September 13, 201014 yr Największym minusem gry jest mało backtrackingu i itemy zaznaczone na mapie. Grając w Prime należałem do tych osób, które chciały mieć pełną skanlistę i spenetrować każdy zakamarek świata. Tutaj nie trzeba się wysilać, większość itemków właściwie znajduje się samemu, a gdy mamy już wszystkie upgrady, wystarczy się zastanowić, który z nich użyć, aby dostać się do znajdźki. Ta seria już przy trzeciej części Prima zrobila się zbyt casualowa, brak bactrackingu to jeszcze można przeboleć ale itemy zaznaczone na mapie to już skandal. W gole są jakjieś sekrety w tej grze? (pomyśleć że dla tej gry zepsułem konsolę, ehh ) Edited September 13, 201014 yr by S_600
September 13, 201014 yr Największym minusem gry jest mało backtrackingu i itemy zaznaczone na mapie. Grając w Prime należałem do tych osób, które chciały mieć pełną skanlistę i spenetrować każdy zakamarek świata. Tutaj nie trzeba się wysilać, większość itemków właściwie znajduje się samemu, a gdy mamy już wszystkie upgrady, wystarczy się zastanowić, który z nich użyć, aby dostać się do znajdźki. Ta seria już przy trzeciej części Prima zrobila się zbyt casualowa, brak bactrackingu to jeszcze można przeboleć ale itemy zaznaczone na mapie to już skandal. W gole są jakjieś sekrety w tej grze? (pomyśleć że dla tej gry zepsułem konsolę, ehh ) Za (penis) byś niektórych itemów nie znalazł bez filmików na YT. I to nie Corruption jako pierwsze w Metroidzie pokazuje itemy na mapie. Tak słyszałem, nie pamiętam dokładnie która część.
September 13, 201014 yr Nawet w Super Metroidzie przecież był X-Ray, który nam prześwietlał ściany w poszukiwaniu itemków. Samo ich zaznaczenie na mapie jeszcze takie straszne nie jest. Gorzej, że w ogóle nie trzeba się zastanawiać jak je zdobyć. Wystarczy się rozejrzeć z FPP, skaner nam powie, że trzeba użyć Missile albo Power Bomb albo czegoś innego, rozwalamy przeszkodę, zgarniamy item, cześć. Zero inwencji. Główny wątek gry to ca. 8-9 godzin, zebranie itemków zajęło mi kolejne trzy/cztery, choć podejrzewam, że można to zrobić znacznie szybciej jak się już wie, gdzie są wszystkie znajdźki. Może w speedrunach siła i jakieś ukryte zakończenia będzie można zdobyć. Dobrze, że jest hard mode po przedojeniu normala. Nie ma żadnych missile-packów, e-tanków i takich tam, więc przy boss fightach, których w Other M sporo, schodzimy na dwa strzały. Musimy zatem zapamiętać pattern i unikać każdego ciosu. Walka z szefem Pyrosphere stała się dwa razy zabawniejsza, mimo częstych game overów.
February 20, 201114 yr skonczylem Other M, wiec na szybko refleksje. przy pierwszym kontakcie, po skonczonych 3 Prime'ach, czegos mi w tej odslonie brakowalo. pare elementow tez wkurzalo. ale nie na tyle zeby nie grac dalej. a im wiecej gralem tym bardziej rozumialem, ze ta gra jest wielkim uklonem w strone Metroidow 2D! a tylko troche inspiracji plynie z serii Prime. od momentu kiedy to zrozumialem, zaczelo mi sie grac zupelnie inaczej. mysle, ze kazdy kto gral przynajmniej w odslony na GBA bedzie wiedzial o co mi chodzi. Zebezianie ukladajacy sie do strzalu sa wrecz identyczni jak Ci ze starej kieszonsolki. oldschool w nowej odslonie - brawa dla Team Ninja. az ze smutkiem mysle o tym, ze slabe wyniki sprzedazy sprawia, ze nie ma co wyczekiwac sequela. zebralem 100%, ale musialem podejsc do szukania kolejny raz, bo niechcacy zaszedlem do ukrytego bossa czas ukonczenia calosci prawie 18h (bez 7 minut). nie wiem jak Wy to robicie w 12h. czesc z power-up'ow, mimo zaznaczenia na mapie i tak wymagala odemnie pokombinowania. wielkie brawa za wszystkie filmy po konczeniu gry. szcze mowiac nie rozumiem czemu w kazdej grze po ukonczeniu nie ma galerii z animacjami. a tu jeszcze niespodzianka, filmy sa polaczone elementami z gry, zeby lepiej sie ogladalo jako calosc - wypas. dla mnie naprawde ciekawa odslona mojej umubionej serii. ale rozumiem takze, ze Ci, ktorzy znaja Samus tylko z Prime moga sie czuc zawiedzeni tym tytulem.
