Skocz do zawartości

Uncharted 2: Among Thieves


CELL7777

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy ze mna jest coś nie tak, ale zagrałem w demo Uncharted 1 i gra nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia Taka nudna troche.Być może dlatego bo to tylko demo.Sam juz nie wiem.......Jakieś rady?

Taaa - jedna: znajdź właściwy temat.

Odnośnik do komentarza

Gra przerosła moje oczekiwania, nie żebym jakoś się na nią napalał, ale w koncu slyszalem opinie swietne o niej, i na szczescie nie skonczylo sie tylko na hype'ie. Gra zaskakuje, począwszy od miażdzącej grafiki (Crysis ? suck m dick, technicznie lepszy, ale wrażenia nie robi takiego jak U2) przez Świetny dubbing polski ( co prawda przeszedlem teraz na angielski Dubbing, ale polski nie tyle co nie irytuje, ale sie podoba!), filmowość (akcja z walącym się budynkiem, akcja na pociągu, EPIC) kończąc na ciekawej fabule, świetnych dialogach, intuicyjnym i sterowaniu.

jestem narazie w połowie, ale jeśli bedzie trzymać taki poziom, i ciekawość rozgrywki do końca, to myśle że będzie zasługiwała na 10/10 :)

Odnośnik do komentarza

Muti w U2 daję radę. Tylko przesadzili z levelami. Mam już 54 i gra mi się gorzej niż na 40. A w rzymskich trzeba jeszcze zdobywać milionowe stawki. Nie zmienia to jednak, że mam przegrane w te grę prawie 200 godzin (łącznie z singlem) i dalej bawi, choć już nie tak intensywnie jak kiedyś. Nowe mapki by się przydały i jakieś bronie, bo te już znam na pamięć. Zresztą nie tylko ja.

Odnośnik do komentarza

Ficus - zle pojmujesz kategorie "Design" tu nie chodzi o design artystyczny - ktory podchodzi oczywiscie pod grafike, tylko o design elementow gameplayowych i fabularnych...a tu akurat Killzone 2 jest zwyklym FPSem...wiec nie ma w nim zadnych porywajacych rozwiazan

jeśli chodzi o taki desing to masz rację,Killzone2 na to nie zasługuje.Choć mi się zawsze design kojarzy z artystycznymi projektami i tutaj wg mnie planeta Helgastów zasługuje na nominację :P

Odnośnik do komentarza

Innowacja na płaszczyźnie scenariusza, filmowości, realizacji prac z aktorami jednak jakaś jest, nie wspominając o stronie technicznej

ciezko mi sie z tym zgodzic. scenariusz jest po prostu sciagniety z national treasure i nie widze w nim nic innowacyjnego, typowy schemat filmu akcji.

 

filmowosc tez byla zrobiona juz wczesniej przez inne gry

 

 

realizacji prac z aktorami - tym sie akurat nie interesowalem wiec nie wiem co takiego nowego wymyslili i zrobili inaczej niz zwykly motion capture i nagranie glosow 

 

a strona techniczna... co w niej jest takiego innowacyjnego? nie wprowadzili nic nowego w stylu hdr, havock, source, jakies fizyki wody itp(o ile mi wiadomo). udoskonalili grafike ale gdzie tu innowacja?

 

 

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...