Skocz do zawartości

Assassin's Creed 2


oddball66

Rekomendowane odpowiedzi

no wlasnie wiec nie pasuje to calkowicie do konwencji assasina. Albo wyobraz sobie tak: zabiles jakiegos typka uciekasz po dachach a wszyscy zolnierze czy inni rycerze strzelaja do ciebie. To sie robi jak CoD i GTA za mocno. Srednio mi sie widzi uciekanie od kul. O ile ucieczki po zabojstwach w jedynce byly za(pipi)iste to tutej bedzie to uciekanie nie przed ludzmi tylko kulami ;/

Odnośnik do komentarza

W tamtym wieku pistolety nie były "Kałachami" :P

Przeładowanie broni trochę zajmowało - myślę, że będzie to alternatywa dla sztyletów - i dobrze bo przecież trzeba wprowadzić nowe elementy!

Skoro bohater uczy się pływać Wenecja sugeruje sporo sposobów na użycie tej zdolności - dla mnie na +

 

Też moje skojarzenia padają na Hitmana :)

Jeżeli przebranie będzie ważne to kto wie ? może dostaniemy rozbudowane misje w budynkach/pałacach ?

 

Odnośnik do komentarza

Poszła plota o pistolecie a wy już widzicie samo zło :P

Tak jak Micuś napisał AK47 to na bank nie będzie. Jak myślę o tych pistolecikach to od razu mi się przypominają pajace w perukach i ich pojedynki. 10 kroków, obrót i ognia :D

Poza tym może właśnie robienie szumu będzie konieczne. Widowiskowa egzekucja na środku ulicy tak aby wszyscy widzieli i w nogi.

Odnośnik do komentarza
  • 1 miesiąc później...

Jedynka była mocna. Bawiłem się konkretnie. Narzekacze mają nakitrane w głowach. Wolą Księcia co sam przechodzi te puste klatki zwane pięknym światem. Altair ma moc, nowy Książę niestety nie, ja łykam w ciemno. Jade dawaj więcej.

Edytowane przez il capitano
Odnośnik do komentarza

w POP nie grałem a na AC narzekam, wali się twa teoria Kobik

 

teaser taki se, jedyne co widać to nawiązanie do Da Vinciego

może wreszcie będzie coś grywalnego, jedno miasto (oby), prawdziwy stealth (bo tego nie było nic a nic), jakiekolwiek AI

 

nie napalam się bo nie ma na co, wolę się mile rozczarować

 

aha, Jade, usmaż se cycki

Odnośnik do komentarza

a po kiego czorta porównujecie coś co aspirowało do stealth sandboxa z (pipi)ym platformerem? aby było po czym pojeździć?

 

aby hiroł był nowy bo jak znowu zobaczę tego metrosexualnego frajera to z miejsca odpuszczam (łazi jak ciota, łyka wszystko jak pelikan, zero "kręgosłupa")

Odnośnik do komentarza

Wieści z GameInformera, pojawiły się już w temacie dla PS3, a tu jeszcze nikt nie wspomniał:

- You'll have a ton of new weapons to choose from including an axe, a hammer, a mace, a spear, 2 different sword types, a spear axe thing, and 2 smaller blades

- You CAN swim

- Da Vincis workshop is in the game

- Locations include Saint Marks Basilica, The Grand Canal, The Little Canal, and the Rialto bridge.

- The game opens in 1476, Altair is from 1191

- So you do indeed play as a new ancestor of Altair / Desmond

-You will see the countryside of Tuscany

- The "Auditore" family is mentioned

- The main characters name is Ezio Auditore de Firenze

- He is a nobleman of Florence

- Big characters are in the game including Machiavelli, Caterina Sofrza, and Lorenzo de Medici

- YOU DO INDEED FLY AND THERES A PICTURE OF IT.

and thats just what I got from the pictures. I'll let you know more details as I read more.

- Game will feature a new notoriety system that governs how enemy soldiers and people will treat you.

- You can disarm enemies and use their own weapons against them this time.

- each weapon has a special move.

- 16 unique mission types.

- No more ease dropping or pick pocketing missions.

- If you get beat up to much you will need to see a street side doctor to regain ful strength.

- Hidden objects (like flags in the first one) are there to uncover but this time if you track them down you will get in-game bonuses that make it worth your time.

- Items include, flags, statues, and gold coins and more that isnt mentioned.

- New enemy types with unique attitudes and weaknesses are present in the game. Archers are mentioned, as well as elite enemies, dagger wielders, "Brutish" armored troops with heavy armor and 2 handed swords and axes, and an intelligent halberd enemy will probe hiding places with their weapons if they think you're near by.

- While hiding in a hay bail you can assassinate people this time, but it may expose your position.

- You can still climb towers and ride horses

- The Lorendo de Medici assassination is in the game.

- There is now a night and day sequence in the game.

- 240 people are working on this title.

Edytowane przez Hela
Odnośnik do komentarza

Co prawda troche zmienili koncepcje (cichego) zabojcy na killera z toporkiem czy pistoletem. Licze na jakis system ocen po zklikwidowaniu celu (cos jak w Hitman BM - czas, notowany, ilosc swiadkow,itp) ew osiagniecia zabij kazdy cel uzywajac tylko 4 palca ;)

 

Eizo to prawie Wolverine ;)

Edytowane przez signap
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.