Skocz do zawartości

Zdjęcia naszych aut


Lain

Rekomendowane odpowiedzi

ładny sedanik, podoba mnie sie. Chociaż nie kupiłbym takiego starego samochodu. Ale prezencja na duzy plus

1997 rok a trzyma się lepiej niż Leon 2003, którego miałem wcześniej.

 

Ładna czy nie ładna... Jak to jeździ. Akurat dla samego wyglądu jej nie kupowałem bo miała by inny lakier i przede wszystkim w nadwoziu coupe ale akurat tym razem silnik odgrywał najważniejszą rolę. Nadwozie i kolor było na dalszym planie. Początkowo spalanie oczywiście dało znać po kieszeni - pełen zbiornik 320zł - 620km. Dwa tygodnie temu zamontowałem instalację LPG - 110zł - 360km. Zdeycodowanie lepiej się z tym czuje.

 

Ładna to było moje pierwsze BMW i jednocześniej pierwsze auto. E36 92r. 1.8IS 140KM. Zakochałem się jak je tylko zobaczyłem i brałem w ciemno. Odwdzięczyła mi się 2 latami jazdy bez żadnej awarii. ŻADNEJ.

 

jmw8.jpg

 

Potem był Seat Leon Top Sport 03r. 1.9TDI 150KM. W nim to sypało się co chwilę coś. Jakies pierdoły nic poważnego ale denerwowało. Niestety miałme czołowe zderzenie nie z mojej winy. Auto było dynamiczne, dobrze wyposażone i paliło 6 litrów ropy przy 150KM. Wyglądało też nieźle.

 

 

rwnj.jpg

Edytowane przez WisnieR
Odnośnik do komentarza

A oto moja Alfa. Silnik 2.0 JTS 165KM. Kupiłem ją w styczniu 2012 roku. Długo się namyślałem, jednak zdobyłem się na ten krok. Poza jednym mankamentem silnika JTS (branie oleju), jestem w niebo wzięty. Nie mogę się też tego czepiać, bo wiedziałem o dolegliwości tych silników.

Prowadzenie - rewelacja. Tak szybko i pewnie żadnym samochodem nie pokonywałem zakrętów. Jeździ jak po szynach.

Spalanie/moc - przeciętnie 11-13 w mieście

wygląd - rzecz gustu, jednak nigdy nie widziałem, aby samochód za około 30 000 zł tak przyciągał wzrok.

Funkcjonalność jak w golfie 3-drzwiowym. Duży bagażnik i dużo miejsca z tyłu.

Dźwięk silnika jak na 2.0 świetny. Słychać lekkie bulgotanie "prawie" jak w V6. ;)

 

Jedyna modyfikacja to tłumik końcowy dedykowany od Ultera. Lekki bas, w środku na przednich fotelach głośność nie przeszkadza. W planach gleba, 18" i przyciemnienie tylnych szyb.

Trochę żałuję, że nie odważyłem się na 3.2 V6. Brak mocy nieco doskwiera i myślę o zmianie na wiosnę samochodu (250KM turbo) ale się zastanawiam, czy nie doinwestować w ten i nim dłużej pojeździć...

 

33bnxg2.jpg

Edytowane przez Marcin_wawa
  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Preluda V ma jeden z najladniejszych dupek w samochodach. Gdyby miala przod IV to bylaby tak doskonala jak Nissan PS13

 

Byles z nia na hamowni? Ile wyplula konikow i momentu? Ile jest dmuchane?

obecnie nie jest dmuchane bo wysrały się łożyska wirników kompresora. docelowo ma być dmuchnięte 0,6 bara i mam nadzieję poznać wreszcie wynik do końca wakcji. 

Odnośnik do komentarza

 

 

Kupiłeś ładny samochód żeby go oszpecić. Ciekawe hobby.

 

Agro tuning wiecznie w modzie.

 

Jeżeli seryjne felgi 18" od producenta, to dla was agro tuning, to nie mam pytań...

 

300goys.jpg

 

2evc6zm.jpg

 

Nie wiem czy się na to zdecyduję, na razie głośno myślę. Z jednej strony szkoda zawieszenia, z drugiej to auto potrzebuje 18", bo ma małą powierzchnię szyb i dużo blachy. Na 16 wygląda śmiesznie, na 17 jak cię mogę. Na 19 i wyżej to już przesada. Seryjne 18 - właśnie te ze zdjęć są przepiękne. Do tego w serii przez tylne zawieszenie nadkole wystaje zbyt wysoko nad koło (dotyczy 17 cali) i psuje sylwetkę auta.

 

Ale miło, że wam się podoba oryginał (chociaż te 18" to też oryginał, oprócz zawiechy;). Może faktycznie przyoszczędzę trochę grosza. Dzięki za opinię. :)

 

Edit:

Dla porównania bez obniżenia na seryjnych 18".

2rf8wok.jpg

Edytowane przez Marcin_wawa
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...

Panowie, wpadło pierwsze 10 tysięcy przebiegu :) z tej okazji fotki wakacyjno-kempingowe. Auto było zapakowane po dach - takie było jego założenie. 

 

Po tych pierwszych dziesięcu tysiącach nie mam zastrzeżeń. Jedyne do czego się mogę przyczepić to system sygnalizacji zmiany pasa ruchu jest zbyt cichy więc jak coś to i tak można zasnąć a system rozpoznawania znaków drogowych upyerdliwy bo co chwila krzyczy że ograniczenie do 50 czy tam 70-ciu. Na MEGA plus skrętne ksenony + doświetlanie zakrętów światłem ustawionym 45 stopni w bok. Jak skręcasz ostro w lewo to jak patrzysz przez boczną szybę to tam już jest jasno (np. w VW doświetlanie jest przez przeciwmgielne co jest bez sensu bo to tylko dodatkowa lampka do przodu a nie o to chodzi).

 

Robiłem Chorwację teraz przez Słowację i Węgry. Całość 2500 km przejechanych, autostrada 160 z boxem na dachu (widać na zdjęciach), średnie spalanie z całych wakacji 7,3l/100km. 

 

Fajnie się jedzie po autostradzie, bo auto automatycznie włącza/wyłącza długie światła, wycieraczki, przyspiesza, hamuje - kierowca ma tylko kręcić kierownicą :D

 

Minusem jest wg. mnie jeszcze trochę zmienna plama świetlna. Jak jedziesz około 130, to snop światła wydłuża się istotnie, co jest szalenie wygodne dla kierowcy, jednak czasami migają mi z naprzeciwka, więc musi to jednak razić innych kierowców, a to mi się nie podoba. 

 

abvf.jpg

 

0r9d.jpg

 

6m59.jpg

 

k8s9.jpg

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...