Skocz do zawartości

Dragon Ball Z Burst Limit


chrno-x

Rekomendowane odpowiedzi

Najbardziej mi się podoba wykonanie :-> oraz zaprezentowanie wszystkich Sag Z'tki gdzie są ukazywane wstawki na silniku gry a nie jak w Budokai 2 gdzie szło się pionkiem po planszy, postacie pogadały i do walki, te wstawki naprawde mogą pokazać klase, no i licze że tak jak chociażby w Budokai 2 to tak w Burst Limit w wersji PAL będzie Japoński VA :->

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Kolejna czesc - nabijanie kasy ? a moze dadzą podtytul (FIFA / NFS) per year ?

nie czytalem, forum Atari, ale bedzie od poczatku saga DBZ do jej konca / GT ? czy, moze start, jestes w srodku, zaczynasz sie rozkręcać i pupa koniec ala Naruto na X0 :P. Czekam na Naruto na PS3, z tego co mowia bedzie dluzsze niz na X0, a to + :]

Edytowane przez _Blizzard_
Odnośnik do komentarza

wyglada na to ze poszli po rozum do głowy i robia cos w stylu budokai3 , co mnie bardzo cieszy bo to była moja ulubiona część , o wiele lepiej mi sie gralo w typową bijatyke (normalna kamera) , z wypasionami superami , i zamiana w ssj podczas walki niz w te wszystkie tekaichi ;p

 

wiec jesli rzeczywiscie wracaja do stylu z budokaia to moze byc fajna gierka :P

 

oby tylko system walki był chociaz troche rozbudowany, a nie ze wszystki ciosy wszystkich posatcui wykonuje sie tak samo i 99% nie ma znaczenia kim grac bo wszystko ejst tak samo ;p

 

podoba mi sie nowy efekt graficzny znany z serialu - przy mocnym ciosie w brzuch wydaje sie ze ręka przechodzi na wylot i plecy sie "wyginają" jak z gumy ;p potęguje to power ciosów :)

 

zrestza bardzo duzo mozna zrobic zeby było czuc power, i niestety duzo mozna z(pipi)ac :) mam andzieje ze uda im sie zrobic to fajnie :) (odpowiedni dzwięk, przy silnych ciosam zatrzymanie na ułamek sekundy zeby bylo widac moment zetkniecia sie konczyny z ofiarą itp)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza
Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie

 

oj tak ;>

rozwalane drzewa i skały były juz w tenkaichi

 

ale fajnie by bylo zeby na ziemi fireballe wypalały trawe i robiły dziury :P

 

a nawet ładowanie mocy i zmiana w ssj zeby powodowała efekty jak w serialu - podlatuajce do góry kamienie i dziura w zimi na okolo postaci :) (kamienie widac na jednym filmiku ale raczej w dosyc okrojonej formie)

 

zeby szybki lot nad ziemią albo firebal nad ziemią zrywał trawe :) zeby przy kazdym upadku postaci albo firebala na ziemi zostawal slad (jak w tekkenie tyle ze nie znikający) i leciały do góry kamienie i ziemia :)

 

ps3 powinno to pociagnac z palcemw (pipi)e.. ale chyba twórcy są leniami...

 

i w pełni stoponiow zniszczlne ubranie i rany na postaciach (troche juz bylo wczeniej tez)

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza
Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie

 

oj tak ;>

rozwalane drzewa i skały były juz w tenkaichi

 

ale fajnie by bylo zeby na ziemi fireballe wypalały trawe i robiły dziury :P

 

a nawet ładowanie mocy i zmiana w ssj zeby powodowała efekty jak w serialu - podlatuajce do góry kamienie i dziura w zimi na okolo postaci :) (kamienie widac na jednym filmiku ale raczej w dosyc okrojonej formie)

 

zeby szybki lot nad ziemią albo firebal nad ziemią zrywał trawe :) zeby przy kazdym upadku postaci albo firebala na ziemi zostawal slad (jak w tekkenie tyle ze nie znikający) i leciały do góry kamienie i ziemia :)

 

ps3 powinno to pociagnac z palcemw (pipi)e.. ale chyba twórcy są leniami...

 

i w pełni stoponiow zniszczlne ubranie i rany na postaciach (troche juz bylo wczeniej tez)

 

 

Jak by było coś takiego byłoby zawaliście.Marzenia:D.

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

W Dragon Ball Z Burst Limit po raz pierwszy czuję prawdziwy power Dragon Balla przeniesiony do gry. Ten trailer aż miażdzy mój monitor :

 

http://lusoplay.sapo.pt/lptv/index.php?page=video&id=493

 

Gra jest sporym krokiem w tył jeśli chodzi o "cyferki" względem poprzednich odsłon :

21... grywalnych postaci (ze 150 -_-')

5 aren...

2 sagi...

Takie słowa padły podczas wywiadu z twórcami gry w serwisie IGN.

Edytowane przez Wolak10
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Na US Store wylądowało demko -wielbicieli sagi nie muszę zachęcać :)

 

Zagrałem 3 mecze i na razie naciskalem co się da na padzie i wychodziły cuda na ekranie-jak się wyśpie wezmę się porządniej za poznawanie demka.

Uwaga na chwilę obecną-gra russza się i wygląda jak to słynne anime :o

Odnośnik do komentarza

Tylko czekać na premierę, szkoda tylko, że środowisko jest praktycznie niezniszczalne, Raditz wali o ziemię i tam nawet małego krateru nie ma, no cóż... nie mogę się doczekać, zapewne zostawili te wszystkie brakujące postaci na następne części i środowisko zniszczalne też na następne, bo jakby to było gdyby w pierwszej next-genowej odsłonie DB było wszystko co do tej pory w odsłonach na ps2(tam było o wiele podatniejsze na zniszczenia środowisko), trzeba coś odłożyć na kolejne części... Online mi wynagrodzi te cierpienia ^^

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...