Skocz do zawartości

Przyziemne marzenia, cele


Hubi.

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Grzehoo
I tak Cie łyknę na światłach hondą vti.

Nie kupuje się Alfy do ścigania. Przynajmniej ja bym nie kupił.

 

Alfę kupuje się po to, by ją posiadać :idea:. No i taka sto pięćdziesiątka piątka to rzadki widok, civiki zaś widuję codziennie.

Odnośnik do komentarza
Gość Oran
Wiesz, tak patrzę ta tabele z mocą silnika, przyspieszeniem i wagą samej 155 - alfa miałaby ciężko ;]

Jest znacznie cięższa od Hondy, która z b16a* by ją zmiotła, a Alfę Q4 zmiotłaby Hanna z b18* albo h22a* na pokładzie. Silniki* znaczy się. V6 KILLEEERRR!!!111

 

(nie mam zamiaru tutaj robić flame, ale pamiętajmy o tym, że do hondy można wsadzić "naście" silników, które przy małej wadze dają radę. Bardzo.)

 

Nie wiem czy ty mowisz w tym swoim ostatnim nawiasie o swapach, ale jeżeli tak to do Alfy nie trzeba robić swapów, bo seryjne 3.2 można zamienić na 3.7 - jak to Autodelta czyni na przykład, chociaż 328 koni to troche za dużo jak na FWD ale na honde by starczayło chyba ;p

 

Dobra na prostej to można się ścigać na wielbłądach.

 

Ja swoimi 90km w boxerze zostałem wyprzedzony przez dobrze znaną mi hanke CRX kumpla, z 15x koniami pod maską, VTEC. Fajnie, tylko, że patrząc na to, że jak zaczeły się góry i serpentyny (a sporo ich u mnie, szczególnie tam gdzie jeżdże dla zabawy pojeździć) to... cały czas byłem za nim, a on dawał z siebie wszystko... i hamulców też (w sensie, że siedziałem mu dosłownie na zderzaku, nawet hamowac musiałem wtedy gdy był mocniejszy zakręt tak słabo je brał, czasem prawie go wyprzedzałem jadąc po zewnetrznej, ale po każdym takim zakręcie jest przynajmniej, 200 m prostej i dupsko blade, bo wtedy koniki dawały o sobie znać :)). Fakt, faktem, że moje 1.4 spaliło więcej niż jego 1.6 VTEC ale nie o tym chyba mówimy tutaj. :D

 

O czym mówie? O tym, że w serii to zawieszenie (przynajmniej w CRXie vtec/dohc [te dwie najlepsze wersje, wiesz, nie licze tej co ma z tyłu bębny i pewnie coś tam w niej jeszcze poskąpili, tej najbiedniejszej]) kontra to w mojej alfie która jest NAJNIŻSZĄ wersją z dostępnych (poza juniorem, ale cicho) ma zawias 10 razy lepszy. No wiadomo, że środek ciężkości dzięki boxerowi samemu jest zaje.bisty ale nie o tym mowa.

 

Na prostej to i tak każda tylnonapędówka o podobnej mocy Cie zgniecie, a i przypuszczam, że Q4 i inne 4x4 wersje autek (mam tu na myśli jakieś subarki i audice) też nie będą dłużne, zresztą nie tylko na prostej.

 

Ale za to Alfa 155 i 156 też tu włączmy w pojedynku w prawdziwym wyścigu, w sensie na torze poradziła by sobie znacznie lepiej od CIVICa, Prelude wiadomo, że by dał sobie raczej radę, ale z Civiciem powinna się rozprawić. Konie i masa to nie wszystko, znaczy się masa to jest głównie najważniejsza, ale i jej rozkład także.

 

A Grzesiek chyba pomylił Alfę z Lancią, chociaż ta druga dopiero stała się "tym czymś do posiadania" to jednak obie lubią się ścigać, nie bez powodu mają pod maskami silniki których obroty tak chętnie lubią być "na czerwonym polu".

 

ps. Znowu wyszedłem na fanboja Alf, ale nim jestem także... Yyyy, no jestem nim i tyle.

Odnośnik do komentarza

Mówiłem o swapach, których jest multum. Części do dłubania jeszcze więcej.

Doskonale wiem, że na kresce 4x4>rwd>fwd, ale, ale ale! Crx to dość stara konstrukcja, która ma prawo dostać baty na zakrętach. Z nowszymi Haniami nie byłoby tak łatwo, nie wspominając i Integrze, która jest najlepiej prowadzącym się FWD. I niech nikt mi tutaj zaraz nie wjedzie z nowym Peżotem czy tam Reno, który ma lepsze właściwości jedne, bo takowego nie ma. Zresztą Alfa została stworzona do innych rzeczy niż Honda. A Civic 1.6 w serii nie jest niczym niezwykłym, pazur pokazuje jak włoży się w niego troche kasy i bebechów.

 

@Yacek

Klekoty mogą zrobić loda, o.

Odnośnik do komentarza

Większy moment w przypadku diesla daje lepszą elastyczność, ale czy od razu wciska w fotel przy urywającym jaja momencie obrotowym? Na przyspieszenie samochodu składa się wiele czynników, z czego moment obrotowy jest tylko jednym elementem. Mam się przejechać czymś mającym 500NM, masz na myśli kolejnego dizelka czy ferrari? Klekot pozostanie wyjątkowym klekotem, nic poza tym.

Odnośnik do komentarza
Gość Oran

Co jak co, ale przyznaje racje co do tego, że... Diesel ssie. Dobry start, ale potem co? Dziura? Nie, no skąd...

 

 

Chwila, chwila... tak, dziura, wieeeeelka dziura! Co z tego, że ma te 300 nm przy 2000 obrotów jak przy 4 tysiącach jest już ich 100 albo i mniej (to tylko przykład, nie opieram się o żadne dane bo mnie po prostu tabelki dieslowe nie kręcą)? W ogóle klekota powinno się wkładać do czołgów, i to tylko po to by irytować wroga.

 

ps. Tak, wiem, że nowe klekoty, to już nie klekoty pełną gębą - w środku już tego nie słyszysz, ale OTWIERASZ MASKĘ I CHCE CI SIĘ WYĆ.

 

Przynajmniej mi.

Odnośnik do komentarza

tez nie za bardzo przepadam za dieslami.

zalety wysokiego momentu widac takze w silnikach turbobenzynowych, ktore przy podobnej mocy do jednostek wolnossacych maja lepszy moment.

ogolnie cerb napisal o tym dobrego posta w jakims temacie na forum polecam sobie przeczytac.

pozdro

Odnośnik do komentarza
A vteca G60. Albo zwykle tdi w golfie zrobione na 140KM :/

 

 

a nie może być w serii 150 KM ? lepiej chyba mieć w serii 150 a możliwość "robienia" więcej niż już zrobione 140 ? :P

 

 

a ja bym chciał zmienić moto na GSXR600 K5. Spróbować ścigów.... i potem wskoczyć na FZ1. A auto... Mieć kasę i sprowadzić se R33. Jak bede miał więcej to R34 :)

Odnośnik do komentarza
Generalnie mialem na mysli 1.9TDI w MK3.

 

150kucy z MK4 to juz marzenie aby dostac takiego.

 

 

Ostatnio pojawił się taki na otomoto. Koleś chciał chyba ok 35 000. Na biksenonie. Podobno wszystko pakowane seryjnie. Na zamówienie. Biała skóra. Ogień.

Kumpel co jest maniakiem golfa się o mało nie posrał. Już miał pieniądze spakowane i chciał jechać. Wieczorem się dowiedział że już nieaktualne :P

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Polityka prywatności.