Skocz do zawartości

Motory i motóry

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Wyświetleń 195,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Nareszcie miałem wolny weekend i udałem się do rodzinnych stron by zobaczyć i obmacać nowy nabytek - Suzuki GN125 z 1997. (zdaje sobie sprawę, że Wasze maszyny to zupełnie inna półka i moja nowa

  • Zdałem egzamin w maju, sprzęt przyjedzie w czwartek      

  • Takie tam z traski. 

Opublikowano

Ja tam od 3 sezonów śmigam w RPHA11 i złego słowa nie powiem, poza tym pasuje na mój kształt baniaka, shoei i arai jakoś dziwnie leżały. 

Opublikowano

bikepics-2817500-full.jpg

 

Wczoraj była zayebista pogoda, więc pośmigałem po lokalnych drogach z tubylcami. Jak przyjechałem z powrotem na jednostkę, to morda mi się cieszyła cały czas. Świetny zastrzyk dopaminy.

 

 

 

 

Opublikowano

Kiedyś nie pyknie i już filmiku z tego nie wrzucisz. :nosacz2:

Opublikowano

Co się stało, że tak pięknie przestrzeliłeś taki łuczek?

Sent from my G8441 using Tapatalk

Opublikowano

Panika. Asfalt był wilgotny na tamtym odcinku. Źle zacząłem skręcać i dałem po heblach. Przestraszyłem się wilgoci i nie kontrowałem z odpowiednią siłą na kierownicy, no i mnie wyniosło.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Trochę chcę posmakować innej jazdy, więc kolejna włoszczyzna wjechała pod strzechy:

 

e42e4elnnn05.jpg

 

Siedzi nisko, bo ścisnąłem ją pasami. Po powrocie nim zrobiłem choćby metr, pozwolilem sobie zrobić mały przeglądzik

 

Spoiler

d50xxakubwp4.jpg

 

Opublikowano

Ciekawy sprzęt ta Aprilla, nadaje się do lekkiego terenu? daj znać jak wrażenia po zrobieniu pierwszych kilometrów.

Opublikowano

Środki zapobiegawcze przeciwko chińskiej grypie, czy typowy przegląd makaroniarskiego sprzętu, który wymaga poprawiania po fabryce?

Opublikowano
W dniu 25.03.2020 o 20:39, PRQc napisał:

Ciekawy sprzęt ta Aprilla, nadaje się do lekkiego terenu? daj znać jak wrażenia po zrobieniu pierwszych kilometrów.

 

Kupiłem go  właśnie z przeznaczeniem turystycznym + zjazd z asfaltu. Kolega namawiał mnie na asfaltowego turystyka  Yamahe FJR, ale szczerze mówiąc o ile to nie stara amerykanska autostrada, nie widzę sensu jazdy po europie wyłącznie po ekspresówkach. To już chyba wolę jechać autem i wziąć moto na przeczepę, żeby na miejscu się pokręcić. 

 

Co do właściwości offroadowych, to jest dosyć ciężki ( chyba 235kg), więc raczej nie ma mowy o skakaniu. Spokojnie radzi sobie z przejazdami przez pola, szutrem, piachem, ale to oczywiscie definiuje już opona. Musiałem iśc na kompromis, więc założyłem opony raczej słabe na błoto

ruhswatwttzp.jpg

 

 

W dniu 25.03.2020 o 22:18, kultywator napisał:

Środki zapobiegawcze przeciwko chińskiej grypie, czy typowy przegląd makaroniarskiego sprzętu, który wymaga poprawiania po fabryce?

 

Jedno i drugie. Słabe elementy tego modelu to regulator ładowania, złączki paliwowe, które pękają i leja paliwo na kolektor wydechowy, przewody paliwowe. Przy okazji wymieniam świece i cewki, bo orginalne lubia złapać faila niespodziewanie. No i odszczurzam po poprzednim maniaku tasmy izolacyjnej. Dzisiaj też wymieniam olej w lagach z 5W na 15W - strasznie nurkuje motocykl na takim rzadkim oleju. 

 

Na koniec jeszcze chcę go pomalować, bo widać na nim ząb czasu.

