolo 20 sekund albo wiecej (nigdy nie liczylem, ale siedzialem sporo) a teraz potrafi sie zaladowac w 3 sekundy! O_O loadingi pomiedzy lokacjami to tylko mignięcie :D

a co najlepsze - fotki broni wyswietlaja sie automatycznie w sklepie :D nie trzeba naciskac select , tylko odczekac okolo 1/4 sekundy (praktycznie nic)

 

narazie malo pogralem , ale zdam relacje jak przycisne wiecej :D

 

narazie powiem ze nowa mapa "las deszczowy" jest piękna! :D jak żywa :D

zwłaszcza to widac w porownaniu z mapkami z mh1, są bardziej kanciaste i maja mniej detali (roslin, efektow itp)

a w tej nowej wszedzie jakeis wodospady, jeziora (w ktorych odbija sie cały widok!) , pelno trawy i gałęzi (na szczescie nie tyle ile w starej dżungli gdzie nic nie bylo widac przez mase drzewek)

 

ogolnie jest za(pipi)iscie :D

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

nie edytuje zeby temat wszkolył wyzej :D

 

po pierwsz po niecałym sieciacu od premiery (29 dni) MHP2G osiągnął 2 miliony!!! :D

 

 

a teraz cos ciekawszego - angielski patch zbiliza sie wielkimi krokami:D

 

oto mała próbka ;>

 

Whetstone.jpg

 

 

"opisy" itemow nie beda przetlumaczone, ale to nie przeszkadza bo one sie do niczego nie przydają xDDd

Odnośnik do komentarza
No nareszcie

jeszcze nie nareszcie, mimo ze prace ida oszałamiająco szybko i wyglada to za(pipi)iscie, to jeszcze troche trza poczekac, nie wiem czy tydzien czy 2, ale jak widac dzieje sie cos dobrego :D

 

zwłaszcza ze nazwy itemow sa przetlumaczone prawie jak w oficjalnym tlumaczeniu! kiedys były teksty w stylu "maxpot" zamiast "max potion" (łatwiej wcisnąc skróty)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

omg! patch jest gotowy w okolo 94-97% :DDDDDDDDDDDDD

 

wiekszosc rzeczy jest zrobione, ale grupa to robiąca uparła sie zeby zrobic tłumaczenie full-proffesional xD

 

beda przetlumaczone nawet takie bzdety jak opisy zbroi (w stylu "ta zbroja jest zrobiona z khezu i jest biała" xD - czyli rzeczy zbędne)

 

zostalo im tylko pare drobiazgow i troche kodowania :D

 

podobno capcom śledzi wszystkie poczynania i chce je zamykac ;/ ale raczej im sie nie uda :D zamiast zamykac poinni im zapłacic i wydac angielska wersje ofcjaclnie :D

 

 

ja tymczasem pocinam po japonsku i nowy g-rank jest jednak trudny :P byle cios zadaje okolo 90-110 zycia (wiec warto miec 150) , wiec ciezko jest coś zabic zeby zrobic nowa lepszą zbrojke;p narazie biegam w tej w ktorej zrobilem 70% freedoma ;p

ale ciesze sie, niby to tylko dodatek ale roboty jest masa :D zwłaszcza jak sie gra samemu to wolno idzie;p (chyba w koncu kupie wifimaxa)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

moze opanowalem to nie jest dobre slowo ale obczajam co z nimi ;p

 

ogolnie maja kilka statsów (atak, obrona, zycie itp), kilka rodzajow zachowania (kazdy ma inny, mozna kupowac koty z odpowiednim stylem) zachowania czyli: jeden jest odwazny i wali na pałe, inny sie czai, niektore lubia walczyc bronią, inne rzucac bomby, a inne wcale nie walczą tylko np leczą, itp)

mają sporo skilli (max 3 na raz mogą umiec) , takich jak dodanie elementu do broni (woda, ogien itp) , dodanie statusu do broni (spanie, paraliz, poison) , HGE (zatyczki do uszu - przydane bo jak gracz sie skuli od krzyku to kot podbiega i kopie zeby otrząsnąc, nie raz mi to uratowalo zycie), mozliwosc uzwyania fletu (leczniczego, albo zwiekszajacego atak/obrone, u kota i u gracza) , odpornosc na wiatr , zwiekszenie siły bomb, odornosc na trucizne, zwiekszenie ataku/obrony, i rozne inne

 

ogolnie koty potrafia byc bardzo przydatne ale zazwyczaj tylko chwilowo, poniewaz na tym nowym g-rank przeciwnicy sa masakrycznie silni i zarowno dopakowanego gracza jak i dopakowanego kota zabijają 1-3 ciosami :P

kot po "smierci" zakopuje sie pod ziemie i regeneruje zycie i wraca po jakims czasie (około minuta) wiec jego smierc nie jest problemem, ale porpostu jak wroci i 2 sekundy pozniej znowu oberwie i zdechnie to mały pożytek :P

