Opublikowano 22 marca 200916 l Zaraz ku.rwa xd bylem przekonany ze do 3 wygranych rund :-| zawsze sie tak gra... Je.bac to,jak cos to moge powtorzyc walki,moze sie odegram xd . Imo do 3 wygranych rund powinno sie grac, wiecie tak pro japanese xd
Opublikowano 22 marca 200916 l Dobrze grałeś GKS - do 5 wygranych walk po 3 rundy każda. 2:2 w rundach + 5ta finałowa = 3 wygrane rundy. Edytowane 22 marca 200916 l przez Aramis
Opublikowano 22 marca 200916 l To co mje sie tu sapiom :-| hamy jedne ale walki moge powtorzyc xd crono w czwartek nie wiem czy dam rade bo moge byc od srody do soboty po za domem.ale sie dogadamy,napisz tylko kim grasz;)
Opublikowano 22 marca 200916 l W regulaminie punkt drugi: 2. Gramy 3 rundowe mecze bez handicapa do 5 zwycięstw, czas ustawiony na 99 sekund. Trzy rundowe mecze, nie pięcio rundowe, i do pięciu wygranych walk ja tak to rozumiem.
Opublikowano 22 marca 200916 l Autor I dobrze zrozumiałeś Gascanie, tak też jest "pro japanese" Ale żądnych walk nie ma co anulować, po prostu pamiętajcie na przyszłość. A turniej uważam oficjalnie za otwarty i zapraszam - http://www.honmaru.pl/turnieje/sfiv.php
Opublikowano 22 marca 200916 l z jakiej paki moze byc remis?przeciez ten co wygra pierwszy 5 walk nie musi dalej grac Edytowane 22 marca 200916 l przez Master JIN
Opublikowano 22 marca 200916 l z jakiej paki moze byc remis?przeciez ten co wygra pierwszy 5 walk nie musi dalej grac 4-4 w meczach, 1:1 w Rundach a w ostatniej walce - Double K.O, choć szanse przyznam są na to niewielkie
Opublikowano 22 marca 200916 l To na przyszlosc dla slabych z matmy. Walka konczona w 5 rundzie to walka do trzech wygranych rund. Stan 2do2 w rundach to 4 rundy i 5 jest ostatnia. Zreszta wiekszosc dobrych walk sie tak konczy. Jak nie ma przynajmniej 4 rund to jestem zawiedziony pozatym online max mozna ustawic 5 rund czyli do 3 wygranych.
Opublikowano 22 marca 200916 l To na przyszlosc dla slabych z matmy. Walka konczona w 5 rundzie to walka do trzech wygranych rund. Stan 2do2 w rundach to 4 rundy i 5 jest ostatnia. Zreszta wiekszosc dobrych walk sie tak konczy. Jak nie ma przynajmniej 4 rund to jestem zawiedziony pozatym online max mozna ustawic 5 rund czyli do 3 wygranych. W regulaminie masz wyraźnie 3-rundowe mecze czyli do dwóch wygranych. p.s dlatego zawsze byłem zwolennikiem terminu: best of 3 & best of 5, zresztą nieważne teraz już każdy wie jak gramy.
Opublikowano 22 marca 200916 l Autor Dodałem ten dopisek niedawno by nie było zbędnego zamieszania. Wszystkich graczy zapraszam na IRCa #Honmaru, znajdziecie tam ludzi do gry (meczy), oraz luźnej rozmowy na temat SF4/innych bijatyk.
Opublikowano 23 marca 200916 l NiniBuba zlał mnie tak że hoho Na szczescie potem powstalem jak fenix z popiolow i wygralem nastepny mecz 5:3.Jakbym pomyślał i wziął blanke na poczatku to by bylo 5:0 bo gosc wogole grajac vs blanka nie wiedzial co sie dzieje Teraz został koleś z kenem.Mam takie pytanko jak najlepiej grac na kena?Wiem tyle ze trzeba cholernie uwazac na fire shoryu i lapac bo zablokowanym shoryu.
