Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


CELL7777

Rekomendowane odpowiedzi

Headshota jest o dziwo dość ciężko zrobić więc to jest in plus.

 

Też to zauważyłem ale po "doświadczeniach" z MGO2 (headshot only) mi to pasuje. Co prawda im dalej tym łatwie, gdyż wczoraj mniej więcej 1/3 moich kill'i to były headshoty. Zaznaczę tylko że z AK to jest prawie niemożliwe (nawet z bliska) - biegam jak tylko się da po M4 gdyż jest dużo łatwiej - podkreślam - dla mnie to jest in plus, ale zrozumiem jak komuś to nie przypasuje.

 

UP: Odnośnie motywów - jeśli przeciwnik zataszczy skarb pod swój respawn point i nie można go odbić (tak było wczoraj jak graliśmy z Emetem) zawsze można cisnąć granatem który go rozwali. Niby proste ale.... dla mnie świetne rozwiązanie :D

 

Wreszcie chyba znalazłem grę online dla mnie - od czasu pierwszego MGO dlawno tak świetnie się nie bawiłem w shooterze online.

Edytowane przez Kyo
Odnośnik do komentarza

Skarb ulega zniszczeniu ? Nice... :)

Ja miałem akcję, że koleś zdechł metr od skrzyni, zabijając przy tym swego killera. Nie pozostało mi nic innego, jak wrzucić skarb na miejsce :)

M4 >> AK47 to fakt. Mniejszy rozrzut = większa celność. Nie bez powodu jest tylko kilka na mapie.

 

Mnie też U2 multi w dziwny sposób świetnie bawi :) W sensie - porównując do tego, że zakochany byłem/jestem w CoD4 czy KZ2.

Przede wszystkim odpowiada mi ta "plastyczność" tej gry, ta miękka grafa (jakkolwiek to nazwać), wielopoziomowe areny, cover-system. No i boska grafa.

Jednocześnie - dzięki uproszeniu rozgrywki gra unika mnóstwa kłopotliwych i drażliwych kwestii spotykanych u innych (kampienie, lagi, łatwe heady, itp.)

Edytowane przez Butcher
Odnośnik do komentarza

I to chyba świadczy o tym małym fenomenie który mam nadzieję niedługo nadejdzie. Grając nie czuje się ciśnienia, rankingów czy innych wielu pierdół które występują w innych tuzach online. U2 nawet jak nie próbuje z nimi konkurować! Tutaj nie ma takiej presji, jest za to czysty FUN a o to chyba chodzi! Nie? :)

Odnośnik do komentarza
I to chyba świadczy o tym małym fenomenie który mam nadzieję niedługo nadejdzie. Grając nie czuje się ciśnienia, rankingów czy innych wielu pierdół które występują w innych tuzach online. U2 nawet jak nie próbuje z nimi konkurować! Tutaj nie ma takiej presji, jest za to czysty FUN a o to chyba chodzi! Nie? :)

To chyba to. Tu nie ma napinki na ranking, odznaczenia, medale, wstęgi, nowe giwery, perki - jest czysty FUN, rosnący wprost proporcjonalnie do naszych umiejętności oraz trafienia na zgraną, kumatą ekipę. Poziom XP daje nam tylko śladowe pojęcie o umiejetnościach danego człowieka, co często i tak jest złudne, bo wczoraj na swoim lvl 6 zdobywałem momentami 3x więcej fragów niz kolesie na lvl 10 i wyżej, a wejście na lvl 10 zajęło mi godzinę.

Gra w świetny sposób motywuje nas samych do szlifowania umiejętności, dając więcej kasy (która przekłada się na awans) za ciekawe akcje - double kill, commando, zdobycie skarbu, itp. Zwykłe fragi = mała kasa.

Odnośnik do komentarza
Czy ktoś wspominał tutaj, że będzie opcja nagrywania filmów z multi? :) Jest taka opcja w menu, nieaktywna w becie. Mniam.

 

Tak, już było o tym wspominane ;P

 

EDIT

konrado - na problemy z połączeniem faktycznie działa to, co pisał Old Kyo. Jak Ci nie znajdzie graczy w 10-20 sek., cofnij się o 3 ekrany (do ekranu Matchmaking) i wejdź ponownie.

 

Też to zauważyłem, ale nie zawsze skutkuje ;/

Odnośnik do komentarza

Wczoraj a raczej dzisiaj miałem dłuższą sesję i tym razem napiszę coś negatywnego:

 

Rzeczywiście coś nie tak jest z headshotami - tak to raczej normalnie wchodzą ale trzeba być bardzo precyzyjnym - wręcz trafić w czoło :D ale czasem (żeby nie powiedzieć często) zdarza się tak że opróżnimy przysłowiowy cały magazynek w łeb naszemu oponentowi i zero reakcji - wczoraj miałem tak przynajmniej kilka razy - zachodziłem przeciwnika "od tyłu" - cały magazynek w łeb i dopiero tak jak by ostatni pocisk robił HS'a.

