Posted May 29, 200915 yr Krótki i niewiele mówiący teaser nowego projektu Bethesdy: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-brink/49784 Premiera na wiosnę 2010, a my możemy spodziewać się większej ilości szczegółów na E3.
December 5, 200915 yr Gierka zapowiada sie calkiem ciekawie. Tutaj jest pare filmikow : http://forums.gametrailers.com/thread/brink--the-new-ip-that-will-su/976721?page=1
December 5, 200915 yr Nie wiem dlaczego ta gra nie cieszy sie zainteresowaniem. To pierwszy multiplayer FPP, w ktorym wychodzi sie poza ramy "strzelania". Mozna skakac przez przeszkody, robic wslizgi, etc., zupelnie jak zywy, normalnie reagujacy czlowiek na swist kul. A dynamika przy tym urywa leb- prawie jak Bournout. Jedyne co mi sie nie podoba to, karykaturalna stylistyka gry. Moglo byc troche realniej
December 5, 200915 yr Gameplay zaczyna sie po ok 30 sekundach. Mowcie co chcecie ale wyglada toto nadzwyczaj dobrze (oswietlenie+MASA detali). Zobaczymy jak bedzie z grywalnoscia...niemniej smaka mi narobilo :>
December 5, 200915 yr Mi się akurat bardzo podoba, przypomina troche Borderlands - liczę że będzie też miała jakiegoś co-opa. Edited December 5, 200915 yr by Dr.Czekolada
December 5, 200915 yr Czytalem ze ma byc coop online i offline na splicie. Borderlands przypomina tylko stylistyką, gameplay'em bardziej normalnego shootera, ale z ruchami z Mirror Edge
December 5, 200915 yr Chodzi mi między innymi o elementy rpg (exp itd, klasy). Mirror's Edge również jak najbardziej, nawet Killzona 2 lekko z tą oprawą.
December 6, 200915 yr Do wczoraj nie wiedziałem co to w ogóle jest ten Brink, ale gdy obejrzałem gameplaye gra automatycznie wkroczyła na moją listę "prawie-must-havów". Mam nadzieję, że ewentualna druga część będzie obsługiwała Natala (czyt. lekkie przechylenie głowy na lewo/prawo powoduje wychylenie się bohatera)
December 6, 200915 yr Ależ ta gra biednie wygląda. Design przekopiowany z Borderlands, wszystko oczywiście niezniszczalne i te pierp.rzone zielone liczby wyskakujące przy obrażeniach. Wolę kolejną odsłonę "The Elder Scrolls".
December 6, 200915 yr Zastrzezenie mam tylko do "automatycznego parkura" reszta wyglada dosc ciekawie jak fpp+xp+cos ala mirror edge + oprawa wizualna
December 6, 200915 yr Ależ ta gra biednie wygląda. Design przekopiowany z Borderlands, wszystko oczywiście niezniszczalne i te pierp.rzone zielone liczby wyskakujące przy obrażeniach. Wolę kolejną odsłonę "The Elder Scrolls". Keymaker, Bethesda powoli wyrasta w branży na nowe EA, Ubisoft czy 2K. Maja wiele studiów na własność, więc uwierz mi, że Brinka nie robia ludzie odpowiedzialni za Serię TES. Brinka robia ludzie, którzy jeszcze niedawno współpracowali z ID Software i mają w swoim portfolio choćby Enemy Territory Quake Wars (pecetowego shootera nastawionego na multi). Edited December 6, 200915 yr by Gooral
December 6, 200915 yr Zwyklego ET tez robili, potem QW ktory byl crapem a mieli wszystko gotowe - podciagne ET do standardow 2 lata temu jak QW wyszlo i mamy hita. Raven tez nie potrafil wymyslec czegos sensownego w multi Wolfa 2. Jak widac oryginaly tryb mp z tych gier byl genialny i po co bylo cos zmieniac. Mi chodzilo aby nie niszczyc imienia ET dajac mu SHIT WARS :>
December 6, 200915 yr Ale QW nie robilo Raven tylko Splash Damage ze wspolpraca z ID Software (w przypadku ET Wolfa dochodzil jeszcze do tego prawowity wydawca Activision - stad pewnie wziales Raven'a ). Co do Raven'a, ich przedostatnie dzielo (SOF II) nadal cieszy sie sporym uznaniem i gronem fanow, pomimo uplywu czasu - nawet oni mieli jaja do multi. W nowym Wolfie za bardzo skupili sie na singlu po prostu (przy okazji prze-casualowali go). Edited December 6, 200915 yr by Dr.Czekolada
December 6, 200915 yr Nie musicie mi tego tlumaczyc, fan serii ET (bez QW) wie takie rzeczy :} Piszac Raven mowilem o multi w Wolf2 Edited December 7, 200915 yr by Scorp1on
December 7, 200915 yr o ile jeszcze po crapowatym F3 dalem ciut szansy Bethecie po przeczytaniu pierwszych info o Brinku tak po obejrzeniu gameplay movies znowu moj poziom zaufania zaczyna zblizac sie do zera..
December 7, 200915 yr To twoje zaufanie spadnie poniżej zera jak zobaczysz za jakiś czas zajawki Fallouta 4 z taką grafą i takim dynamicznym systemem strzelania, nie mówiąc o obowiązkowej obecności parkourowego skakania Oj Daniel, Daniel co ty masz z tą Bethesdą. Przecież ona całkiem dobre gry robi Edited December 7, 200915 yr by Gooral
December 8, 200915 yr 90% dla F3 to duzo :>, Morrowind tez wysokie oceny mial Oblivion podobnie. Choc wypuscili 1 sredniaka i 1 crapa pod nazwa Bethesta to i tak dobre gry robia, a nie jak City Interactive :> Edited December 8, 200915 yr by Scorp1on
December 8, 200915 yr Bez kitu, pisz wyraźniej posty. Nie wymagam jakiejś specjalnej autokorekty, ale przeczytaj to, co napiszesz.
December 8, 200915 yr Scorpion powinien popracować nad stylistyką swoich wypowiedzi, bo naprawdę ciężko go czasem zrozumieć. Jego ostatni post w tym temacie jest tego przykładem. A nie jest to odosobniony przypadek, niestety.
December 8, 200915 yr Dobra, koniec o Scorp1onie, bo jeszcze pomyśli, że jest popularny Ja tak analizuję to, co zobaczyłem na filmikach i widzę te grę jako połączenie Borderlands, COD:MW i Killzone. Niestety, jako wielki fan gier RPG od Bethesdy jestem rozczarowany. Swoją drogą, nadal wierze, że w końcu powrócą do formy towarzyszącej im w czasie tworzenia Morrowinda. To była ich najlepsza gra w którą grałem. Po uproszczeniu mechaniki, wprowadzeniu kompasu i wielu uproszczeń seria TES nigdy już nie była taka sama ;( A gdyby tak Fallout 3 był bliżej Morrowindowi niż Oblivionovi.. Rozmarzyłem się
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.