Mastah 103 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=178575 FC2 zmierza na X360 i PS3 i w zasadzie tyle wiadomo. Warto więc zobaczyć, czego można się spodziewać po konwersji, o ile gra nie trafi na konsole w okrojonej formie, jak to miało miejsce w przypadku pierwszej części: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/118821.html http://www.gametrailers.com/player/usermovies/118856.html Quote
superment 6 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 jak dla mnie przekot. dobry motyw z wyrywaniem pociskow z ciała, no i ogolnie widac ze fizyka daje rade. to chyba na tym samym silniku co pctowy crysis dziala. Quote
Raiven2 0 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 Oj będzie hicior, naprawde grafa jest piekną już w stadium Pre-Alpha, fachowym okiem widac że to Pre-Alpha ale wiecie Np. Bardzo jasna trawa pod słońcem lub mało detali w modelach budynku Quote
Lord Tidek 1 Posted January 4, 2008 Posted January 4, 2008 (edited) Ehhh, pierwsza cześć mnie nie porwała to czemu druga miałaby to zrobić ? Technicznie fajne ale jakoś nie czuje by było coś więcej w tej grze, no ale czas pokarze i może sie zaskoczę miło. Chociaż fajny motyw z tym odciąganiem rannego kompana. Edited January 4, 2008 by Lord Tidek Quote
marek1712 1 Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 ... to chyba na tym samym silniku co pctowy crysis dziala. Nie działa na CryEngine 2 bo te gry robią dwie zupełnie inne firmy (Crysisa Crytek, a FC2 Ubisoft Montreal na Diunia Engine). Tak czy siak - mam nadzieję, że to nie będzie taka kupa w stylu FC z Xa, czyli idź przed siebie i strzelaj chodząc w wąwozach z roślinności. Far Cry'a w wersji PC przeszedłem z 5 razy i za każdym dawał mi masę radości (głównie z powodu skradankowego charakteru). FC na Xa to była czysta rzeźnia (z celownikiem wielkością przebijającym chyba kaliber każdej dostępnej broni) - gdzieś też zniknął ten klimat wysp Mikronezji (co choć trochę w Predator poprawiono). Oby tylko FC2 na to nie cierpiał, bo póki co zapowiada się wyśmienicie. Quote
bomberman 0 Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 masakraq.tylko zeby byly zwierzeya i bedzie elegancko:) Quote
tewus 19 Posted January 5, 2008 Posted January 5, 2008 przeciez w trailerze sa zwierzeta... jak dla mnie bomba:) motyw z ratujacym Cie z opresji partnerem (bez skryptow) mega swiezy:) fizyka i grafika cod miod. no i wyglada, ze nie bedzie to fc z x'a (faktycznie bezczelnie okrojony wzgledem wersji pc). burza rewelacyjna:) oby tylko byly tez krajobrazy jak w pierwszym fc. eh, te plaze i turkusowa woda.... Quote
marek1712 1 Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 Na sawannie z wodą będzie ciężko Ale jeśli pojawią się jakieś malownicze krajobrazy to nie mam nic przeciwko Quote
kim 1 Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 szkoda tylko ze na PC bedzie juz w marcu, a wersja konsolowa jest zapowiedziana dopiero na rok fiskalny 2008-2009 Quote
Gooral 9 Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 (edited) Cudów się po wersji konsolowej nie spodziewajcie. FC2 prezentuje taki poziom fizyki, tekstur, wielkości i złożoności terenu, że na bank w tej samej postaci nie zawędruje na Xboxa 360. Przykro mi to mówic ale jestem realistą: za wysokie progi dla X360. Niestety. Edited January 6, 2008 by Gooralesko Quote
GHB-BA 0 Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 oby nie powtorzylo "sukcesu" Crysisa - grafika, fizyka wysoki prezentowala ale reszta niebyla niczym nowym i grywalnym Quote
