Opublikowano 20 stycznia 201015 l W sieci pojawiły się pierwsze screeny z HALO:REACH... Niestety nie prezentują się zbyt ciekawie żeby nie powiedzieć biednie... Szykujcie się na kolejne ataki fanów innych gier FPP a w szczególności wyznawców SONY :-) http://www.qj.net/qjnet/xbox-360/halo-reach-screenshots-spotted-on-eb-games-website.html
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Jest coś takiego jak "poprzednia strona" A fani PS3 zawsze będą płakać, że niecały rok od premiery w ich flagowego FPS'a nie mają z kim grać po sieci, a w brzydkie, nudne i w ogóle do dupy Halo 3 dwa lata po premierze gra codziennie kilkaset tysięcy ludzi
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Z tą różnicą, że serwery Killzone 2 wciąż są przepełnione. Co do screenów to proponuje zachować dystans. Pierwsze screeny prezentujące Halo 3 były mocno podpicowane w stosunku do gameplay'u. Tu może być podobnie. Modele postaci w chwili obecnej prezentują się zacnie, natomiast otoczenie już trochę biednie.
Opublikowano 20 stycznia 201015 l Autor Każdy następny post traktujący o innej grze niźli HALO REACH nagradzany będzie pięknym warnem. Jak chcecie podyskutować sobie o wyższości jednej gry nad drugą to macie do tego priva, albo stosowne tematy na forum.
Opublikowano 21 stycznia 201015 l Zgadzam sę w stu procentach.Temat zamienia się w kolejny śmietnik typu PS3 vs Xbox360. Co do Halo Reach, to może na tych screenach nie prezentuje się to jakoś obłędnie, ale i tak widać, że poziom graficzny jest dużo lepszy niż w Halo3.Uważam, że Reach pokaże pazurki w ruchu.Beta rozwieje wszelkie wątpliwości. Muzyka z menu bety brzmi znowu świetnie, ja już chcę soundtraczek z nowego Halo
Opublikowano 21 stycznia 201015 l Sprawa jest bardzo prosta (dzieki Barth za ukrycie bu.rdelu dla mnie do wgladu): Zadnego mega fanbojstwa i flameowania z serii X360 vs PS3 tu nie bedzie, ani temu podobnych - nie bedziecie tym tematu rozwalac. Macie stosowne do tego topici w innym dziale forum. Inaczej wam konta poblokuje byscie sobie ochloneli.
Opublikowano 21 stycznia 201015 l Autor Pamiętacie ten filmik z rzekomej bety Reach, który wczoraj wrzuciłem? Podobno jest to fake - Bungie zaprzecza jakoby tak wyglądało menu itp, itd. Wiem, że firmy tak robią, ale dla porównania - gdy do sieci zaczęły wyciekać filmiki z Halo 3 developer milczał. To samo było w przypadku screenów Toma Morello. A ten filmik wywołał odzew. Bardzo możliwe więc (tak na 70%), że jest to fake.
Opublikowano 21 stycznia 201015 l Chyba nie liczysz że w Reach będzie 60 obiektów na 10m2 i każdemu będziesz mógł wbić kose??A w K2 chodziło mi o tą lokacje z czołgiem, ale zaraz po tym jak do niej wchodzisz, przecież tam nawala do siebie więcej niż 20 jednostek. może będzie może nie, bynajmniej tyle ile zapowiadali postaci/pojazdów naraz w h3 to zrobili. Na dużych mapach biega ci kilkanaście postaci + kilka pojazdów naraz, do każdego możesz podbić i wbić kosę i ukraść pojazd, nie ma tutaj żadnej ściemy że przeciwnicy są gdzieś gdzie się nie dostaniesz Wiadomo czy będzie split na 2/4graczy w HR?
Opublikowano 22 stycznia 201015 l Kolejna porcja informacji, tym razem z magazynu ''Edge'': Just got the magazine so I thought id summarise it for everyone. -Reach is 70 percent complete. -They gutted the old engine and left "no component untouched" when improving it. -Now players will look the same throughout multiplayer, coop and singleplayer. -Hints there will be power drain and grav lift armour abilities.. -There is a 3d radar and the HUD can now highlight various environmental features and overlay information about them. -Night vision returns to Reach (as seen in ODST) -On the pause screen it mentions "grades and credits" but Bungie wont discuss them yet. Probably to do with the character customization system -The AR leaves smoke and sparks when it fires. Explosions have been completely redone for Reach. They are apparently, huge, dirty and lingering. -Green marine monocle returns. WIN -Bungie were disappointed with the reaction of people to the halo 3 marine, so theyve brought back the flavour of the halo 1 marine. -The Facial animation will be consitant throughout the game and look just like the trailer. -Mongoose return confirmed -Assassinations (by holding down melee) will feature in multiplayer and the instant assassination of past halos may not be featured at all. Bungie is using the Beta to decide how it will feature. -Huge landscapes - but you can visit each area. In coop you may see your buddy fighting a long way off in the distance. Teleportation is far less strict. -Bungie is bending the Xbox as far as it will bend and really pushing the hardware. -Tung says there will be some big surprises in campaign. -The game features rain which will leave covered areas dry and vice versa. -Elite AI has been improved a lot. They might be doing something like fixing a door and then something may attack them, but once they have dealt with the threat theyll go back to what they were doing before. Jedna rzecz, która mi się nie podoba, to ten dziwny pomysł z tymi assassinations w multi, wątpię żeby ten pomysł się sprawdził, na całe szczęście bungie podkreśla, że beta zadecyduje jak będzie to wyglądać w pełnej wersji.
