Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie, jak wypada eksploatacja kilkuletniej Astry II? O częściach słyszałem, że bardzo tanie. Coś się psuje, zużywa zbyt szybko? Mieliśmy w rodzinie taką na przełomie 90'/00', tata nabił 180k w 3 lata i przez ten czas nic się nie działo, bardzo dobrze wspomina tamten samochód. Obecnie to już dobry pomysł na pierwsze auto.

To 1.8? Ile pali?

Odnośnik do komentarza

PIękna, Preludki zawsze mi się podobały, w GT często nimi jeździłem. Jakie mody pod maską? Czekam, aż ktoś napisze, że wiejskie zderzaki i maska :D

 

I wiejskie owiewki hehehe ;)

 

Maska prawdziwy carbon/laminat? Jeśli tak, to wierz mi Redmitsu, zapinki się przydają. Z resztą jak ktoś wykorzystuje moc auta to warto nawet na serii masce mieć zapinki bo przeciążenia w połączeniu z "łupnięciami" w asfalt potrafią wypiąć maskę. Choć po prawdzie to montuje się je głównie po to by wywalić zamek maski który jest duzo podatniejszy na uszkodzenia czy zblokowanie.

 

Widzę kompresorek, eaton ze sprzęgłem, m62, tak? (nie znam się na kompresorach zbytnio) Silniczek rozwaliłeś bo przedobrzyłeś z dmuchaniem?

 

Jaki następny zakup w planach? Jakiś ITR-ek? hehe :) Czy może zmieniasz markę?

Edytowane przez Łebi
Odnośnik do komentarza

owiewki oryginalne do tego modelu. niezbyt ładne ale konieczne po usunięciu klimatyzacji. maska była z węgla więc zapinki to koniecznośc przy pokrywie tej wielkości. przy dużych prędkościach maska podrywała się niepokojąco przy reflektorach.

zerwał się pasek rozrządu i powyginało wszystkie ssące zawory ale to ogarnąłem w kilka dni. pozniej zmieniłem na kewlar wskazany przy strzelaniu ze sprzęgła kompresora.

itr odpada bo za mały i silnik chcę zostawić ten co mam. będzie prelude tylko IV gen z 4WS. myślę że do wiosny poskładam nowy projekt. teraz nissan sunny 1.7d aka GT-R. :ph34r:

 

owiewki oryginalne do tego modelu. niezbyt ładne ale konieczne po usunięciu klimatyzacji. maska była z węgla więc zapinki to koniecznośc przy pokrywie tej wielkości. przy dużych prędkościach maska podrywała się niepokojąco przy reflektorach.

zerwał się pasek rozrządu i powyginało wszystkie ssące zawory ale to ogarnąłem w kilka dni. pozniej zmieniłem na kewlar wskazany przy strzelaniu ze sprzęgła kompresora.

itr odpada bo za mały i silnik chcę zostawić ten co mam. będzie prelude tylko IV gen z 4WS. myślę że do wiosny poskładam nowy projekt. teraz nissan sunny 1.7d aka GT-R. :ph34r:

 

ZDERZAK to niestety tylko replika Mugena gdyż oryginał jest już nie do dostania. Na pocieszenie dodam ze był jeden jedyny na terenie kraju. Ta sztuka ma jakąś dziwną własciwośc: była już na trzeciej pralce w kraju i wszystkich już nie ma w dawnej formie. wszystkie zostały sprzedane na części.

 

 

wszytsko co zostało zmodyfikowane od początku czyli przez pięć lat w moich rękach:

 

ZAWIESZENIE:

- zawieszenie type S

- amortyzatory Koni Sport (regulowana siła tłumienia)

- sprężyny Vogtland przód -60 , tył -45mm

- rozpórki Tanabe (przód góra, przód dół , tył góra)

- mocowania amorów ES

 

HAMULCE:

- przód BBK Wilwood, zaciski czterotłoczkowe, tarcza 324mm x 30mm,

- tył zaciski oem, tarcze JC (gładkie 262 mm x 9 mm), klocki FF

- przewody w stalowym oplocie

- DOT 5.1 Ferodo

- usunięty ABS

 

DOLOT:

- kolektor i przepustnica H22A5

- usunięte motyle wraz ze sterowniem

- usunięta większośc podciśnień

- uszczelki termoizolacyjne pod kolektor i przepustnicę

- kompresor EATON M62 doładowanie 0,42 bara

- orurowanie 2,5" i 3"

- zawór upustowy Greddy style

- front IC tzw "gruby chińczyk"

- filtr stożkowy Fujita 3" umieszczony w pasie przednim

 

WYDECH:

- kolektor ATR

- custom dwururka z wyjsciem na 2,5"

