Opublikowano 3 stycznia 200817 l Najbardziej mi się podoba wykonanie :-> oraz zaprezentowanie wszystkich Sag Z'tki gdzie są ukazywane wstawki na silniku gry a nie jak w Budokai 2 gdzie szło się pionkiem po planszy, postacie pogadały i do walki, te wstawki naprawde mogą pokazać klase, no i licze że tak jak chociażby w Budokai 2 to tak w Burst Limit w wersji PAL będzie Japoński VA :->
Opublikowano 20 marca 200817 l Kolejna czesc - nabijanie kasy ? a moze dadzą podtytul (FIFA / NFS) per year ? nie czytalem, forum Atari, ale bedzie od poczatku saga DBZ do jej konca / GT ? czy, moze start, jestes w srodku, zaczynasz sie rozkręcać i pupa koniec ala Naruto na X0 . Czekam na Naruto na PS3, z tego co mowia bedzie dluzsze niz na X0, a to + :] Edytowane 20 marca 200817 l przez _Blizzard_
Opublikowano 21 marca 200817 l wyglada na to ze poszli po rozum do głowy i robia cos w stylu budokai3 , co mnie bardzo cieszy bo to była moja ulubiona część , o wiele lepiej mi sie gralo w typową bijatyke (normalna kamera) , z wypasionami superami , i zamiana w ssj podczas walki niz w te wszystkie tekaichi ;p wiec jesli rzeczywiscie wracaja do stylu z budokaia to moze byc fajna gierka oby tylko system walki był chociaz troche rozbudowany, a nie ze wszystki ciosy wszystkich posatcui wykonuje sie tak samo i 99% nie ma znaczenia kim grac bo wszystko ejst tak samo ;p podoba mi sie nowy efekt graficzny znany z serialu - przy mocnym ciosie w brzuch wydaje sie ze ręka przechodzi na wylot i plecy sie "wyginają" jak z gumy ;p potęguje to power ciosów zrestza bardzo duzo mozna zrobic zeby było czuc power, i niestety duzo mozna z(pipi)ac mam andzieje ze uda im sie zrobic to fajnie (odpowiedni dzwięk, przy silnych ciosam zatrzymanie na ułamek sekundy zeby bylo widac moment zetkniecia sie konczyny z ofiarą itp) Edytowane 21 marca 200817 l przez Yano
Opublikowano 21 marca 200817 l Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie Edytowane 21 marca 200817 l przez Litwin25
Opublikowano 21 marca 200817 l Ciekawe czy będzie tak jak w budokai 3, że sobie latasz po mapie i "wlatujesz" w odpowiednią walke bądz rozmowe.
Opublikowano 21 marca 200817 l Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie oj tak ;> rozwalane drzewa i skały były juz w tenkaichi ale fajnie by bylo zeby na ziemi fireballe wypalały trawe i robiły dziury a nawet ładowanie mocy i zmiana w ssj zeby powodowała efekty jak w serialu - podlatuajce do góry kamienie i dziura w zimi na okolo postaci (kamienie widac na jednym filmiku ale raczej w dosyc okrojonej formie) zeby szybki lot nad ziemią albo firebal nad ziemią zrywał trawe zeby przy kazdym upadku postaci albo firebala na ziemi zostawal slad (jak w tekkenie tyle ze nie znikający) i leciały do góry kamienie i ziemia ps3 powinno to pociagnac z palcemw (pipi)e.. ale chyba twórcy są leniami... i w pełni stoponiow zniszczlne ubranie i rany na postaciach (troche juz bylo wczeniej tez) Edytowane 21 marca 200817 l przez Yano
Opublikowano 21 marca 200817 l No właśnie,na którą generacje trzeba czekac by mieć coś takiego?Wychodze z założenia że X i PS3 pociągna takie rzeczy
Opublikowano 21 marca 200817 l Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie oj tak ;> rozwalane drzewa i skały były juz w tenkaichi ale fajnie by bylo zeby na ziemi fireballe wypalały trawe i robiły dziury a nawet ładowanie mocy i zmiana w ssj zeby powodowała efekty jak w serialu - podlatuajce do góry kamienie i dziura w zimi na okolo postaci (kamienie widac na jednym filmiku ale raczej w dosyc okrojonej formie) zeby szybki lot nad ziemią albo firebal nad ziemią zrywał trawe zeby przy kazdym upadku postaci albo firebala na ziemi zostawal slad (jak w tekkenie tyle ze nie znikający) i leciały do góry kamienie i ziemia ps3 powinno to pociagnac z palcemw (pipi)e.. ale chyba twórcy są leniami... i w pełni stoponiow zniszczlne ubranie i rany na postaciach (troche juz bylo wczeniej tez) Jak by było coś takiego byłoby zawaliście.Marzenia:D.
