Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


CELL7777

Rekomendowane odpowiedzi

Czy od zawsze to nie wiem, dla mnie seria Jak byla kieprawa i grafika tez nie powalala ;)

 

A co do filmiku - kapitalna gra! Elementy skradankowe miazdza, nowe elementy rozgrywki (chowanie sie za tarczą, czy pociagniecie przeciwnika za noge i wywalenie go w przepasc) daja rade na calej linii, czyniac rozgrywke jeszcze doskonalsza niz poprzednio. W dodatku zdaje sie, ze tym razem bedzie choc minimum rozwalki otoczenia, niektore elementy zdaja sie ladnie sypac podczas wybuchow. Oj, cos czuje, ze bedzie gra na 10 :D

Odnośnik do komentarza
Naughty Dog to mistrzowie kodu od zawsze,najzdolniejsze studio Sony.

10 lat temu przy Crash'ach nie przyznałbym ci racji XD, ile ja nerwów zjadłem przy niektórych momentach tam ... .

wypas jak nie wiem,ten fragment w mieście jest miejscami bardziej skradankowy niż cały MGS4

Oj nie przesadzajmy znowu, Anczarted to Anczarted (ile razy ten wyraz już użyłem...) ekscytująca gra akcji w której liczy się przede wszystkim chowanie się i strzelanie, z elementami innych ficzerów później.

Odnośnik do komentarza

Crash na psx doczytywał wszystko z lotu co było wydarzeniem jak na tą konsolę(no i ślicznie wyglądał).Don Pedro Jaki na ps2 to były najładniejsze platformówki na tą konsolę(ratchet,sly może się schować),doczytywanie w locie,wielkie tereny,ega widoczność,świetne tekstury(futro Dextera)

 

PS.ja wiem,że U2 to nie konkurencja dla MGS ale na prawdę te elementy skradankowe w tym filmiku są rewelacyjne,ojj mógłby je Hideo skopiować nie wspominając o animacji :P

Edytowane przez Ficuś
Odnośnik do komentarza

Nie no, swego czasu Crash 3 Warped na PSX'a byl gra, ktora absolutnie zniewalala chyba kazdego posiadacza szaraka! Niestety, dla mnie lipna okazala sie wspomniana seria Jak - jakos dla mnie malo grywalna. Olbrzymie tereny? Owszem, ale wykonane jakos tak bez polotu.

 

Na szczescie wraz z PS3 ND zrezygnowalo z Jaka i Daxtera na rzecz... jednej z najwspanialszych gier w jakie kiedykolwiek gralem! Uncharted: Drake's Fortune ukonczylem 5 razy zdobywajac w grze platynowy medal. A "dwojka" zapowiada sie lepiej pod niemal kazdym wzgledem. Dlatego mysle, ze bedzie to tytul na dyszkę, ewentualnie na 9+ ;)

Odnośnik do komentarza

Zanim pojde spac (:P) wypowiem sie krotko na.. przynajmniej wiekszosc poruszonych tu przed chwila tematow ;)

 

Gameplay z U2 powala i tu nie ma co wiecej pisac ;)

 

Crash na PSX byl swietna gra ze swietna grafika.

 

Jaki na PS2 byly swietnymi grami z wypasiona grafika (przy tym 60fps, poza miastem) i mam nadzieje na przynajmniej jedna czesc na PS3 (wlasciwie jestem niemal pewien, ze taka powstanie).

 

@ Don_Pedro :P

 

Ty sie juz lepiej o grafice nie wypowiadaj :P Nadal pamietam twoje 10 (czy nawet 10+?) dla GoW3 :P

 

E: Jakos duzo emotow sie pojawilo w tym poscie... xD

Edytowane przez Emet
Odnośnik do komentarza
Crash na PSX byl swietna gra ze swietna grafika.

A ja coś mówię ?? :P.

Chodzi mi raczej o to że to co czuje do Uncharted w życiu nie porównałbym do Crasha (aczkolwiek seria dla mnie kultem wśród platformerów, zaraz obok Raymana i Mariana).

 

 

Dobrej nocy życzę btw :P

Edytowane przez Dr.Czekolada
Odnośnik do komentarza

Gra ma niesamowity potencjał, który nie został zmarnowany. Ba! Panowie z ND pokazują wyższą szkołę kodowania. Jak wspomnieli przy okazji jednego wywiadu: "W pierwszą odsłonę Nate'a władowaliśmy 20 mln $, ale stworzyliśmy grę, silnik i całą resztę od podstaw. Na drugą częśc przeznaczyliśmy tyle samo, z tym że mamy już wszystko co najdroższe 'zbudowane'." Widać nie czcze gadanie bo na laurach nie osiedli,a ten filmik ładnie nam to ukazuje.

