Skocz do zawartości

Dragon Ball Z Burst Limit

Featured Replies

Opublikowano

Najbardziej mi się podoba wykonanie :-> oraz zaprezentowanie wszystkich Sag Z'tki gdzie są ukazywane wstawki na silniku gry a nie jak w Budokai 2 gdzie szło się pionkiem po planszy, postacie pogadały i do walki, te wstawki naprawde mogą pokazać klase, no i licze że tak jak chociażby w Budokai 2 to tak w Burst Limit w wersji PAL będzie Japoński VA :->

  • Odpowiedzi 35
  • Wyświetleń 8,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jaki rodzaj gry ? full bijatyka czy action advenyure?

Opublikowano
Jaki rodzaj gry ? full bijatyka czy action advenyure?

 

Bijatyka.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Tryb online pewnie będzie. Rzadko która gra teraz go nie posiada

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Kolejna czesc - nabijanie kasy ? a moze dadzą podtytul (FIFA / NFS) per year ?

nie czytalem, forum Atari, ale bedzie od poczatku saga DBZ do jej konca / GT ? czy, moze start, jestes w srodku, zaczynasz sie rozkręcać i pupa koniec ala Naruto na X0 :P. Czekam na Naruto na PS3, z tego co mowia bedzie dluzsze niz na X0, a to + :]

Edytowane przez _Blizzard_

Opublikowano

wyglada na to ze poszli po rozum do głowy i robia cos w stylu budokai3 , co mnie bardzo cieszy bo to była moja ulubiona część , o wiele lepiej mi sie gralo w typową bijatyke (normalna kamera) , z wypasionami superami , i zamiana w ssj podczas walki niz w te wszystkie tekaichi ;p

 

wiec jesli rzeczywiscie wracaja do stylu z budokaia to moze byc fajna gierka :P

 

oby tylko system walki był chociaz troche rozbudowany, a nie ze wszystki ciosy wszystkich posatcui wykonuje sie tak samo i 99% nie ma znaczenia kim grac bo wszystko ejst tak samo ;p

 

podoba mi sie nowy efekt graficzny znany z serialu - przy mocnym ciosie w brzuch wydaje sie ze ręka przechodzi na wylot i plecy sie "wyginają" jak z gumy ;p potęguje to power ciosów :)

 

zrestza bardzo duzo mozna zrobic zeby było czuc power, i niestety duzo mozna z(pipi)ac :) mam andzieje ze uda im sie zrobic to fajnie :) (odpowiedni dzwięk, przy silnych ciosam zatrzymanie na ułamek sekundy zeby bylo widac moment zetkniecia sie konczyny z ofiarą itp)

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie

Edytowane przez Litwin25

Opublikowano

Ciekawe czy będzie tak jak w budokai 3, że sobie latasz po mapie i "wlatujesz" w odpowiednią walke bądz rozmowe.

Opublikowano
Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie

 

oj tak ;>

rozwalane drzewa i skały były juz w tenkaichi

 

ale fajnie by bylo zeby na ziemi fireballe wypalały trawe i robiły dziury :P

 

a nawet ładowanie mocy i zmiana w ssj zeby powodowała efekty jak w serialu - podlatuajce do góry kamienie i dziura w zimi na okolo postaci :) (kamienie widac na jednym filmiku ale raczej w dosyc okrojonej formie)

 

zeby szybki lot nad ziemią albo firebal nad ziemią zrywał trawe :) zeby przy kazdym upadku postaci albo firebala na ziemi zostawal slad (jak w tekkenie tyle ze nie znikający) i leciały do góry kamienie i ziemia :)

 

ps3 powinno to pociagnac z palcemw (pipi)e.. ale chyba twórcy są leniami...

