Opublikowano 16 stycznia 200817 l Skany - http://forums.gametrailers.com/showthread....4362&page=1 WOW!!! Raptem trzy miesiace po zakonczeniu prac nad Ratchetem Insomniac pokazuja nam takie cudo! Wprawdzie jakosc skanow jest badziewna, ale i tak widac, ze grafika w Resistance 2 zwali nas z nog!
Opublikowano 16 stycznia 200817 l Skany - http://forums.gametrailers.com/showthread....4362&page=1 WOW!!! Ech,próbowałem jakoś to rozszyfrować troche co tam pisze i wychodzi mi na to że w co-op,bedziemy grali różnymi klasami postaci "...medics on your team....","...snipers are in positions...." "....and you got the squad at your back....". Jedno ciśnie sie na usta O K.....!!!!
Opublikowano 16 stycznia 200817 l Czyli coś na wzór Enemy Territory, które mnie osobiście średnio przypadło do gustu.
Opublikowano 16 stycznia 200817 l Jeszcze raz skany, ale jakośc - http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=284446
Opublikowano 17 stycznia 200817 l jeśli chodzi o tryb online w RES1 to nie zgodzę się że jest marny czy cienki, wiele osób które znam mówi że res ma najlepiej rozwinięty i przyjazny dla użytkownika tryb online, czy gra jest przecięta to zależy już od samego gracza. Jeśli chodzi o scany to wyglądają zacnie cieszy mnie że chimery wyglądają jeszcze wredniej i nareście "ruszają się" . W res1 chimery wyglądają jak by zapomniały wyciągnąć wieszaka na obranie ze swojego kombinezonu, czyli poruszały się sztywno. Druga rzecz jak wpada w oko to brak śniegu, każdy kto grał w 1 część miał okazje wrócić do Londynu pokrytego śniegiem. Z tego co zrozumiałem to chimery lubią zimno i potrafią zmusić pogodę do tego żeby spadł śnieg. Może czepiam się szczegółów lub chimery ewoluował ale podoba mi się ten brak śniegu bo gra nie będzie monotonna. Na stronie 53 widać niezłą flotę statków i oczywiście jakiegoś gigantycznego skurczybyka, miodzio Natomiast strona 57 pokazuje maszynę do kopania tuneli, wygląda równie podle jak jej twórcy. BTW jeśli chodzi o online to ja bym chciał żeby 2 osoby(lub więcej) mogły grać na jednej konsoli w sieci, niezła była by wtedy kaźnia. Edytowane 17 stycznia 200817 l przez Wiśnia San
Opublikowano 17 stycznia 200817 l Tam są w ogóle screeny czy same rendery i concept arty? Jak miło że ludzie mylą real time z renderami To są screeny z gry plus arty. Klimat i jeszcze raz klimat, wielki pająk robi swoje. http://i6.tinypic.com/7y7znro.jpg pięęęęękkkne :slinotok:
Opublikowano 17 stycznia 200817 l Magazyn GameInformer przeprowadził interesujący wywiad z Tedem Pricem z Insomniac. Całość dotyczyła Resistance 2, który jest obecnie przygotowywany na PLAYSTATION 3. Poniżej możecie przeczytać mocno skrótowe tłumaczenie wypowiedzi Teda: Przy tworzeniu Resistance patrzeliśmy na FPS w ujęciu ogólnym. Myśleliśmy, co możemy zrobić, żeby pchnąć Resistance 2 dalej. Doszliśmy do wniosku, że musimy połączyć wszystkie elementy charakterystyczne dla gatunku: tryb kampanii, tryb kooperacji, pojedynki online oraz społeczność graczy w jedną całość. Fabuła, historia opowiedziana w Resistance 2 musi idealnie pasować do tych wszystkich trybów gry, to coś, czego nie udało się stworzyć do tej pory w żadnym FPSie. Do tego od dnia premiery ma działać społeczność graczy w Resistance 2. Tym razem możemy znacznie usprawnić aspekty techniczne gry: lepsze oświetlenie, więksi bossowie, usprawnione AI przeciwników. Znacznie rozwiniemy wątek fabularny, znajdziecie odpowiedź na pytania typu: „skąd pochodzą chimery, czemu zaatakowały ziemię?”. Fabuła będzie się rozwijać w trakcie przemierzania leveli, będzie zintegrowana z grą i nie stanowi jedynie tła dla rozgrywki. Tryb online dla 60 graczy będzie powiązany fabularnie z grą, otrzymacie konkretne zadania do wykonania, wiele z nich będzie wymagać działania zespołowego – w kilku teamach. źródło: next-gen.com.pl
Opublikowano 17 stycznia 200817 l Brzmi niezle. Tym bardziej wiarygodnie ze fabula pierwszej czesci naprawde mnie uwiodla. Pomysl i caly podklad historyczny byl tak skonstruowany ze mialem ochote w to grac by dowiedziec sie wiecej. To rzadkosc dla mnie w FPSach...
