Skocz do zawartości

Motory i motóry


Rekomendowane odpowiedzi

Dzwiek nagrywany komorka,wiec dupy nie urywa...nie wylapuje niskich tonów i wystrzałów z tłumika przy schodzeniu z obrotów. Na samym filmiku tez nic sie w sumie nie dzieje- takie tam pyrkanie po miescie, ale jakby ktos chcial posluchac jak chodzi sportowa V-ka to proszę

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=MjPcB8vD9-w&feature=youtu.be

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

Dzięki :lapka:  Slychac strzaly z tlumika, ale tak jakby sie dopalało w kolektorze wydechowym, a w sumie dopala się jeszcze w samym tłumiku ;) Szukam teraz jakiegos mikrofonu do kamery, zeby nie bawic sie w synchronizacje dzwieku nagrywanego z komorki, co i tak slabo mi wyszlo. Jednak w tym sezonie chyba nie zdaze przerobic tlumika, a planuje skrócenie 10cm i zmiane srednicy rury perforowanej na większą, wtedy będzie szatan : )

 

WLo1JzA.jpg

 

 

 

 

Patrzcie na to hehe

 

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Który, ten mój czy na dole?  Ja za swój dałem około 18tysiecy, więc nie ma tragedii, a na dole na filmiku jest rsv4 i za nia trzeba dac minimum 35k. Moja RSV to taki "składak", włoska to jest tylko rama i plastiki (aprilia), elektronika (magneti marelli) + ecu siemensa. Zawias z przodu to Ohlins, a z tylu SACHS, koła są OZ, silnik to austriacki ROTAX, hamulce od Brembo. Dlatego bardzo lubie włoskie motocykle, bo w przeciwienstwie do samochodów to są składane z komponentów z górnej półki, za które w przypadku japoncow musisz sobie dopłacić. Serwis jest identyczny jak w przypadku japonskich motocykli, czyli duzo tanszy niz w przypadku Ducati. Silnik ma cechy silników od paralotni ( rotax produkuje silniki do lotnictwa), wiec jest sucha miska olejowa i mozesz sobie jezdzi nawet do góry nogami przy minimalnym poziomie oleju i tak się nic nie zatrze ;)

 

Jedyną rzeczą jaką będe serwisował poza swoim garażem do rozrząd, reszte sobie sam ogarniam.

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Hmm, ogólnie to nie wiem jakie masz doświadczenie z motocyklami, ale generalnie odradzam litrowych V-ek, zwłaszcza dwucylindrowych - na pierwsze moto. Hmmm, chyba nawet na drugie nie polecam i lepiej najpierw litrową rzędówką pojeżdzić. Czemu tak twierdzę? W trasie zamiast hamulca można używać samej skrzyni biegów. Silnik sam w sobie tak hamuje maszynę, że już samo odjęcie gazu powoduje, że mocniej napierasz rękoma na kierownicę. Jest to problematyczne np. na łukach podczas deszczu, bo lekkie odjęcie gazu i tylne koło łapie uślizg. W sumie to wyrabia dobry nawyk, żeby stale i płynnie dodawać gazu w zakręcie ;) Ostatnio uciekalem przed deszczem i na długiej prostej chciałem zredykować z 4 na 2 bieg, to przy kazdym puszczeniu sprzegla, blokowało mi koło. Druga sprawa to moment obrotowy,ktory inaczej jak w DOHC jest juz w sporej ilosci na dolnym zakresie. Tę połączenie (hamowanie silnikiem + szarpanie na niskich obrotach) to niezly hardkor na małych rondach podczas deszczu, albo na pasach.

 

No, ale ogólnie już nei planuje powrotu do  DOHC, następna będzie RSV4, ewentualnie na miasto myślałem o małym Monsterze. Wiadomka, ze swoje czesto sie chwali, ale serio ta moja Aprilia prowadzi się świetnie i do tego jest bardzo wygodna. W porównaniu do bliźniaczej Hondy VTR SP2 to Włoszka jest bardziej cywilizowana i zdecydowanie bezpieczniej czuje się na niej.

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

Generalnie to wszelakie sportowe 600 miałem i raczej bez stresu tym się lata, ale zawsze chciałem jakąś V. Ale sv650/1000 ma słabe heble i zawieszenie więc zawsze odpadało, ducati za(pipi)iste ale drogie no i żadnej aprilki w sumie nie brałem pod uwagę nigdy. Trochę się obawiam części używanych bo tych motocykli jest po prostu mało, gdzie w przypadku gleby na torze jakąś hondą czy kawasaki nie ma problemu z odbudową.

Odnośnik do komentarza
  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Jako, ze temperatury sa juz minusowe ( w drugi dzien swiat zrobilem 200km x) ) czas na male apgrejdy  i serwis. W koncu dopchalem sie do Edzia z Edhaust i wysylam w srode swoje tlumiki do niego na maly lifting. Docelowo maja wyjsc tlumiki odpowiadajace mivv gp

 

https://www.youtube.com/watch?v=or7HNJ7H-Ek

 

 

 

:sorcerer:

 

 

 

 

tutaj moje obecne kominy, na wysokich obrotach brak pie.rdolniecia

 

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jezdzicie coś czy tylko cykacie fotunie na fejsbuczka pod lokalnym mcdonaldem? Umylem koze, zatankowalem i wpadlo mi do glowy zeby pobujac sie po karkonoszach. Nie do konca przemyslalem fakt,ze u górali niskopiennych jeszcze zalega snieg - pewnie sztuczny, zeby ssac dudki za wypozyczanie sanek. W kazdym razie nie liczac 400km dojazdu i powrotu, pokrecilem jeszcze niecale 100km po gorskich szlaczkach. Cos pieknego

 

2vk0thd.jpg

 

 

 

15fqgeo.jpg

Edytowane przez Pajda
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Nie chwaliłem się wcześniej, ale byłem w polszy z początkiem roku. 1 stycznia ok. 10:00 wyskoczyłem pośmigać i przyznam, że przy małym natężeniu ruchu całkiem przyzwoicie się lata krajówkami. Oczywiście dopóki łapy nie zamarzną.

 

Będę kombinować żeby sprowadzić moto do żabojadów, bo najbliższe wolne mam mieć w lipcu, a moto w polszy w garażu się kurzy...

Odnośnik do komentarza
  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...

Byłem na urlopie w polszy i wybrałem się na tor w Toruniu, tak jak kiedyś zalecał Wretched. Tor sam w sobie nie nadaje się za bardzo do pałowania, bo asfalt pozostawia wiele do życzenia. Jest jednak tam parę winkli (chyba ze 2) gdzie można ślizgać kolanem.

 

Poniżej krótki filmik z jednego z wiraży:

 

http://www.dailymotion.com/video/x4llet5

 

Ogólnie to tego dnia zjechało się ludzi z okolic, jak i z północy kraju i wśród nich były dwie laski, gdzie jedna objeżdżała wszystkich gixem 600 (chyba L0). Ja oczywiście dzielnie dawałem radę na samym końcu (pierwszy raz w życiu na torze). Objeżdżali mnie nawet goście na słabszych nakedach :cool::lapka:

 

Poletzam motzno nawet jak ktoś nie jest pewien swych umiejętności, bo człowiekowi znacznie łatwiej przekonać się do głębokiego złożenia maszyny nawet na bylejakim torze, niż na drodze publicznej.

 

Tu jeszcze foty tylnego kapcia:

 

008e13d88f606.jpg

 

dddeea7869d64.jpg

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza
  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...