Dark AlexX 0 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Nowe szczegóły na temat konsolowego Wiedźmina Nie jestem pewien, czy już to było... Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 (edytowane) Heh i tu sie zaczyna problem bo musze sie zastanowic z czego moge sie wygadac hmm Napewno dostaniecie calkiem nowy system walki, wiadomo sterowanie padem to nie to samo co mycha. A dodatkowo trzeba pamietac o tym, ze my gracze konsolowi lubimy jednak dynamiczna, widowiskowa i intuicyjna walke - pamietalismy o tym i ten element zostal zaprojektowany od nowa - nowe animacje, nowe ciosy, nowa mechanika itd itd. Sam rozwoj postaci tez przeszedl spora przebudowe w stosunku do wersji PC, przejrzelismy wszystkie umiejetnosci i wywalilismy te malo przydatne, zostawilismy to co naprawde rozwija Geralta - tak zeby za kazdym razem jak gracz awansuje na kolejny poziom widzial, ze jego bohater sie rozwija i zyskal nowe umiejetnosci ( a nie tylko pare punktow w statystykach czy jakis bzdurnych tabelkach). Jezeli chodzi o kamere to na ten momet mamy dwa ujecia kamery - jeden do eksploracji, jeden do walki - obie kamery nadal sa w fazie projektowania. Oczywiscie beda zarowno acziki jak i trofea - nie bojcie sie juz my o to zadbamy zeby byly naprawde fajne - to jeden z tych tematow ktorymi jaramy sie strasznie i nie pozwolimy zeby byla kicha Gra ukaze sie na obie konsole, obie wersje ida leb w leb. Powiem bez kozery. Czyta się ciebie niezwykle przyjemnie. Aż bije od twoich słów pasja i duma z tego co tworzycie. Wiesiu wam się udał. Jedyna gra z polskim rodowodem, która może śmiało, bez wstydu wyjść na zachodnie salony i powiedzieć - "Jestem całkiem niezły i sami się o tym przekonacie" Ścieżka dźwiękowa to absolutny majstersztyk i ja "wrażliwy" na klimatyczną nutę byłem pod wrażeniem całości udźwiękowienia. W szczególności nastroju jaki dzięki muzyce był na początku aktu 4 oraz wspaniale podłożonego głosu przez Pana Rozenka (Będzie w wersj konsolowej?). Wracając na ziemię po litrach wazeliny . Jak zamierzacie rozwiązać system walki? Będzie to system "guzikowy" a'la slashery GoW, DMC czy system oparty na trigerach i ewentualnie przyciski lub bumpery jako pomoc? Pecetowe TPP w czasie walki? To byłoby coś Druga spawa - czy 5 akt zostanie poprawiony oraz w ogóle czy zajdą poważne zmiany w konstrukcji jak i treści main questu (Inaczej pokazane zakończenie)? W moim mniemaniu "lodowa eskapada" to najgorsza część całego głównego wątku. I trzecia, ostania sprawa - gra na X360 w natywnym 1280-720 z AA conajmniej x4 przy takim samym lanscape LOD oraz takich samych teskturach jak na PC? Dobra wiem, że i tak na razie nie możesz odpowiedzieć na moje pytania. Ale jak już będzie mógł "rozpruć gębę" to opowiedz co nieco o tych kwestiach. Pozdrawiam Edytowane 2 Grudnia 2008 przez Gooralesko Cytuj Odnośnik do komentarza
wrog 608 Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Xymek, a jesteś w stanie powiedzieć czym dokładnie zajmuje się przy konsolowym Wiedźminie to całe studio WideScreen? Nie mają na swoim koncie żadnej, choćby dobrej gry, a nawet nie wydali do tej pory czegoś na X360/PS3. Cytuj Odnośnik do komentarza
Kroolik 7 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Czy będzie dostępna wersja limitowana czy sama "goła" gra? W końcu polski produkt to trzeba inwestować/wspierać. Edit: I czy będzie Polska wersja językowa? W Wiedźmin'a nie grałem, bo Pc służy mi do innych celów, a kraść nie będę. Za to książka... ehhh Edytowane 3 Grudnia 2008 przez Kroolik Cytuj Odnośnik do komentarza
Arekcore 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Wiadomość zacna.....Wiedzmin na konsole.....piękna sprawa, mam tylko cicha nadzieje że nie będziemy tak długo czekali , jak gracze PC...na premierę tego tytułu..... Natomiast gratuluje i jestem całym sercem za polskimi produkcjami właśnie na konsole..więc tytuł łykam w dniu premiery...... na PC nie grałem w Wiedzmina, kompa mam do pracy, a X360 do zabawy.... dlatego news bardzo cieszy... Cytuj Odnośnik do komentarza
keetiv 5 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 A ten "nowy silnik" to usprawniony z 'jedynki' czy jakiś UE3? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Fisiu 4 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 A ten "nowy silnik" to usprawniony z 'jedynki' czy jakiś UE3? Toś teraz wymyślił... Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorp1on 8 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 stary silnik ktory na PC ktory chcial b. duzo wymagania gry http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora_Engine 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
