Opublikowano 30 września 200915 l Wiecie moze na temat plynnosci gry? Kolejna pozycja ktora wacha sie z miedzy 20-30 klatkami? Czy moze stale w 90% 30 klatek? Bo skoro to Sim ma byc to spadki animacji nie powinny miec miejsca.
Opublikowano 30 września 200915 l Who cares? I tak programiści pokazali że to co wcześniej prezentowano to nie są bullshoty ale normalnie gra ingame. Szacun. Z resztą OP2 jak poprzednik nie jest grą gdzie te 20 czy 30 klatek robi jakąkolwiek różnicę. Edytowane 30 września 200915 l przez t3xz
Opublikowano 30 września 200915 l Bardziej mi chodziło o błędy w gzre opisane w PSX niż liczbe klatek.
Opublikowano 1 października 200915 l Gra ma miec premiere w pazdzierniku, a tu jeszcze recenzji w prasie nie bylo....
Opublikowano 1 października 200915 l http://recruit.flashpointgame.com Minigierka dzieki ktorej odblokujemy 2 dodatkowe misje kody nie sa generowane lecz to poprostu globalny kod OFPWEB1 jak i OFPWEB2 (http://recruit.flashpointgame.com/en/bonus.php?i=1 badz 2 ) a tak sie staralem ze po ktorym razie mialem 83 i curwa 2 do 85
Opublikowano 1 października 200915 l Ja jade po swoja kopie w piatek Mam swietny sklep pod nosem. Powiedzieli mi ,ze beda mieli OF2 i uncharted 2 w piatek. Fifa 10 i Gran Turismo (PSP) kupilem tydzien temu Jak ktos z glasgow to odwiedzac G-Force games przy Central Station. Edytowane 1 października 200915 l przez SZKD
Opublikowano 2 października 200915 l Gra wyglada swietnie ale chyba najpierw pogram w demo, ktore ma sie pojawic, po premierze gry. Przeciez nam nie ucieknie...
Opublikowano 3 października 200915 l Pierwsza recenzja (wersja PC&X360): http://community.cod...261&postcount=1 Dodatkowo papierowe gazety o PieCach dały 7,8 i 89% (Gamestar i PCGamer Sweden), więc jest całkiem nieźle. Chociaż ja też poczekam na demo, bo za dużo tego wychodzi i trzeba łykać tylko perełki Edytowane 3 października 200915 l przez Ohayo
Opublikowano 3 października 200915 l Hmm, koles pisze ze SI kompanow oraz wrogow, jest dobrze rozwiazane. Tymczasem na playtestach spotkalem sie z opninia, ze SI mocno kuleje. Albo to naprawili, albo koles w recenzji pisze bullshity.
Opublikowano 3 października 200915 l Zależy, niektórzy uważają że SI wrogów w Killzone 2/ Fear 2 to padaka, ja postrzegam takich ludzi za dziwaków.
Opublikowano 6 października 200915 l Hmm, koles pisze ze SI kompanow oraz wrogow, jest dobrze rozwiazane. Tymczasem na playtestach spotkalem sie z opninia, ze SI mocno kuleje. Albo to naprawili, albo koles w recenzji pisze bullshity. SI dalej kuleje http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7114487,Recenzja__Operation_Flashpoint__Dragon_Rising.html
Opublikowano 7 października 200915 l Ta gra stworzona jest do kooperacji, więc przechodząc ją z trzema znajomymi nie będzie miała znaczenia niedopracowana SI kompanów.
Opublikowano 7 października 200915 l SI dalej kuleje http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7114487,Recenzja__Operation_Flashpoint__Dragon_Rising.html Czytając tą recenzję jest bardziej skłonny uwierzyć, że bardziej kuleje umiejętność dowodzenia oddziałem recenzenta niż sztuczna inteligencja towarzyszy. Jak sam napisał, flashpointa nawet nie skończył, ARMA nie zagrał a to ledwie liznął. dla odmiany, wg IGN "The AI (...) is often stunning"
Opublikowano 7 października 200915 l SI dalej kuleje http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7114487,Recenzja__Operation_Flashpoint__Dragon_Rising.html Czytając tą recenzję jest bardziej skłonny uwierzyć, że bardziej kuleje umiejętność dowodzenia oddziałem recenzenta niż sztuczna inteligencja towarzyszy. Jak sam napisał, flashpointa nawet nie skończył, ARMA nie zagrał a to ledwie liznął. dla odmiany, wg IGN "The AI (...) is often stunning" Dla mnie to i tak bez znaczenia, bo kupuję tą grę dla coopa, ale co ma ukończenie jakiejś gry do faktu, że wydając komendę kolesie zachowują się nie nieadekwatnie do sytuacji na polu walki ... ciężki ostrzał a koleś wyprostowany sącząc kroczki udaje się w kierunku wyznaczonej pozycji? czy też wsiada do pojazdu i zachodzi w głowę jak go prowadzić. Edytowane 7 października 200915 l przez SM1
Opublikowano 7 października 200915 l Owszem, takie minusy odpadaja kiedy gramy na coop, czy wogole w multiplayer. Ale nie zawsze beda koledzy do grania (np. zaden z moich kumpli tej gry nie kupi), a tych pare misji multi moze sie znudzuc i wtedy pozostaje single player. Teraz jestem troche rozdarty, bo chcialem gre kupic. Krotka, z kulejacym SI, za to ze swietnym klimatem, "realizmem" w rozgrywce...Oceny u osob "nie fanow" OF i podobnych klimatow, gra dostala sredniackie oceny, co wg mnie jest sredniakiem. A opiniie fanow to traktuje z przymrozeniem oka, wiecie dlaczego...I co tu zrobic hmmm... :confused:
Opublikowano 7 października 200915 l na gamerankings.com pojawiły się pierwsze recenzje. Średnia wersji konsolowych to ok. 75% (po trzy recenzje na konsolę), wersja PC ma średnią 90% (po jednej recenzji).
Opublikowano 7 października 200915 l Dla mnie to i tak bez znaczenia, bo kupuję tą grę dla coopa, ale co ma ukończenie jakiejś gry do faktu, że wydając komendę kolesie zachowują się nie nieadekwatnie do sytuacji na polu walki ... ciężki ostrzał a koleś wyprostowany sącząc kroczki udaje się w kierunku wyznaczonej pozycji? czy też wsiada do pojazdu i zachodzi w głowę jak go prowadzić. nie wiem jak jest w tej części, ale w pierwszej części to od dowódcy zależało czy żołnierz spaceruje wyprostowany z bronią na plecach w środku pola walki, czy leży na ziemi ostrzeliwując wroga i i czujnie obserwuje okolicę. Wypadałoby żeby dowódca-gracz miał wysoki poziom inteligencji, a nie odwrotnie - tylko jego sztuczni towarzysze. Żołnierz wykonuje rozkazy, a SI to SI nigdy nie będzie doskonałe, zwłaszcza w takiej grze gdzie możliwości działania jest całe multum.
Opublikowano 8 października 200915 l Przeczytalem gdzies na necie ,ze demo maja wypuscic po premierze, wiec ja czekam
Opublikowano 8 października 200915 l Gekon Wrocław - 199zl, w MM ma być za 229zl a Empik 179zl ? Wychodzi na to że MM i Empik zamieniły się rolami
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.