Gooral 9 Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 To nie ma być gra, która zaskoczy czymś nowym w kwestiach grywalności tylko miła strzelanka z oprawą techniczną nowej generacji. Tak samo jest z Crysisem i następnymi tytułami, w których grafika (w tym ogromna ilość pięknie odwzorowanych obiektów - np. drzewa składające się z liści które można odstrzelić od gałęzi), fizyka, oraz animacja będą się wyróżniały. Smaczki graficzne obecnie robią wrażenie bo nikt inny nie zastosował ich w swoich tytułach. Takie rzeczy jak dym lecący wraz z wiatrem lub destruktywne środowisko gry sprawią, że za 2 może 3 lata będą to standardowo wykorzystywane elementy gier. Dokładnie tak jak dzisiaj fizyka bez której każda gra byłaby obecnie skreślana na starcie. Quote
marek1712 1 Posted January 6, 2008 Posted January 6, 2008 oby nie powtorzylo "sukcesu" Crysisa - grafika, fizyka wysoki prezentowala ale reszta niebyla niczym nowym i grywalnym Z tym się muszę zgodzić. Choć nie ukrywam, że grę przeszedłem dwa razy i sprawiało mi to przyjemność. Za to wielki to sprzedaż Crysis: ~86k sztuk w ciągu miesiąca LINK Quote
Michael7 0 Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 (edited) Cudów się po wersji konsolowej nie spodziewajcie. FC2 prezentuje taki poziom fizyki, tekstur, wielkości i złożoności terenu, że na bank w tej samej postaci nie zawędruje na Xboxa 360. Przykro mi to mówic ale jestem realistą: za wysokie progi dla X360. Niestety. Oj wyjdzie gooral wyjdzie:) zobacz info : Ubisoft potwierdził, iż gra Far Cry 2 ukaże się nie tylko na konsolę PlayStation 3, ale także na Xboxa 360. Gra ukaże się w nadchodzącym roku fiskalnym, który rozpoczyna się w kwietniu tego roku. Edit: nie pisałem tego tylko skopiowałem z informacji! Żeby później nie było że sobie coś wymyślam:P Edited January 27, 2008 by Michael7 Quote
Michael7 0 Posted January 27, 2008 Posted January 27, 2008 Czytaj ze zrozumieniem Michael7. Ok Sory, trochę źle Cię zrozumiałem. Quote
marek1712 1 Posted January 28, 2008 Posted January 28, 2008 Trzeba było uważniej oglądać trailery na GT - drzewa też ulegają destrukcji i to ponoć na więcej sposobów niż w Crysis (a tam już bdb to wygląda). A dżungla w FCI ssała na potęgę - po prostu wąwóz i tyle. W dodatku na szczęście trochę ten mankament poprawili. Quote
Brolly PL 10 Posted February 21, 2008 Posted February 21, 2008 Gameplay: http://xboxsite.pl/News/GDC-GameplayFar-Cry-2.html Quote
Sebastian PL 1 Posted June 2, 2008 Posted June 2, 2008 przeciez to bedzie hicior, az sie dziwie,ze konsole pociagna taka grafe Quote
Gooral 9 Posted June 20, 2008 Posted June 20, 2008 (edited) Trzeba było uważniej oglądać trailery na GT - drzewa też ulegają destrukcji i to ponoć na więcej sposobów niż w Crysis (a tam już bdb to wygląda). A dżungla w FCI ssała na potęgę - po prostu wąwóz i tyle. W dodatku na szczęście trochę ten mankament poprawili. Dzungla ssała ale w wydaniu konsolowym. Oryginał z PC miał prawdziwie otwarte tereny i co ważniejsze Ubisoft jest w 100% odpowiedzialny za Instincts Predator na X i X360. Oby przy FC 2 nie popełnił jakiegoś większego błędu (framerate na poziomie 25 kl/s?, loadingi? a może znacznie brzydsza grafa względem wer. PC?) Edited June 20, 2008 by Gooralesko Quote
Sebastian PL 1 Posted June 21, 2008 Posted June 21, 2008 sam tez sie boje,ze to spartola ... a w pieca nie bede inwestowal,zeby to przejsc Quote
Keymaker 25 Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Czy ktoś ze zgredów lub użytkowników ma zamiar i możliwość pokazać się na warszawskim pokazie, który mają przeprowadzić ludzie z Ubi ? Ewentualnie któryś z użytkowników ? Chodzi mi o ten pokaz o godzinie 18, po którym będzie impreza w Klubie 35 mm Quote
Master_Lukas 203 Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Czy ktoś ze zgredów lub użytkowników ma zamiar i możliwość pokazać się na warszawskim pokazie, który mają przeprowadzić ludzie z Ubi ? Ewentualnie któryś z użytkowników ? Chodzi mi o ten pokaz o godzinie 18, po którym będzie impreza w Klubie 35 mm Ja bede, wygralem zaproszenie :D:D Quote
krln 0 Posted June 23, 2008 Posted June 23, 2008 Odnośnie zaproszeń to można je jeszcze wygrać tutaj Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.