Skocz do zawartości

F1 2010


Rekomendowane odpowiedzi

ta gra jest powalona doszczetnie : /

trening-> ostatnie miejsce na easy trace do 23 z 15 sekund.

kwalifikacje-> Znow nie da sie ich dogonic.

wyscig-> mijasz jak tyczki dochodzac lekko do 10 miejsca i inzynier co sektor wolajacy do Ciebie Pit Stop this lap.

zjezdzam ok mam pit stop a ten znow do mnie pit stop

i tak co okrazenie....

U mnie odwrotnie- Lotusem udawało mi się zdobywać nawet pole position na hardzie, a w wyścigu wyprzedzali mnie na prostej jakbym jechał wózkiem elektrycznym.

U mnie podobnie - jadąc na przedostatnim poziomie trudności (Professional chyba) Lotusem wprawdzie nie udało mi się wykręcić Pole Position, ale już Trulliego ze swojego zespołu pokonałem o 3 sekundy... Mam powyłączane wszystkie asysty poza kontrolą trakcji, którą póki co próbuję na Medium. Pierwszy kontakt z grą i próba jazdy z kontrolą na OFF zakończyła się tragicznie :D . Na obecnych ustawieniach idzie mi już nieźle, zastanawiam się więc czy próbować dalej może na Professional ale bez kontroli trakcji, albo przesiadać się na tryb Legend przy kontroli ustawionej na Medium... Jutro przy okazji kolejnej sesji pomyślę ;) .

 

A gra jest świetna, model jazdy baardzo mi się podoba. Tak jak pisałem, przy wyłączonych wszystkich ustawieniach jest bardzo wymagający, a na razie uczę się jeździć seryjnie czyste kółka z ustawieniami kontroli trakcji na Medium. Dużo czasu zajmuje w ogóle dostosowanie poziomu trudności do swoich potrzeb - zależy mi na tym, bym nie kończył takim Lotusem wyścigów na zbyt wysokich miejscach, bo to po prostu w rzeczywistości nie ma miejsca :) . Na razie jest troszkę za łatwo i myślę nad tym co zmienić, by utrudnić sobie zabawę. Zacznę karierę dopiero jak znajdę swój złoty środek, a póki co kręcę kolejne dziesiątki okrążeń w Bahrajnie :D .

Odnośnik do komentarza

Obadaj wcześniejsze posty, ktoś już dzielił się wrażeniami. Ja też :potter:

 

a Gdzie się ustawia taktyke ?

 

Przed wyścigiem, w garażu u kolesia po lewej stronie. Możesz ustalić ile razy , po ilu okrążeniach chcesz zjechać i oczywiście jakie opony założyć.

Edytowane przez filipppek
Odnośnik do komentarza

Gram bez asyst (procz abs)...zdecydowaniue odradzam uzywanie kontroli trakcji bo wtedy jazda po mokrym niewiele sie rozni od jazdy po suchym torze.

Wydaje mi sie ze professional jest jednak nieco za latwy. W Spa jezdzac Renault bez wspomagaczy z AI na proffesional podczas Q2 na mokrym mialem 1.3 przewagi nad drugim kierowca a w Q3 po suchym...pole position z 2 sekundami zapasu...jutro zobacze legend.

Model jazdy coraz bardziej mnie przekonuje jednak AI mogliby jezdzic troche szybciej.

Potwierdzam - jazda w deszczu przy włączonej kontroli trakcji mało się różni od ścigania po suchym torze, przez co rywali wyprzedza się bez większych problemów. Nie sprawdzałem jeszcze jak to wygląda na kontroli ustawionej na Medium, ale jutro nadrobię zaległości ;) . Motywujecie mnie Waszymi postami i chyba jutro spróbuję pouczyć się jeździć na zupełnie wyłączonej kontroli trakcji.

Odnośnik do komentarza

Dziwne macie te nazwy poziomów trudności bo u mnie jest: easy, medium, hard i expert (gra region 2).

Co do losowych wypadków to raz w sesji treningowej mechanicy założyli mi przebitą oponę więc zaraz musiałem zjeżdżać z powrotem. Jak już pisałem gram na hardzie. Na tyle udało mi się już ogarnąć jazdę, że w Bahrainie zdobyłem PP, ale niestety w wyścigu (50% dystansu) zająłem dopiero 11 miejsce z powodu kiepskiego startu i paru bączków. Teraz jestem po dwóch sesjach treningowych w Australii i idzie mi coraz lepiej... Może jutro będzie trzeba spróbować poziomu expert.

Grał ktoś z Was online? Ja narazie wszedłem tylko do opcji i nie widziałem wyszczególnionych wyścigów rankingowych. Czy to znaczy, że punkty zdobywa się za wszystkie wyścigi? Jakichś opcji ustawień poziomu trudności/zniszczeń też nie widziałem...