May 29, 201113 yr A Metroid wogóle się kiedyś dobrze sprzedawał, bo jakoś sobie nie przypominam. Metroidy zawsze stały jakoś na uboczu Linka, Mariana i spółki. Jeśli Team Ninja bedzie chciało zrobić kolejną odsłone, to idę o zakład, że Nintendo da im wolną rękę - więc o sequel'a ja bym był spokojny. Tylko jedno pytanie jakie mi się nasówa, to kiedy?
March 3, 201213 yr Na Wii mam Metroid Trilogy - ukonczylem 1 i 2 i juz od jakiegos czasu rozgladalem sie za Other M. Ostatnio kupilem ta gre nowa w sklepie za 5euro. Pogralem do pierwszego save'a i przyznaje, ze gra zrobila na mnie bardzo pozytywne wrazenie, powrot do klasycznego, oldschoolowego Metroida - tutaj w 2,5D, ale z ciekawa innowacja w postaci przelaczania sie na widok FPP. Oryginalne podejscie - widzialem, ze gra byla calkiem dobrze oceniana. W sumie pomyslalem, ze gra idealnie nadaje sie na przyklad na 3DS, ale ciesze sie, ze wyszla na Wii. Czytalem, ze gra ma buga, ktory uniemozliwia jej przejscie i trzeba uwazac zeby sie na niego nie trafilo - jesli sie trafi to trzeba zaladowac poprzedniego save'a, a jesli nie mamy to zaczac gre od nowa. Nintendo ostatnio nie pilnuje procesu testowania i jest to juz trzecia gra z takim bledem - poza Metroid Other M bugi uniemozliwiajace ukonczenie sa jeszcze w grach Zelda Twilight Princess i Zelda: Skyward Sword - nieladnie, nieladnie. Edited March 3, 201213 yr by saptis
March 4, 201213 yr Szczerze mnie to właśnie zastanawia ile w tym prawdy? Zresztą z tego co pamiętam Nintendo przy jakimś updacie systemowym wrzuciło patcha do gry (tak słyszałem). Ja ostatnio zmęczyłem Metroid Other M na 100% (dla mnie najlepszy Metroid) i nie uświadczyłem owego buga, to samo z Zeldą: TP i SS a drugą Zeldę przeszedłem w takiej kolejności że nie powinienem być w stanie ukończyć tytułu a jednak również nic się nie wydarzyło. Dla mnie to chyba kwestia szczęścia i nie wiadomo o jakim % graczy mowa, tym bardziej że Ninny jest bardzo pedantyczne i kto wie może ludzie o tym mówią a odsetek to może ze 100 osób na świecie które to uświadczyło....
