Opublikowano 2 czerwca 20159 l Autor Sticki są obsługiwane. http://www.eventhubs.com/news/2015/may/26/how-get-your-ps3-stick-work-usf4-ps4-follow-these-steps-released-capcom-similar-mortal-kombat-x/ For one player: – Power up the PS4. – Use a PS4 controller to sign into an account or the guest account. – Load up USFIV. – Once the game is loaded, plug the PS3 stick of your choice into the other USB slot and the stick should now function. – Please note that: the PS4 controller will also control the character even though the PS3 stick is plugged in. the PS4 controller used to sign in must remain synched to the PS4. If it loses power or connectivity, the joystick will become deactivated. For two players: – Power up the PS4. – Use a PS4 controller to sign into an account or the guest account. – Load up USFIV. – Once the game has loaded, player 1 should unplug the PS4 controller, yet ensure that it remains synched and plug in a PS3 stick of choice into one of the vacant USB slots. It should now function. – Player 1 should head to versus mode. – Once at the selection screen, Player 2 will then have to sign into another account or a guest account. – Once signed in, Player 2 should then press the “option” button to join versus mode. – Player 2 should now be able to move around the selection screen. – Once this is completed, player 2 should unplug in the PS4 controller, yet ensure that it remains synched and plug in a PS3 stick of choice into one of the vacant USB slots. The stick should now function. – Please note that: the PS4 controllers will also control the characters even though the PS3 sticks are plugged in. the PS4 controllers used to sign in must remain synched to the PS4. If either loses power or connectivity, the corresponding joystick will become deactivated. ha-ha-ha. To żart. Prawda? Edytowane 2 czerwca 20159 l przez ornit
Opublikowano 2 czerwca 20159 l SF4 tuż obok BlazBlue, to moje ulubione mordobicie poprzedniej generacji. Kapitalnie się bawiłem zarówno przy SF4, jak i SSF4 (później jeszcze sobie Oni Akumę sprawiłem i Evil Ryu, ale jakoś szczególnie dużo nie grałem).Capcom przesadzał z tymi dodatkami. Jasne, zawsze można tłumaczyć "nie chcesz, nie kupuj", ale wiadomo jak to jest.Reedycja wydawała się całkiem przyjemna. Usprawniona, zawierająca wszytko z odpowiednią jak na odświeżenie cenę. Dali ciała po całości z taką ikoną, a teraz przepraszają, łatają. Taka jest ta generacja. Na premierę nie ma co kupować cokolwiek.
Opublikowano 2 czerwca 20159 l No nie sa No czyli YETI jak zwygle wykazal sie wiedza ;f Kaktus wez zobacz czy to z Guilty Gearem dziala?
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Jaka ręka i noga powinna być najczęściej używana? (główna) Wydaje się, że najmocniejsza, ale jeśli chcę uczyć się grać ranki w sieci to wolę być pewny czy np nie inna? Lżejsza ale szybsza? Edytowane 2 czerwca 20159 l przez TrueGrand
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Kazda zaleznie od tego co w danej chwili sie dzieje Grasz Ryu wiec napisze ci tak prosto w telegraficznym skrocie Poke cLP cMP cMK Footsies Rzut cMP cMK fMP( Overhead ) Crossup jMK jHK Air to Air jMP jMK jHP jHK Anti Air LP cHP farHK Odpal sobie na YT jakies walki Daigo z czasow kiedy gral jeszcze zwyklym Ryu i zobacz jak on gra
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Autor Miałem napisać cos bardzo złosliwego ale sobie darowałem. Wszystko zależy od sytuacji. W zwarciu polegasz an ciosach szybkich, które prowadzą do potężnych combosów. Są to głównie najsłabsze ciosy, które wykonujesz z pozycji robienia kupy w krzakach jak np. kucając lp/lk, które linkujesz w mocniejsze, zakończone atakami specjalnymi. Na srednim dystansie możesz sobie pozwolić już na większą efektywnosć dziobiąc przeciwnika mocniejszym repertuarem ciosów. Natomiast Najsilniejsze wykorzystujesz kiedy uda Ci się zablokować wrogi atak i masz wystarczająco dużo czasu na wyprowadzenie kontry. Oczywiscie nie ma reguły i wszystko może potoczyć się inaczej. Najlepiej wybierz sobie postać i oglądaj walki z turniejów. Podpatrzysz strategie, taktyki i tam zaobserwujesz, które ciosy w jakiej sytuacji się stosuje.