Odnośnik do komentarza

Kurde. Nie wiem jak Wy to robicie. Wydaje mi się, że śmigam nieźle, a tu takie wyniki :) Potrafię przejechać czyste kółko, ale nie ma powtarzalności. na razie mniej więcej opanowałem Australię bo Bahrajn to ciągle dramat. W karierze mam Kuala Lumpur deszcz i jest po prostu śmierć w Wenecji. Na razie jeżdże Lotusem, więc wyników nie ma ;) odpaliłem sobie Monako, tam pojechać czysto to będzie dopiero impossible :) feeling świetny, gra genialna. jutro nocka leci jak z bicza, a ja zanim wskoczę do wyścigu muszę poznać tor ;)

Odnośnik do komentarza

Oficjalnie stwierdzam, że na padzie (momo już zamówione, czekam na przesyłkę ^^) w deszczu na medium ,czy jak to sie zwie w grze, pole position bez problemów (5 sek przewagi) w Kuala Lumpur w q3 miałem... Lotusem. BEZ TCS, czyli koncząc moją myśl z poprzedniego zdania - stwierdzam, że ch.uj nie hardkor. Dobry setup i jedzie się jak po suchym (tylko wiadomo, czasy gorsze jednak).

 

 

 

 

IN MINUS, naprawdę się zawiodłem na tym. Oczywiście to była ulewa, a nie lekki deszczyk. Mam nadzieję, że na LEGEND czy jak sie ten poziom zwie takich różnic nie będzie, ba, że w drugą stronę będą. No bez kitu, ja wcale nie jestem dobry w takie gry a tak zowniłem konkurencję i tak sobie poczynałem na torze...

 

 

 

 

Miałem czas 1:44 w ulewie, a inni 1:50 i więcej. Na suchym mój rekord to był 1:39, a wcale dużo nie trenowałem.

 

 

 

 

ps. Fakt, że skupiony jechałem bardzo (na suchym takiej wczuty nie łapie). Szkoda, że deszczu na wyścigu nie ma, bo nie mogę dobrej pozycji na suchym zgarnąć i ciągle restarty robię wyścigu ;)

 

 

Odnośnik do komentarza

Bugs & Errors Offline:

 

-Pitstop exiting hesitation (see targa thread for temporary solution)

-Tyre punctures/wear occur far too fast/frequent

-AI blue flag issue, they get disqualified

-AI Fuel: AI qualifying slower then race start

-AI erratic swerving (in race when heating tyres isnt necessary)

-AI drivers not pitting at all in a race.

-Sound delay on shifting

-Split timing would be Usefull on screen.

-Sector 3 times don't stay up, you can't ever see your sector 3

-Loading a setup sometimes doesn't put the correct amount of fuel in the car

-Slight delay on throttle and brake. TBC

-Camera bug in time trial when exiting and rentering session head/hands disaapears TBC

-Tyre availability bug in practice sessions, e.g., no Primes available in P2 image

-Cars not being serviced in the pits and just sitting there, causing user to reset race if teammate is stuck. TBC

-Pit limiter auto on regardless of setting.

-start lights are hard to see from back of grid; maybe PIP available.

-wet times too fast , almost identical to dry times !??!

- too much grip in the rain

- too much grip with Intermediate/full wets

- live timer doesn't show personal best sector times

- third soft/hard tyre set not available in qualifying

 

 

http://community.codemasters.com/forum/f1-2010-game-1316/429298-unofficial-f1-2010-bugs-errors-list.html

Edytowane przez Michał102
Odnośnik do komentarza

To i ja się podzielę moimi spostrzeżeniami. Pierwsze kółka masakra:biggrin: Po zrobieniu ok 30 okrążeń w Kanadzie renia opanowana, ale czas i tak nie rewelacyjny bo 1:14:5xx. Później z ciekawości Monaco i tu pies pogrzebany hehe. Zrobiłem coś koło 20 kółek a czystych udało mi się zrobić może 3 :biggrin:. Gdy już wydaję się, że okrążenie będzie ok, je.b bączek. Co do poziomu trudności wybrałem hard i pojeździłem parę gp na razie w połowie stawki się kończyło. Model jazdy spoko. Multiplayer wziąłem udział w jednym wyścigu i zająłem 3 miejsce:cool:. Żaden hamilton nie miał okazji zepsuć zabawy bo każdy był nietykalny. Jak na razie pozytywnie. Co do gry na padzie, ciężko ale da się grać choć w niedługim czasie będę jednak zmuszony chyba do zakupu kierownicy by zabawa była przyjemniejsza.

