chrno-x 966 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Najbardziej mi się podoba wykonanie :-> oraz zaprezentowanie wszystkich Sag Z'tki gdzie są ukazywane wstawki na silniku gry a nie jak w Budokai 2 gdzie szło się pionkiem po planszy, postacie pogadały i do walki, te wstawki naprawde mogą pokazać klase, no i licze że tak jak chociażby w Budokai 2 to tak w Burst Limit w wersji PAL będzie Japoński VA :-> Quote
Guest Soul Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Jaki rodzaj gry ? full bijatyka czy action advenyure? Quote
DJ1988 16 Posted January 3, 2008 Posted January 3, 2008 Jaki rodzaj gry ? full bijatyka czy action advenyure? Bijatyka. Quote
Emet 1110 Posted February 8, 2008 Posted February 8, 2008 Nowe screeny. http://www.gamersyde.com/news_5922_en.html Quote
Jakim 1797 Posted February 9, 2008 Posted February 9, 2008 Tryb online pewnie będzie. Rzadko która gra teraz go nie posiada Quote
Dawid-kun 3 Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 Nowy Trailer http://www.gametrailers.com/player/32076.html Quote
_Blizzard_ 1 Posted March 20, 2008 Posted March 20, 2008 (edited) Kolejna czesc - nabijanie kasy ? a moze dadzą podtytul (FIFA / NFS) per year ? nie czytalem, forum Atari, ale bedzie od poczatku saga DBZ do jej konca / GT ? czy, moze start, jestes w srodku, zaczynasz sie rozkręcać i pupa koniec ala Naruto na X0 . Czekam na Naruto na PS3, z tego co mowia bedzie dluzsze niz na X0, a to + :] Edited March 20, 2008 by _Blizzard_ Quote
Yano 3697 Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 (edited) wyglada na to ze poszli po rozum do głowy i robia cos w stylu budokai3 , co mnie bardzo cieszy bo to była moja ulubiona część , o wiele lepiej mi sie gralo w typową bijatyke (normalna kamera) , z wypasionami superami , i zamiana w ssj podczas walki niz w te wszystkie tekaichi ;p wiec jesli rzeczywiscie wracaja do stylu z budokaia to moze byc fajna gierka oby tylko system walki był chociaz troche rozbudowany, a nie ze wszystki ciosy wszystkich posatcui wykonuje sie tak samo i 99% nie ma znaczenia kim grac bo wszystko ejst tak samo ;p podoba mi sie nowy efekt graficzny znany z serialu - przy mocnym ciosie w brzuch wydaje sie ze ręka przechodzi na wylot i plecy sie "wyginają" jak z gumy ;p potęguje to power ciosów zrestza bardzo duzo mozna zrobic zeby było czuc power, i niestety duzo mozna z(pipi)ac mam andzieje ze uda im sie zrobic to fajnie (odpowiedni dzwięk, przy silnych ciosam zatrzymanie na ułamek sekundy zeby bylo widac moment zetkniecia sie konczyny z ofiarą itp) Edited March 21, 2008 by Yano Quote
Litwin81 1163 Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 (edited) Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie Edited March 21, 2008 by Litwin25 Quote
Dawid-kun 3 Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Ciekawe czy będzie tak jak w budokai 3, że sobie latasz po mapie i "wlatujesz" w odpowiednią walke bądz rozmowe. Quote
Yano 3697 Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 (edited) Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie oj tak ;> rozwalane drzewa i skały były juz w tenkaichi ale fajnie by bylo zeby na ziemi fireballe wypalały trawe i robiły dziury a nawet ładowanie mocy i zmiana w ssj zeby powodowała efekty jak w serialu - podlatuajce do góry kamienie i dziura w zimi na okolo postaci (kamienie widac na jednym filmiku ale raczej w dosyc okrojonej formie) zeby szybki lot nad ziemią albo firebal nad ziemią zrywał trawe zeby przy kazdym upadku postaci albo firebala na ziemi zostawal slad (jak w tekkenie tyle ze nie znikający) i leciały do góry kamienie i ziemia ps3 powinno to pociagnac z palcemw (pipi)e.. ale chyba twórcy są leniami... i w pełni stoponiow zniszczlne ubranie i rany na postaciach (troche juz bylo wczeniej tez) Edited March 21, 2008 by Yano Quote