 

chociaz na latwiejszych questach potrafi przetrwac o wiele dluzej i jest bardziej pomocny :D

 

oprocz ratujacego zycie kopania gdy gracz śpi/kuli sie/albo jest inaczej unieruchomiony (niestety paraliżu kopnieciem nie zdejmą) potrafia pomagac w usypianiu/paralziowaniu/zatruwaniu (ale raczej srednio to robią, chociaz zawsze to jakis bonus do statusu gracza , potrafią zbierac rosliny i robale i ore (oddają graczowi na koncu questa ana ekranie z nagrodami) , co tez wazne porpsotu odwracają uwage, przeciwnik nie skupia sie caly czas na graczu wiec mozna sie uleczyc albo naostrzyć, albo walnac go w dupe :D (niektorym to przeszkadza bo uwazaja ze przecinwik staje sie mniej przewidywalny jak biega za kotem ;p, ale mi to pomga;p)

 

niestety potrafia tez czasem przeszkadzac

walczacy wrecz czasem trafia gracza i przerwya jego atak (bez dmg) , i ogolnie szybko ginie bo musi byc blisko przeicnika

a rzucajacy bomby to juz kosmos :P trzeba na niego uwazac bardzo bo nie dosc ze bomby zadają dmg graczowi (niezbyt wielki) , to wybuch odrzuca wiec jest bardziej upierdliwy niz walniecie z ręki (cios kota nie przerwaca ani nie odrzuca , przerywa ruch gracza na ulamek sekundy, ale bomba rzuca o glebe jak to bomba)

wiec kiedy sie stoi blisko wroga mozna oberwac bomba ktora kot w niego rzuca :P

osobiscie dopakowalem kota "ręcznego" i teraz robie nowego z bombami (mozna miec wiele i wybierac ktory ma isc na questa, jeden moze byc zrobiony na tarcze dla łucznika, inny na "pomagacza w usypianiu" itp), ale juz widze ze bomby to jednak ryzykowna zabawa :P

 

ogolnie granie na HH , albo uzywanie zbroi ze skillem dajacym działanie na cała okolice oczywiscie wpływa na kota, i mozna go dopakowywac, leczyc itp w ten spsoob, wiec dla fanow HH kot zyskuje dodatkowa wartosc (chociaz nie ma co liczyc ze bedzie sie go tylko wspomagało a on sam załatwi sprawe:p chociaz bulldrome potrafi zabic samemu i to szybko)

 

no i co jeszcze? mimo drobych wpadek koty mi sie bardzo podbają i dają namiastke multiplayera :D zauwazylem ze gadam nawet do niego :D (jak oberwie to mu wspolczuje a jak mnie uratuje to dziekuje xDDD)

 

dorzuce pare screenow wlasnej roboty;p niezbyt ciekawe ale zawsze cos :P

 

 

melting weil+ duale ktore byly juz wczesniej ale teraz zamiast poisona maja poison+fire)

snap002kq6.png

 

 

akantor GS , jak widac jest spory (a podczas ładowania sie rozszerza)

snap007su2.png

jest spory i boli (w japonskich wersjach krwi jest wiecej)

snap008ke2.png

 

 

naruga , fajnie sie z nią walczy bo wiekszosc ciosow ma calkowcie nowych (tylko kilka zerżniete z tigrexa)

snap022pt4.png

 

nowy mieczyk , kontynuacja guardian sworda, ale ma water element (nie uzywam go, zrobilem do zdjecia;p)

snap024wo7.png

 

i zdjecie rodzinne;p niestety kotek sie odwrocil od kamery xD

snap023mt0.png

 

 

 

edit: fajne ejst to ze wiele broni zyskalo graficzne bajery, ruchome elemnty, itp jeden młot ma obrotowy kawalek podczas ladowania , jedna lanca podczas szarzowania kreci sie jak świder, wiele LSow po naładowaniu paska sie zmienia (wysuwaja sie kolce, wydluzaja sie, a LS z chameleosa staje sie niewidzialny :D), itp

niby to calkowicie nic nie znaczące bzdety albe bardzo mile dla oka takie urozmaicenie :D

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

ale wypracowanie splodziles :D dzieki za wyczerpujaca odpowiedz, jeszcze wiekszego "smaka" mi zrobiles na ta gre :D narazie chyba pomecze mh2 zeby zdobyc lepszy sprzet

 

 

a wez mi jeszcze napisz jak w praktyce wyglada to przenoszenie save'a ze zwyklego mh2, cale itemki nie przechodza?

bogaty moze nie jestem ale true devil slicera nie chce tracic ;p

Edytowane przez Shen87
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...