qb3k 946 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Ja tam bym się nie obraził gdyby Geralt hulał na UE3 albo tym upgradzie z GoWa2 :E Edytowane 3 Grudnia 2008 przez qb3k Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorp1on 8 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Xymek - oby to nie byly aczivy typi skoncz kazdy akt - 10gs, ukoncz gre na medium/itp - 20gs, itd itd. Jakies interesujace, z jajem,itp. Nie chce polowy aczivow za samo granie watku fabularnego.... Oraz bedzie wersja PL na 360 i PS3? Edytowane 3 Grudnia 2008 przez signap 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
wrog 608 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) stary silnik ktory na PC ktory chcial b. duzo wymagania gry http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora_Engine Konsolowa wersja ma działać na jakimś DaVinci. Co do Osiągnięć, to podobne do tych wymienionych przez Ciebie też muszą być - MS dostarcza deweloperom wytyczne z tym związane (podział graczy na trzy czy cztery grupy itd.). Edytowane 3 Grudnia 2008 przez wrog Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Kubek - pewnie będzie ten sam silnik tylko usprawniony. Looknij na pierwsze screeny z RotWF i poszukaj screenów z wersji pecetowej. stary silnik ktory na PC ktory chcial b. duzo wymagania gry http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora_Engine Konsolowa wersja ma działać na jakimś DaVinci. Co do Osiągnięć, to podobne do tych wymienionych przez Ciebie też muszą być - MS dostarcza deweloperom wytyczne z tym związane (podział graczy na trzy czy cztery grupy itd.). To pewnie nadal będzie Aurora tylko nieco przebudowana i dla konsolowego Wiesia nazwana inaczej. AC i nowy PoP jadą na dokładnie tym samym a juz po roku używania są, nie wiedzieć czemu, dwie nazwy w użyciu: http://en.wikipedia.org/wiki/Scimitar_(game_engine) Edytowane 3 Grudnia 2008 przez Gooralesko Cytuj Odnośnik do komentarza
keetiv 5 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Przecież żartowałem z tym UE3 "Wiedźmin: Powrót Białego Wilka jest grą tworzoną od podstaw, przy użyciu całkowicie nowego silnika, który powstał z myślą o konsolach nowej generacji." źródło: http://www.thewitcher.com/community/ Albo jestem głupi, albo widzę frazę "całkowicie nowy silnik" - to nie wygląda na usprawniony silnik z PC-owej wersji. No, ale czas pokaże. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gooral 9 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Albo jestem głupi, albo widzę frazę "całkowicie nowy silnik" - to nie wygląda na usprawniony silnik z PC-owej wersji. No, ale czas pokaże. Moim zdaniem to tylko sprytny marketing. Ale przyjdzie Xymek i nam wyjaśni ocb. Edytowane 3 Grudnia 2008 przez Gooralesko Cytuj Odnośnik do komentarza
keetiv 5 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 (edytowane) Ano właśnie, co na to Xymek? Mam nadzieję, że panowie odpowiedzialni za Witchera nie zrobią w "bambuko" polskich fanów trzymających za nich kciuki Edytowane 3 Grudnia 2008 przez keetiv Cytuj Odnośnik do komentarza
Yuurei 0 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 W tym wywiadzie dla GC mówili o jakimś silniku od jakiejś francuskiej firmy i że przepisują wszystko na niego. Więc... hmm Cytuj Odnośnik do komentarza
wrog 608 Opublikowano 3 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2008 Kilka postów wcześniej napisałem, że konsolowy Wiedźmin powstaje na silniku DaVinci (od tego studia WideScreen). Cytuj Odnośnik do komentarza
Sasori 1 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 BioWare nie handluje jeszcze tym swoim silnikiem od ME? Bo Aurora to ich, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorp1on 8 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Jesli ME to Mass Effect to ten silnik byl od Epica - UE3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Xymek 62 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Xymek - oby to nie byly aczivy typi skoncz kazdy akt - 10gs, ukoncz gre na medium/itp - 20gs, itd itd. Jakies interesujace, z jajem,itp. Nie chce polowy aczivow za samo granie watku fabularnego.... Oraz bedzie wersja PL na 360 i PS3? Kubek - pewnie będzie ten sam silnik tylko usprawniony. Looknij na pierwsze screeny z RotWF i poszukaj screenów z wersji pecetowej. stary silnik ktory na PC ktory chcial b. duzo wymagania