Skocz do zawartości

WipEout HD


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

dziekuje za rady... wlasnie wyczailem mirage i jakos mi przypadl do gustu. mam rozumiec, ze moge jeden statek uzywac na cala gre? do tej pory mialem wrazenie, ze zmiany statkow sa konieczne, bo czasem zmiana statku z miejsca owocowala poprawa czasu o kilka sekund, gdy poprzedni statek dawal mi stabilne wyniki na jakims tam okreslonym poziomie...

 

obecnie staram sie ogarnac moment, w ktorym nalezy puscic galke i przycisk l2/r2 w czasie zakretu, bo bardzo czesto rozbijam sie o wewnetrzna strone luku. ale faktem jest to co czytalem wczesniej o wipeout - daje morze satysfakcji... przeleciec jakas strefe bez zaliczenia bandy i widziec, ze zbliza sie do gonionego ducha/przeciwnika... lepsze to niz trofek za ubicie bossa w demons souls ;)

 

aha... zaczynam godzic sie z mysla, ze trzeba bedzie zaczac hamowac, ale poki co ograniczam sie do puszczenia przycisku gazu ;)

Odnośnik do komentarza

ale jak zobaczyłem Twoje filmiki, to mam wrażenie, że możesz po roku przerwy startować w mistrzostwach świata i miejsce na podium prawie pewne...

 

pytania techniczne:

Square wspominał o ustawieniu czułości na 10% - chodziło Ci o czułość akceleracji czy jeszcze jakąś inna? co mi to da?

barelle, robicie z dpada czy analogiem? mam z nimi okropny problem, bo na dpadzie nie daje rady wyrobić się na czas, a robienie analogiem mimo że szybsze i wchodzi mi z 7/10 często kończy się zmianą kierunku lotu o kilka stopni i crash gwarantowany...

w ogóle to ktoś gra krzyżykiem dpada? próbowałem i w pewnych warunkach (jak np tor do beat zico) całkiem przyjemnie się sprawdza...

jakim schematem mam się kierować robiąc kolejne tory, by nie odbijać się od bandy do bandy? obecnie to mój największy problem, bo na torach z serią mocnych zakrętów czy z nawrotami to w zasadzie potrafię zacząć się zachowywać jak kulka we fliperze... nie wiem czy najpierw polatać kilka razy na spokojnie i po prostu uczyć się toru na pamięć by wiedzieć, że np. za tym lekkim łukiem w lewo jest ostry nawrór w prawo i powinienem być po zewnętrznej stronie toru, czy jednak latać latać latać i sam zacznę odpowiednio reagować na pojawiające się zakręty?

Odnośnik do komentarza

Square wspominał o ustawieniu czułości na 10% - chodziło Ci o czułość akceleracji czy jeszcze jakąś inna? co mi to da?

Tak chodzi mi o czułość przyśpieszenia. Mając ustawione na 10% nie musisz wciskać X do końca aby jechać z maksymalną prędkością. Dodatkowo polecam ustawić czułość hamulców w okolicach 30-40%, wedle własnego uznania.

Co do pilotowania, to początkowo grałem na krzyżaku, ale bardzo szybko przesiadłem się na analog. Kwestia indywidualna wg mnie. Niektórzy np latają na czujniku ruchu ;)

Odnośnik do komentarza

Analog obowiązkowy, nie znam osoby grającej dobrze na krzyżaku. Na resztę pytań masz odpowiedź w filmiku który wstawiłem stronę temu.

Tras musisz po prostu nauczyć się na pamięć.

 

EDIT: Polecam także używać sixasisa do podnoszenia/opuszczania nosa.

Edytowane przez Tidek
Odnośnik do komentarza

Square, zwracam honor i prosze o wybaczenie ;)

szokim dla mnie bylo to odkrycie... tyle czasu mahac padem i nie wiedziec takiej rzeczy...

 

latam sobie na novice... ustawilem parametry jak mowiliscie. jest coraz lepiej. ale ustawienie sixaxisa na aktywny sprawia, ze musze pada trzymac w bardzo niewygodnej dla siebie pozycji (chodzi o jego kat) i meczy mi to nadgarstki. okrutnie meczy.

 

aha...

chenghou project - i zycie okazuje sie mniej przyjmemne... nienawidze tego toru...

 

jakie dacie porady od siebie na nawroty? cholera, na wspomnianym torze pierwszy zakret w lewo to trudny nawrot, na ktorym srednio 1 na 20 razy uda mi sie nie przywalic, a reszta to po prostu bryndza. pomocy! :)

 

dziekuje za filmik z podstwami. jeszcze calego nie obejrzalem, ale i tak juz jestem madrzejszy.

Odnośnik do komentarza

Zakręt w lewo na chenghou jest najtrudniejszym zakrętem w całej grze, bardzo ciężko się wyrobić bez przywalenia na phantomie (nawet mi nie wychodzi często czysty zaket, a latam AGS). To jest jedyne miejsce które może wymagać właśnie puszczenia na chwile gazu, może w czasie nie będzie lepiej jak po idealnym zakręceniu, ale lepiej wychodzi to niż przywalenie w bandę (w dodatku łatwiej będzie na speed pad po lewej stronie najechać).

