Opublikowano 16 czerwca 201113 l Dzięki za info, trochę trzeba było się nalatać po tych obszarach by wreszcie walczyć z taką grupką po której jest misja ale w końcu się udało, tam na dole były dwie misje, konwój a później atak na bazę, tą na bagnach. Edytowane 16 czerwca 201113 l przez MysteryGaz
Opublikowano 16 czerwca 201113 l Panowie a jak skończyłem grę Bohaterem i teraz chcę niesławnym to co muszę zrobić zacząć nawalać cywili? czy od nowa gre?
Opublikowano 16 czerwca 201113 l No to chyba oczywiste,że musisz zacząć od nowa grę jak chcesz skończyć jako nieSławny
Opublikowano 16 czerwca 201113 l Ja mam wrażenie, że po skończeniu gry karma jest zablokowana i nawet po robieniu mega roz(pipi)u jako dobry i tak nie osiągniemy złej karmy. Jak ktoś chce to niech sprawdzi
Opublikowano 17 czerwca 201113 l Ja mam wrażenie, że po skończeniu gry karma jest zablokowana i nawet po robieniu mega roz(pipi)u jako dobry i tak nie osiągniemy złej karmy. Jak ktoś chce to niech sprawdzi jesli na poczatku podjales decyzje jak chcesz działać i pozniej w trakcie misji to chyba nic dziwnego ze po tym co zrobiłeś to juz nie bedziesz tym "niesławnym" tylko sławnym
Opublikowano 17 czerwca 201113 l Ja mam wrażenie, że po skończeniu gry karma jest zablokowana i nawet po robieniu mega roz(pipi)u jako dobry i tak nie osiągniemy złej karmy. Jak ktoś chce to niech sprawdzi na pewno nie, po skończeniu wątku głównego jako Bohater czesto robiłem osstry rrrooozpiierdol podczas misji pobocznych i karma potrafiła znacząco spaść do wyraznie widocznego poziomu. Edytowane 17 czerwca 201113 l przez QTF
Opublikowano 17 czerwca 201113 l Granie w nieSławnego po kilku piwach to jednak nie jest dobry pomysł. Kampanię na razie gram jak Sławny, a wczoraj wieczorem włączył mi się agresor i posiałem trochę zniszczenia w New Marais, efektem był spadek o jeden poziom we wskaźniku Karmy :]
Opublikowano 17 czerwca 201113 l Powiedzcie mi-niesławny też dostaje te kozackie czarno-czerwone pioruny jak w jedynce?
Opublikowano 17 czerwca 201113 l Dziwna sprawa - włączyłem od nowa grę, żeby grać jako zły i ustawiłem sobie od razu poziom trudny. Mimo to po 1 misji z łyknięciem 1 rdzenia gra zakomunikowała mi, że przenosi mnie na poziom trudny widząc moje dokonania. Miał ktoś tak? Wpadanie mi puchar za przejście na hardzie?
Opublikowano 17 czerwca 201113 l Dziwna sprawa - włączyłem od nowa grę, żeby grać jako zły i ustawiłem sobie od razu poziom trudny. Mimo to po 1 misji z łyknięciem 1 rdzenia gra zakomunikowała mi, że przenosi mnie na poziom trudny widząc moje dokonania. Miał ktoś tak? Wpadanie mi puchar za przejście na hardzie? Miałem dokładnie tak samo. Pucharek za trudny poziom wpadł.
Opublikowano 17 czerwca 201113 l Powiedzcie mi-niesławny też dostaje te kozackie czarno-czerwone pioruny jak w jedynce? Nie. Jest tylko czerwono-pomarańczowo.
Opublikowano 18 czerwca 201113 l Skończyłem grę po stronie dobra . I moim zdaniem takie zakończenie powinno być w 3 części
Opublikowano 18 czerwca 201113 l Ej straszna kicha z tym, że nie można dodać w edytorze helikoptera, behemotha, destroyera (czy tam devastatora), czy bestii. Mogłoby być epicko, a tak to wszystkie misje z kategorii "battle" polegają na tym samym i praktycznie nie stanowią żadnego problemu.
Opublikowano 18 czerwca 201113 l Autor Na GT pojawiły się filmiki z serii Behind the Scenes. Polecam. http://www.gametrailers.com/game/infamous-2/13391
Opublikowano 18 czerwca 201113 l Wcześniej już linkowałem do tych filmików, gdy były na YT na profilu Sony chyba, jeszcze przed premierą Edytowane 18 czerwca 201113 l przez estel
Opublikowano 18 czerwca 201113 l Kurde, już ostatnie włosy sobie wyrywam przez ten edytor misji, chcę zrobić prostą misję, ślizgasz się po kablach, bo drodze przeskakująć przez obręcze, misja kończy się na ostatniej obręczy, i chciałbym dodać jakiś limit czasowy i nic z tego zrobić nie moge przeszukałem już chyba wszystko, ehh, w little big planet 2 było lepiej, przynajmniej umiescili samouczek i wszystko było wyjaśnione, a tu nawet nie mam pojęcia jak zrobić, żeby w ogóle zakończyć misję
Opublikowano 18 czerwca 201113 l skonczylem jako Bohater...jedyne co moge sie przyczepic to wolalem rozwiazanie z jedynki czyli brak scenek a fabule przedstawiona za pomoca komiksowych przerywnikow.. bardziej wedlug mnie budowalo to klimat komiksowy Edytowane 18 czerwca 201113 l przez Szymek_PL_
Opublikowano 19 czerwca 201113 l Wszyscy się tu mocno "spuszczacie" nad grą, tymczasem ja mam wobec niej poważne zastrzeżenia. Kiedy tylko przejdę ją po ciemnej stronie mocy, skrobnę dłuższego posta.
Opublikowano 19 czerwca 201113 l Zagrałem w demo i mi się spodobało. Więc od wczoraj zagrywam się w nieSławnego. Gra zadowala, miasto w końcu wydaje się nie być schematyczne, tak jak Empire City. Pytanie tylko - da się jakoś zmniejszyć reakcje kamerą? Bo mam wrażenie, że jak przesuwam prawą gałkę to mi kamera coś szybko lata i to jest momentami niewygodne.
Opublikowano 19 czerwca 201113 l W ustawieniach znajdziesz parametr odpowiadający za prędkość kamery, chyba piąty z góry.
Opublikowano 19 czerwca 201113 l Skończyłem grę i jednak mam mieszane odczucia, na pewno nie jest to odpowiednik Uncharted 2 dla pierwszej części. Niby jest lepiej, ale momentami razi schematyczność zadań, bo ile można ochraniać jakieś transformatory? Sucker Punch tak się chwalili, że wiele nauczyli się od Naughty Dog i ja w to uwierzyłem, że będzie bardziej efektownie, a tutaj takie sceny można policzyć na palcach jednej ręki jedno posłanie rozpędzonego tramwaju w budynek wiele tu nie zmienia, czy wystrzelenie rakiety w bestię, gdzie miasto pokrywa pył Do tego wrzucili chyba 2, czy 3 większych przeciwników, z którymi za często się walczy, brakuje większej różnorodności wśród bossów. Tutaj na plus giant enemy crab Bertnard, czy jak on tam się zwał , przy którym niszczy się otoczenie, rzucani są ludzie, pojazdy itp jednym słowem demolka pierwsza klasa. Nie wiem, czy będzie mi się chciało w to grać drugi raz.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.