Opublikowano 23 marca 200916 l A kim grał Buba? ^_^ Aha pytałeś o Kena. Mój TIP: Weź tego Blankę i graj jak najtaniej potrafisz. Najważniejsza rzecz w tym meczu to pamiętać o tym że wślizg blanki (dół,przód HP) przechodzi pod Hadoukenami. I jak tylko zacznie strzelać w zasięgu ślizgu to zostanie ukarany. Puść sobie też random Ultra jak będziesz blisko przy kenie gość raczej nie będzie wiedział jak je blokować z bliska ^_^ (z tym że niewiem oczywiście kto gra tym kenem ale Ultra Blanki z bliska prawie nikt niewie jak blokować) I jak będziesz miał przewagę życia to nie musisz do niego podchodzić bo blanka może się schylać pod fireballami dół + 3xP. Niech on do ciebie idzie, a tylko da kroczek w przód pie.rd.olnij go blanka ballem z HP. Pasek EX trać tylko na Exowane blanka balle (tył,przód+P) które przenikają pociski. Edytowane 23 marca 200916 l przez GaScAn
Opublikowano 24 marca 200916 l Taka rada co do karania shoryu. Lp sho mozna karac rzutem jak najbardziej. Bo malo czasu na reakcje jest. Ale mp sho a zwlaszcza hp sho to sie laduje combo i sie odechce mu z hp robic. Nawet focusa mozna naladowac czesciowo. Karanie rzutem hp sho to marnotrawienie dmg. Rzut zabierze ok 140 a mozna combo za 300 jak nie wiecej wbic. Latwo podpuscic wstajacego kena do hp sho. Zaczynasz ladowac focus i cancelujesz dashem. Leci hp shoryu i albo unikasz albo blokujesz. Potem kara. Nastepnym razem ladujesz do konca i jest szansa spora ze nie zrobi ci armorbrake hp shoryu i wbijesz sie focusem po big dmg. Mix it up.
Opublikowano 25 marca 200916 l calmeel chetny teraz przed 15 na gre? jak nie to dopiero w sobote wieczor bede
Opublikowano 25 marca 200916 l calmeel chetny teraz przed 15 na gre? jak nie to dopiero w sobote wieczor bede Ja w domu będe dopiero ok 15:30 A w weekend też mnie nie będzie. Może w piątek coś byś pomyślał? Ja mam cały piątek wolne. cameel : Uzny - 5:3 nienawidze cie Dlaczego? Przecież jestem takim sympatycznym i miłym chłopcem Edytowane 25 marca 200916 l przez Kasandra
Opublikowano 25 marca 200916 l Nie bedzie mnie do soboty wieczor ale moze w piatek juz wroce.ale watpie w to. Najwyzej po niedzieli zagramy. Kim grasz? Zenkiem?
Opublikowano 25 marca 200916 l Autor GKS, niestety przedłużenie terminu nie wchodzi w gre. Dochodzimy do półmetku fazy grupowej więc czas na jakieś małe podsumowanie. Póki co jedyną w całości rozegraną grupą jest Xboxowa grupa A. Krilluch i Velios awansują do Double Elimination, gratuluje oraz dziękuje także Komandosowi i SubZero za szybkie rozegranie meczy. Z graczy powyżej powinna wziąć przykład grupa D - PS3, żaden z uczestników tej grupy (Kejim, Liberty, Pueblo oraz Buła) nie rozegrał ani jednego meczu, ostrzeżenia zostały już wysłane. Przypominam także o potwierdzaniu wyników, każdy z graczy musi samemu wpisać wynik każdego rozegranego meczu. Poniżej przedstawiam listę niepotwierdzonych wyników (gracz z prawej nie potwierdził wyniku). manieq vs masta_blasta (PS3) Aserot vs Nadrill (X0) Ryusan84 vs Lucas (PS3) kuruku vs Lucas (PS3) Ukyo_Tachibana vs Lucas (PS3) Dziękuje za uwagę i życzę powodzenia w dalszej grze.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.