Odnośnik do komentarza

kwesta motywacji... elite daje mocno po (pipi)e i wgniata w podloze, a novice jest dla mnie za latwe i malo ambitne, nawet jak na moj rookie poziom ;)

 

chenghou zaczalem cwiczyc na speed lap w klasie phantom, liczac, ze nabierajac wzglednej oglady na "zapierdalatorze" latwiej mi pojdzie na lvlu flash. ale srednio efekty widze... uwazacie ze to dobry pomysl? ten caly chenghou moze byc moim "byc albo nie byc" w tej grze, bo cala reszta torow daje mi jakis progres i jest coraz lepiej, a tutaj wszystko stoi jak widly w gnoju...

 

nawet jesli nie zdobede tu platynki, to postanowilem, ze przynajmniej skilled porobie na zloto

 

i caly czas mam problem z opanowaniem barella i wychodzeniem w powietrze... nie wiem jak wy potraficie:

1) podniesc nosa do gory dochodzac do szczytu wzniesienia

2) ustawic kierunek lotu tuz przed wyskoczeniem w powietrze

3) wbic lewo-prawo-lewo (czy odwrotnie) nie zmieniajac kierunku jazdy (lotu?)

4) ladujac nie rozpieprzyc sie o bande lub w ogole wypasc poza tor

dla mnie to trzy rozne rzeczy, pomiedzy ktorymi ciezko mi sie przelaczyc i narazie nie jestem sobie w stanie wyobrazic, ze robie to np. wskakujac na gorna waska rampe na anulpha...

 

 

jak do tej pory to najtrudniejsza gra ever w jaka gralem...

Odnośnik do komentarza

15, 17, 16, 18, 19, 20, 18, 19, 19, 19 - oto kolejne moje wyniki w trybie zone na chenghou.

 

uwzgledninajac kurs dolara i jego stosunek do euro, wplyw promieniowania na populacje jedwabnika pospolitego a takze fakt, ze kazdego roku ksiezyc oddala sie od ziemi o okolo 2,5 cm, mozna wyciagnac konkluzje, ze ja opanuje ten tor mniej wiecej wtedy, kiedy na ziemi znow zapanuja dinozaury.

wykonujac serie obliczen dochodze do wniosku, ze platyna w wipeout na mojej karcie pojawi sie wtedy, kiedy malpa (ktra wyewoluowala ze wspomnianyc dinozaurow) znow zejdzie z drzewa na ziemie i wpierdzielajac banana powie: hej, czas na nowo wymyslec kolo zeby juz nie musieli sie (pipi)ac z tymi latajacymi statkami w łajpałcie!

Odnośnik do komentarza

Myślę, że Pepeushowi chodzi o wymasterowanie trasy. Wcześniej pisał, że Cheng to jego zmora :) Radzę jednak szlifować trasę na speed lapach. Będziesz miał pomoc w postaci duszka. Jak na ph jest jeszcze zbyt szybko, to lataj na rapier, gdy już ją opanujesz przesiądź się na ph. I wszystko na spokojnie, progres sam przyjdzie ;)

 

A co do BR'ów. Tidi pisał żeby używać motion control do podnoszenia dziobu. Ponoć bardzo pomocne ;) Osobiście nigdy nie mogłem przekonać się do tego sposobu i beczki robię/robiłem tylko na gałce. Kwestia praktyki ;)

Odnośnik do komentarza

Triboy, dokładnie tak jak mówisz - próbuję masterować ten tor i szukałem na niego sposobu. Speed lapy też już robiłem, ale po zrobieniu trzydziestu kółek średni progres widziałem. Pozostaje mi wierzyć, że w końcu będę tam zdrowym madafaka za jakiś czas...

 

(Choć w sumie nie chwaląc się - wczoraj wykręciłem tam (chyba przypadkiem) całkiem miły czas; w trzecim evencie jest speed lap na chenghou - lecąc na skilled dostałem tam złoto, a jak zobaczyłem jaki tam jest czas na elicie, to się okazało, że do osiągnięcia elitarnego złota zabrakło mi całe 0,38s :yahoo: )

 

W kwestii bareli nic się u mnie nie zmieniło, ale powiem szczerze, że chyba raczej zostanę członkiem klubu Triboya, bo sposób tidka też narazie średnio mi leży...

Jednak może za wcześnie to mówię... jeszcze jestem na etapie, gdzie niekoniecznie chcę operować nosem, chociaż widzę różnicę na długich szybkich łukach (jak chociażby długi łuk w lewo na chengou po dwóch hopkach) kiedy przyciśnie się dziób do gleby...

 

Aha - gram sobie powolutku kampanię hd, coś tam zrobię na zloto, coś na brąz, ide dalej, wracam do wcześniejszych eventów by podnieśc brąz na złoto itd... bez pośpiechu. w związku z tym, nie widziałem jeszcze wszystkich torów. Tutaj pytanie - jaki tor polecicie, do nauki barelli? gdzie jest na tyle dużo prostych hopek (prostych w sensie "bez ostrego zakrętu zaraz za hopką") żeby móc się ogarnąć z robieniem barelli na małych wzniesieniach? w sumie mógłbym od razu próbowac na anluphie, pod kątem zico, ale powiem Wam, że jak narazie to słabo to idzie...

 

W ogóle to bardzo brakuje mi sekcji treningowej w Wipku... powinna być możliwość wyboru trasy, zaznaczyć jakiś odcinek trasy i robić go w kółko... w ten sposób w kwadrans można by zmasterować barella, a tak to pod górkę :/

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...