Skocz do zawartości

inFamous 2


Voytec

Rekomendowane odpowiedzi

http://ps3.nowgamer.com/news/3607/sucker-punch-naughty-dog-help-invaluable

 

ND zaczyna dzielić i rządzić. Najpierw Motorstorm Apocalipse teraz Infamous 2.

A przy K3 też chyba pomagają czy to plota była?

 

No i jak tu nie wynosić na piedestały ND. Czego nie dotkną tzn. jakiej gry nie dotkną ta zamienia się w "opad szczeny" zarówno graficznie jak i gameplayowo. Kojima mógł poprosić o pomoc mistrzów z ND to może chociaż graficznie mgs4 urywałby jaja.

A dwa R* też mógłby poprosić ich o pomoc tak żeby Agent chodził w 720p ;p (oczywiście z całym szacunkiem do R*).

 

To ja już wiem, że IF2 skopie dupę w sumie to wiedziałem już to od ostatniego gameplayu, no ale ten news tylko to potwierdza.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

Jezu, jakie Wy bzdury wygadujecie. Przeczytaliście ten artykuł? Tam jest napisane na czym polegała ta pomoc. W skrócie, przed premierą jedynki dostali tipy, jak poprawić system wspinaczki, a teraz byli sobie na wycieczce zobaczyć jak pracują w ND, jak łączyć design z fabułą i dostali trochę technologii. A Wam zaraz się roi w głowach, że ND współtworzy tą grę. Nie, tak nie jest.

A odnośnie do Killzone 3, z tych informacji o współpracy się wycofywano.

Schemat jest taki, że w siedzibie ND jako część tego zespołu rezyduje Ice Team, odpowiedzialny za rozwój technologii programowania na PS3 i pomagają w szlifowaniu takich gier jak inFamous czy Killzone. Jest to z pewnością ogromna pomoc, ale to nie znaczy, że ND współtworzy te gry.

Odnośnik do komentarza

Fragmencik rozgrywki rewelacyjny, szczególnie rozwałka helikoptera :] mam kilka uwag:

- Gdzie jest HUD? Czy ten gameplay nie jest przypadkiem podkręcony?

- Ślizganie się po kablach jak zwykle miecie, nie wiem czy nie będzie trudno znaleźć te rynny po których można się ślizgać w poziomie , ale może to wina nocy w prezentowanym fragmencie,

- słaba muza, coś ala Apocalyptica, wolę Amona Tobina który był genialny,

- elektryczna pałka ssie, dla mnie Niesławny to przede wszystkim strzelanie, chociaż może zostać jako broń dodatkowa na cienkich bolków ;]

- przestał mi jakoś przeszkadzać wygląd Cola, mam to po prostu gdzieś, widać że gra daję radę i da masę radochy.

- widzimy zniszczalne środkowisko, ekipa Sucker Punch idzie z duchem czasu.

 

Co tu więcej pisać, gra jest Must Havem :]]]

Odnośnik do komentarza

A gdzie ja napisałem, że współtworzą :blink:

 

No właśnie "dostali trochę technologii", doszlifowali - poprawili wspinaczkę, podpatrzyli jak łączyć design gameplayu z designem fabuły. No i dla mnie tyle wystarczy to wcale nie taka drobiazgowa pomoc ale nigdzie nie napisałem, że ND współtworzył IF2 z SP.

 

Zresztą te "trochę technologii" to raz, że nie wiadomo ile albo o co dokładnie chodzi a dwa skoro SP dziękuje i jest zadowolone. No to sii nie mam nic przeciwko żeby każdy korzystał z ich "usług, pomocy, technologii".

 

A odnośnie K3 to właśnie się pytałem czy to prawda czy co i tyle.

Edytowane przez SłupekPL
Odnośnik do komentarza

 

- Gdzie jest HUD? Czy ten gameplay nie jest przypadkiem podkręcony?

 

To samo pomyślałem, gdzie hud i reszta, czyżby całkowite zrezygnowanie z jakichkolwiek wskaźników podczas grania? Chyba nie, bo nie wyobrażam sobie piaskownicy choćby bez małej mapki (a może będzie patent jak w Fable 2 i jakieś małe przebicie elektryczne będzie nas prowadziło do celu - oby nie), bo np wskaźnik naładowania może być obrazowany przez mniej lub bardziej wyblakły kolor prądu, a energia zapewne będzie samo odnawialna.

Odnośnik do komentarza

Grigori, kto napisał ze wspoltworza gre? Nawet mi to przez mysl nie przeszlo. Piszac tego posta w namysle mialem taki typ wspolpracy o jakim napisales. :blink:

No to spoko, choć do takiego wniosku skłoniło mnie zdanie o skryptach.

Odnośnik do komentarza

- Gdzie jest HUD? Czy ten gameplay nie jest przypadkiem podkręcony?

 

To samo pomyślałem, gdzie hud i reszta, czyżby całkowite zrezygnowanie z jakichkolwiek wskaźników podczas grania? Chyba nie, bo nie wyobrażam sobie piaskownicy choćby bez małej mapki (a może będzie patent jak w Fable 2 i jakieś małe przebicie elektryczne będzie nas prowadziło do celu - oby nie), bo np wskaźnik naładowania może być obrazowany przez mniej lub bardziej wyblakły kolor prądu, a energia zapewne będzie samo odnawialna.

 

Eeee na trailerach zazwyczaj nie pokazuje się żadnego HUD-a :]

Odnośnik do komentarza

 

- Gdzie jest HUD? Czy ten gameplay nie jest przypadkiem podkręcony?