Opublikowano
14 godzin temu, Pajda napisał:

Dzisiaj też wymieniam olej w lagach z 5W na 15W - strasznie nurkuje motocykl na takim rzadkim oleju. 

 

W zeszłym roku wymieniałem simmeringi w R1 i przy okazji olej, który oczywiście od kupna moto z salonu nie był ruszany (7 lat). Taki syf, jaki był w lagach, to rzadko się widzi przy wymianie oleju silnikowego. Na dodatek tak poyebałem coś przy skręcaniu, że lagi dobijały mi do końca, a ustawianie preload, compression, rebound nic nie dawało.Trochę czasu mi zajęło zanim udało mi się złożyć zawias jak należy. Nawet wykupiłem dostęp do strony https://davemosstuning.com/ ,gdzie typ serwisował zawieszenie właśnie od RN22, bo nie miałem pomysłu co robię źle. Przy okazji nauczyłem się jak ustawiać zawieszenie w moto, bo jest o tym masa materiałów na tej stronie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Same story :lapka:

Swojego czasu robiłem serwis przedniego Ohlinsa w RSV i przy składaniu została mi jedna tulejka z teflonu. W serwisówce Ohlinsa za ch.uj jej nie mogłem namierzyć, wtedy poznałem cudowną manię Włochów żeby robić  foto instrukcję do wszystkich serwisów i napraw z kolorowymi zdjęciami ( 500stron)

.

 

Pierwsze kilometry za mną na ETV - kozak jazda, zupełnie inaczej niż na sporcie, czasami łapałem się, że za szybko łapię zakręty. Hamulce słabizna w porównaniu do 4 tłoczkowych z RSV mimo, że to też brembo. Co do dzielności w terenie to za(pipi)iście idzie po polach, szutrach, ale luźny i głęboki piach niestety pokonuje masę i wąską oponę

whpmots6sq7j.jpg

Opublikowano

A to ja się pochwalę przy okazji że coś w tym temacie się nowego pojawiło. Długo szukany S4R, tadaaaaaaaaaaam

 

aaccb7e4953ab0a3med.jpg

Opublikowano

Ta rama z kratownicy <3 Fajny sprzęt, z chęcią bym taki przytulił do garażu.

Opublikowano

Suchar, monowahacz, rama i termosy. Kwintesencja Ducati. Ehh uwielbiam stare Monstery. Szkoda, że rozjebałem swojego.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

W sobotę w końcu wybrałem się pierwszy raz na tor.
Zabawa naprawdę przednia, dużo lepsza niż jazda po ulicy, odkryłem też że huska nie jest najlepszym motocyklem na szybkie tory, na prostych i wyjściach z zakrętów wszystkie sporty mnie wyprzedały. b6c8e3ef07315ee85b884bcca359fdc0.jpg06af6db0b510c756922cce783649c2f7.jpg2cf77706164f7be0512c57cee8a6fabd.jpga5693d79d718b9cd6f3b4964a1600193.jpg

Sent from my G8441 using Tapatalk

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Ten tego, finalnie ETV1000 po dopieszczeniu i malowaniu wyglądała tak:

spacer.png

 

Ale tak mi się spodobała jazda turystykiem, że postanowiłem poszukać kompromisu pomiędzy sportem i wojażami i wpadł nowszy Caponord 1200

 

spacer.png

 

A tutaj w wersji gran turismo ;) czyli po zalozeniu kufrów i wyższej szyby ( ta z otomoto to moja sztuka, wyzej zdjęcie poglądowe bez kufrów)

spacer.png

 

 

 

Trochę tam włosi wrzucili gadzetów - aktywne zawieszenie, regulowana kontrola trakcji i ABS, mapy zapłonowe. No i dzwiek nawet na fabryczym kominie nawet daje radę

 

Edytowane przez Pajda

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

must... not...buy

 

:obama:

90km/h rowerkiem :pawel:

Ale to chyba trzesie w chuj co?

Wyobrazam sobie miny na swiatlach xd

 

Opublikowano

trzesie w (pipi)? przy 90kmh przy byle dolku zrobisz poczworne salto juz bez ebike'a. od tego sa crossy.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Mi się rower podoba, ale ile on pojeździ na takiej baterii z taką szybkością? 20minut?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.