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Piękne te screeny, mam nadzieje, że na GDC pokarzą prawdziwe oblicze tej gry Będzie miazga (szczególnie multiplayerowa ) http://fp.scea.com///Content/Movies/17005/Images/7/image.jpg chcę to zobaczyć w ruchu Edytowane 26 stycznia 200817 l przez YETI
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Niby czemu? Podobne fotki widzialem przed pierwsza czescia..... Chyba nie powiesz i że ten screen jest "podbity" wzgledem tego co widzimy na ekranie http://recensioni-videogiochi.dvd.it/image...istance-2-m.jpg
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Niby czemu? Podobne fotki widzialem przed pierwsza czescia..... Chyba nie powiesz i że ten screen jest "podbity" wzgledem tego co widzimy na ekranie http://recensioni-videogiochi.dvd.it/image...istance-2-m.jpg Hehe moge ci pokazac inne fotki ale po co nie bede sie tu spieral.Generalnie uwazam Resistance za bardzo dobra gre i czekam na nia tak jak wiele osob i aby tak wygladala.
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Nie chcialbym mowic a nie mowilem , ale mialem racje wszyscy sie zachwycali grafa z tych screenow wielkosci znaczka , a tu mamy jakies kanciaste skaly gorsze modele postaci i to genialne cieniowanie i oswietlenie gdzies wyparowalo to, ktore widzielismy na pierwszych screenach z R2
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Przecież te screeny są identyczne jak te scany z gazety,gdzie Ty tam gorsze teskury widzisz,inne cieniowanie?!Jedyna różnica to taka,że są jaśniejsze niż fotki z aparatu Edytowane 26 stycznia 200817 l przez Ficuś
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Przecież te screeny są identyczne jak te scany z gazety,gdzie Ty tam gorsze teskury widzisz,inne cieniowanie?!Jedyna różnica to taka,że są jaśniejsze niż fotki z aparatu nie sa , bo tu jest tylko z 2 screeny w lepszej jakosci co sie ukazaly wczesniej jako skany, ale wtedy juz wszyscy twierdzili ze modele postaci sa lepsze , a pozatym screeny maja strasznie podbita rozdzialke , czyzby gra chulala wkoncu w 1900x1200?!
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Ludzie nie ma co sie podniecać obrazkami tylko trzeba poczekać na jakieś filmik z gry i wtedy sie zobaczy czy ta gra prezentuje taki poziom jak na obrazkach. Pierwsza cześć moim zdaniem była bbardzo dobra i czekam na 2 z zapartm tchem ale dopuki nie zobacze tego w ruchu nie wypowiadam sie Ale ta wielka maszynka zrobiła na mnie wrażenie
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Jedyka byla slaba Malo w nia gralem bo gameplay byl slaby a rozwiazania spolecznosciowe(klany, lobby, gadanie bez naciskania przycisku) do dupy. Zapowiada sie ze Resistance 2 z poprawiana grafika (booooosko) powtorzy wszystkie te rozwiazania i zepewne troche je rozszerzy. A to spowoduje ze znowu przez pol roku do innych tytulow bede zagladal tylko gdy moj dostawca internetu zarzadzi przerwy . Do dupy z takim tytulem heh
Opublikowano 26 stycznia 200817 l ...developer zabierze się za ulepszenie grafiki. Już teraz gra prezentuje się znakomicie, ale gdy prace nad tytułem się zakończą ma być jeszcze lepiej! http://www.ps3site.pl/duze-i-bardzo-ladne
Opublikowano 26 stycznia 200817 l Jak widać, różnica jest bardzo duża, ciekawe czy również w ruchu będzie taka przepaść. PS. Ciekawe jaka różnica będzie między MotorStorm a MS2
Opublikowano 27 stycznia 200817 l http://i31.tinypic.com/vpeqlv.jpgJak widać, różnica jest bardzo duża, ciekawe czy również w ruchu będzie taka przepaść. PS. Ciekawe jaka różnica będzie między MotorStorm a MS2 Więcej tu - http://www.psu.com/PSU--Evolution-of-Resis...a0002553-p0.php
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.