- za kolektorem 2,5" do końca

- kolektor owinięty termoizolacją

- kat wycięty

- środek przelotowy

- końcowy Twin loop

 

ELEKTRONIKA:

-p28

-przejściówka do kompa OBD1

-strojenie Crome autorstwa Niutona

-shift light

 

SILNIK:

- blok i głowica H22A5

- wał 50mm nominał

- panewki główne i korbowe oem nominał

- tłoki oem 10:1 nominał

- pierścienie NPR nominał

- wałki rozrządu ATR

- śruby głowy A7

- wtryski Siemens 650ccm wysokoomowe

- wszystkie uszczelki, upg oem Honda

- uszczelniacze supertech

- prowadnice zaworów oem

- planowana głowica, odświezenie gniazd zaworowych

- konwersja na rozrząd z napinaczem manualnym z H23

- olej Gulf Racing 10W60

- kevlarowy pasek rozrządu Greddy

- kable Magnecor Competition

- świece NGK Platinum

- oil catch tank zamknięty

- usunięty EGR

- poduszki "home made poliuretan"

 

CHŁODZENIE:

- chłodnica wody Termotec

- dodatkowy cienki wentylator załączany manualnie

- siedemnastorzędowa chłodnica oleju

- podstawka pod filtr oleju Mocal z termostatem

- zakówane teflonowe przewody ciśnieniowe

 

UKŁAD KIEROWNICZY:

- usunięte wspomaganie

 

PRZENIESIENIE NAPĘDU:

- skrzynia hybryda:

1. 3,285 2. 1,956 3. 1,344 4. 0,944 5. 0,787 FD 4,266 wsteczny 3,000

http://www.teammfact...com/gearcalcula ... rannytype=

- LSD MFactory

- sprzegło:

sześciopłytkowy spiek ACT z amortyzatorami drgań HDG6 zamiennie z tarczą organiczną HDSS , docisk ACT, łożysko oporowe ACT

- lekkie stalowe koło zamachowe ACT StreetLite

- short shifter Weapon R

- Enkei EVO 6 (kolor - antracyt)

- opony letnie przód - Toyo R888 215/45ZR17, tył - Pirelli P Zero Corsa 205/50ZR17

 

WNĘTRZE:

- fotele:

dla kierowcy NRG Carbon Fiber Racing Seat, fotela pasażera brak, kanapa seria czarny welur

- JDM climate control bez klimy (jasność on/off)

- JDM karbon trim kit (cztery cześci)

- JDM cup holder

- JDM zegary Type S z karbonowym panelem

- JDM sun visors

- JDM map light

- JDM flara

- JDM czerwony sufit

- JDM dywany

- zamszowa kierownica z czerwonym obszyciem RRS Equipment 350mm odsadzenie 90mm

- naba + klakson MOMO

- przycisk Start engine z UFO

- obudowa zegarów Mugen

- flokowane słupki A,B,C oraz fragmenty deski

- gałka biegów Mugen style

- nakładka na ręczny Momo

- skórzany mieszek ręcznego i dzwigni biegów z czerwonym obszyciem

- nakładki na pedały Sparco

- podstopnica Sparco

- pasy Takata 3" (cztery punkty "zamiennik" plus dwa punkty oryginał)

- dodatkowe zegary Boost i EGT

plus to co w serii: el. lustra, el. szyby, el. szyber

 

BODY:

- maska silnika z włókna węglowego

- zderzak przedni Mugen style

- JDM zderzak tylni

- dokładki Mugen style

- lotka VTiS

- logo ATTS na przodzie

- czerwone emblematy H

- szyba tylna przyciemniona

- JDM owiewki

 

OŚWIETLENIE:

- JDM halogeny

- USDM rear corner lights

- retrofit

- kierunki przednie i boczne clear

- przeciwmgielne tylnie przeniesione w lewe wsteczne (żarówka diodowa)

 

AUDIO:

- JDM Acoustic Feedback System

- Pioneer DEH-4900IB 4x50W

 

INNE:

- pokrywa zaworów malowana na czerwono farbą VHT

- aluminiowy uchwyt akumulatora

- "skarpetki" Spoon

- korki oliwy i chłodnicy Mugen

- czarne nakrętki kół

- siłowniki tylniej klapy

- ozdobne niebieskie śrubki w komorze silnika

- akumulator przeniesiony do bagażnika

 

Co było i wyjechało:

- ATTS & M2X5

- CAI Fujita 3"

- tempomat

- skóra made in Java Car Design (fotele, kanapa, kiera, gałka biegów, lewarek ręcznego)

- JDM "PRELUDE" door sils

- SRS

- oem chlapacze

- klimatyzacja

- JDM grill Type S

- dokładka przednia VTiS

- dokładka przednia SiR

- siłowniki maski

- JDM podajnik pasa

Edytowane przez POSNANIAK
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...