Opublikowano 21 marca 200817 l Nie tyle marzenia,ale musi przy tym usiąść ktoś kto ma dusze,np. tacy ludzie jak od God of War,Dragon od nich,obstawiam w ciemno,byłby poezją
Opublikowano 4 kwietnia 200817 l New Trailer: http://www.gametrailers.com/player/32509.html Edytowane 10 kwietnia 200817 l przez Dawid-kun
Opublikowano 10 kwietnia 200817 l Sory, że tak post pod postem Data premiery 06.06.2008( w Sklepie PSX Extreme jest tak napisane) Będzie tryb multiplayer(online) Ktoś sie cieszy ?
Opublikowano 23 kwietnia 200817 l W Dragon Ball Z Burst Limit po raz pierwszy czuję prawdziwy power Dragon Balla przeniesiony do gry. Ten trailer aż miażdzy mój monitor : http://lusoplay.sapo.pt/lptv/index.php?page=video&id=493 Gra jest sporym krokiem w tył jeśli chodzi o "cyferki" względem poprzednich odsłon : 21... grywalnych postaci (ze 150 -_-') 5 aren... 2 sagi... Takie słowa padły podczas wywiadu z twórcami gry w serwisie IGN. Edytowane 29 kwietnia 200816 l przez Wolak10
Opublikowano 15 maja 200816 l Na US Store wylądowało demko -wielbicieli sagi nie muszę zachęcać Zagrałem 3 mecze i na razie naciskalem co się da na padzie i wychodziły cuda na ekranie-jak się wyśpie wezmę się porządniej za poznawanie demka. Uwaga na chwilę obecną-gra russza się i wygląda jak to słynne anime :o
Opublikowano 15 maja 200816 l Demo Na PSS US jest juz dostepne. Fajnie sie gra. Oczywiscie skillowo poziom tekkena to nie jest ale gra sie naprwade przyjemnie. Dla fanow takich jak ja gra bardzo fajna i warta 180-190 zl W czerwcu premiera. Ja kupuje napewno
Opublikowano 16 maja 200816 l Świetna gierka ;] Przypominają się czasy Budokaia 3. Mój mały gameplay ;] http://pl.youtube.com/watch?v=tw6_PEEKGIk
Opublikowano 16 maja 200816 l Zniszczalne środowisko by się przydało. No nic, dzwonię do facetów od Battlefield: Bad Company...
Opublikowano 16 maja 200816 l Tylko czekać na premierę, szkoda tylko, że środowisko jest praktycznie niezniszczalne, Raditz wali o ziemię i tam nawet małego krateru nie ma, no cóż... nie mogę się doczekać, zapewne zostawili te wszystkie brakujące postaci na następne części i środowisko zniszczalne też na następne, bo jakby to było gdyby w pierwszej next-genowej odsłonie DB było wszystko co do tej pory w odsłonach na ps2(tam było o wiele podatniejsze na zniszczenia środowisko), trzeba coś odłożyć na kolejne części... Online mi wynagrodzi te cierpienia
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.