Dobrze, że inFamous do mnie zawita za 2 tygodnie co się załapię na Beta Multi w U2. :good:

Odnośnik do komentarza

A ja nie bede ukrywal ze troszke czuje sie zawiedziony. Mialem nadzieje na ograniczenie wlasnie elementow shootera a wiecej zagadek (bo jako shootera to u1 niestety ale byl slabiutki mimo ze sam tytul jest bardzo dobry i znalazl sie w mojej kolekcji b.dobrych gier z ostatnich kilkunastu lat). Mam nadzieje ze akurat to tylko taki etap wiec na razie nie oceniam

Odnośnik do komentarza

Gameplay U2 trąci geniuszem - po obejrzeniu filmu brak mi słów zachwytu. To co najbardziej mnie cieszy w stosunku do jedynki, to różne możliwości cichego zdejmowania wroga. W oryginale brakowało smaczków stealth, być może dlatego otwarte starcia po pewnym czasie zaczynały nużyć (bynajmniej nie mnie). W sequelu dzięki skradankom zabawa będzie bardziej urozmaicona. Must-have.

Odnośnik do komentarza

Ja też czekam na drugą część. Niestety tej pierwszej nie skończyłam bo kurcze troche trudna była, znaczy nadal jest. Wciąż mam nadzieję że się zawezmę i przejde całą grę. Jeśli i druga częsc będzie tak trudna to będe w nią grać długimi godzinami :] tak jak teraz Final Fantasy 12, czyli dobrze ^_^

 

Kiedy będzie jakieś demo?

Odnośnik do komentarza

Nowe informacje odnośnie trybu MP:

http://www.gamingfront.net/news/691/new-un...player-details/

 

Downloadable Characters for Multiplayer

Downloadable characters include Victor Sullivan (Better known as 'Sully'), Elena Fisher, Chroe Frazier.

New Online Game Modes

Confirmed game modes are Team Deathmatch and 'Plunder'. Plunder is a typical Capture-The-Flag Game which includes a 'Gold Idol' instead of a flag. The main difference is that your able to throw the idol to your teammates. Whether they're up a ledge or just metres away from you. Beware that the idol will effect your running as it is a heavy piece of gold.

Rescue and Revive (Co-op Mode)

Enemies will get tougher and tougher as you work your way through co-op mode. If any of your teammates are injured, a red icon appears abov them and you only have a small amount of time to get to them and revive them before they bleed to death. If they are put in a chokehold, then you will see a blue icon above them and you will only have a certain amount of time to get them out. If all three die, you all restart at the last checkpoint.

Team Deathmatch

One team is made up of the heroes from the single-player campaign with the other side all villains. Friendly Fire is active. A melee attack is an instant kill.

Online Level's

One Team Deathmatch level takes place at night with a large square (This level is seen in the Online Trailer). There is a truck in the centre of the square. In the back of the truck there will be a Sniper Rifle. Whilst in the basement of the tower there is an RPG.

Cinema Mode

Naughty Dog have created a unique cinema mode which lets you save a full Team Deathmatch to your PS3's Hard Drive. You can then edit them by rotating the camera, or just zooming in.

Perk System

Uncharted 2's perk system is like the perk system used in Call of Duty, but nowhere near as in-depth. The perks are called 'Boosts'. You will have two Boost slots and can equip you with abilities such as carrying extra ammo, increased damage, improved hip-fire accuracy and being able to see enemies through walls.

Edytowane przez Snake_Plissken
Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że ND nie zrezygnują z zagadek logicznych. Swojego czasu była afera z powodu ich "zbyt wysokiego poziomu trudności". Szkoda by było stracić ten element gry tylko dlatego, że kilka ograniczonych osób miało z nimi problem. Zagadki w części pierwszej nie były trudne ale wymagały zaangażowania. Nie można było ich rozwiązać przez przypadek, więc dawały sporo radości.

Odnośnik do komentarza

Zbyt wysoki poziom trudności?! To chyba kpiny. No może nie były one najłatwiejsze, ale z pomocą zawsze przychodził dziennik Drake'a. Ja także liczę na zagadki, mogłoby ich być znacznie więcej niż w 'jedynce'. Czasami walka, od nadmiaru stawała, się już nudna. I niech się skupią przede wszystkim na singlu, bo jak go skopią przez multi to jajca pourywam. Ma być dłużej i lepiej niż w części pierwszej!

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...