Jump to content

Brink


LucasFGW

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • Replies 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nie wiem dlaczego ta gra nie cieszy sie zainteresowaniem. To pierwszy multiplayer FPP, w ktorym wychodzi sie poza ramy "strzelania". Mozna skakac przez przeszkody, robic wslizgi, etc., zupelnie jak zywy, normalnie reagujacy czlowiek na swist kul. A dynamika przy tym urywa leb- prawie jak Bournout. Jedyne co mi sie nie podoba to, karykaturalna stylistyka gry. Moglo byc troche realniej

Link to comment

Do wczoraj nie wiedziałem co to w ogóle jest ten Brink, ale gdy obejrzałem gameplaye gra automatycznie wkroczyła na moją listę "prawie-must-havów". Mam nadzieję, że ewentualna druga część będzie obsługiwała Natala (czyt. lekkie przechylenie głowy na lewo/prawo powoduje wychylenie się bohatera) :)

Link to comment

Ależ ta gra biednie wygląda. Design przekopiowany z Borderlands, wszystko oczywiście niezniszczalne i te pierp.rzone zielone liczby wyskakujące przy obrażeniach. Wolę kolejną odsłonę "The Elder Scrolls".

Keymaker, Bethesda powoli wyrasta w branży na nowe EA, Ubisoft czy 2K. Maja wiele studiów na własność, więc uwierz mi, że Brinka nie robia ludzie odpowiedzialni za Serię TES. Brinka robia ludzie, którzy jeszcze niedawno współpracowali z ID Software i mają w swoim portfolio choćby Enemy Territory Quake Wars (pecetowego shootera nastawionego na multi).

Edited by Gooral
Link to comment

Zwyklego ET tez robili, potem QW ktory byl crapem a mieli wszystko gotowe - podciagne ET do standardow 2 lata temu jak QW wyszlo i mamy hita. Raven tez nie potrafil wymyslec czegos sensownego w multi Wolfa 2. Jak widac oryginaly tryb mp z tych gier byl genialny i po co bylo cos zmieniac.

Mi chodzilo aby nie niszczyc imienia ET dajac mu SHIT WARS :>

Link to comment

Ale QW nie robilo Raven tylko Splash Damage ze wspolpraca z ID Software (w przypadku ET Wolfa dochodzil jeszcze do tego prawowity wydawca Activision - stad pewnie wziales Raven'a :P).

Co do Raven'a, ich przedostatnie dzielo (SOF II) nadal cieszy sie sporym uznaniem i gronem fanow, pomimo uplywu czasu - nawet oni mieli jaja do multi.

W nowym Wolfie za bardzo skupili sie na singlu po prostu (przy okazji prze-casualowali go).

Edited by Dr.Czekolada
Link to comment

To twoje zaufanie spadnie poniżej zera jak zobaczysz za jakiś czas zajawki Fallouta 4 z taką grafą i takim dynamicznym systemem strzelania, nie mówiąc o obowiązkowej obecności parkourowego skakania :) Oj Daniel, Daniel co ty masz z tą Bethesdą. Przecież ona całkiem dobre gry robi :lol:

Edited by Gooral
Link to comment

Dobra, koniec o Scorp1onie, bo jeszcze pomyśli, że jest popularny :whistling:

 

Ja tak analizuję to, co zobaczyłem na filmikach i widzę te grę jako połączenie Borderlands, COD:MW i Killzone. Niestety, jako wielki fan gier RPG od Bethesdy jestem rozczarowany.

 

Swoją drogą, nadal wierze, że w końcu powrócą do formy towarzyszącej im w czasie tworzenia Morrowinda. To była ich najlepsza gra w którą grałem. Po uproszczeniu mechaniki, wprowadzeniu kompasu i wielu uproszczeń seria TES nigdy już nie była taka sama ;( A gdyby tak Fallout 3 był bliżej Morrowindowi niż Oblivionovi.. Rozmarzyłem się :rolleyes:

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym prosimy o zapoznanie się ze zaktualizowaną Polityką prywatności Privacy Policy.