Odnośnik do komentarza

W ogóle co to za bezsens, że jak wyjeżdżam z pitu i ktoś jedzie też to... zamieniamy się w ghosty i nie możemy sobie krzywdy zrobić? Ogólnie pit stopy to ultra fail (dlaczego ja nie mogę samemu tam kierować, próbować wyprzedzać i w ogóle - pit stop, chyba najważniejszy moment w prawdziwym wyścigu, zaraz po starcie, jeżeli chodzi o wyprzedzanie a tu taka wtopa...).

 

 

 

 

Czekam na porządny pacz do rfactora - baza danych jest w f1 2010, wystarczy modele przekopiować i będzie miazga. :D

 

 

Odnośnik do komentarza

Dziwne macie te nazwy poziomów trudności bo u mnie jest: easy, medium, hard i expert (gra region 2).

Ogólne poziomy trudności są takie jak piszesz, ale jak wchodzisz w szczegóły (tam gdzie ustawiasz asysty) to na samym dole masz też poziom AI przeciwników - właśnie dopiero tutaj masz wspominane przez nas Professional, Legend itd. ;)

 

Z pit stopami rzeczywiście jest coś dziwnego, ale tak naprawdę dopiero dzisiaj oficjalnie mamy europejską premierę gry, więc liczę że lada dzień Codemasters wyda jakiegoś patcha, który by wyeliminował te durne przepuszczanie innych kierowców przy wyjeździe z boksu.

Odnośnik do komentarza

W oczekiwaniu na cholerną wysyłkę z Ultimy ktora dojdzie w poniedziałek odpaliłem "kopię" na PC. I jestem pod ogromnym wrażeniem. Jeździ się naprawdę super ( kierownica G25 ) chociaż gra ewidentnie wymaga treningów. Pierwsze kółka w Bahrainie były dramatyczne, bo non-stop wypadałem z trasy. Po godzinie jazdy było juz nieźle i pojawiały się w miarę poprawne kółka. natomiast trasa w Monaco czy Singapurze ( zakręty o 90 stopni ) to czysty hardkor - W multi będzie konkretna zadyma na pierwszych zakrętach :turned: .

Jest parę małych dziwnych bugów, ale najbardziej denerwuje mnie time trial - wystarczy trochę wypaść z trasy to już licznik czasu przestaje liczyć okrążenie. Kółko od razu idzie na straty. Nie da się tego jakoś ustawić ?

Odnośnik do komentarza

Jestem właśnie po pierwszej sesji treningowej w Bahrajnie już na wyłączonych wszystkich asystach (włącznie z kontrolą trakcji) i AI przeciwników ustawionej na najwyższy poziom Legend. Zdołałem wykręcić 19. czas, czyli dokładnie tak jak chciałem - przed piątką kierowców nowych teamów", a już reszty przebić nie zdołałem, zresztą dokładnie dzieje się w prawdziwej F1. Po tej sesji zdecydowałem, że będę już jeździć tylko na tych ustawieniach, bo w najbardziej dokładny sposób pozwalają mi odtworzyć realną rywalizację. Teraz pozostaje mi najgorsze - nauczenie się równej, systematycznej jazdy, bo jeśli będę jeździł tak jak teraz to zakończenie pełnego dystansu wyścigu choćby na 23. miejscu stanie się niemożliwe :D . Jazda bez kontroli trakcji to jednak nie to samo co na ustawieniu jej na Medium, więc obecnie średnio raz na 2-3 okrążenia zakręcę bączka lub przynajmniej popełnię błąd kosztujący mnie parę sekund. Im dłużej gram w ten tytuł tym bardziej doceniam model jazdy - w żadnej grze tego typu (w jaką grałem) nie był on jeszcze tak wymagający.

 

BTW. w czasie zaliczania któregoś kółka na pierwszym zakręcie zobaczyłem bolid Kubicy, którego "postawiło" tyłem do toru jazdy - widać że AI popełnia błędy nawet na treningach, gdy tor nie jest przecież zatłoczony. Takie smaczki to ja rozumiem ;) .

 

Wiecie może jak będzie z polską wersją odnośnie komentarzy po wyścigu, jak i poleceń zespołu ( czy to będzie dubbing polski czy może napisy)?. No i druga sprawa to czy przy polskiej wersji nie będzie później problemu z dodatkami, ale tego to pewnie jeszcze nikt nie wie:)

Gra będzie w pełni zlokalizowana a pod poniższym linkiem masz prezentację polskiej wersji, więc możesz zobaczyć jak tłumaczenie się prezentuje:

 

Co do dodatków to Codemasters oficjalnie potwierdziło że nie będzie żadnych DLC, bo po prostu nie ma na to czasu. Jedyne na co możesz liczyć to pojedyncze patche, a z ich kompatybilnością w polskiej wersji mam nadzieję że nie będzie żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza

