Skocz do zawartości

The Witcher: Rise of the White Wolf


Keymaker

Rekomendowane odpowiedzi

Heh i tu sie zaczyna problem bo musze sie zastanowic z czego moge sie wygadac :P hmm

 

Napewno dostaniecie calkiem nowy system walki, wiadomo sterowanie padem to nie to samo co mycha. A dodatkowo trzeba pamietac o tym, ze my gracze konsolowi lubimy jednak dynamiczna, widowiskowa i intuicyjna walke - pamietalismy o tym i ten element zostal zaprojektowany od nowa - nowe animacje, nowe ciosy, nowa mechanika itd itd.

 

Sam rozwoj postaci tez przeszedl spora przebudowe w stosunku do wersji PC, przejrzelismy wszystkie umiejetnosci i wywalilismy te malo przydatne, zostawilismy to co naprawde rozwija Geralta - tak zeby za kazdym razem jak gracz awansuje na kolejny poziom widzial, ze jego bohater sie rozwija i zyskal nowe umiejetnosci ( a nie tylko pare punktow w statystykach czy jakis bzdurnych tabelkach).

 

Jezeli chodzi o kamere to na ten momet mamy dwa ujecia kamery - jeden do eksploracji, jeden do walki - obie kamery nadal sa w fazie projektowania.

 

Oczywiscie beda zarowno acziki jak i trofea - nie bojcie sie juz my o to zadbamy zeby byly naprawde fajne - to jeden z tych tematow ktorymi jaramy sie strasznie i nie pozwolimy zeby byla kicha ;)

 

Gra ukaze sie na obie konsole, obie wersje ida leb w leb.

Powiem bez kozery. Czyta się ciebie niezwykle przyjemnie. Aż bije od twoich słów pasja i duma z tego co tworzycie. Wiesiu wam się udał. Jedyna gra z polskim rodowodem, która może śmiało, bez wstydu wyjść na zachodnie salony i powiedzieć - "Jestem całkiem niezły i sami się o tym przekonacie" ;) Ścieżka dźwiękowa to absolutny majstersztyk i ja "wrażliwy" na klimatyczną nutę byłem pod wrażeniem całości udźwiękowienia. W szczególności nastroju jaki dzięki muzyce był na początku aktu 4 oraz wspaniale podłożonego głosu przez Pana Rozenka (Będzie w wersj konsolowej?).

 

Wracając na ziemię po litrach wazeliny ;). Jak zamierzacie rozwiązać system walki? Będzie to system "guzikowy" a'la slashery GoW, DMC czy system oparty na trigerach i ewentualnie przyciski lub bumpery jako pomoc? Pecetowe TPP w czasie walki? To byłoby coś ;)

 

Druga spawa - czy 5 akt zostanie poprawiony oraz w ogóle czy zajdą poważne zmiany w konstrukcji jak i treści main questu (Inaczej pokazane zakończenie)? W moim mniemaniu

"lodowa eskapada"

to najgorsza część całego głównego wątku.

 

I trzecia, ostania sprawa - gra na X360 w natywnym 1280-720 z AA conajmniej x4 przy takim samym lanscape LOD oraz takich samych teskturach jak na PC?

 

Dobra wiem, że i tak na razie nie możesz odpowiedzieć na moje pytania. Ale jak już będzie mógł "rozpruć gębę" to opowiedz co nieco o tych kwestiach.

Pozdrawiam

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

Wiadomość zacna.....Wiedzmin na konsole.....piękna sprawa, mam tylko cicha nadzieje że nie będziemy tak długo czekali , jak gracze PC...na premierę tego tytułu.....

Natomiast gratuluje i jestem całym sercem za polskimi produkcjami właśnie na konsole..więc tytuł łykam w dniu premiery...... na PC nie grałem w Wiedzmina, kompa mam do pracy, a X360 do zabawy.... dlatego news bardzo cieszy...

 

Odnośnik do komentarza
stary silnik ktory na PC ktory chcial b. duzo wymagania gry

http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora_Engine

Konsolowa wersja ma działać na jakimś DaVinci. Co do Osiągnięć, to podobne do tych wymienionych przez Ciebie też muszą być - MS dostarcza deweloperom wytyczne z tym związane (podział graczy na trzy czy cztery grupy itd.).

Edytowane przez wrog
Odnośnik do komentarza

Kubek - pewnie będzie ten sam silnik tylko usprawniony. Looknij na pierwsze screeny z RotWF i poszukaj screenów z wersji pecetowej.

 

stary silnik ktory na PC ktory chcial b. duzo wymagania gry

http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora_Engine

Konsolowa wersja ma działać na jakimś DaVinci. Co do Osiągnięć, to podobne do tych wymienionych przez Ciebie też muszą być - MS dostarcza deweloperom wytyczne z tym związane (podział graczy na trzy czy cztery grupy itd.).

To pewnie nadal będzie Aurora tylko nieco przebudowana i dla konsolowego Wiesia nazwana inaczej. AC i nowy PoP jadą na dokładnie tym samym a juz po roku używania są, nie wiedzieć czemu, dwie nazwy w użyciu:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Scimitar_(game_engine)

Edytowane przez Gooralesko
Odnośnik do komentarza

Przecież żartowałem z tym UE3 ;)

 

"Wiedźmin: Powrót Białego Wilka jest grą tworzoną od podstaw, przy użyciu całkowicie nowego silnika, który powstał z myślą o konsolach nowej generacji."