Litwin81 1163 Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 No właśnie,na którą generacje trzeba czekac by mieć coś takiego?Wychodze z założenia że X i PS3 pociągna takie rzeczy Quote
Dawid-kun 3 Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie oj tak ;> rozwalane drzewa i skały były juz w tenkaichi ale fajnie by bylo zeby na ziemi fireballe wypalały trawe i robiły dziury a nawet ładowanie mocy i zmiana w ssj zeby powodowała efekty jak w serialu - podlatuajce do góry kamienie i dziura w zimi na okolo postaci (kamienie widac na jednym filmiku ale raczej w dosyc okrojonej formie) zeby szybki lot nad ziemią albo firebal nad ziemią zrywał trawe zeby przy kazdym upadku postaci albo firebala na ziemi zostawal slad (jak w tekkenie tyle ze nie znikający) i leciały do góry kamienie i ziemia ps3 powinno to pociagnac z palcemw (pipi)e.. ale chyba twórcy są leniami... i w pełni stoponiow zniszczlne ubranie i rany na postaciach (troche juz bylo wczeniej tez) Jak by było coś takiego byłoby zawaliście.Marzenia:D. Quote
Litwin81 1163 Posted March 21, 2008 Posted March 21, 2008 Nie tyle marzenia,ale musi przy tym usiąść ktoś kto ma dusze,np. tacy ludzie jak od God of War,Dragon od nich,obstawiam w ciemno,byłby poezją Quote
Dawid-kun 3 Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 (edited) New Trailer: http://www.gametrailers.com/player/32509.html Edited April 10, 2008 by Dawid-kun Quote
Dawid-kun 3 Posted April 10, 2008 Posted April 10, 2008 Sory, że tak post pod postem Data premiery 06.06.2008( w Sklepie PSX Extreme jest tak napisane) Będzie tryb multiplayer(online) Ktoś sie cieszy ? Quote
Wolak10 2 Posted April 23, 2008 Posted April 23, 2008 (edited) W Dragon Ball Z Burst Limit po raz pierwszy czuję prawdziwy power Dragon Balla przeniesiony do gry. Ten trailer aż miażdzy mój monitor : http://lusoplay.sapo.pt/lptv/index.php?page=video&id=493 Gra jest sporym krokiem w tył jeśli chodzi o "cyferki" względem poprzednich odsłon : 21... grywalnych postaci (ze 150 -_-') 5 aren... 2 sagi... Takie słowa padły podczas wywiadu z twórcami gry w serwisie IGN. Edited April 29, 2008 by Wolak10 Quote
Daffy 10704 Posted May 15, 2008 Posted May 15, 2008 Na US Store wylądowało demko -wielbicieli sagi nie muszę zachęcać Zagrałem 3 mecze i na razie naciskalem co się da na padzie i wychodziły cuda na ekranie-jak się wyśpie wezmę się porządniej za poznawanie demka. Uwaga na chwilę obecną-gra russza się i wygląda jak to słynne anime :o Quote
karol885 0 Posted May 15, 2008 Posted May 15, 2008 Demo Na PSS US jest juz dostepne. Fajnie sie gra. Oczywiscie skillowo poziom tekkena to nie jest ale gra sie naprwade przyjemnie. Dla fanow takich jak ja gra bardzo fajna i warta 180-190 zl W czerwcu premiera. Ja kupuje napewno Quote
wojnar 1892 Posted May 16, 2008 Posted May 16, 2008 Świetna gierka ;] Przypominają się czasy Budokaia 3. Mój mały gameplay ;] http://pl.youtube.com/watch?v=tw6_PEEKGIk Quote
Walker 1 Posted May 16, 2008 Posted May 16, 2008 Zniszczalne środowisko by się przydało. No nic, dzwonię do facetów od Battlefield: Bad Company... Quote
Wolak10 2 Posted May 16, 2008 Posted May 16, 2008 Tylko czekać na premierę, szkoda tylko, że środowisko jest praktycznie niezniszczalne, Raditz wali o ziemię i tam nawet małego krateru nie ma, no cóż... nie mogę się doczekać, zapewne zostawili te wszystkie brakujące postaci na następne części i środowisko zniszczalne też na następne, bo jakby to było gdyby w pierwszej next-genowej odsłonie DB było wszystko co do tej pory w odsłonach na ps2(tam było o wiele podatniejsze na zniszczenia środowisko), trzeba coś odłożyć na kolejne części... Online mi wynagrodzi te cierpienia Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.