 

i w pełni stoponiow zniszczlne ubranie i rany na postaciach (troche juz bylo wczeniej tez)

Edytowane przez Yano

Opublikowano

No właśnie,na którą generacje trzeba czekac by mieć coś takiego?Wychodze z założenia że X i PS3 pociągna takie rzeczy

Opublikowano
Marzeniem by było żeby środowisko było max. deformalne i tak jak w anime,było widać powera,mała kula energii a skała sie rozpada.No i przy uderzeniach musowo fala uderzeniowa po ciosie

 

oj tak ;>

rozwalane drzewa i skały były juz w tenkaichi

 

ale fajnie by bylo zeby na ziemi fireballe wypalały trawe i robiły dziury :P

 

a nawet ładowanie mocy i zmiana w ssj zeby powodowała efekty jak w serialu - podlatuajce do góry kamienie i dziura w zimi na okolo postaci :) (kamienie widac na jednym filmiku ale raczej w dosyc okrojonej formie)

 

zeby szybki lot nad ziemią albo firebal nad ziemią zrywał trawe :) zeby przy kazdym upadku postaci albo firebala na ziemi zostawal slad (jak w tekkenie tyle ze nie znikający) i leciały do góry kamienie i ziemia :)

 

ps3 powinno to pociagnac z palcemw (pipi)e.. ale chyba twórcy są leniami...

 

i w pełni stoponiow zniszczlne ubranie i rany na postaciach (troche juz bylo wczeniej tez)

 

 

Jak by było coś takiego byłoby zawaliście.Marzenia:D.

Opublikowano

Nie tyle marzenia,ale musi przy tym usiąść ktoś kto ma dusze,np. tacy ludzie jak od God of War,Dragon od nich,obstawiam w ciemno,byłby poezją

Opublikowano

Kiedy premiera?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Sory, że tak post pod postem :)

 

Data premiery 06.06.2008( w Sklepie PSX Extreme jest tak napisane) :P

 

Będzie tryb multiplayer(online)

 

Ktoś sie cieszy ?:)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

W Dragon Ball Z Burst Limit po raz pierwszy czuję prawdziwy power Dragon Balla przeniesiony do gry. Ten trailer aż miażdzy mój monitor :

 

http://lusoplay.sapo.pt/lptv/index.php?page=video&id=493

 

Gra jest sporym krokiem w tył jeśli chodzi o "cyferki" względem poprzednich odsłon :

21... grywalnych postaci (ze 150 -_-')

5 aren...

2 sagi...

Takie słowa padły podczas wywiadu z twórcami gry w serwisie IGN.

Edytowane przez Wolak10

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Na US Store wylądowało demko -wielbicieli sagi nie muszę zachęcać :)

 

Zagrałem 3 mecze i na razie naciskalem co się da na padzie i wychodziły cuda na ekranie-jak się wyśpie wezmę się porządniej za poznawanie demka.

Uwaga na chwilę obecną-gra russza się i wygląda jak to słynne anime :o

Opublikowano

Demo Na PSS US jest juz dostepne. Fajnie sie gra. Oczywiscie skillowo poziom tekkena to nie jest ale gra sie naprwade przyjemnie. Dla fanow takich jak ja gra bardzo fajna i warta 180-190 zl :D W czerwcu premiera. Ja kupuje napewno

Opublikowano

Zniszczalne środowisko by się przydało.

No nic, dzwonię do facetów od Battlefield: Bad Company...

Opublikowano

Tylko czekać na premierę, szkoda tylko, że środowisko jest praktycznie niezniszczalne, Raditz wali o ziemię i tam nawet małego krateru nie ma, no cóż... nie mogę się doczekać, zapewne zostawili te wszystkie brakujące postaci na następne części i środowisko zniszczalne też na następne, bo jakby to było gdyby w pierwszej next-genowej odsłonie DB było wszystko co do tej pory w odsłonach na ps2(tam było o wiele podatniejsze na zniszczenia środowisko), trzeba coś odłożyć na kolejne części... Online mi wynagrodzi te cierpienia ^^

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.