 

Zauważyłem też jedną rzecz przez którą być może czasem myślimy że HS wszedł a go nie ma - gdy oddajemy serię w okolice głowy dość często postać przeciwnika się automatycznie zasłania (podnosi ręce w górę - tak jak by osłaniała głowę). To też może być przyczyną częstych WTF? HS'y ND ma do poprawki w każdym bądź razie.

UP: Wydaje się że to nie jest wina silnika gry a raczej serwerów gdyż w CO-OP'ie wszystko jest jak należy i HS'y gładko wchodzą.

 

Widać także że ND szybko reagują na uwagi graczy, gdyż wczoraj parę rund zagrałem nie do 25 a 35 i 50 fragów i 5 zdobytych skarbów a nie jak było poprzedni do 3.

Edytowane przez Kyo
Odnośnik do komentarza

Rozegrałem wczoraj parę partyjek online i jestem może nie tyle zachwycony co naprawdę usatysfakcjonowany. Bardzo sprawnie zrobione multi, co-op, miła odmiana po tych wszystkich fpsach. Grafika oczywiście miecie wszystko, to, jak dużo obiektów i obiekcików upchnięto na planszach wręcz przeraża ;) Do tego solidne, równe tekstury i świetna kolorystyka.

Sama rozgrywka jest wbrew temu co się spodziewałem, bardzo dynamiczna i miodna.

Nie mogę się doczekać pełnej wersji Uncharted 2.

Odnośnik do komentarza

Chyba nikt jeszcze tego tutaj nie wrzucał.

Gameplay z konferencji w 720p :)

http://www.eurogamer.net/videos/e3-unchart...ameplay?size=hd

 

E: Właśnie obejrzałem filmik (najpierw go ściągnałem) i... WOW! Mimo, że widziałem inne gameplaye (i ten na żywo, ale w słabej jakosci) i mam bete... WOW! :)

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza

Najładniejszą i najlepiej poskryptowaną to na pewno. Ale nie najlepszą. Jak narazie najlepszy action adventure to jest Tomb Raider Underworld i wątpię aby U2 to zmienił. No chyba, że dodadzą choć trochę logicznych zagadek i zmniejszą liczbę wrogów.

Edytowane przez Masorz
Odnośnik do komentarza
Najładniejszą i najlepiej poskryptowaną to na pewno. Ale nie najlepszą. Jak narazie najlepszy action adventure to jest Tomb Raider Underworld i wątpię aby U2 to zmienił. No chyba, że dodadzą choć trochę logicznych zagadek i zmniejszą liczbę wrogów.

absolutnie sie z tym nie zgodze ;)

aktualnie stawiac Tomb Raider Underworld wyzej od Uncharted 2 to cios na miare knock-outu dla panow z Naughty Dog. ostatnie czesci TR nijak maja sie klasa do swoich poprzedniczek i juz czas najwyzszy, zeby seria ta sie raz na dobre zakonczyla. aktualnie moim zdaniem prym w action-adventure wiedzie seria Uncharted, bo to ze nastepczyni pierwszej czesci zdeklasuje konkurencje, jestem przekonany po zaledwie paru filmikach ;)

 

p.s. ale niecierpliwie czekam na maila z kodem do bety... ale szanse sa nikle... :|

Odnośnik do komentarza

hmm w codzie jest jeszce duzo do poprawki. jak wchodze na drabine i skacze do gory znikaja tekstury i widze modele postaci stojacych na budynku ;]. Czesto gdy trzymam L1 wyskakuje jakas brazowa tekstura na pol ekranu. Ale tylko tyle o headshoty zrobione zostaly tak celowo zeby zbyt szybko nie zabijac. Ogolnie w grze najbardziej cenie rownosc graczy bronie znajdujemy na mapie a nie startujemy z leprzymi bo mamy wiekszy level (jakas nowa moda) jest miodnie;]

@Old kyo - czesto spotykam cie online w becie ;]

Odnośnik do komentarza

Tomb Raider Underworld? No właśnie go mam i aż mi się nie chce w niego grać.... Masorz - masz chociaż jakieś porównanie?

Psykoman - jakim cudem My jeszcze w teamie nie graliśmy? :D Ja sobie dzisiaj robię przerwę ;)

Edytowane przez Kyo
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...