Opublikowano 2 czerwca 20159 l No czyli YETI jak zwygle wykazal sie wiedza ;f Sugerowałem się tym. Street Fighter IV PS4 Edition Will Support PS3 Fight Stickshttp://www.escapistmagazine.com/news/view/140882-Street-Fighter-IV-PS4-Edition-Supports-PS3-Fight-Sticks?utm_source=feedly&utm_medium=rss&utm_campaign=news
Opublikowano 2 czerwca 20159 l Autor Kaktus wez zobacz czy to z Guilty Gearem dziala? Nie mam sticka do ps3. Mam tylko soul caliburowską wersję mad catza do xboxa360. No czyli YETI jak zwygle wykazal sie wiedza ;f Sugerowałem się tym. Street Fighter IV PS4 Edition Will Support PS3 Fight Stickshttp://www.escapistmagazine.com/news/view/140882-Street-Fighter-IV-PS4-Edition-Supports-PS3-Fight-Sticks?utm_source=feedly&utm_medium=rss&utm_campaign=news A few of you hardcore Street Fighters out there said that there was minor input lag in the controls of Ultra Street Fighter IV for PS3. Well, don't worry: We've eliminated it to make the PS4 edition the ultimate version on any platform! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Edytowane 2 czerwca 20159 l przez ornit
Opublikowano 3 czerwca 20159 l Ktory dalej nie naprawia Input Laga tylko niewidzialne pociski wiec dalej USF4 na PS4 #nikogo
Opublikowano 4 czerwca 20159 l Jeszcze 2 FPS i gra bedzie w pelni grywalna!!! 2.2 FPS i bedzie obiecana #najlepszawersja Jak zredukuja ten Lag to sam ta gierke kupie ( Po DMC4 Remaster )
Opublikowano 11 czerwca 20159 l Wyszedl nowy patch poprawki graficzne poprawki dzwiekowe zmniejszony input lag ale jeszcze nie wiadomo o ile
Opublikowano 12 czerwca 20159 l Input lag obecnie jest niemal równy temu z X360. http://www.displaylag.com/video-game-input-lag-database/
Opublikowano 12 czerwca 20159 l Oooo nice, trzeba bedzie czekac na promocje bo rozgrzebany wiesiek3, dalej nieskonczone gta5 i dalej bawiacy mnie MKX jeszcze na jakis czas daja mi zajecie
Opublikowano 12 czerwca 20159 l Autor Dobrze, że to naprawili. Własciwie można już grać. Ja poczekam na jakąs obniżkę albo jak dadzą grę za darmo. Ciekawe co na to Mr WIzard i czy ta wersja pojawi się na tegorocznym EVO.
Opublikowano 25 czerwca 20159 l Nie jestem prosem i dla mnie wszytsko chodzi ładnie:) Ludzi gra dużo, można potrenować przed V! Jesli ktoś ma ochotę czasem zagrać to zapraszam- psnID: derat_zbagien.
Opublikowano 25 czerwca 20159 l Autor Z tego co czytam w necie to bardzo dużo poprawili i widać, że dbają o ten port bo wszystko zmierza w dobrym kierunku. Mi osobiscie trochę żal jednak kasy. Mam tą grę na xie i steamie.
Opublikowano 7 lipca 20159 l kolejny patch wyladowal “Skip” function mapped to Cross button during cinematics Default character costume colors 11 & 12 are now unlocked Anisotropic filtering improved on all stages and characters Antialiasing added on all stages and characters Reduced pixilation on various UI elements Multiple audio balancing fixes Addressed multi-hit audio issues Increased resolution of visual effects Sonic Boom graphical fix Fixed multiple localization and font issues Improved save functionality performance “Press Start” replaced with “Press Options”*
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.