Skocz do zawartości

Battlefield 1943


wrog

Rekomendowane odpowiedzi

Latem tego roku miłośnicy strzelanek nastawionych wyłącznie na rozgrywkę wieloosobową, utrzymanych w klimatach drugiej wojny światowej, dostaną Battlefield 1943. Na wirtualnym froncie, umiejscowionym na Pacyfiku (Wake Islands, Gaudalcanal, Iwo Jima), będzie mogło jednocześnie walczyć 24 graczy. Walka ma toczyć się zarówno na ziemi, wodzie, jak i w powietrzu. Gra zostanie udostępniona w wersji elektronicznej za pośrednictwem Rynku Xbox Live oraz Sklepu PlayStation.

 

Screeny i niedługo trailer.

Odnośnik do komentarza
  • Odpowiedzi 153
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Colin - zadałem pytanie i liczyłem na konkretną odpowiedź , jak jeszcze takiej nie ma to się ładnie pisze: "EA nie podało jeszcze oficjalnej informacji odnośnie achievementów" . Po prostu nie lubię pustych odpowiedzi , a jak już takowa pada to dodać do niej chociaż konkretnie za jaki czas się dowiemy. A , że nie była nic wartościowego w odpowiedzi Signapa to mu grzecznie podziękowałem za uświadomienie...

Odnośnik do komentarza

Własnie na cos takiego czekam od dawna na xbla konkretna gra i nie duza 3 mapy spokojnie wystarcza w bad company moim zdaniem 3 najlepsze tez by styknely(np na oasis mozna grac na okraglo) Szkoda ze nie dali jeszcze starego quake 3 bo niby mieli dac...

 

Co do gry to przypomnialo mi sie Wings of Fury :rolleyes:

Odnośnik do komentarza

 

 

"When asked about pricing, Van Dyke said that "Right now we haven't nailed that down. But we're going to be around the pricing of premium downloads for Xbox Live Arcade like Braid or Penny Arcade."

 

We then asked for a clarification, as the first Penny Arcade episode was 1600 Microsoft Points ($20) while the second episode, along with Braid was 1200 ($15). "1200 Microsoft Points," he replied.

 

Fifteen bucks? Not a shock given the scope of the game. What was surprising, though, was how small the game file figures to be. Van Dyke told us that the engineers had estimated the game would come in at a lean 350 MB, despite being powered by the robust Frostbite engine also used with Battlefield: Bad Company and its sequel. They managed to keep the game so slim by including no videos and by being economic with sound effects. "

 

http://www.cinemablend.com/games/NYCC-Batt...Disc-15154.html

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...