December 14, 200915 yr Author korwa, a obiecywalem sobie ze juz sie na zadne halo nie napale no to Uzny znowu będziemy robić co-op'a online
December 14, 200915 yr Mi trailer mówi jedno, będzie epicko jak nigdy wcześniej (mam nadzieję) Ciekawie by było, jakby była możliwość wydawania komend pozostałym członkom oddziału. A George wygląda jak "One man army"
December 14, 200915 yr Author Mi trailer mówi jedno, będzie epicko jak nigdy wcześniej (mam nadzieję) Ciekawie by było, jakby była możliwość wydawania komend pozostałym członkom oddziału. A George wygląda jak "One man army" Raczej dowodzić nie będziemy, jako że bohater którym mamy kierować jest 'nowy' w tym oddziale i dostaje numer 6. Dowódca to Noble One, albo Carter-259. btw. mały update w pierwszym poście
December 14, 200915 yr Jakby ktos jeszcze nie widzial http://i49.tinypic.com/dd0wv8.jpg Patrząc na ten składzik, pierwsze co przyszło mi na myśl to klasy postaci.Ciekawe czy to tylko tylko tak wygląda, czy jest coś na rzeczy...W Co-opie taki patent mógłby się sprawdzić, w mullti wolałbym żeby takich rzeczy nie było...Nie chciałbym Halo:Bad Company...
December 14, 200915 yr Ewidentny podział na klasy. Myślę, że w multi czas na zmiany i to te większe niż mniejsze.
December 14, 200915 yr Blur maskuje brak AA ? http://carnage.bungie.org/haloforum/halo.forum.pl?read=957303 http://i45.tinypic.com/2co35gi.jpg pikselki ;P
December 14, 200915 yr Czyli wychodzi na to, że to może być film na silniku bez poprawek. Jeśli te sztuczki z blurem są zastosowane podczas samej gry to byłbym baaardzo zadowolony. A co do tapetki, to jak myślicie, czemu Noble six nie jest wśród reszty, może to wskazówka, że rozwiną trochę wątki osobowe.
December 14, 200915 yr Kurde im więcej ten trailer oglądam tym bardziej mi się grafika podoba, zwłaszcza te góry i efekty pogodowe oraz sam design tego wszystkiego. Zapowiada się naprawdę gorąco nie mogę się bety doczekać.
December 14, 200915 yr Mnie grafika nie interesuje, gameplay i dużo dobrych map w multi - to musi być. Czekam na BETE z wywieszonym jęzorem
December 14, 200915 yr A ta okładka na 100% będzie taka jak powyżej? Hmm, trochę inne te lego, niż dotychczas. Poza tym bardzo stylowa.
December 14, 200915 yr Z klasą, bym powiedział. W przeciwieństwie do okładki Mass Effect 2, która wygląda jakby była tworzona pod fanów Jar-jar Binksa. Edited December 14, 200915 yr by Gooral
December 14, 200915 yr W Halo Wars nie było Master Chiefa na okładce. W ODST nie było Master Chiefa na okładce. W Halo Reach nie ma Master CHiefa na okładce. Faktycznie niesamowite. Co do trailera. Najlepszą jakość ma trailer na marketplace. Ponad 110MB przy takiej samej długości filmiku WMV na Gamersyde daje dwa razy wyższy bitrate. Sprawdziłem obydwa, odtwarzając je na X360 i widać różnicę w jakości. Edited December 14, 200915 yr by Gooral
December 14, 200915 yr A ja mówię wszystkim nowością w mutli tak: klasy, perki, czołgi i łodzie podwodne. Jeden warunek: edytowalność mutli - każdy może wyłaczyć/właczyć co mu sie podoba w customach. MLG już coś sensownego wymyśli
December 14, 200915 yr Author A ja jestem zdecydowanie przeciwny klasom i perkom. Jak na razie wszystkie gry posiadające ten bajer udowadniają, że nie da się przez to złożyć wyrównanego multi (no chyba, że wszyscy mają tą samą klasę, z tymi samymi perkami). Fakt MLG dałoby radę, ale poprzez ustawienie jednego zestawu . No i nie byłoby to już Halo, tylko CoD, czy inny KZ
December 14, 200915 yr Ciekawie ten trailer oddziałuje na ludzi. Ja pod jego wpływem postanowiłem odnowić golda na XBL! i zamienić płytkę w napędzie z "Campaign" na "Multiplayer" Również wraz z obejrzeniem tego filmiku Halo: Reach przestało mnie ryrać, jak to miało dotąd miejsce :potter:
December 14, 200915 yr lol, ja zaliczam sie do tej dzialki fanow Halo w sensie lubie te klimaty, laserki, coop, itp zas sam trailer nie zrobil na mnie wrazenia. Poczekam sobie do filmikow HD z testow by sobie wyrobic zdanie. Jedni juz zobacza Spartana i juz dla nich gra 2010 :>. Konkrety a nie wyrezyserowane scenki ktore lubie prezentowac sie lepiej niz gra (koncowka gry, zayebiste cieniowanie a w grze trudno takie znalesc jak i dobry bumpmaping)
December 14, 200915 yr Co do trailera. Najlepszą jakość ma trailer na marketplace. Ponad 110MB przy takiej samej długości filmiku WMV na Gamersyde daje dwa razy wyższy bitrate. Sprawdziłem obydwa, odtwarzając je na X360 i widać różnicę w jakości. Pisałem o tym, to zacząłeś "fafikować" że wale off topy itp.
December 14, 200915 yr To trzeba było napisać całym zdaniem, że chodzi ci o super jakość trailera na marketplace. Wtedy zrozumiałbym co chcesz przekazać. Inni zapewne również.
December 14, 200915 yr Jak wystartuje beta to wezmę swoje ODST i przejdę się do kumpla, który ma dysk i Live to sobie z pierwszej ręki zobaczę jak to wygląda w praniu. Narobili nadziei z tą grafiką, liczę że w grze dużo to odbiegać nie będzie.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.