 

To samo pomyślałem, gdzie hud i reszta, czyżby całkowite zrezygnowanie z jakichkolwiek wskaźników podczas grania? Chyba nie, bo nie wyobrażam sobie piaskownicy choćby bez małej mapki (a może będzie patent jak w Fable 2 i jakieś małe przebicie elektryczne będzie nas prowadziło do celu - oby nie), bo np wskaźnik naładowania może być obrazowany przez mniej lub bardziej wyblakły kolor prądu, a energia zapewne będzie samo odnawialna.

Oficjalne gameplaye z pierwszej czesci inFamous tez byly pozbawione HUDa.

Odnośnik do komentarza
np wskaźnik naładowania może być obrazowany przez mniej lub bardziej wyblakły kolor prądu,

podob a mi sie ten pomysł!

żeby zamiast paska pokazującego ile mamy energi sama postać na to wskazywałą, troche jak pasek życia na plecach postaci w dead space, tutaj mogło by to być pokazane w postaci ilości i "jakości" elektrycznosci wokół postaci, chociaż musieli by zrobić to jakoś senoswnie, jednocześnie wyraznie obrazując czy "pasek" jest pełny czy pusty, ale też nie przesadzić zeby nie bylo ze przy pełnym pasku postac caly czas ma tyle prądu na około że jej nie widać wręcz ;p

Odnośnik do komentarza

inFamous 2 zapowiada się fajnie :) Grałem w jedynkę, mam fajne wspomnienia. Jeżeli usuną problem schematycznych misji i nudnej budowy miasta (prawie wszystkie dzielnice zrobione na zasadzie "kopiuj-wklej" -_-'), to ja będę zadowolony z następnej części :) A jeśli nie... to i tak zagram sobie, a co tam.

 

Cole'a trochę zbyt odpicowali, ale może być.

 

Zastanawia mnie tylko, jak Sucker Punch zamierza wybrnąć z kwestii karmy. Bo pamiętacie, że jedynkę można było ukończyć, jako dobry i zły. A coś czuję, że na początek gry to nie będzie miało wpływu w ogóle. Wiem, różnica była tylko w mocach i w wyglądzie, no, ale pozostaje sam fakt.

Odnośnik do komentarza

- Gdzie jest HUD? Czy ten gameplay nie jest przypadkiem podkręcony?

 

To samo pomyślałem, gdzie hud i reszta, czyżby całkowite zrezygnowanie z jakichkolwiek wskaźników podczas grania? Chyba nie, bo nie wyobrażam sobie piaskownicy choćby bez małej mapki (a może będzie patent jak w Fable 2 i jakieś małe przebicie elektryczne będzie nas prowadziło do celu - oby nie), bo np wskaźnik naładowania może być obrazowany przez mniej lub bardziej wyblakły kolor prądu, a energia zapewne będzie samo odnawialna.

 

Eeee na trailerach zazwyczaj nie pokazuje się żadnego HUD-a :]

 

 

W sumie masz racje, ale coś czują, ze paska energii i tak nie będzie, a zastąpią go auto-regenracją

Odnośnik do komentarza

Nie przesadzajmy, Naughty Dog nie jest żadnym współtwórcą gry, raczej pełni role takiego supportera. Za całość i tak jest odpowiedzialne Sucker Punch. Obejrzałem ten gameplay. Jest bardzo widowiskowo, ciągle coś się dzieje, już nawet nowy Cole mi nie przeszkadza, bo teraz zrozumiałem głęboką inspirację Uncharted 2.

Odnośnik do komentarza

- Gdzie jest HUD? Czy ten gameplay nie jest przypadkiem podkręcony?

 

To samo pomyślałem, gdzie hud i reszta, czyżby całkowite zrezygnowanie z jakichkolwiek wskaźników podczas grania? Chyba nie, bo nie wyobrażam sobie piaskownicy choćby bez małej mapki (a może będzie patent jak w Fable 2 i jakieś małe przebicie elektryczne będzie nas prowadziło do celu - oby nie), bo np wskaźnik naładowania może być obrazowany przez mniej lub bardziej wyblakły kolor prądu, a energia zapewne będzie samo odnawialna.

 

Eeee na trailerach zazwyczaj nie pokazuje się żadnego HUD-a :]

 

 

W sumie masz racje, ale coś czują, ze paska energii i tak nie będzie, a zastąpią go auto-regenracją

 

No ale paska energii nie było już w jedynce. Tylko auto-regeneracja no taka po części bo "zasysanie" prądu głównie regenerowało zdrowie.

 

Ja tam jestem za brakiem HUD-a tak jak w RDR tylko "kółko - mapka" wystarczy.

Odnośnik do komentarza

W nowym Neo+ można wyczytać,że autorzy tak przejęli się krytyką odnośnie nowego wyglądu bohatera,że do czasu premiery wszystko może się zmienić ;]

 

 

Niech już wrócą do pierwotnej wersji i będzie ok. Tamten model Cole'a co prawda niczym się nie wyróżniał z tłumu, ale nie był taką ciotką jak ten obecny. Wygląda jak taki Chris Redfield z RE5, tylko bez góry mięśni i o pedalskim głosie.

Odnośnik do komentarza

Mam nadzieję, że ten chłopaczyna wzorem ciot z 'N sync zostanie zastąpiony kimś, kto nie sprawia że ludzie zaczynają się zastanawiać nad jego orientacją seksualną, bo w chwili obecnej wygląda po prostu cienko. Choć i tak w porównaniu z gościem z Alpha Protocol jest grubo. Tego co zrobiło Obsidian chyba nikt w historii tej branży nie przebije...

Edytowane przez Texz
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...