gry http://en.wikipedia.org/wiki/Aurora_Engine Konsolowa wersja ma działać na jakimś DaVinci. Co do Osiągnięć, to podobne do tych wymienionych przez Ciebie też muszą być - MS dostarcza deweloperom wytyczne z tym związane (podział graczy na trzy czy cztery grupy itd.). To pewnie nadal będzie Aurora tylko nieco przebudowana i dla konsolowego Wiesia nazwana inaczej. AC i nowy PoP jadą na dokładnie tym samym a juz po roku używania są, nie wiedzieć czemu, dwie nazwy w użyciu: http://en.wikipedia.org/wiki/Scimitar_(game_engine) Przecież żartowałem z tym UE3 "Wiedźmin: Powrót Białego Wilka jest grą tworzoną od podstaw, przy użyciu całkowicie nowego silnika, który powstał z myślą o konsolach nowej generacji." źródło: http://www.thewitcher.com/community/ Albo jestem głupi, albo widzę frazę "całkowicie nowy silnik" - to nie wygląda na usprawniony silnik z PC-owej wersji. No, ale czas pokaże. Spiesze z paroma wyjasnieniami... Co do silnika, to jest to silnik francuskiej ekipy Widescreen Games - goscie maja naprawde wydajny engine, ktory zapewni komfortowe hulanie gry zarowno na X360 jak i PS3 (nie ukrywam, ze to byl dla nas priorytet). Silnik juz na obecnym etapie prac zadziwia nas samych, bo pozwala na zaimplementowanie rewelacyjnych wizualiow (oswietlenie, cienie, cykl dnia i nocy, zmienne warunki pogodowe). Ma on niewiele wspolnego z wczesniej uzywana w wersji PC aurorą. Ktos spyta dlaczego nie UT? - spiesze z odpowiedzia, silnik EPICa tak naprawde nie za bardzo nadaje sie do RPGow, pozwala generowac tak naprawde zamkniete tereny z fajnymi tlami - zobaczcie GoW to jest tak naprawde bieganie po z gory upatrzonej trasie - typowo shooterowe. Tam nie ma mozliwosci pobiec gdzie chcesz - biegniesz tam gdzie sobie zarzyczyli tego level designerzy. Do gry RPG ktora daje duza swobode i otwarty swiat srednio sie to nadaje uwierzcie. Co do arcziwow juz my zadbamy o to zeby nie byly one banalne, szkoda by je marnowac na cos w stylu (Ukończyłeś AKT I), tak naprawde boimy sie, ze zabraknie nam punktów na wszystkie pomysly jakie juz teraz mamy w glowach :] . A ci co grali badz mieli stycznosc z wersja PC wiedza ze w grze jest sporo wyborow za ktore moga byc skrajnie rozne acziwki :] . Cytuj Odnośnik do komentarza
milekp 78 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 (edytowane) Co do arcziwow juz my zadbamy o to zeby nie byly one banalne, szkoda by je marnowac na cos w stylu (Ukończyłeś AKT I), tak naprawde boimy sie, ze zabraknie nam punktów na wszystkie pomysly jakie juz teraz mamy w glowach :] . A ci co grali badz mieli stycznosc z wersja PC wiedza ze w grze jest sporo wyborow za ktore moga byc skrajnie rozne acziwki :] . Błagam, tylko nie achivy do kilkukrotnego przejścia gry (z wiewiórkami, z zakonem i neutralny albo za zostawienie Alvina u Shani lub Tris) . Ja już grałem na PC trzy razy, jak dla calaka będę musiał przejść jeszcze trzy razy całą fabułę (która ma mieć wg waszych słów 80 godzin, czyli w rzeczywistości, dobrze jak będzie miała 40) to chyba zwymiotuję witcherem Edytowane 4 Grudnia 2008 przez milekp Cytuj Odnośnik do komentarza
kant1983pl 7 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Błagam, tylko nie achivy do kilkukrotnego przejścia gry... ... . Ja już grałem na PC trzy razy, jak dla calaka będę musiał przejść jeszcze trzy razy całą fabułę (która ma mieć wg waszych słów 80 godzin, czyli w rzeczywistości, dobrze jak będzie miała 40) to chyba zwymiotuję witcherem Nie wszyscy mieli możliwość ukończenia gry na PC- i osobiście nie mam nic przeciw ukończeniu gry więcej niż raz. Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorp1on 8 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Nie wszyscy mieli możliwość ukończenia gry na PC- i osobiście nie mam nic przeciw ukończeniu gry więcej niż raz. jestem na tak jesli: 1. jesli grasz na hard to zalicza ci za nizsze levele 2. gra jest fajna Cytuj Odnośnik do komentarza
Kroolik 7 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Czy was tylko achievementy interesują? denerwuje mnie postrzeganie gier pod względem osiągnięć co będzie to będzie i zapewne mamy mało w tej kwestii do powiedzenia Cytuj Odnośnik do komentarza
Scorp1on 8 Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 Mowie osobie - jesli gra jest fajna to lubie wykonac w niej aczivy inne niz "complete act 1". Jesli nie jest jakas super to ich nie robie (zazwyczaj takich nie kupuje ). Ja sie pierw kieruje tytulem potem aczivami Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.