Skocz do zawartości

Call of Duty: Modern Warfare 2


Rekomendowane odpowiedzi

SP jest 10 razy bardziej epicki od jedynki.

 

PRICE ŻYJE!!!!!

 

 

MP grałem tylko kilka map bez swojego zestawu (ahh te nieszczęsne levele) i na razie powiem tylko że dziwnie mi się gra. Do tego te tłumaczenie na multi faktycznie ssie.

Gram dalej, może się przyzwyczaję.

 

ps. ja w CoD4, 5 zawsze brałem UAV jammer/kamuflaż więc sensory mi nie straszne ;p

Odnośnik do komentarza

Ja tam za SnD nie przepadam, wole zwykly poczciwy dr deathmatch :)

Coz, widzialem dzis u znajomego, pogralem tez sam pare meczykow i rzeczywiscie pierwsze wrazenia nie sa powalajace jesli chodzi o multi, ale mam nadzieje ze jak dluzej sie w to pogra, ogarnie mapy to nie bedize odczucia przypalowosci i chaosu. Jednak nie wydaje mi sie by to przebilo cod4...

Odnośnik do komentarza

Othis głupoty gadasz.

Ja osobiście widziałem z dwie osoby z czujnikeim bicia serca, ale mniejsza o to. Jest perk, który zwie się w PL wersji "Zimnokrwisty". On zakłóca wszystko - UAV, widok na nalocie, w helikopterze, AC130 i także w czujniku bicia serca. Tak więc jak tak bardzo to Ci przeszkadza to go sobie dodaj. Ew. graj też z czujnikiem bicia serca ; ).

Dla twojej wiadomości, żebyś się nie zdziwił któregoś pięknego dnia jak posiadając na wyposażeniu owy perk Cię zauważą.On nie zakłóca sensora bicia serca - UAV, wszystkie rodzaje nalotów i bodajże nie widać Cię jak przeciwnik ma celownik termiczny jak najbardziej, ale od zakłócania sensora bicia serca jest perk "Ninja" ;)

Edytowane przez Wooyek
Odnośnik do komentarza

Sorry Cichy, ale nie porównuj GoW 1/Gow 2 z MW/MW2. To co zrobił Epic to była katastrofa, przedobrzyli sprawę multi. MW2 jest w porządku, nowe bronie, fajne perki, może killstreaki trochę przesadzone, ale jeśli chodzi o granie klanówek, to i tak grasz/gramy na Air Support Disable (Killstreak Award Disable) więc w tej kwestii nie widzę problemu. Mapy na początku mogą przerażać bo rzeczywiście parę jest dużych ale po jakimś czasie człowiek się w tym odnajduje. Podoba mi się poprawka w Headquarters, że cel do przejęcia jest chyba dopiero po 30 sekundach od momentu pojawienia się na mapie. No i czekam na HC Headquarters :) Kolejny fajny tryb to Demolition, podobny do S&D tyle że trzeba zniszczyć 2 cele. Co do samej rozgrywki, to na razie mam zestaw Scar + red dot + tłumik lub Famas z tymi samymi dodatkami. Perki w zależności od trybu. 1. Bling Pro, 2. Stopping Power Pro/UAV Jammer (nie pamiętam nazwy), 3. Ninja Pro.

 

 

Cichy, po prostu słaby jesteś i wszyscy Cie jadą, przyznaj się ;)

 

Odnośnik do komentarza

aaaaahhh!

 

właśnie wróciłem z sesji u kumpla

 

najpierw graliśmy split screen żeby poznać parę mapek później online

 

 

 

po1: do cholery, nie można grać HC od razu ;//// trzeba level nabić do odpowiedniego poziomu

bessęsu

 

po2: rzeźnia jest świetna, na PC w mw1 nigdy nie lubiłem serwerów powyżej 8vs8 więc wersja konsolowa jest dla mnie w sam raz

do tej pory poznałem RUST, AFGHAN i jakąś miejską mapkę

 

wreszcie mamy jakieś duże mapki, w jedynce było za mało miejsca na snajpowanie ;p

 

ogólnie zapragnąłem ixboxa i lajwa xP odkąd ogłosili brak serwerów dedykowanych wypiąłem się na wersję PC

podoba mi się ogrom challengy i poziomy perków, w jedynce zbyt łatwo można było zrobić z 90% wyzwań

ogólnie jestem wniebowzięty, jutro trzeba będzie zaliczyć singla

Odnośnik do komentarza

Pograłem już 16 h w multi i mogę ocenić trochę. Niestety MW2 nie ma tej magii co jedynka. Już myślę o powrocie do zasłużonej czwóreczki.