Opublikowano 22 stycznia 201015 l Czyli jednak nie jest to zupełnie nowy engine tylko całkowicie przerobiony stary, heh. Ale trzeba przyznać, że nieźle im to wyszło.
Opublikowano 22 stycznia 201015 l A ja jestem zawiedziony, liczyłem na silnik tworzony od podstaw dla Reach, no cóż, sprawdzimy ten "ulepszony" engine h3 juz na wiosnę
Opublikowano 22 stycznia 201015 l Może to być nawet i silnik z Atari, aby tylko gra wyglądała dobrze, a jak widać są na to spore szanse.
Opublikowano 22 stycznia 201015 l Przez "ten sam" rozumiesz coś konkretnego ? Będzie coś "nowego" dla głównej serii, np. VISOR z ODST <---- Co mnie niezmiernie cieszy
Opublikowano 22 stycznia 201015 l Co ma wspolnego gameplay z silnikiem. Info i screeny nakrecaja strasznie na premiere Ricz, az kupie ODST, zeby wziazc udzial w becie. Wiadomo kto po Bungie przejmie caly franchise? Edytowane 22 stycznia 201015 l przez Gość
Opublikowano 22 stycznia 201015 l Na razie są jedynie plotki mówiące o gościach od Halo Waypoint lub Gearbox.
Opublikowano 22 stycznia 201015 l Autor Ale, że przepraszam, że o co chodzi jakby? Garść newsów osobiście wygrzebana z artykułu w Edge: -BR'ka nie koniecznie wyleciała z gry, może jednak się pojawić -Bronie najprawdopodobniej zgubią rozrzut znany z Halo3, powrócić ma coś w stylu hit-scana znanego z H2 online -Bardzo możliwe, że wyleci natychmiastowy assassin, zastąpić go ma animacja (Bungie zastanawia się jeszcze nad tym czy ma być widziana z trzeciej perspektywy) -Misje będą bardziej zróżnicowane, będziemy wykonywać różne zadanie wspólnie z różnymi członkami naszej drużyny -Zmiana elementów zbroi nie zmieni naszych możliwości, mogą to zrobić tylko te nowe equipementy zwane armor abilities -Ze starego engine'a został tylko sam szkielet zarządzający grą (a nie jak mówią niektórzy - szczególnie na Polygamii - całość), na który nałożone zostało całkowicie nowe mięsko (grafika, AI, elementy gameplayu) -Radar jest teraz trójwymiarowy - pokazuje też czy ktoś znajduje się nad/pod nami I więcej nie pamiętam, w razie czego dopiszę
Opublikowano 22 stycznia 201015 l Autor a są, ale znikają tak szybko jak się pojawiają, ale możesz spróbować zerknąć TUTAJ
Opublikowano 23 stycznia 201015 l Bungie: Screenshots Are From A Pre-Alpha Build http://n4g.com/xbox360/News-462672.aspx
Opublikowano 23 stycznia 201015 l Autor Nowy Bungie Weekly Update i nowe sugestie: - nowa snajpa może być wolniejsza, strzały między kolejnymi strzałami mogą wynosić nawet całą sekundę - wybuch granatu w bezpośredniej odległości (czytaj - pod nogami) może spowodować lekkie ogłuszenie - zmieniono trochę w warstwie dźwiękowej otoczeń - teraz dźwięki kroków, wystrzału, przeładowywania, itp. będą różnić się w zależności od wielkości pomieszczenia - hud jest znowu niebieski
Opublikowano 23 stycznia 201015 l Nowy Bungie Weekly Update i nowe sugestie: - nowa snajpa może być wolniejsza, strzały między kolejnymi strzałami mogą wynosić nawet całą sekundę - wybuch granatu w bezpośredniej odległości (czytaj - pod nogami) może spowodować lekkie ogłuszenie - zmieniono trochę w warstwie dźwiękowej otoczeń - teraz dźwięki kroków, wystrzału, przeładowywania, itp. będą różnić się w zależności od wielkości pomieszczenia - hud jest znowu niebieski Napisali tez ze w przyszlym tygodniu pokaza nowe materialy w wysokiej rozdzialce
Opublikowano 23 stycznia 201015 l Autor Nie nowe materiały, tylko te screeny ze skanów GameInformer'a i Edge'a (i te co pokazało EB Games) w wysockiej rozdzielczości. Z nowych materiałów to możliwe (aczkolwiek nie koniecznie), że pokażą filmik prezentujący nowe efekty dźwiękowe.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.