 

źródło: http://www.thewitcher.com/community/

 

Albo jestem głupi, albo widzę frazę "całkowicie nowy silnik" - to nie wygląda na usprawniony silnik z PC-owej wersji. No, ale czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Xymek - oby to nie byly aczivy typi skoncz kazdy akt - 10gs, ukoncz gre na medium/itp - 20gs, itd itd. Jakies interesujace, z jajem,itp. Nie chce polowy aczivow za samo granie watku fabularnego.... Oraz bedzie wersja PL na 360 i PS3?

 

 

Kubek - pewnie będzie ten sam silnik tylko usprawniony. Looknij na pierwsze screeny z RotWF i poszukaj screenów z wersji pecetowej.

 

stary silnik ktory na PC ktory chcial b. duzo wymagania gry

http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora_Engine

Konsolowa wersja ma działać na jakimś DaVinci. Co do Osiągnięć, to podobne do tych wymienionych przez Ciebie też muszą być - MS dostarcza deweloperom wytyczne z tym związane (podział graczy na trzy czy cztery grupy itd.).

To pewnie nadal będzie Aurora tylko nieco przebudowana i dla konsolowego Wiesia nazwana inaczej. AC i nowy PoP jadą na dokładnie tym samym a juz po roku używania są, nie wiedzieć czemu, dwie nazwy w użyciu:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Scimitar_(game_engine)

 

 

Przecież żartowałem z tym UE3 ;)

 

"Wiedźmin: Powrót Białego Wilka jest grą tworzoną od podstaw, przy użyciu całkowicie nowego silnika, który powstał z myślą o konsolach nowej generacji."

 

źródło: http://www.thewitcher.com/community/

 

Albo jestem głupi, albo widzę frazę "całkowicie nowy silnik" - to nie wygląda na usprawniony silnik z PC-owej wersji. No, ale czas pokaże.

 

Spiesze z paroma wyjasnieniami...

 

Co do silnika, to jest to silnik francuskiej ekipy Widescreen Games - goscie maja naprawde wydajny engine, ktory zapewni komfortowe hulanie gry zarowno na X360 jak i PS3 (nie ukrywam, ze to byl dla nas priorytet). Silnik juz na obecnym etapie prac zadziwia nas samych, bo pozwala na zaimplementowanie rewelacyjnych wizualiow (oswietlenie, cienie, cykl dnia i nocy, zmienne warunki pogodowe). Ma on niewiele wspolnego z wczesniej uzywana w wersji PC aurorą. Ktos spyta dlaczego nie UT? - spiesze z odpowiedzia, silnik EPICa tak naprawde nie za bardzo nadaje sie do RPGow, pozwala generowac tak naprawde zamkniete tereny z fajnymi tlami - zobaczcie GoW to jest tak naprawde bieganie po z gory upatrzonej trasie - typowo shooterowe. Tam nie ma mozliwosci pobiec gdzie chcesz - biegniesz tam gdzie sobie zarzyczyli tego level designerzy. Do gry RPG ktora daje duza swobode i otwarty swiat srednio sie to nadaje uwierzcie.

 

Co do arcziwow :P juz my zadbamy o to zeby nie byly one banalne, szkoda by je marnowac na cos w stylu (Ukończyłeś AKT I), tak naprawde boimy sie, ze zabraknie nam punktów na wszystkie pomysly jakie juz teraz mamy w glowach :] . A ci co grali badz mieli stycznosc z wersja PC wiedza ze w grze jest sporo wyborow za ktore moga byc skrajnie rozne acziwki :] .

Odnośnik do komentarza
Co do arcziwow :P juz my zadbamy o to zeby nie byly one banalne, szkoda by je marnowac na cos w stylu (Ukończyłeś AKT I), tak naprawde boimy sie, ze zabraknie nam punktów na wszystkie pomysly jakie juz teraz mamy w glowach :] . A ci co grali badz mieli stycznosc z wersja PC wiedza ze w grze jest sporo wyborow za ktore moga byc skrajnie rozne acziwki :] .

Błagam, tylko nie achivy do kilkukrotnego przejścia gry

(z wiewiórkami, z zakonem i neutralny albo za zostawienie Alvina u Shani lub Tris)

. Ja już grałem na PC trzy razy, jak dla calaka będę musiał przejść jeszcze trzy razy całą fabułę (która ma mieć wg waszych słów 80 godzin, czyli w rzeczywistości, dobrze jak będzie miała 40) to chyba zwymiotuję witcherem

Edytowane przez milekp
Odnośnik do komentarza
Błagam, tylko nie achivy do kilkukrotnego przejścia gry... ... . Ja już grałem na PC trzy razy, jak dla calaka będę musiał przejść jeszcze trzy razy całą fabułę (która ma mieć wg waszych słów 80 godzin, czyli w rzeczywistości, dobrze jak będzie miała 40) to chyba zwymiotuję witcherem

 

Nie wszyscy mieli możliwość ukończenia gry na PC- i osobiście nie mam nic przeciw ukończeniu gry więcej niż raz.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...