Wszystko przez przekombinowanie jakie dopuściło się IW. Gra jest Arcade FPP, w poprzedniej części było potrzeba jednak trochę skilla, tutaj natomiast kto pierwszy ten lepszy:(

Warto jedynie pograć w HC, jednak i tu są babole w postaci perków.

Jeśli natomast chodzi własnie o perki i ulepszenia do broni to po cholerę tyle tego? Po co tyle wyzwań, zabij z broni 1000 typa, zabij 250X z tłumikiem, czujnikiem ruchu, hologramem, granatnikiem itd. Po co wykombinowali kill streaka że najpierw trzeba go odblokować? Nonsens. Taki mały zgrzyt to też czas wzywania UAV, Sentry Guna czy Choppera...za długo to wszystko trwa. Zanim wezwę UAV to już leżę martwy, bo przecież w tej grze serio wystarczy jedno trafiienie. To raj dla camperów, których narobiło się teraz pełno, bo obsługa snajperek jest po prostu banalna.

Mapki też dziwne, owszem ładne, wielopoziomiowe... jednak tak jak w jedynce nie pasowała mi jedna mapka, tak tutaj co drugą bym najlepiej skipował:(

Jest więcej rzeczy które mnie frustrują. To jest tak zawsze, jedno naprawią drugie popsują.

Mapki, niepotrzebne perki, kill streaki czy dodatki mogę wybaczyć, ale to że IW zrobiło z tej gry na maxa casual friendly już nie wybaczę.

Infinity Ward - przekombinowaliście :down:

 

No i ta nieszczęsna polonizacja też robi swoje :blink: Boże ku.rwa kto to tłumaczył, w multi czasem/często zastanawiam się co autor miał na myśli opisując dany perk czy inne duperele. Litości. LEM zachował się tak jakby polonizował grę za 15 złotych z kolportera, a nie najbardziej wyczekiwaną grę roku :/

Cholera.... dobrze że jest jeszcze MW1.

 

EDIT: wiem że trochę mamrocę, ale po IW i ich PRZE-genialnej czwórce w multi, spodziewałem się kolejnego wstrząsu na plus. Dostałem EPICKIE bigger, better? i sam nie wiem co.

Mimo wszystko to i tak najlepsza obecnie gra w multi na rynku.

 

Tylko dlaczego mam dalej ochotę grać w MW w której zdobyłem wszystko co było do zdobycia, wszystkie dodatki i prestige itd, mimo że gra nic nowego mi już nie zaoferuje. A kiedy gram w MW2 nie czuję takiego funu?

Edytowane przez .:marioo:.
Odnośnik do komentarza

LOL na pewien czas ,bo yam zacznie się ze to blee ,a to cacy a wjedynce było to lepsze a tu jest gorsze .... no sorry .

A jak już czytam wypowiedz goscia który narzeka na camperów to mi ręce opadają . TO jest gra FPS której celem jest zabicie przeciwnika,a samemu nie zginąć !!!! . Czyli rzeczą naturalną jest ze kolesie się chowają ,maskują .Po części gra ma być symulacja pola walki. więc dajcie spokój z tym narzekaniem na camperów .. jak nie umiecie takiego trafić wypatrzeć to odstawcie grę .

Niektórzy to myślą ,chcieli by aby kazdy przeciwnik stał na środku mapki i machał radośnie łapkami tu jestem traw mnie prosze .... :rolleyes:

 

Ja pograłem w multi juz 17 h i powiem ze jest bardzo dobrze , mapki nie za duże z wyjatkiem kilku ,reszta okej ,szybka akcja ,kampic niema co bo to pewna śmierć ,lagów nie ma , mi się podoba ,a w porównaniu do MW .... wielkich róznic nie ma pomijając te perki itp itd ,rozgrywka w MW 2 świeższa i tyle. Miłej gry :)

Odnośnik do komentarza
Ale na pewno wymagała dużo większego skilla niż ta. Mapki mega wielkie przez co gra staje się bardzo randomowa. Nie wiem jak to IW zrobiło ale to jest odwrotność MW1, która była grą prawie doskonałą. Moim zdaniem zrobili tak samo jak EPIC, czyli dużo fajniejszego singla względem pierwszej części, a multi spieprzyli chcąc dać wszystkiego za dużo.

 

Wiadomo, że CoD4 jest grą zespołową, ale to jak strzelasz odgrywa duże znaczenie.