May 1, 201213 yr Ja też jakoś takich błędów w grach od Ninny nie uświadczyłem, a jeszcze podobno do tego grona zalicza się Paper Mario na Wii. Mam wszystkie wymienione gry, z wymienionym (niby) problemem. Przełaziłem je kilkakrotnie, i jakoś nie spotkałem się z takim problemem. Może sam problem jest aż nad to wyolbrzymiony, i teraz urusł do miana legendy. A z przyjemniejszych rzeczy w temacie Metroid'a, to ja czekam na czerwcową premiere (gdzie pre-order składałem w styczniu, - praktycznie nie ma już szans na jego złożenie), tego cudeńka: Edited May 1, 201213 yr by P-chan
January 10, 201312 yr Dla mnie ta gra byla jednym z wiekszych pozytywnych zaskoczen i niespodzianek na Wii - mialem okazje zobaczyc ja w 2010 roku na Gamescom jeszcze przed premiera, ale pozniej jakos o niej zapomnialem, ale na szczescie nie na dlugo. Gra moze i prezentuje sie niepozornie, ale jest bardzo rozbudowana i wciagajaca, ma zarowno elementy platformowe jak i strzelane, upgrade ekwipunku, duzo poukrywanych rzeczy do odnalezienia - jak to Metroid. Ukonczenie gry zajelo mi okolo 12 godzin, po rozwaleniu ostatniego bossa mozna zwiedzac caly Bottle Ship w celu zebrania pozostalych tam znajdek, po przejsciu i zebraniu wszystkiego czeka nas jeszcze jeden "maly bonus" - nie bede spoilerowal, ale jest to calkiem fajny dodatek na wlasciwe zakonczenie gry. W sumie ukonczenie gry w 100% zajelo mi 14h15min, wiec calkiem sporo, po calkowitym przejsciu odblokowuje sie hard mode. Jesli ktos jeszcze nie gral w Metroid Other M to najwyzszy czas sprawdzic ta gre, polecam ! Edited January 10, 201312 yr by saptis
January 23, 201312 yr Czy znajomość pozostałych części jest wymagana przed zagraniem w Metroid Other M ? Dotychczas z serią miałem do czynienia tylko na GBA, a chętnie bym zagrał w tą odsłonę.
January 23, 201312 yr Czy znajomość pozostałych części jest wymagana przed zagraniem w Metroid Other M ? Dotychczas z serią miałem do czynienia tylko na GBA, a chętnie bym zagrał w tą odsłonę. Nie jest wymagana.
February 10, 201312 yr Moim zdaniem jest, to w końcu oficjalna kontynuacja Super Metroida ze SNES'a tak więc jak nie znasz swoistych wrogów Samus, skąd oni pochodzą, dlaczego są zagrożeniem itp. to całkiem sporo motywów ci może umknąć.
February 10, 201312 yr Po części się zgadzam. Sam czekam w każdym Metroidzie na walkę z Ridley'em. A w tej części miłym zaskoczeniem jest powrót m.in. Nightmare'a . Ale rozgrywka w Metroidzie M jest mimo wszystko przyjemna i warto zagrać. Potem można np. wciągnąć się w uniwersum i zagrać w Super Metroida.
February 10, 201312 yr Sięgnę niebawem po Other M. Dla mnie wystarczy znajomość trylogii Prime, żeby wsiąknąć w ten niesamowity świat. Za produkcją stało Team Ninja, więc domyślam, że gra trzyma stabilne 50-60 fps?
February 12, 201312 yr Moim zdaniem jest, to w końcu oficjalna kontynuacja Super Metroida ze SNES'a tak więc jak nie znasz swoistych wrogów Samus, skąd oni pochodzą, dlaczego są zagrożeniem itp. to całkiem sporo motywów ci może umknąć. W takim razie swoją przygodę z serią na Wii zacznę od trylogii Prime. Faktycznie jak spojrzałem w chronologie serii, Other M jest na samym końcu prawie, więc pewnie czułbym się zagubiony grając w niego, ale nie lubie zaczynać przygody z daną serią od środka.
February 12, 201312 yr Uwierz mi, nawet byś nie zauważył. Fabuła w tej grze jest nieistotna, ba, ona ledwo tam istnieje, gdzieś na 5 planie i tylko prawdziwi fani coś z niej wyniosą. Tutaj liczy świat, klimat, gameplay.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.