Ja wczoraj jeszcze w nocy śmigałem. Jest duża różnica pomiędzy jazdy bolidem z maksymalnym ładunkiem paliwa a z minimalnym. Jak biorę time trial to bolid prawdopodobnie jest najlżejszy i lata się o wiele łatwiej. Mój najlepszy czad Lotusem w Australii podczas wyścigu to 1:34:xxx a w Time Trial 1:31. Podoba mi się to, że stabilność bolidu z pełnym bakiem jest mniejsza, łatwiej zrobić przestrzał zakrętu, nie da rady brać zakrętów z taką prędkością jak z lżejszym bolidem. Dzisiaj spieprzyłem z budy i odpalam zaraz się dalej. Po mimo bugów, które imo nie są dramatyczne, gra urywa jaja. Faktycznie przyczepność na mokrym jest zbyt duża, ale moim zdaniem łatwiej o błąd i to sporo łatwiej. Łuki na mokrym są mega wymagające nie wspominam już o tym co sie stanie jak ma się zjechane opony.

Odnośnik do komentarza

Ja wczoraj jeszcze w nocy śmigałem. Jest duża różnica pomiędzy jazdy bolidem z maksymalnym ładunkiem paliwa a z minimalnym. Jak biorę time trial to bolid prawdopodobnie jest najlżejszy i lata się o wiele łatwiej. Mój najlepszy czad Lotusem w Australii podczas wyścigu to 1:34:xxx a w Time Trial 1:31. Podoba mi się to, że stabilność bolidu z pełnym bakiem jest mniejsza, łatwiej zrobić przestrzał zakrętu, nie da rady brać zakrętów z taką prędkością jak z lżejszym bolidem. Dzisiaj spieprzyłem z budy i odpalam zaraz się dalej. Po mimo bugów, które imo nie są dramatyczne, gra urywa jaja. Faktycznie przyczepność na mokrym jest zbyt duża, ale moim zdaniem łatwiej o błąd i to sporo łatwiej. Łuki na mokrym są mega wymagające nie wspominam już o tym co sie stanie jak ma się zjechane opony.

Jak na twoje możliwości to czas w australii masz słaby. W forze motorsport 3 niszczyłeś każdego. Ja na time triala lotusem z najtrudniejszymi ustawieniami miałem 1:29 wczoraj. Teraz się przejechałem i zrobiłem 1:27

Edytowane przez Andrew21
Odnośnik do komentarza

Dobra - czas na moje wrażenia :)

Żeby mieć już to z głowy, napiszę pierw co mi się nie podoba:

- poziom trudności Profesional jest zdecydowanie zbyt niski... pierwszy wyścig w Bahrainie i od razu pole position, na mecie również stawiłem się

jako pierwszy. Bolid oczywiście wybrany z pośród trzech najsłabszych teamów w stawce, w moim przypadku wybór padł na Virgin Racing.

- dziwne zachowania bolidów jadących przed nami - jakieś dziwne uskoki tyłu, bardzo nienaturalne ruchy.

- fatalnie wręcz wyglądające pit-stopy... sam wjazd bolidu na stanowisko serwisowe woła wręcz o pomstę do nieba - co to ma być ???

- dość mocno rzucające się w oczy spadki frameratu, praktycznie zawsze w tych samych miejscach na torze, niezależnie czy coś się dzieje czy jest

pusto, szczególnie widoczne na prostej start-meta.

 

Ale dość już tych smętów, czas na mięsko :D

Model jazdy oceniam jako arcy genialny... naprawdę przerosło to moje najśmielsze oczekiwania. Wszelkiego rodzaju atakowanie tralek, depnięcie zbyt mocno po gazie na wyjściach z zakrętów - bajka :)

Grając na kierownicy, mam praktycznie te same odczucia co przy ogrywaniu rFactora, brakuje jedynie ciut lepszej reakcji na depnięcie po hamulcach - bardzo trudno o zablokowanie kół, choć w ustawieniach bolidu jest zdaje się opcja regulacji ciśnienia w układzie hamulcowym, ale jeszcze się tym nie bawiłem. Codies wreszcie pokazało, że jak chcą, to potrafią zrobić porządnego sima - dość już tej kaszany dla obrośniętych tłuszczem amerykańskich nastolatków :D

Jazda w deszczu to kolejny poziom ekstazy, ale zaznaczam - tylko i wyłącznie bez żadnych wspomagaczy typu TCS. Włączenie tego ustrojstwa owocuje całkowitą kastracją klimatu i brakiem jakiegokolwiek wyzwania.

 

Graficznie jest bardzo dobrze, a tory takie jak Monaco po prostu urywają jajca :D

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...