 

Akurat HC grałem tylko kilka meczy, gdyż wolę SnD normal, ale wiele się nie zmieniło w nim...

 

A jak z możliwościami customizacji meczy prywatnych? Da rade np. wyłączyć killstreaki? U znajomego PCtowca widziałem, ze są MEGA przegięte. Aha no i jeszcze coś - dali opcję create a class na LANie?

 

Co do rozmiarów map, to IMO Crash w 4ce był najlepsza mapą pod tym względem, była idealnej wielkości. Co do samego zawodu jeśli chodzi o MP, to myślę, ze nie ma co panikować, niedzielni gracze pograją może z miesiąc i gra przestanie być tak randomowa

Odnośnik do komentarza

Naturalna kolej rzeczy , historia nie raz pokazała, że przy premierze sequela cholernie dobrej gry , gracze dzielą się na dwie grupy .

Jestem zdania , że w każdą gre na multi , należy poznać mapki , pograć co najmniej tydzień i wtedy się wypowiadać. Zauważyłem , że największa frustracja pojawia się na początku , tak miałem z Gearsami2 , z Uncharted2 i tak teraz mam z MW2 , choć jest już coraz lepiej.

 

BTW. Namieszałem coś w ruterze z portami , z natem i mam prawie zawsze hosta :potter:

Edytowane przez TheBesTia
Odnośnik do komentarza

Ja generalnie byłem przeciwny kill streakom już w MW1, gra była przez to "trochę" niewyważona, z czasem jedynym sensownym trybem stało się S&D

 

Powiedzmy sobie szczerze, ze kto co lubi. Mi sie tam podoba taka sieka, bo raczej nie zamierzam grać już w nic "profesjonalnie" więc dla mnie liczy się fun, a im wiecej się dzieje, tym jest grubiej :D

Poza tym, skoro na klanówkach to się wyłącza, to jednak nie ma problemu, a Ci co narzekają na ffa, to trudno się mówi. Jedynie co mi się lekko nie podoba, to respawny, bo przez to, ze mapy są duże (co na początku było dla mnie dziwne, a teraz się przyzwyczailem i stwierdzam, że przez to jest ciekawej, bo się klepie w różnych miejsach, a nie tak jak w MW1, stałe Choke pointy), to często ginie się od dupy strony, ale to działa na dwa fronty, ale jednak radze, nie biegać na przypał :)

Edytowane przez Ferris71
Odnośnik do komentarza

Jezu, czy tylko mnie fabularnie MW2 mocno rozczarował? Przecież ta historia jest tak naiwna, naciągana i momentami nie do końca wyjaśniona, że to ludzkie pojęcie przechodzi. Albo ja nie kumam niektórych motywów :o kampanie rozłożyłem na kilka dni więc nie dziwcie się jak niektórych momentów nie kojarze lub się myle

 

 

Wszystko jest w miarę ok do ataku na platformę wiertniczą, w sumie po co my tam? Żeby odbić zakładników którzy nic nie znaczą? Bo tylko tyle tam zrobiliśmy.

 

Potem misja gdzie trzeba odbić łódź podwodną, czy to Price odpalał atomówkę? jeśli tak to po co?

 

No i co najlepsze, zdrada Sheparda, nie wiadomo po co to zrobił, zabił Roacha i Ghosta potem ich spalił, wziął jakieś dokumenty i nagle musimy go gonić, dlaczego nagle głównym antagonistą przestał być Makarov? Ba, dzięki ruskiemu wiemy gdzie trzeba było szukać Generałka. Końcówka - zabijamy go, przylatuje Nikolai (jego rolę mogli bardziej rozbudować, a tak to robił za popychadło) i koniec gry - WTF że tak spytam?

 

Powiem tak - gdyby dodali jeszcze pare misji w których odnajdujemy Makarovai go zabijamy to byłoby ok, a tak to jest SŁABO, BARDZO SŁABO.

 

 

 

 

Podsumowując - uważam, że w CoD4 historia była dużo lepiej opowiedziana...

Odnośnik do komentarza

http://www.gametrailers.com/video/pc-ps3-360-comparison-modern-warfare/58992

 

Porównanie grafiki, PS3 mocno odstaje od reszty, na PC lepsze trochę tekstury niż na X'ie ale trzeba dodac że komp za 4 tysiące jest w teście IMO na PC grafika pogorszona żeby było równo z konsolami.

 

 

Wg. mnie gra na obie konsole wygląda identycznie, jedyna różnica to taka, że ktoś ustawił sobie telewizor jaśniej na xklocu. Na komputerze gra oczywiście wygląda najładniej.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...